Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/06/21 ve všech sekcích

  1. Nevím, zda je tohle zrovna postup, který by nadšeně aplikovala ve 21.století většina majitelů.
    3 body
  2. Zvykejme si ... můžeme mít alespoň pocit plug-in "hybridů" :-))
    2 body
  3. V první řadě je pro nastavení světel potřeba najít rovnou podlahu, třeba podzemní garáže. Potom je nutné zjistit zástavbovou výšku světlometu. Parabolické světlomety mají většinou na skle vyražený takový malý terčík, to je osa potkávacího světla. Projektorové světla mají před čočkou kříž, takže když překryješ rozsvícené světlo látkou, tak se ti zobrazí. Když nenajdeš ani jedno, tak měř výšku někde zhruba ve středu světla. Viz moje Mondeo. Většina výrobců si díky ostrému přechodu světlo/tma může dovolit obligátní sklon 1%, což je klesání 10cm na 10m. Pro řidiče auta je to dobré v tom, že vidí opravdu, ale opravdu daleko. Pro řidiče protijedoucích aut je to v pohodě do první nerovnosti na silnici... Takže postup je takový: dorazíš do podzemních garáží, postavíš se 10m metrů od zdi. Změříš výšku středu světla. S touhletou výškou jdeš ke stěně a 10cm pod ní si uděláš rysku (já si ji dělám el. páskou). Tím si stanovíš výšku, na kterou seřídíš světla. Seštěluješ obě světla. Pak si do něho sedni a koukni, jestli se sklon tvojí váhou nezměnil. Když ne, tak odjíždíš. Poznámka: Světla otočným přepínačem přepni na raději z AUTO do potkávacího režimu, aby si vypnul adaptivní fce. Jenom pro jistotu, aby nebylo seřizování ničím ovlivněno. Třeba u Mondea je natáčení hodně citlivé a mírné otočení volantu znamená že světa na auto režim svítí hodně na stranu a zapíná se přisvětlování, které smaže tu ostrou hranu.
    2 body
  4. @Obrlord zalezi jakou mas verzi SW 1688 uz by to mela resit a 1788 je nejnovejsi
    1 bod
  5. Caute klubaci.Mam pre Vas zaruceny sposob na odrosovanie svetiel.Je vsak trosku invazivny. Na svetla pred faceliftom bude nutne najst vhodne miesto na "dorobenie komina"pre dodatocnu montaz tohto filtra.Pozriem na svojich svetlach kam by to bolo mozne neinvazivne pripojit,ale zatial som nenasiel. https://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A1-8X-2013-HEADLIGHT-LAMP-BREATHER-PIPE-8X0941718A-8X0941717A-2010-14-/324009743539 Filter sa vyvedie niekam v spodnej casti naraznika tak aby naporom sposoboval vetranie svetla.Netreba sa bat,ten filter ma membranu cize voda tadial neprejde. Na svetlach po facelifte uz vytvoreny interface na schlauch existuje ale zatial sa nepouziva. Pre montaz filtra ho ale treba najskor aj prevrtat alebo pretavit. Tento filter uz myslim pouziva Kamiq,ale mozno aj ine modely v ramci opravarenskeho riesenia.
    1 bod
  6. Na skoda-connect.com, v sekcii Plánovač trás je ikona s otáznikom. Po kliknutí sa zobrazí Pomoc a tam je uvedené: "Prečo nie je možné posielať ciele cesty do vozidla? Momentálne pracujeme na uvedení tejto funkcie. Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti a ďakujeme vám za trpezlivosť." To sa asi načakáme...
    1 bod
  7. To je ale i tak velice slušná hodnota👍.
    1 bod
  8. Zdar chlapi, docela povedená recenze na nové Sandero, řeknu vám, pecka, ale ještě se neví cena :-) https://www.youtube.com/watch?v=qgJ7BCBKSQM Fábie to má ale dobře načasované, tento rok příjde verze 4 a dostane konečně širší podvozek platformy MQB A0 jako má stávajicí Polo, Scala(zdravím majitele co mě furt hejtují), Ibiza atd..
