Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/27/21 ve všech sekcích

  1. Proboha, jaké lanko se tam má třepit, žádné lanko tam není (U Felicie opravdu lanko bývalo), spojka je u Fabie ovládána hydraulicky pomocí brzdové kapaliny, pravděpodobně to vrže nějaká těsnící guma, či gumová průchodka, přes kterou prochází páka od pedálu. U toho prvního videa to mohou být buď vrzající silentbloky stabilizátoru nápravy, popř. spojovací tyče stabilizátoru, nebo i vrzající horní uložení tlumičů, které je častou závadou nejenom u Fabií. A vrzající zadní stěrač? Tak tam doporučuji nechat vyměnit gumovou stírací lištu, většinou to pomůže. PS: nic z toho nejsou nějaké závady ale opotřebení výrobku, kde vše podle mne, je jen důsledkem snižování výrobních nákladů a tlačení Škodovky na jejich výrobce a dodavatele o co nejnižší cenu, což se samozřejmě projevuje i na jejich výdrži.
    2 body
  2. Pokud někomu chybí nějaké obrázky Anleitung up! Radhausschalen nachrüsten (motor-talk.de)
    2 body
  3. Já se na tebe nezlobim, jen s tebou nesouhlasím. 😉
    2 body
  4. Je samozrejmne mozny, ze jsi prihnul rameno, tahlo rizeni, ... Nebo je taky mozny, ze jsi to driv nesledoval a tahne to do strany furt. Nakopnutej disk bys poznal vibracemi do volantu kdyz pojedes 100 kmh+ Neco drhnout nebo mlatit muze tak neco kolem klinoveho remene, co pohani prislusenstvi motoru (alternator). Ale jestli to prestava po 2 sekundach, tak nevim, to je nejaky divny. Otevri kaputu a nech nastartovat psa - a pozorneji sleduj.
    1 bod
  5. Vrátil bych se k tématu KODIAQ.
    1 bod
  6. Zkus tady: https://forum.skodahome.cz/topic/155290-samovoľné-zapínanie-svetiel/
    1 bod
  7. Ono až jednou nějaký ten "fetiš" německé značky budeš doma mít na každodenní ježdění, zjistíš že ta naleštěná koncernová bída s "příplatkovou lampičkou v ceně" ani za tu výbavu navíc, nebo o něco nižší cenu nestojí. Žádný příplatek světa nevylepší špatný základ..
    1 bod
  8. Ahoj, Podle verze kodeku to vypadá, že je to MIB2 a tedy 1433 by měl jít, ale je lepší ověřit podle trainu. Každopádně po nahrání ještě zkontrolovat na škoda update jestli není update i pro Bluetooth.
    1 bod
  9. Ahoj, podle kodu by ti měl sedět Škoda - 1433 - MHI2_ER_SKG11_K3343, takže pokud jsi ho už stáhl, pak rozbal archiv na SD a přes dlouhý stisk MENU a potvrzení update se ti provede aktualizace. Raději si auto napíchni na nabíjení během aktualizace, aby nedošlo k poklesu napětí.
    1 bod
  10. Dobrý den, všem. Problém s "kuckáním" jsem řešil loni - za studena - lítání volnoběžných otáček, po zahřátí jsem občas zaregistroval propad výkonu, svítící kontrolka "závada motoru", vypnutí jízdních asistentů atd. Po třech měsících hledání a oprav v autorizovaném servisu mi auto vrátili, že neví co s tím. Jel jsem do jiného AS a tam po měsíci zvítězili. Nejdříve výměna svíček - nepomohlo; potom to vypadalo, že jsou špatné rozvody (přeskočený řetěz) - to bylo následně negováno a nakonec (po mnoha urgencích o pomoc přímo ve Škoda auto) byla zjištěna závada na snímači vačkového hřídele (snad prý to měla být výrobní vada a ve Škodovce o tom věděli) - snímač fungoval, ale posílal nesprávné údaje a vše ostatní se tím konilo. Po výměně je vše OK. Cena opravy byla podle servisu do 10 tisíc (auto bylo v záruce, takže jsem to neplatil). Jinak v rámci této lapálie se zjistilo, že byl vadný snímač kvality vzduchu (nezapínal se automaticky vnitřní okruh), dále vadná jedna z řídících jednotek (po odstavení se auto uspalo, ale po nějaké době se opět uvedlo do "pohotovostního - předjízdního" režimu a vesele vybíjelo baterii; a dále vadný uhlíkový filtr benzinových výparů (údajně výrobní vada). A samozřejmě rošení předních světel... Ale přes to všechno je to kus auta a ježdění v něm je moc příjemné :-) Držím palce a přeji hezký den. P.S.: nejsem automechanik, tak se omlouvám za né úplně odbornou terminologii.
    1 bod
  11. Oboji jsou prukazne dolozene zalezitosti, pro technika super info. Pedal spojky bude bud suchy nebo se trepi lanko - mel jsem u Felicie a to druhe pokud teplem prestane, tak je problem mit dukaz, ze je to napraveno. V nejhorsim budes muset vyresit dalsi zimu.
    1 bod
  12. Ty máš rád legraci,že.... Až budeš muset měnit žárovku v zadním světle,tak na to přijdeš.
    1 bod
  13. Když stojíš před autem, čelem k motoru, tak je to tlustá hadice po pravé ruce nahoře, co vede do chladiče. Takže ve směru jízdy je to vlevo nahoře. Jestli bude jen vlažná, při zahřívání motoru, tak to nevadí. Ani nový termostat není dokonale těsný. Ale nesmí být stejně teplá jako motor. Až po dosažení 80 stupňů, kdy má termostat začít otvírat, se má prudce ohřívat.
    1 bod
  14. Je to možné aj u jednotiek MIB 2, videl som to - Niekedy je ale nutný Flash BCM - aktulizácia na vyššiu verziu. Aktuálne to riešim s jedným pánom - ktorý by to dokázal spraviť. Ak nie je nutný flash tak to je iba otázka VCDS kodovania.
    1 bod
  15. Tak Karotqa 125 let, 1.5 Tsi v manuálu už je doma. Objednáno 8.1.21 a předáno 22.3.21 včetně SPZ a dodělání zabezpečovacího zařízení v servisu.
    1 bod
  16. Přesně tohle nelogický chování tempomatu mě taky vadí. Možná to je kvůli omezovači rychlosti a nemá to vyhodnotit. Tam to dává smysl. Nebo prostě na spojce není snímač.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...