Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/15/21 ve všech sekcích

  1. Zvuk :-) VIDEO-2020-12-23-21-08-42.mp4
    4 body
  2. jj viděl jsem humidity senzor v diagnostice... S klimou jsem si to ale nějak nespojil. Teď to tak nějak všechno dává smysl. Prdím na to vypínání ac👍
    2 body
  3. Climatronic mám nastavený na AUTO celý rok, měním jen teplotu podle toho, jak je venku. V létě 21 - 22, v zimě o něco víc.
    2 body
  4. Stabilnejsia ocel,ktora zo spodu spevnuje blok motora s magnetickou vypustacou skrutkou,vacsia ochrana pred pripadnym kontaktom a celkom prijemne zistenie,nakolko ocel ma lepsi odvod tepla aj teplota oleja dlhodobo isla dole 3-4st.Saci kos a cela spodna cast motora po demontazi plastovej vani cistejsia uz ani nemoze byt,bez akehokolvek naznaku bordelu po 108k.Zaroven otazka do plena.Daval niekto spodny ochranny kryt motora TSI 2.0,popripade aky?Nasiel som pre 162kW,ale len s DSG. VID-20211011-WA0000.mp4
    1 bod
  5. a kombi, tam bychom se možná i tomu milionu přiblížili :D
    1 bod
  6. Odpor topneho okruhu volantu lze zmerit po demontazi airbagu. Staci odpojit dvoupinovy konektor vyhrivani vedouci z volantu primo do konektoru na krouzu. Odpor topneho odporoveho dratu by mel byt neco kolem tri az peti ohmu. Vedeni nesmi mit spojeni s kostrou volantu. Pokud bude mit vedeni odpor mensi jak jeden ohm (zkrat), velky odpor (preruseny) a nebo mit zkrat na kostru je volant vadny a je treba jej vymenit. Zacal bych ale predtim kontrolou pojistek. Podival bych se na pojistku SC4 (10A) zda tam vubec je a zda je dobra. Pokud tam neni, muze to byt taky naznak toho, ze vyhrivany volant nekdo dodelaval a nechtelo se mu tahat draty az do pojistkoveho centra a napajeni nekam nabatlil. Je mi divne, ze v menu chybi polozka pro sparovani vyhrivani volantu a sedadla. Ja jsem po dodelani volantu jen nakodoval vyhrivani volantu do HVAC jednotky (08) na jednom miste a vse zacalo fungovat bez problemu. Nic dalsiho jsem resit nemusel.
    1 bod
  7. naprosto šílené a to ještě není MC a 1,5 TSI :-(
    1 bod
  8. jen pro info, Scala s manuální klimou má kompresor s elmag. spojkou i s regulačním ventilem
    1 bod
  9. To bylo naposled pravda myslím u OI, už FI s poloautomatem a následně FII/OII když přešli na čistý automat tak měli kompresor regulovaný a mají ho i nové modely s automatickou i manuální klimou. @keras Dnes to tlačítko AC funguje spíš jako "povolení AC", systém si potom sám určuje zda AC spustit nebo ji nechat vyplou (resp na těch cca 4%). Výhodu to má i ve snížená spotřeby když je AC zapnuta, neodebírá motoru stále plný výkon, ale jen tolik kolik je potřeba. Čidlo vlhkosti je ve zpětném zrcátku (jeho držáku) a pokud systém vyhodnotí že vlhkost je vysoká a AC je ve stavu "povoleno", systém vzduch "dosuší" aby nehrozilo mlžení oken.
    1 bod
  10. Vaculík a ojetá O3 https://www.auto.cz/martin-vaculik-a-ojeta-skoda-octavia-iii-nejocekavanejsi-bazarove-video-je-tady-141074
    1 bod
  11. To třeba tady nenabízí ani u nás, převozky být nemusí. Zákazníkům říkám ať zavolají na epojisteni.cz a udělají smlouvu po telefonu a za 10 min jedou. Na to pozor pro nové kupující, povinné ručení před vyjetím na veřejnou komunikaci.
    1 bod
  12. Ja mam na zimu 17" barumky, mam v aute pusteny radio tak pneu neslysim. Jinak na tu nasi mestskou zimu uplne stacej
    1 bod
  13. jak píše p2p.CCa 30 minut a žádnou dílenskou na to snad mechanik nepotřebuje a pokud má oči,najde ho.Bože ty autorizáky 😞 😞 a vy tam ještě jezdíte 😞
    1 bod
  14. Zmlácená žena u doktora : „Pane doktore, manžel je strašně hodnej, ale jednou za čtrnáct dní vyrazí s kamarádama na pivo a pokaždé, když se vrátí opilej, tak mně šíleně zmlátí.“ Doktor : „Opravdu pokaždé vás zbije?“ Žena : „Opravdu…pokaždé.“ Doktor : „Fajn, předepíšu Vám heřmánkový čaj a jakmile vezme manžel za kliku, začněte ho kloktat.“ Po čtrnácti dnech : „Pane doktore, ten heřmánek opravdu zabírá, kloktala jsem a manžel si mně ani nevšimnul.“ Doktor na to : „Já tušil, že bude stačit držet hubu.“
    1 bod
  15. Projekt dokončen 😀 🤪 🤣 Skoda Rapid comfort window open/close VID_20211012_173240~4.mp4
    1 bod
  16. Co mám 2 roky klimatronik tak na ovládání teploty ale vůbec nesahám, stále nastaveno na 20,5°C 😀. Není proč sahat, ať si žije svým životem, až tedy po výměně Sandenu za Denso u Rapida 2019.
    0 bodů
  17. Zvlášť v noci/ráno musí být znát rozdíl mezi blikajícím xenonem a DRL. Jednou už jsem taky viděl probliknutí. Je to výbojka - vzdálenost elektrod, teplota, napětí - proto to před smrtí může blikat.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...