Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/16/21 ve všech sekcích
-
Takže problém není v tom jak jsi tvrdil, že je auto ze zahraničí, ale v tom, že nebyli všechny prohlídky v autorizáku... Záruka na neprorezivění je 12let nebo kolik, takže ano, můžeš chtít záruku na něco co je klidně 10let staré...5 bodů
-
@jirka toledo Co to pořád někteří komplikujete. Napřed řekneš, že známý ze servisu tvrdil, že na dovezená auta se záruka nevztahuje a pak z tebe vyleze, že auto nemělo všechny předepsané prohlídky. To co napsal @Martab je jasné a přehledné jak facka. Kdybych jim přivezl do autorizovaného servisu Fabii III, hypoteticky kupovanou před 11 roky a 11 měsíci s rezavými pátými dveřmi a mělo všechny předepsané prohlídky, tak jsou povinni to v rámci záruky řešit a přes to nejede vlak. Je to tak u Fabie III a i u všech současně vyráběných Škodovek. Jen na dřívější typy, jako např. Octavia I apod., tam byly na prorezivění kratší záruky, asi to tehdy bylo 10 let. Nakonec si to dle typu auta a roku výroby na webu Škodovky, nebo v AS může zjistit každý. Co je na tom tak nepochopitelného, že stále a pořád a roky tady někteří tvrdí opak a polemizují, jestli je to tak, nebo jinak!3 body
-
@jirka toledotak tohle kdyby mi měl říci můj známý, tak už to bude můj bývalý známý :-) je to pár týdnů, možná ani ne měsíc, co jsme tohle řešili na FB ve skupině F3, kdy si kluk čerstvě dovezl F3 z Německa a když si chtěl vyměnit ty světla za led, tak zjistil korozi..šel reklamovat a pravidla byla pořád stejná, absolvované všechny prohlídky, reklamace byla uznána,akorát že mu to vyreklamovali jen opravou, nikoliv výměnou, jako u jiných, protože každej AS se prostě chová jinak..takže asi tak..jsme součástí EU, takže tohle všechno automaticky přechází..vše je online propojené..podívá se do systému a dle VIN ihned zjistí historii prohlídek a kde to bylo... takže na závěr, pokud vozidlo má splněno všechny předepsané prohlídky, tak se na něj vztahuje 12 letá záruka na prorezavění karoserie a reklamace musí být uznána a vyřešena, bud opravou-přelakováním, jako u výše popsaného nebo výměnou celých dveří jako u mnoha ostatních, bez ohledu, jestli je auto z ČR nebo z jiné země EU.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tady konkrétně se nepoučili třeba z O1, kde byl do FL stejný problém a lze částečně řešit žárovkama místo 5W dát 3W nebo nějaký LED. Snad to LED osvětlením u F3 a Rapidu už taky skončilo. Nicméně podmínky záruky jednoznačně nedodrženy tak není co řešit a na koho plivat. Když už jsem vzpoměl O1 tak 10 let jsem jezdil na prohlídky do AS a koroze po 12 letech je stále NULA i za předníma zástěrkama😀. U dalšího auta mám běžnou záruku 5 let a do AS na prohlídky jezdím. Na záruku jsem úspěšně reklamoval nekorozní závady.1 bod
-
Pojedu v říjnu na první servis, tak jim to řeknu + píská občas klima Sanden + mám na volantu vystouplí šev na místě kde mám zrovna prst, tak zkusím na reklamaci uhrát výměnu.1 bod
-
Taky to nemyslím zle, ale ty 17"/225 s dobrou pneumatikou (třeba pilot sport se v tom rozměru myslím dělá) mi nepřijou ani opticky ani funkčně (k rychlému podvozku RS) špatné, a pokud někdo jezdí často po špatných cestách...1 bod
-
Od někud se po rozpočtu taky bude muset vrátit výpadek spotřební daně z PHM...1 bod
-
Ja som to nemyslel nijako zle. Ale ked má niekto RS, tak na to patria pekné kolesá. Ked má niekto najslabší naftak a dá tam krídlo z RS a 20 kolesá,tak nto tiež bude pre mňa smiešne... Ale nto je môj názor,nikomu ho nevnucujem..1 bod
-
Připadá mi trochu nedospělý nadřazovat vzhled (velký ráfky) nad užitné vlastnosti (komfort na daily ježdění), viz 17" na RS "nepatří" (tuším, že v TP jsou 17", 18" a 19", ne?). Na minulém autě jsem měl 17"/225 s normálním podvozkem, a říkal jsem si, že nižší profil (větší ráfek) bych už kvůli komfortu nechtěl, teď mám 18" s DCC většinou na comfort a přijde mi tak akorát, a zase si říkám, že 19" s ještě nižším profilem bych rozhodně nechtěl... Akorát se mi nelíbí ty různě široký paprsky, předface byly černé 17" ráfky, které se mi líbí víc. A nebo zkus ještě 18" (jestli máš možnost), jako kompromis...1 bod
-
