Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/08/21 ve všech sekcích
-
No já nevím i těch 600 tisíc by bylo pro spoustu lidí nedostupných. O milionu ani nemluvě. A to bych ten milion stejně raději dal za auto ze spalovacím motorem, než to zatrhnou úplně. Tak si já tedy automobilovou budoucnost nepředstavuji. Aby nebyla mýlka, proti elektromobilům jako takovým nic nemám.2 body
-
Hm, použitelný elektromobil pro menší rodinu za mega, to je fakt trefa do černého........., teď nevím jestli je to myšleno vážně, nebo je to jen humorná vsuvka v textu. Pokud nepřijde nějaká převratná a lacinější technologie výroby baterií, s použitím jiných materiálů, než ty které se tam v současnosti cpou a které budou s nedostatkem těchto surovin čím dál dražší a vzácnější , tak osobně předpovídám, že ceny elektromobilů dolů nepůjdou. Pochybuji že za nějaký ten rok koupíme třeba Enyaq laciněji, spíše bude čím dále dražší a dražší, tedy pokud to třeba nebude dotovat výrobci např. přímo EU apod. Vše je možné, trh elektromobilitou je pokřivený až hrůza., žádné letité a zavedené ekonomickohospodářské principy již 100% neplatí.2 body
-
Aha, tak silikonovou hadičku tedy obstarám. Ten sprej proti vrzání je zde: https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/univerzalni-dily/nahradni-dily-skoda/maziva-a-uvolnovace/14814-specialni-kluzny-prostredek-100ml-pro-odstranovani-trecich-selesti-v-interieru-vozidla.html Mívají to i občas někde v TUkasu, atp. Je to takový napůl olejový jakoby silikon... prostě taková zvlástní emulze. A hodí se ji při takovýchto opravách pak při zpětné montáži na ta kontaktní místa dát.1 bod
-
Vypada to ze asi este nebude no… tak nakej parking u obchodaku 🤷♂️😉 pripadna mista klidne navrhnete…reknu jeste Jardovi z Vonavka detailing. nebo dalsi meeting point dat ve Vonavce a pak jet na Karlstejn co vy na to?1 bod
-
Já věřím že ano. Necháme se překvapit. Už teď se dá koupit použitelný elektromobil pro menší rodinu za mega i škodovka má vyrábět něco menšího. Pokud to bude mít tak 70 baterii, začínat to na 6 stovkách nebránil bych se. Teď jde např. P2008 ale jen 50kWh baterie, AC nabíjení 11kW https://skladovevozy.peugeot.cz/nove-vozy/pdf/55297 pak je tu klasika Kona 64 baterie, nabíjení jen 7,2kW https://vozy.hyundai.cz/skladove/kona-electric/49313 vývoj jde tak rychle dopředu, že se mohou baterie zlevnit nebo zdražit, nové složení baterií …. https://m.vtm.zive.cz/svet-zaspal-v-cine-za-mesic-koupite-auto-s-grafenovou-baterii-a-dojezdem-1-000-km-nabije-se-za-8-minut/a-211620 Na dům bych dal panely, bude to sloužit i pro dům, po Praze není problém nabíjet1 bod
-
Zoufalství.... Za pár let se ukáže nakolik je vynucená elektromobilita výhodná. Pokud nějak nakonec bude tak určitě ne pro běžného automobilistu.1 bod
-
@Mili9 To bistro zní dobře, ale otevřeno asi ještě 28. nebude, co? Tak na 28.8. jsme zatím čtyři: @xmenadis @Mili9 @beuticek @Baracek1 bod
-
