Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/16/21 ve všech sekcích

  1. Stůl právě zarezervován, ovšem máme tady jednu změnu ohledně lokálu s jídlem. U Leguána, kde jsme byli i loni bohužel v neděli nevaří (odešel jim kuchař). Takže mi paní doporučila zajít si do restaurace U Zlaté koule viz. http://www.uzlatekoule.cz/ Takže máme tam zarezervovaný stůl pro 8 osob na 14:30 hod. Kdo v Olomouci na sraze ještě nebyl, sraz s auty máme na již zmiňovaném místě u kolumbária na ulici: U Husova sboru 538 , 779 00 Olomouc http://husuvsborolomouc.unas.cz/?page_id=39 a poté dojdeme na jídlo do restaurace :) EDIT: dle map je to z parkoviště k restauraci pěšky 1,3km, snad s tím nebude mít někdo problém :)
    5 bodů
  2. Kupoval jsem černé znaky a nápisy v černé barvě za pár kaček na Aliexpresu. Akorát znaky byly oba přední tudiš prohnuté tak jsem ho nemohl dát dozadu ,byla uprostřed trapná mezera. Tak jsem ten starý původní nalakoval a dobrý.
    3 body
  3. Nelži si do kapsy, ty opravdu věříš tomu, že zachrání planetu když nebude nic jiného v roce 2050 než ty opěvované elektromobily a venku nebude "chrchlat" jediný spalovací motor osobního automobilu ? A to jsem optimistický, neb v rozvojových zemích tomu tak asi stejně nebude. To procentuální zatížení emisemi od osobní dopravy je jen malým podílem na celkovém znečištění... co tedy bude dál ? Co se zakáže ? Letecká doprava ? Lodní doprava ? Budeme platit všichni emisní povolenky za to, že dýcháme ? Demagogie a násilné prosazování dogmat tu už v historii bylo nespočet, to mi nejvíc vadí, ne elektromobil jako takový.
    3 body
  4. 30 km je docela dost, ale ta prosklená střecha je fakt nesmysl. Uvidíme až to bude na showroomech.... Jinak jsem měl Enyaq (150kW) na víkend a za mě fakt super až na několik drobnosti: 1/ Zvuk blinkru, na prvním semaforu jsem hledal v menu kde se dá nastavit hlasitost. Je podstatně hlasitější než běžné blinkry, jde to z repráků. Zase někdo ušetřil 15Kč za auto. Kdyby to alespoň bylo nastavitelné.... Moc mi to teda k dávání blinkru nemotivovalo :-). 2/ Přihrádka na drobnosti mezi řidičem a spolujezdcem funguje jako reproduktor zesilující klepání čehokoliv co se do ní vloží. Nelze to použít. 3/ Kaplička je fakt malá, v kontrastu s tím 13,3" notebookem uprostřed je to divný. Ale zvyknout se na to dá. A pak samá pozitiva, 15...25kWh/100km dle jízdy, rekuperuje to i tam kde bych to nečekal. Dlouhodobý průměr 18,8kWh/100km a tam jsem se vešel i já. (SIII 2.0 TDI 147kW 4x4 mi žere 6,3 cca). Z dojezdu (za současných teplot s klimatizací) 535 nebo kolik uvádí Škoda je v reálu 430, co jsem projel odpovídalo očekávání palubního počítače +- 3km. V zimě to bude samozřejmě míň. Na cesty do ciziny asi zatím asi ne, ale pro každodenní cesty do práce a po ČR proč ne, zvláště pokud má člověk možnost nabíjet doma, ideálně ze solára. Za mě pokud takhle dobře dopadl hned první počin s tímhle pohonem, tak si myslím, že to spalováky brzy převálcuje. Ticho, sametový pohon bez cukání (zdravím DSG). Jakmile to výrobci rozjedou v množství, tak bude i cena, dojezd a rychlost nabíjení vyřešena. A to jsou technické problémy a technici to vyřeší. Navíc bych řekl, že si někdo v koncernu spočítal, že to jednou vyrobí laciněji a proto to tak tlačí. Použitelné je to za mě už teď, halt jen na dovolenou do zahraničí bych s tím zatím fakt nejel....
    2 body
  5. kozakm ok diky za info, nicméně už vyřešeno. Pořídil jsem Thule Wingbar Evo. Do cca 90 o nich vůbec nevim, potom do cca 115 lehký hukot - podotýkám, že s vypnutým rádiem, jinak nejsou slyšet vůbec. Nad 115 ještě nezkoušeno, cesta z obchodu byla jen po okresce a provoz víc nedovolil.
    1 bod
  6. Kombinace tlumených studených led s trochu žlutější mlhovkou je ideální stav. Z pohledu fyziky tu jsou nějaké ty vlnové délky, a žluté světlo s větší vlnovou délkou se chová jinak než bílé. Preference většiny jedinců je založena na faktu, že nemají přímé srovnání a bílé světlo se zdá (je) jasnější a pochopitelně to "vypadá líp". Na druhou stranu bílé světlo dělá ostřejší stíny díky své kratší vlnové délce (fyzikální fakt), ale to se nechá částečně eliminovat vyšším výkonem. Ale vyšší výkon znamená větší odraz od mlhy a reálné snížení viditelnosti. Nehledě na fakt, že protijedoucí vidí bílou kouli. Já a fyzika by doporučila nechat tam halogeny. Co říká ego nevím, nikdy mě nenapadlo jít v mlze zkoumat zda moje auto svítí dost "cool".