    1 bod
  9. Možná zkusit sehnat dobrovolníka :-)
    1 bod
  10. Kdyz to srovnam s vlakem, kde se muzu jit projit nebo si dat nohy na protejsi sedacku... :D Nemam moc srovnani, s ostatnimi auty (Alfa 159, Karoq, i30, Scala, F3 FL, F3C FL) jsem jel jen kratsi trasy kolem 100-150ti km, v F3 nejvic pres 800 za jeden den. Urcite hluk ani sedacky nejde srovnavat s nejakou limuzinou nebo vyssi tridou (Sup, Passat, ...). V Karoqu byl hluk mensi, v i30 stejny jenom jiny. V Alfe jsem si pripadal jak v tanku, hrozne tvrda. Scala je takova Fabka s lepsim motorem, jinak nevidim rozdil. Mne v F3 dlouhe trasy nevadi... na tempomat to dalnici dava stejne jako kazde jine auto (jezdim 140/145 tacho, takze na pohodu). Nemam pocit, ze bych tam nestihal tempo. S temi zady po 400-500km souhlasim. Ja mam sedacku vysoko a hodne vzprimenou, tak mozna je to i tim, ale nesnasim v aute lezet s ocima tesne nad volantem... Praha - Brno - Viden s jednim kafem na hranicich uplne v pohode. Praha - CB - Rakousko (Alpy) taky. Jasne, kdyz clovek prijizdi pod kopec v jednu rano, tak poslednich 100km uz jede setrvacnosti, nebo kdyz obcas jedu z Prahy na Slovac do BB a jedu "po praci". To ale, myslim, lepsi auto nezachrani. Kdyz se clovek na 100% venuje rizeni a situaci kolem, stale se snazi neco predvidat a premyslet, jak se zachova kdyz neco, tak to proste unavi... Da se jet "strojove", ale pak hrozi ze to dopadne jak ten frajer na D4, co to napalil do stojici kolony...
    1 bod
  11. 1,5 roku stará O3, 1.6TDI Řeším to stejně. Mám garáž, čili dojedu, zasunu zástrčku do zapalovače a nabíječka přes spínací hodiny přes noc lehce nabíjí 400mA v létě na cílové napětí 13,1V, v zimě na 13,4V. A těch 15 sekund tomu obětuji :-) Podle monitoringu Ctek Baterry Sense a bluetooth monitoru v mobilu mi tak nikdy nejde napětí pod 12,6 V. Všechno v autě zapojeno, vše funkční, pohoda.
    1 bod
  12. S tou sopkou bych to neviděl tak růžově, je to častý omyl, vysvětlení: https://skepticalscience.com/arg_volcano_cz.htm
    1 bod
  13. Tohle vypadá na špatné zapalování 3. a 4. válce. Minulý týden jsem řešil Passata 1.6 FSI, pozn. motory FSI jsou přímý předchůdce TSI a mají podobné nemoci. Šel jsem s Passatem od nejlevnějšího náhradního dílů. Doporučuju prvně vyměnit svíčky, ideálně za NGK dle kódu motoru. Pak změřit omický odpor každé vymontované zapalovací cívky. Pokud bude odpor výrazně odlišný jsou v háji i cívky, obvyklá životnost je 100 000 km až 160 000 km. CNG má oktanové číslo cca 130, očekával bych pro něj kratší předstih a tím vyšší tlak ve spalovacím prostoru. Pak by mohlo auto jet na benzín s oktanovým číslem 95 až 98 ještě v pohodě, ale na zemní plyn nemusí. Čím vyšší tlak ve spalovacím prostoru tím vyšší nároky na svíčku. Když už budou svíčky venku možné změřit kompresi, čistě odhadem je dobrý motor nad 10 bar, 9 bar už je pravděpodobně dost jetý. Pod 7 bar už je to špatně, rozdíl mezi válci by měl být jeden bar maximálně. Pokud budou nové svíčky, tak utahovat na studeném motoru, a s citem nebo dle momentu/úhlu natočení. Přervaná svíčka je solidní problém na složité odvrtání. Závit svíčky rozhodně nemazat, namazaná svíčka má pro stejný utahovací moment výrazně vyšší utahovací sílu!
    1 bod
  14. @HWSpeedy Já jsem ten Vojta :D :D Ten mezikus se vkládá mezi ty dvě části držáku :) (mezi nohu a ramena)
    1 bod
  15. Docílíš přizvednutí a tedy prodloužení dosvitu. Na šroubu si označ tužkou originální pozici. A otoč pouze o půl otáčky, max o jednu otáčku! To obvykle stačí.
    1 bod
  16. mě se ty nový dacie líbí.
    1 bod
  17. V úterý v Praze předváděčka Video test je na webu Sandero Roadblog Za mě dobrý, to bude mít úspěch.
    1 bod
  18. Automatická nivelace může být lepší než člověk a nemusí. Každopádně je lepší, než hovado, které nemá ponětí, co to kolečko vlastně dělá.
    1 bod
  19. Dnes je servisní knížka elektronická.
    1 bod
  20. Ahoj, určitě se vám po mě stýskalo. Tak jsem se díval na rozchod kol nové Dacia Sandero a je až na pár mm stejný jako u Scaly. Hmm tak raději se Scalou neparkovat vedle Sandera, aby to na ni neprasklo :-) :-) Jinak pěkná recenze Astry: https://www.youtube.com/watch?v=GcmIwTyuOJU&t=905s
    -1 bodů
  21. Věnujte se laskavě předmětu tohoto tématu!
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...