Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/02/21 ve všech sekcích
-
3 body
-
Díky moc @Shaarky za vlákno o tomto, slušná práca. Chystám sa už dlhšiu dobu na "fix" tohto nedostatku a pak objavím toto vlákno :-) To jak je to špinavé neustále tie prahy v horšom počasí, je až k neuvereniu že Sup3 to nemá. Hľadal som tiež tie tesnenia, našiel som podľa fotiek že aj O3 to mala, napr. tu sú - https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0837697-tesneni-levych-prednich-dveri-dolni-skoda-4672.html + https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0837698-tesneni-pravych-prednich-dveri-dolni-skoda-12663.html ... Skúsim aj na tesnenie "chýbajúcich" bočných hrán dverí, tiež nechápem prečo to tam Škoda u Supa nedáva "v plnosti" ale oreže to kdesi v polovici. Objednám, vyskúšam a podelím sa o skúsenosti :-)1 bod
-
Aby si nemusel stat na brzde ak cakas napr. na cervenu :) Nicmene, stale by malo byt mozne po otvoreni dveri manualne odbrzit rucku.1 bod
-
Ahojte , ja po vymene snimaca aktualne uplne bez problemov , dovtedy cca. kazdy 10. start bol problem , bolo to dost nepravidelne ale najcastejsie pri mierne zahriatom motore . Skoda musi zavadu evidovat , lebo moje auto prisli diagnostikovat aj technici priamo z M.B. .1 bod
-
1 bod
-
Když to nejde silou, tak to musí jít ještě větší silou. Pořádně zaber a vytrhni. Na tom mém starším obrázku, jsou vidět obdélníčkové díry ve kterých to drží, A vpavo nahoře mně zůstal v dírce ten pružný plíšek. Jestli ti to taky tak zůstane, tak ho potom vydloubni a nasaď na ten dekl. Můžeš tam zarazit nějaký nůž, nebo něco a zapáčit. Ale lepší je to dělat v létě, když jsou plasty pružnější. Teď hrozí ulomení. Snad k tomu nedojde.1 bod
-
Tady očividně nemá cenu diskurovat, Scala není nástupcem Octavie, ta je a vždy byla větší a dražší model (v 2000 nějakých 664tis za L&K a to ten L&K toho tehdy zas tolik neměl na dnešní poměry). Šlo o to, že nová auta jsou dostupnější, a to se někde musí projevit (ať už je to kvalita nebo vydrž)... Můžete si samozřejmě přepočítat cenu na množství zlata, ale výsledek bude velmi podobný. Proste kdyby dnes Scala stála přes milion, neměla moderní elektroniku a systémy, tak to klidně muže být to nejspolehlivější auto na planetě, ale nikdo ho nekoupí, protože cena a výbava...1 bod
-
skuste porovnavat porovnatelne a nie fabiu zo scalou Scalu mozeme porovnavat z prvou octaviou aspon rozmermi by to sedelo a tam boli ceny niekde inde Pokrok nezastavis hoc myslim ze scala je na tom horsie ako prva octavia co sa tyka dielenskeho spracovania . Auta su stale draha zalezitost a vzdy budu kym sa nepride z inym konceptom vyroby ale hlavne z pouzitim inych materialov a konstrukcie a ked uz porovnavame tak porovnavajme porovnatelne . Ale osobne si myslim ze auta nie su ani lacnejsie ani drahsie ako pred tym a to sa da dokazat cenou zlata ta sa nemeni ohladom na vyrobky ale na inflaciu tej ktorej meny .1 bod
-
Není třeba nic ručně zalévat. Mám vyzkoušeno, že když to spustím 2x po 30 sekundách, tak následující start je zcela normální jako každý jiný.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Potrebuješ vedieť aké tam máš čísla dielov. Podľa etky si zistíš vahovu triedu vpredu a vzadu tvojho auta. Následne pôjdeš do etky das si o3 a 2uc podvozok. Tam podľa vahovej triedy zistíš čísla dielov. To isté platí pre tlmiče. Ďalej potrebuješ kratšie dorazy. Ak chceš originál diely rátaj okolo 1000eur.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Někomu by se snad mohlo hodit. https://m.youtube.com/channel/UCckwfKPrJztcPYtuPOWXbYw/videos1 bod
-
Rok 2000, Fabia 1.4 16V Elegance 444 900, průměrný plat 13 219, rok 2020 Scala Style 1.0 TSI 452 900, průměrný plat 34 835. Ano, můžeme polemizovat, že průměrný plat má málo kdo, ale to platí dnes a platilo i 20 let zpět. Tehdá byla ta fabie za 33 platů, dnes by to bylo auto za 1 172 410. A za 1.2milionu už se dá koupit něco kvalitnějšího než je Scala, s tím se musí souhlasit... Asistenti nejsou výmysl ŠA, ale EU...1 bod
-
1 bod
-
