Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/17/21 ve všech sekcích
-
4 body
-
2 body
-
@keras v zimě není na provozní teplotě ani po 20km, pokud nejedeš celou cestu do kopce2 body
-
To trvalo dva měsíce, než jsem ho to naučil. Ta dřina se vyplácí ! :-) 121331111_3030920827144225_6640342880637983126_n.mp42 body
-
Taky se mi zdá, že manuál méně chladí, ale ono je to spíše v "logice ovládání". Automat dává mnohem více otáček, navíc má jemnější odstupňování otáček ventilátoru (takže umí dát např. 2,5 "na manuální škále". Kdežto u manuální klimy mám já osobně tendenci spíše otáčky ubírat a málokdy mívám větrák na více jak 2. Když to osolím na 4 tak je v autě taky kosa.1 bod
-
@keras si z nás děláš srandu, nebo se ti přehřál mozek? všichni tady na škoda fóru ví, že poslední auto s teploměrem byla Felicia a novější auta používájí indikátor teploty! Takže, když ručička toho tvýho "teploměru" ukazuje pět minut po startu 90, tak je tam +/- velká tolerance. Druhá věc je, že ikdyž voda dosáhne požadované teploty cca 90, olej nemá v tu dobu ani 50 a provozní teplota motoru je dána teplotou oleje a ne vody , olej se v zimě někdy nedostane vůbec nad 80.1 bod
-
petere: jj. také jsem slyšel názory, že jsem právě vylezl z jeskyně, že jsem dinosaurus apod :-) , že mám hudbu lokálně ve FLAC a nestreamuji přes spotify. problém přenosu zvuku přes bluetooth je ten, že si zařízení musí spolu "sednout" co se týče použitých kodeků pro přenos hudby. Ne vždy jak zdroj hudby (tedy telefon), tak příjmač (tedy jednotka Columbus) mají oba podporu "stejných kodeků". Jako základ je použit kodek SBC, pomocí kterého se zařízení "domluví vždy". Kodek není nic moc kvalitní, všehcn ykodeky bluetooth používají navíc ztrátovou kompresi, takže kvalita zvuku není opravdu nic moc. Dobrý článek na téma kodeků pro přenos hudby je zde: https://avmania.zive.cz/jak-spravne-koupit-bezdratova-sluchatka-bluetooth-kodeky#part=11 bod
-
Ručička teploměru už dávno není to co, si myslíš. Řešilo se to tady na foru už taky x krát. Po 5-7 km v zimě není na provozní teplotě ani náhodou. Jak píše csabac, i dle teploty oleje. Já jsem hodně dlouho v zimě kroužil kolem servisu do kterého to mám 10km i do kopce, abych olej dostal aspoň na 80°. Chlapče, chlapče ani tvoje skála.1 bod
-
Mrcha si dovolí držet teplotu 22°C, když chceš mít 12°C ! Musíš to říct Lauře, pokuď ji nemáš, musíš mít jinou starou, která ti to v autě pošteluje :-)1 bod
-
staci si preklikat na teplotu oleja v zalozke a uvidis. bezne je, ze voda ma 90°C a teplotu oleja este neukazuje, alebo je len 50°C (od 50°ukazuje).1 bod
-
Mě osobně se zdá, že se auto rychleji vychladí, když se ještě do toho zapne vnitřní okruh. Ostatně v určitém režimu (stavu) se mi vnitřní okruh zapíná v Rapidu sám. Vyzkoušej.1 bod
-
Nějak nechápu smysl tvého dotazu. Vadí ti, že když máš nastaveno na klimě 22°C, tak se auto snaží uvnitř dosáhnout 22°C? Smysl a funkce automatické klimy je v tom, že automaticky v kabině udržuje nastavenou teplotu bez ohledu na teplotu okolí (v ideálním případě). Topí, pokud je teplota z venkovního senzoru nižší než nastavená teplota a chladí v opačném případě. To je špatně :-)?1 bod
-
Koupil jsem jeden na předek a když jsem zjistil, že je +- stejně prohnutý, tak jsem objednal druhý s tím, že výstupky budu řešit, ale nebylo třeba.1 bod
-
Co stym ma navigacia? Ecall vyuziva vlastnu jednotku gps v aute, nezavislu od nicoho, niektore maju v sebe aj bateriu. Navvyse sa tento signal moze pouzivat na synchronizaciu casu v pristrojovke. Res jednotka moze zabezpecovat informacie pre vstavane MMC ako je navigacia.1 bod
-
@Kolacek12 Dobrý dotaz. Mně to zatím žádné věci nehlásilo. Možno vyzkoušet tím, že najedeš na dálnici do protisměru - ale to nedoporučuji :D Na webu píší, že časem do systému budou moct hlásit problémy i sami řidiči. Mně tohle celé zatím supluje Waze, zvlášť oceňuju upozornění na výmoly, které fakt občas stojí zato. Marketplace je normálně v menu, nemusí se instalovat z shopu. Pokud není, zkusil bych (ev. ještě vytáhnout na chvíli pojistku SOS a panelu přístrojů a posléze) dát reset do továr. nastavení. Mně to pomohlo když po resetu pojistkou (nutno prozbělání zeměkoule) jsem dal právě reset do továrního nastavení. Aktuálně ale s podporou řeším, že Marketplace akorát zobrazí error při stahování nabídek, viz. screen výše.1 bod