Ahoj, dělal jsem včera jednu stranu. Pomocí zdrahovacek to slo dobre ven, na jednu jsem pridelal magnetek, spadnul dolu plisek diky kterému to ma lehce jezdit do stran. Radeji jsem zakapnul vterinakem , neni nic vidět. Nejtěžší je to dat do kupy, zacnes stredni lamelkou kde opatrne nasadis vodici plisek pro ostatni lamelky, jen dat pozor na to, ze horni jsou kratsi a dolni jsou delsi, pak postupne jsem pridaval od středu ke kraji. Par foto.1 bod
-
Ja mam mechanicky z hydraulikou a presne ako pise kolega vyssie. Dam handru a pomaly napasujem zarez na dvihaku so spodkom auta a az potom dviham rychlejsie. Nic sa zatial nrposkodilo1 bod
-
Navrhuji dalsi termin teda sobota 28/8 Dela se novy bistro v Hornich Mecholupech pro autickare tak treba tam by to bylo super je podporit a myslim ze misto tam bude taky. insta: Bistro1 bod
-
V době kdy jsme kupoval FIII šel bonus zařídit ikdyž auto nebylo psané na kupujícího a ani nemuselo změnit majitele, teď je doba taková, že oni prodat nepotřebují, když ani nestíhají vyrábět (resp. už nestačí kapacita na odstavných parkovištích)...1 bod
-
Jak tu již někdo psal. Vzhledem k tomu, že ŠA všude vykládá, jak je SUPER vozidlo servisovat v autorizovaných servisech, neboť se tím zvyšuje jeho hodnota kvůli známe historie při výkupu a blablablabla… V salonu, kde jsem kupoval svého stávajícího Karoqa za nemálo peněz, jsem chtěl prodat protiúčtem, pravidelně v autorizáku servisovanou, Octavii 3 s čerstvou, ten den provedenou technickou. Šel jsem tam s tím, ze auto je v bezva stavu a chci za něj 200000,-. Nabídli mi 180000,- a bez bonusu na kupované vozidlo, neboť už smlouva byla na nové vozidlo z dealerství podepsána. Odjel jsem pryč a řekl jsem si, že zkusím AAA. Po 2 hodinách v AAA jsme si plácli za 215000,- Tolik asi k výkupu ve Škoda Plus a Trade-in bonusu…1 bod
-
Od poslední aktualizace SW odpojený konektor na baterce a zatím bez jediného problému infotaimentu😉👍1 bod
-
1 bod
-
Taky jsem si toho všimnul, no ono je asi jednodušší dát mínus, než obhajovat svůj názor. Navíc pokud bude mít protistrana rozumné argumenty, nevidím důvod proč by je zde nemohli prezentovat. Zřejmě nás zatratili, anebo je tu ještě varianta že nemají nic co by sami dokázali obhájit. No to se musí každý rozhodnout sám nakolik si stojí za svým názorem.1 bod
-
Taky zajímavý článek. Jen nemohu přijít na myšlenkové pochody některých členů fóra, kteří rozdávají negativní hodnocení jen při pouhém zveřejnění odkazů na tyto články. Takže nevím jestli jsme se provinili tím, že jsme si dovolili zde dát odkazy, které nejsou v souladu s jejich názorem, nebo je to jinak? Stačí zde dát odkaz na článek a ani nemusíte k tomu připojit žádný komentář a bum, už je tam negativní hodnocení.1 bod
-
Nemusí. Je to jeden kabel a zvládne to každý. Viz moje foto výše. Jinak aktualizace se stahují i když to je odpojeno, takže pohoda.1 bod
-
1 bod
-