Nevím a nechce se mně tam teď dívat. Ale pozor, aby to nebyl vrut, který se šroubuje do plastu, pro přichycení celé palubky ke konzole. To by nebyl dobrý kostřící bod, protože plastový spoj se může uvolňovat. To už by bylo lepší kostřit na těch hlavních šroubech, asi M8. Hlavně to musí být šroub, co spojuje kovové části. Já jsem to raději řešil vyvrtáním vlastní dírky do plechu.1 bod
-
Konzola ma priamo v sebe skrutku. Staci dat dole bocny kryt a lozriet sa zospodu smerom hore. Torx skrutka pre oko M5 ci M61 bod
-
Pod tím krytem je taková plechová konzole, co drží palubku. Vyvrtal jsem do ní dírku 4mm a dal jsem tam očko pod šroubek s matičkou. Je pevně přišroubovaná ke karoserii - kostra spolehlivá. A jak je vidět na tom obrázku, tak jsem dlouhé kábliky smotal a dál káblík skrytě vedl pod krytem sloupku a stropním čalouněním, doprostřed ke kameře. K navigačce jen kousek nahoru. Od té doby mám už jinou kameru a navigaci, ale ty první adaptéry a zapojení pořád spolehlivě fungují.1 bod
-
Už se tady toto téma probíralo, jako montáž zásuvky. A já jsem tam dal taky své přispěvky. Prohlédni si celé vlákno.1 bod
-
Já mám auto necelé tři týdny a jsem rád, že je služební. Koupit si něco podobného jako soukromý kupec, tak bych tloukl hlavou do zdi. Bohužel, musím potvrdit spoustu problémů, které tu popisujete. Resetování infotainmentu, výpadky asistentů, problémy s automatickým párováním mobilu, náhlé zastavení při couvání, přestože za autem není překážka, kuriozity typu nemožnosti zesílit rádio atd. Jednoznačně SW problémy, které se opraví vypnutím a opětovným nastartováním. Jen dnes jsem zaregistroval tři problémy na cestě dlouhé pouhých 20km! Z toho dva resety infotainmentu snad pět minut po sobě. Ještě, že jsem po druhém resetu dojel domů. Z legrace říkám, že jsem k autu dostal i adventní kalendář. Každý den nějaké překvapení. :-/ Jenže ona to už přestává být legrace! Auto není úplně špatné, zvláště když jej srovnám s třetím Superbem, kterému jsem nikdy nepřišel na chuť kvůli příšerně uhoupanému podvozku. Ale je zoufale nedodělané! V Americe by měli za něco podobného na krku žalobu. Tady jen trpělivě čekáme, jestli to spraví nějaký update. Když si uvědomím, že můj konkrétní model stál skoro mega, tak mi to hlava nebere. Uznávám, že proti trojkové Oktávce je to posun vpřed, ale takovou hodnotu tohle auto prostě nemá.1 bod
-
Tyto šrouby nejsou ukostřeny, drží jenom ta pojistová pouzdra v přístrojové desce. Musíš najít jiné a pro jistotu ještě proměřit jejich spojení s kostrou.1 bod
-
Měl bys mít v 1. pozici MINI pojistek - vlevo nahoře, volné místo. Je tam přivedeno napětí po zapnutí klíčku. Tak tam zastrč ten zmiňovaný káblík MINIpojistky a v něm tu pozici pro původní pojistku (jak je v návodu), můžeš nechat volnou. Pro kameru tam dej pojistku 3 - 5 A. A nezapoměň na kostru - mínus. V oblasti pojistek, je to samý plast. Ale uprostřed u tunelu jsou kostřící body, a nebo pod levým deklem palubky, se dá nějaký šroubek najít.1 bod
-
NECHCI DĚLAT CHYTRÉHO ,ale proud někdo natahoval od stírače zadního , někde prý tam je stálý proud tak nevím .1 bod
-
Sound Actor / Generátor by si zasloužil samostatné vlákno s anketou. Chápu, že ho někdo chce a jiný ne. Osobně bych ho chtěl znovu deaktivovat (hned po start-stop).1 bod
-
1 bod
-
zvuk Enyaqu: Tak to je fuj a hlavně mi ten zvuk přijde docela nepříjemný... Nešlo by udělat Simly Clever prvek, kdy si můžu zvuk vybrat? Líbilo by se mi třeba tohle:1 bod
-
1 bod
-
To je asi rozdiel medzi mnou a tebou... Ja som fanusik a pre teba je to mozno chlieb. Ako uz nase babky hovorievali: "Kto sa boji, nech nechodi do lesa." A preco to nazyvas blabolom? Ako je mozne, ze na zahranicnom diskusnom fore odpoved najdem (nie na ruskom! a tu najdem len odpoved, ze "nepoviem". Smiesne. A vobec netvrdim, ze vsetko najdes na webe. Ale najdes tam skoro vsetko... Pre teba je blabol moja odpoved, pre mna je blabol, ze sa niekto nepodeli o skusenost. Forum podla mna nie je na to, aby sme si tu ukazovali egá ale pomahali si. Ale je to len nazor a ten snad mozem mat.1 bod