Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/08/21 ve všech sekcích

  1. Jenom včerejší test - vracení Enyaqu. Trasa 10km, Enyaq IV vs. Superb IV. Já v Eny a žena v Supovi. Jízda přes město, provoz tak akorát - spíše hustší. Já brzdil rekuperaci. Příjezd před salon - Eny 10,5kwh/100km , Sup 14,8Kwh/100km. Takže takový poznatek.
    2 body
  2. Tak je pěkné, že umíš všechny hned zaškatulkovat :) On určitě každý kdo chce něco silnějšího než dýchavičkou atmosférickou 1.5 je hned automaticky závodník a pirát silnic :D Jo, i30 je momentálně hodně dobrá volba, bohužel Fabia, Ibiza i Polo cenově odpovídají docela kategorii (ani ta i20 není nějak levná a mnohdy stojí více než ta i30...).
    2 body
  3. Konečne mám Cockpit namontovaný. Veľké Ďakujem patri skutočným profíkom z (odstraneno - nedovolena propagace),ktorý mi auto posunuli o level vyššie... Skvelý prístup,ochota a profesionalizmus. A aj s cenou som max.spokojny Lebo inde chcú za montáž a kódovanie také prachy, akokeby montovali Cockpit do vesmírnej lode SpaceX Elona Muska :-)
    2 body
  4. Někde sem mel obrázek z čeho všeho je ale nemůžu ho najít. Zadní část je myslím z vinilu
    1 bod
  5. Kdo by chtěl a nemá k dispozici soustruh, mohu pro něj vyrobit opravný set pro ventil odvzdušnění motoru 1.2 TSI, aby už nemusel řešit problémy s věčným lámáním plastového hadičníku. Cena opravného mosazného hadičníku 350,- vč. poštovného) . Opravný set se zašroubuje do původního tělesa plastového ventilu, kde se předem vyřízne závit M6. Poté se celá sestava zasune zpět do průchodky ve ventilovém víku (pozor - lépe vyměnit i průchodu. Zbytek starého hadičníku často zapadne pod víko ventilů - mě se to u Fabie 1.2 TSi stalo u orig. ventilu už 2x). Kdyžtak se ozvěte na email: michalmart@centrum.cz a dohodneme se.
    1 bod
  6. Koženka to asi nebude ta by se rychle ošoupala
    1 bod
  7. Dneska jsem rozebral to ustřižené kolínko a je vidět po rozdělání té kostky, že je tam izolačka, která je potečená (kapky). Po hlubší rozborce jsem nenašel místo úniku močoviny. Hadička je dost mechanicky odolná, nikde nebyla prasklá a v kolínku drží jako čert. Po chvíli snažení se hadičku z kolínka vytáhnout to skončilo jejím ulomením v kolínku. Takže myšlenka opravy vytažením hadičky z kolínka, její zkrácení a znovu zalepení je asi pase. Dokonce mě napadá, jestli to neteče někde jinde v délce té hadice a močovina se tlačí nahoru do místa té kostky, kde končí ten ochranný husí krk. Tam je jediné možné místo pro vytečení. Ten husí krk je bezešvý, takže po naplnění vyteče právě tam na konci?. Težko říct, nová hadice je prostě tutovka.
    1 bod
  8. To bude zase zaručená info. Kdyby tomu tak skutečně bylo tak by toho bylo i tady plné forum. A není.
    1 bod
  9. Zdravím. Problém vyřešen. Chybová hlášení odstraněna za pomoci autora videa a Bolero naskočilo po několika (?) startech. Vše funguje v pohodě. Jenom pro příště při zálohování: - Odstranit a vymazat všechna chybová hlášení - Vypnout rádio - Pro jistotu nastartovat motor (moje záloha trvala cca 30 min.) Pak teprve zálohovat Tento postup jsem dnes ověřil.
    1 bod
  10. Podpisem objednávky jste s uvedenými body souhlasil a tudíž Vám mohou lhůtu prodloužit u sériové výbavy maximálně o 8 týdnů a u vozidel se zvláštním vybavením maximálně o 12 týdnů. Jak se píše dál, po uplynutí uvedených lhůt má kupující právo odstoupit od smlouvy.. Ale právníkovi to samozřejmě můžete dát vždy, jen to ale dle mého názoru bude škoda peněz...
    1 bod
  11. Hnědou doporučuji mám jí v autě a spokojenost
    1 bod
  12. 1 bod
  13. To, že nadsadí ceny a ihned udělají akční slevu, neberu jako konkurenční výhodu. Zkus si nakonfigurovat LED světla nebo drátový AA/Carplay a jsi úplně jinde než na 280 tis.
    1 bod
  14. U hybridu bylo v pátek avizováno dodání v tomto týdnu. Dnes čerstvá informace, obě auta jsou ve zpožděných zakázkách a nemají zprávy, kdy budou. Více informací se prý dozvíme v příštím týdnu, kdy má proběhnout setkání Škodovky a zástupců salonů.
    1 bod
  15. Ac to asi nikoho nezajima davam sem kodovani Tazneho na sup 3 a na dalsi spriznene auta... :) snad posledni verze ... 19 Gateway, povolit Trailer 69 01 Motor, Oprávnění k přístupu: 27971, BYTE 05, Nastavit bit 4 03 ABS brzdy, Oprávnění k přístupu: 24990, Adaptace IDE04774 „Vehicle and trailer stabilizacion aktiv“ 10 Asist park./řízení, Oprávnění k přístupu: 71679, BYTE 03, Nastavit bit 0-1 - „Trailer hitch installed manuály or eletrically“ 13 Regulace odstupu, pro SW číslo dílu 5Q0 až do indexu F včetně · Oprávnění k přístupu: 14117 - BYTE 02 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ (pro čísla dílů SW 2Q0, 3Q0 a 5Q0 z indexu G) · Oprávnění k přístupu: 20103 - BYTE 03 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ 3C Změna jízdního pruhu, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 02 - Nastavit bit 4-7 - "20 ECU for draw bar,with ECU for draw bar“ (pro čísla dílů SW 2Q0 a 3Q0) · BYTE 00 - Nastavit bit 4-7 - „10 ECU for draw bar,with ECU for draw bar". 6C Zadní kamera, BYTE 4 Nastavit bit 0 -„Equipment_ahk,installed (verbaut )" 6D Zadní víko, BYTE 01 Nastavit bit 7 - „Prives osazen Anhänger,0=nicht verbaut / 1=verbaut“ A5 Přední snímač asistenta jízdy, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 16 - Nastavit bit 0-7 - "01 trailer_control_module,installed (pro SW číslo dílu 3Q0) · BYTE 11 - Nastavit bit 0 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" (pro SW číslo dílu 2Q0) · BYTE 05 - Nastavit bit 4 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" 09 Centrální elektrika, Oprávnění k přístupu: 31347, Adaptace, „ENG122979-ENG141968-Networking-Anhaengeranschlussgeraet,installed“ 69 Trailer · BYTE 01 - Nastavit bit 0-3 – „01 Diagnostika linky do zásuvky, aktivní". · BYTE 03 - Nastavit bit 0-3 - "01 Výstup svorky 30 (zásuvka pin 9), aktivni".
    1 bod
  16. Velmi to kazí dojem, to nedělá ani O4. IMG_2342.MOV Lounge tento detail je moc pěkný - vzor lišty a světlá alcantara ( semiš) 👍 Foceno ve výšve očí pro představu
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...