Soupis kódové výbavy MPi Ambition Plus s rezervou 3L3 - Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce 3Q6 - 3. hlavová opěrka vzadu 3S4 - 3S4 4GF - Čelní okno z tepelně izolačního skla 4L2 - 4L2 4UF - Airbag na straně řidiče a spolujezdce s deaktivací airbagu na str. spolujezdce 8RL - 6 reproduktory (pasivní) 6XD - Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná vyhřívaná - lakovaná v barvě vozu (pro MC černě lakovaná) 7L6 - Systém start-stop s rekuperací 8K1 - Spínání světel pro denní svícení 8Q1 - Regulace sklonu světlometů 9WT - Smartlink 8ZB - Anténa pouze pro příjem FM 1S0 - Bez sady nářadí a zvedáku vozu 4X3 - Boční airbag vpředu s hlavovým airbagem 1KG - Bubnové brzdy zadní EL2 - Care Connect 4I2 - Centrální zamykání s dálkovým ovládáním vnitřní ovládání bez bezpečnostní pojistky QV3 - DAB - digitální radiopříjem 7N2 - Držák na brýle 7AA - Elektronický imobilizér 1AS - Elektronický program stability (ESP) EM1 - Asistent rozpoznání únavy U9B - 2x USB-C vpředu (datové) 9AB - Klimatizace s mechanickou regulací 8QL - Klíček pro systém zamykání s dálkovým ovládáním 7K1 - Kontrola tlaku v pneumatikách 9P9 - Kontrola zapnutí bezpečnostního pásu el. kontakt v zámku rozšířená bezpečnostní výbava 3U1 - Kryt zavazadlového prostoru sklápěcí 8IT - LED hlavní světlomety 8WB - Mlhová světla 9S5 - Palubní počítač MaxiDot 5ZF - Opěrky hlavy vpředu 9E1 - Osvětlení zavazadlového prostoru N0B - Potahy sedadel látka QG1 - Prodloužení intervalu údržby 1SD - Přídavná spodní ochrana pohonné jednotky 9ZX - Bluetooth NS3 - S deštníkem 1G8 - Sada na opravu pneumatik 4Z1 - Schránka před spolujezdcem standardní 4R2 - Spouštěč okna přední elektrický zadní mechanický 8N8 - Stupňový interval stírání stěračů 8M1 - Stěrač zadního okna s ostřikovačem a stupňovým intervalem stírání 3ZU - Tříbodové automatické bezpečnostní pásy zadní vnější se štítkem ECE 2W6 - Uzávěr palivové nádrže 3NZ - Zadní sedadlo nedělené opěradlo dělené sklopné 5J9 - Zadní spoiler 1PA - Šrouby kola standardní 6F0 - Bez fólie s dekorem/emblémů 6FF - Kryt vnějšího zpětného zrcátka a různé nástavbové díly v barvě vozidla 2JG - Nárazníky v barvě vozidla 40I - Ocelová kola Calisto 5,5J x 15 1NJ - Plné kryty kol J90 - Pneumatiky 185/65 R15 88H se superoptimalizovaným valivým odporem generace 2 0NB - Sada nápisů v základním provedení QJ1 - Chromový paket 3LD - Dveře a boční obložení Q1A - Normální sedadla vpředu 5N2 - Sklopná stropní madla VF0 - VF0 Style TSi s rezervou 3L3 - Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce 3Q6 - 3. hlavová opěrka vzadu 3S4 - 3S4 4GF - Čelní okno z tepelně izolačního skla 4UF - Airbag na straně řidiče a spolujezdce s deaktivací airbagu na str. spolujezdce 8RL - 6 reproduktory (pasivní) 6XD - Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná vyhřívaná - lakovaná v barvě vozu (pro MC černě lakovaná) 7L6 - Systém start-stop s rekuperací 8Q1 - Regulace sklonu světlometů 8ZB - Anténa pouze pro příjem FM 4X3 - Boční airbag vpředu s hlavovým airbagem 4KC - Boční okna a zadní okno z tepelně izolačního skla EL2 - Care Connect QV3 - DAB - digitální radiopříjem 7N2 - Držák na brýle 7AA - Elektronický imobilizér 1AS - Elektronický program stability (ESP) EM1 - Asistent rozpoznání únavy U9B - 2x USB-C vpředu (datové) 9AB - Klimatizace s mechanickou regulací 