Hezký den, na základě těchto článků jsem si nechal namontovat tempomat ( jestli vůbec jde na vaše auto dodatečně namontovat, vám zjistí autoelektrikář s diagnostikou , protože záleží na roku výroby auta, nebo jestli se dají sehnat malé řídící jednotky - na každý válec jedna, nebo páčka na ovládání , celkově jsem zaplatil asi 4500Kč , Neradil bych, montovat si to sám podle nějakého návodu.) Mám Fábii Sedan 1,2 47kw, r.v. 2007 a páčku ze Superbu . Pro neznalé jako jsem byl já , to funguje tak že při jakékoli rychlosti, a jakémkoli zařazeném rychlostním stupni, můžete danou rychlost zmáčknutím knoflíku na páčce ( páčka samozřejmě slouží i pro další funkce jako ta původní, směrovky, přepínání světel, svět. houkačka ) navolit pro další jízdu i když sundáte nohu s plynu takže auto vám pojede třeba stále 50 nebo 90. Na páčce od Superbu je ta výhoda že danou rychlost lze snižovat nebo jiným knoflíkem zvyšovat po 2 km. Tuto navolenou rychlost okamžitě zrušíte tím že přibrzdíte nebo zařadíte jinou rychlost popřípadě vypnete na páčce. Takže nejčastěji zmačknutím pedálu brdy nebo spojky. Daná rychlost při zapnutém tempomatu drží do kopce nebo z kopce. Do kopce samozřejmě záleží na výkonu motoru , to je potom potřeba přeřadit (samozřejmě se vám vypne tempomat) a tempomat zapnout až se to hodí. Z velkého kopce se auto samozřejmě rozjede i přes nastavenou rychlost tempomatem. Při brzdění se tempomat vypne. Pokud jedu tempomatem nastavenou rychlostí a přidám plyn (předjíždění) a potom zase sundám nohu s plynu zůstane nastavená rychlost tempomatem. Samozřejmě nová auta vybavená tempomatem (valná většina) mají toto na vyšší úrovni. Největší výhodou tempomatu je že při delších cestách si odpočine vaše noha , nemusíte neustále sledovat rychlost například i v přes obec a nižší spotřeba asi tak 0,5l. S tempomatem jsem spokojen ale včas ho vypněte pokud to ohrožuje vaší bezpečnost.1 bod
-
V našem autoservisu mají takové tvrdé gumy, které dávají na již gumové patky zvedáků. A pakty zvedáků jsou posuvné, které vždy je nastaví na výrobcem určené místa pro zvedání. Nic je to nestojí a já na ně nemusím řvát. Já si je teda hlídám.1 bod
-
Na silnici jsem mělnil kolo jen jednou a to bylo u autobusu. Kdybych měl svoje vlastní auto a nechtěl práh poničit tak bych si do rezervy hodil nějaký kus gumy, kterou bych dal mezi hever a rantl. Když měním kola doma tak mám lepší hever (GEKO Pojízdný hydraulický zvedák 2.5t nízkoprofilový - názkoprofilový je důležité) a odjakživa dávám na patku heveru prkénko.1 bod
-
1 bod
-
a pokud budete reklamovat před datem, dostanete stejnej díl jako před výměnou (nebo na sedadlo nikdo nehrábne) a je to 50/50 jestli to bude horší nebo lepší :D takže před reklamací si udělejte značku na rám.1 bod
-
Tak to je teda fakt výrazné vylepšení ! Ještě by tam mohli pro nás, důchodce, zařadit aktuální leták Lidlu a bude to dokonalé !1 bod
-
1 bod
-
Rozhovor s našimi dvěma vědci z ČVUT, kteří podepsali společnou mezinárodní petici 170 vědeckých pracovníků, ohrazující se proti jednostranně prosazované elektromobilitě. https://www.novinky.cz/veda-skoly/clanek/brusel-chce-misto-spalovacich-motoru-elektromobily-lpeni-jen-na-jednom-reseni-je-nesmysl-tvrdi-cesti-vedci-40367732#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=Nlmz1OPIREM-202108030522&dop_id=40367732&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz1 bod
-
Ono když se nad tím článkem člověk zamyslí,dost je tam pravdy.Bylo by dobré nalít si čistého vína a říct,jak je el.auto opravdu ekologické. Elekttřina se nějak vyrobit musí a solární panely,vítr atd tu spotřebu nepokryjí snad ani z 5%.Takže spočítat emise elektráren,popř.spotřebu uranu a pak-kam s ním-dopady atd. pořád se jen mluví o bezemisních aut,ale ani jeden z těch strejdů z Bruselu není schopen rozvinout debatu na tohle téma.1 bod
-
To ze mas sportline nema nic spolecnyho s velikosti kotoucu. To je podle motoru. Jinak nevim jaky mrdani je se zadnima brzadama, hlavne pro servis ? Normalne pres diagnostiku odbrzdis a rucku a pak uz to je stejny. Pak kdyz mas vse slozeno tak das nastaveni rucky a je hotovo 😀1 bod
-
Asi se doba zmenila na auta dovezena se to nevztahuje to mi rekl znamej co dela prijmaciho technika v autorizaku-1 bodů
-
S tempomatom nizsia spotreba nikdy nebude, tj naucte sa predvidat, potom bude sta spotreba o tychc 5dcl mensia ako s tempomatom.-1 bodů