    1 bod
  7. Ja jsem měl přesně stejnou závadu, a byl zoxidovaný konektor ve dveřích ale řidiče.
    1 bod
  8. Tak dnes jsem nakonec pořídil nové pneu na zimu Hankook W452 Winter i*cept RS2 225/45 R17 94 H - cena 9200 Kč i s přezutím v pneuservisu. Komplety mě stály 17000 Kč, naštěstí jsem prodal staré 2 zimní sety za 14500 Kč - takže za 2500 tento krásný set na zimu. Pneu mají všude 8,5 mm - DOT 3221 - vyrobené přesně před měsícem v Maďarsku. Chtěl jsem Dunlopy, ale všude mi tvrdili, že tyto Hankook jsou stejné a 1600 ušetřím tak jsem do nich nakonec šel. Vypadají docela dobře tak uvidíme jak na sněhu na Vysočině. Mám to do práce 4 km -)))))))
    1 bod
  9. Odpoviem len ciastocne: - prechadzal som z bi-xenonu na Matrix - je to o hodne lepsie; zial standardne LED posudit neviem - Rear Traffic Alert urcite je dostupny ale neviem ci nahodou to nie je sucastou balicka Asistovana jizda 2.0 - Style pokial som si vsimol dobre ma vo dverach len odrazky - S3 z roku 2021 zatial nevrze
    1 bod
  10. Aspoň, že to přiznají
    1 bod
  11. Octavia RS sportovní auto není, nikdy nebylo a troufám si tvrdit že ani nikdy nebude. To z něj dělají majitelé potuněných 1. a 2. generací (a už začíná i 3. gen před FL). Já RS v první řadě vnímám jako "vzhledový" stupeň výbavy, který vylepšuje standardní model. Na druhém místě je silnější motor. Zkratku RS si překládám jako "rychlé svezení". Nafta se do něho určitě hodí, jedná se o vzhledově krásné auto s krásnou spotřebou na hltání dálničních km. Takže proč ne. Buďme rádi, že v roce 2021 je ještě na výběr benzín, nafta, automat, manuál. To už brzy skončí.
    1 bod
  12. Ono někdy bylo 4x4 TSI v RS? Jinak ono RS není nic vyloženě sportovního, takže to TDI mi tam nějak nevadí osobně a vzhledem k zaměření docela i dává smysl…
    1 bod
  13. Tak musíš uvést na pravou míru, že každý dnes používaný článek ztrácí vlastnosti po zhruba tisícovce cyklů (3 roky každodenního nabíjení a jistojistě nemáž dojezd nového vozu), pokud ho nabíjíš a vybíjíš šetrně (žádné rychlonabíjení ani sprinty na světech), pokud není vystaven vysokým teplotám nebo mrazu (parkovat jen v garáži), čínan nepokazí výrobu... Mechanické poškození článku znamená explozi. BTW Nic inteligentnějšího, než se používá v mobilu neexistuje, zásadní je horní a spodní napětí, teplota a vysoký odběr. Jak ekologicky mají ty VŠETKY dnešní elektromobily vyřešeno, aby baterka v zimě v noci nevymrzla a i po několika dnech (týden na horském parkovišti v -18°C) fungovala? To je proti fyzikálním zákonům... Jak už tu zaznělo, problém ale není v tom, že by někdo chtěl elektromobil zakazovat (u zákazníků ostatně prohrál už dvakrát), ale že někdo vyhlašuje povinnou elektrifikaci osobní dopravy, přičemž důvody přinejmenším sporné (údajně boj s CO2, přitom se jedná o plyn běžně přítomný ve stopovém množsví v atmosféře a automobily produkují zhruba jen 5% celosvětových emisí), ekologie (lithiové doly, energeticky to vůbec nevychází, recyklace atd.), neexistuje reálná náhrada pro všechny aplikace, ale závazný plán "pětiletky" (od lidí, kteří opakovaně v podobných záměrech sehali) máme.
    1 bod
  14. @SrankiMě to taky mrzí ty tzv. zkreslené a mnohdy nepravdivé informace. Nalejme si ale čistého vína, tyhle pokřivené a tebou výše zmiňované informace se vyskytují na obou stranách. Však všichni známe to známé rčení tj. "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej". Jinak tvoji volbu elektromobilu docela chápu, každý to máme nastavené jinak a máme jiné priority a jiné možnosti. Mě jen osobně mrzí, že moje priority a moji svobodnou volbu něčeho takového, chce a pravděpodobně i bude někdo násilně ohýbat a mě nutit. A to vše kolikrát i jen na základě vypočtené teorie a možná tzv. odborných studií a které se třeba časem ani nemusí potvrdit jako majoritně správné. Svoji rodinu, manželku a děti a svůj majetek, nemovitosti si taky chráníš a nejdeš do rizika s tím, že když se to nepovede, tak skončíš někde na ulici, nebo v lepším případě s velkým nesplaceným dluhem? Svět, EU jdou do, řekl bych pokusu, který, když se nepovede tak zaplatíme všichni.
    1 bod
  15. Aktualizace SW probíhá dálkové skrz systém, net a aktualizace HW skrz kabel v servisu?
    1 bod
  16. Tipuji to na přerušený svazek ve dveřích spolujezdce. V harmonice.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...