8QL - Klíček pro systém zamykání s dálkovým ovládáním 7K1 - Kontrola tlaku v pneumatikách 9P9 - Kontrola zapnutí bezpečnostního pásu el. kontakt v zámku rozšířená bezpečnostní výbava 3U1 - Kryt zavazadlového prostoru sklápěcí 8IT - LED hlavní světlomety 8WB - Mlhová světla 9S5 - Palubní počítač MaxiDot 5ZF - Opěrky hlavy vpředu 9E1 - Osvětlení zavazadlového prostoru QG1 - Prodloužení intervalu údržby 1SD - Přídavná spodní ochrana pohonné jednotky 9ZX - Bluetooth NS3 - S deštníkem 4Z1 - Schránka před spolujezdcem standardní 8M1 - Stěrač zadního okna s ostřikovačem a stupňovým intervalem stírání 3ZU - Tříbodové automatické bezpečnostní pásy zadní vnější se štítkem ECE 2W6 - Uzávěr palivové nádrže 3NZ - Zadní sedadlo nedělené opěradlo dělené sklopné 1KA - Bubnové brzdy zadní 5J1 - Zadní spoiler UG1 - Asistent rozjezdu do kopce 4L6 - Vnitřní zpětné zrcátko s autom. zatmavováním 8N6 - Stupňový interval stírání stěračů se světelným a dešťovým senzorem 7P4 - Bederní opěra ručně nastavitelná v opěradlech předních sedadel 4I7 - Startování tlačítkem 4R4 - Elektrické ovládání oken vpředu a vzadu 7X1 - Parkovací senzory vzadu N0G - Potahy sedadel látka 6E3 - Střední loketní opěrka vpředu 3D2 - Středová konzola 8K3 - Světlo pro denní svícení s asistenčním světlem a funkcí Coming Home a Leaving Home 8T6 - Tempomat s omezovačem rychlosti 9T1 - Trysky ostřikovače okna vyhřívané vpředu 4A3 - Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací I8Q - Infotainment Bolero 8" 1PE - Šrouby se zabezpečením proti krádeži (neuzamykatelné) 6F0 - Bez fólie s dekorem/emblémů 6FF - Kryt vnějšího zpětného zrcátka a různé nástavbové díly v barvě vozidla 2JG - Nárazníky v barvě vozidla J90 - Pneumatiky 185/65 R15 88H se superoptimalizovaným valivým odporem generace 2 0NB - Sada nápisů v základním provedení 42Z - Kola z lehké slitiny Rotare AERO stříbrná 5 5J x 15 1NL - Kryty pro kola z lehké slitiny QJ1 - Chromový paket 3LD - Dveře a boční obložení 5N2 - Sklopná stropní madla VF0 - VF0 6Q2 - Kožená hlavice řadící páky 6PC - Madlo ruční brzdy kožené 5MJ - Dekorační vložky Q2J - Komfortní sedadla vpředu 2ZA - Multifunkční volant 0TD - Vkládané koberečky vpředu a vzadu1 bod
-
@keras neuraz sa, ale logika nejak nepusti. chip s dochodcovskou jazdou?! potom preco to auto chces cipovat? isto ta prevodovka ma minimalne standardne predimenzovanie. ale to by si potreboval vediet presne hodnoty a kedze definuju. ze je na 250Nm a ten motor ma momentalne 250Nm, tak uz by si siel do tej dimenzovanej rezervy. nie je to raketa, ale ked to auto rozbehas a budes ho castejsie tocit, ozije. prvych 30t km sa mi zdalo vyslovene lenive. teraz dostava uz na prdel ako predchodca, takze zrchlenie na 4ke zo 60 na 120 a podobne uz zvlada celkom slusne. Pri DSG sport rezim, ci manualne radenie by som zvolil.1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů
-
To, kde nabidli nejvyssi cenu na ojetinu nema s historii servisu nic spolecneho a s akcnima nabidkama u vubec. Tak to tady laskave nezasirej, ty "nemalo penez".-2 bodů