-
Dobrý den, přidám zkušenosti ohledně svolávačky 23AX (velmi zkrátím popis) v autorizovaném servisu. Octavia Combi m.r.2018, 2.0 TDi 110kW 1 den serviska + olej v DSG - po vyzvednutí vozu ze servisu mi bylo oznámeno, že přehráli SW řídící jednotky (ptal jsem se, zda to má vliv na výkon, jelikož tam mám přechipováno, údajně ne) Odjel jsem ze servisu a pozoruji, že to je líné 2 den zpět do servisu - "ukažte mi co je v interním popisu přehrání SW" je tam uveden odstavec, že se musí zeptat zákazníka, zda nemá chipnutý výkon či jakékoli dodatečné úpravy, protože přehráním SW dojde k jeho zrušení a taktéž může dojít k poškození řídící jednotky, nechte si předem písemně odsouhlasit, že je zákazník obeznámen s SW. Následně reklamace, bohužel neochota, nicméně po napsání velmi jasného emailu, že přehráli SW bez mého souhlasu a došlo ke ztrátě chipu, výkonu apod .. Požadavek na uvedení do původního stavu + případně náhrada škody. 3 den - uznána reklamace "chip nechte udělat a fakturu zaplatíme", řekl jsem jim, že se taktéž chová jinak převodovka, konkrétně mód S nyní nedrží otáčky (na 55km/h 1100ot, stupeň S5) - přepnuto do režimu D - naprosto totožné otáčky. "SW nemá vliv na převodovku, ale jestli chcete zpět původní SW, tak kontaktujeme Škodovku a online to nahrají". Po cca 1h přišel email od Škoda, že SW má vliv na převodovku "převodovka dostala novou funkci, konkrétně režim S již nedrží otáčky pokud není výkon potřeba, otáčky naskočí až po sešlápnutí penálu na 50% a více" tozn režim S to pak podřadil o 2 stupně - hrozné. Taktéž se zvýšil hluk, jelikož motor byl "přidušen". 4.den zpět do servisu na přehrání SW do původní verze před 23AX - nahrány 2 softy (1 převodovka, 2 motor) - výsledek je totožné chování jako před svolávačkou, tozn na režim S nyní nepadnou otáčky pod 1400, i když se nedotýkám penálu. Hluk z "přidušení" zase zmizel. V pátek jedu znovu na chiptunning a peripetije po x dnech dohadování budou za mnou a auto bude zase ve stavu jako před SW svolávačky. Výsledkem jen napíši body pro ostatní, kdo to budou řešit: 1) SW má vliv na výkon, zmizí chip pokud jej máte 2) SW má vliv na negativní úpravu režimu S u DSG (při sešlápnutí penále na méně než 50% padnou otáčky jak v režimu D, tozn S pak nemá skoro žádný smysl) 3) Svolávací akce musí být předem odsouhlasena zákazníkem, jinak nemají právo to přehrát, pokud tak udělají, tak se reklamace v pohodě domůžete 4) Škoda přes online napojení autorizovaného servisu může a umí nahrát zpět původní verzi SW, jen je musíte přesvědčit1 bod
-
S klimatronikem jezdím už léta ve všech třech předchozích verzích Octavie. Tvou postrádaná funkce High/low je i tu, ale navíc vylepšená tím, že je dokonce třístupňová! V Infotainmentu si volíš profil klimatizace High/mid/low.(viz návod). Tímto nastavuješ zda automat preferuje vyšší či nižší otáčky ventilátoru. Obecně ale platí, že automat se snaží vždy co nejdříve dosáhnout požadované(nastavené) teploty interiéru. Proti ustálenému stavu tedy MUSÍ vždy na nějakou dobu otáčky ventilátoru zvýšit aby mohl vychladit nebo ohřát vzduch a po jejím dosažení nastaví zpět nižší otáčky aby tento nový stav udržel. Pokud nevíš jak se do nastavení dostaneš zkus stisknou tlačítko SETUP na klimatroniku a pak už jen čti (viz návod). Někdy jen tak nechápu proč si lidi pořizují automatickou klimatizaci a první co je zajímá je jak ji řídit ručně - ale to je jen tak obecný povzdech1 bod
-
Měl bych dotaz - taky se vám u OIII brzy ráno stává, že máte-li nastaveno třeba 22°C, tak klimatizace/ventilace začne topit? No jo, ale já chci mít v autě těch 12°C co je venku, aspoň než vyjedu za město... celkem fail. Přesně si nepamatuju nastavení - AC on, AUTO on nebo off. To by mělo být jedno. K čemu je taková "automatická klimatizace" dobrá? Chtělo by to používat rozum. Datum a i povětrnostní sutiaci auto zná, může znát (je-li placen Connect). Vůbec nechápu, jak tu někdo psal, že má AC a AUTO zapnuté celoročně a stále nastaveno 22°C...-1 bodů