Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/19/21 ve všech sekcích

  1. Také mi chyběla kontrolka potkávacích světel, ale nechtělo se mi kvůli jejímu dodělávání sundávat ručičky z budíků atd. Tak jsem si ji dodělal přímo na spínači světel. Přidání kontrolky na spínač světel bylo snadné. Použil jsem pin 7 na konektoru spínače, který byl z výroby nepoužitý. Odtud jsem vedl drát o průřezu 0.35 mm^2 k pinu 44 na konektoru T46b BCM (mám F3 FL s LED světly, jiné varianty mohou mít jiné zapojení). Napojení odbočky na konektoru BCM pro mě byla práce na několik hodin. Na přívodních svazcích k BCM není ani 5cm navíc a je tam místo tak ani ne na jednu ruku. P1210971.MP4
    4 body
  2. Děsivá nehoda na horské dráze - obě vypadly, ale nic se jim naštěstí nestalo........ Nehoda_na_horsk___dr__ze_MP.mp4
    3 body
  3. Ze zvědavosti jsem zkusil zběžně porovnat schémata pro Polo 6C a pro Fabii 3 před FL i po FL. V všech třech případech je LIN signál napojen na BCM na PIN č. 14 (T73c/14), podsvit interiéru na T73c/67 (což není v tuto chvíli podstatné). Pak je LP motorek napojen na plus a minus, LIN signálu a dále na dva vodiče z příslušného spínače (zde by pro úvodní zkoušku stačilo napojit na LP tlačítko čtyřspínače u řidiče s dojezdy). Teoreticky by tedy motorek z Pola 6C šel do elektroinstalace v LP dveřích zkušebně napojit a odzkoušet (snad jsem tedy něco nepřehlédl). Motorek má 16-pinovou svorkovnici 1K0972961 (stejnou jako měly i motorky stahovaček např. i u Fabie 2). Vlastní LP motorek byl osazován pro Polo 6R0959801DJ, resp. pro Ibizu 6R0959801DT. Když si ale fyzicky porovnávám obrázky těchto motorků s motorky ve Fabii 3, tak jsou tvarově jiné. Zde je zásadní otázkou, zda by vůbec na stahovačku a do výlisku dveří pasovaly, to se z fotek dá těžko určit, možná ano, místo tam snad bude a motorek sedne na hřídelku vřetena stahovačky. To se ale musí ověřit jedině fyzicky... Zde odkaz na el. schéma pro Polo 6c (el. okna jsou od str.106): https://cardiagn.com/vw-polo-2010-2018-ewd-from-january-2014/ El. schémata pro Fabii3 před FL i po FL jsou zde na fóru: Konektor 1K0972961: https://www.google.com/search?q=1K0972961&client=firefox-b-d&channel=crow5&sxsrf=AOaemvIAFQ5SCV1GTScwxVhyrISWg7RMNQ:1634637100466&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiEw9bdmdbzAhWFDewKHWsCDEMQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1299&bih=1423&dpr=0.9 Motorky do LP dveří (lze sehnat na Allegru apod.): https://www.google.com/search?q=6R0959801DJ&tbm=isch&ved=2ahUKEwiIoZvGldbzAhVKKxoKHQmxDloQ2-cCegQIABAA&oq=6R0959801DJ&gs_lcp=CgNpbWcQAzIHCCMQ7wMQJ1DcwRFYouoRYPjZEmgAcAB4AIABgwGIAcMDkgEDNC4xmAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=yZBuYciYH8rWaIniutAF&bih=1423&biw=1429&client=firefox-b-d#imgrc=0Zo8F7W5-3KiRM https://www.google.com/search?q=6R0959801DT&tbm=isch&ved=2ahUKEwjdn_TYltbzAhVE0RoKHS8fCsYQ2-cCegQIABAA&oq=6R0959801DT&gs_lcp=CgNpbWcQAzIHCCMQ7wMQJ1C3szdY3rc3YKHWN2gBcAB4AIABY4gBhAKSAQEzmAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=_ZFuYZ2tCcSia6--qLAM&bih=1423&biw=1429&client=firefox-b-d
    3 body
  4. Kopni ako do lopty v strede zadneho naraznika
    1 bod
  5. Mam jedneho na FB z Partizanskeho, jedneho z Kosic a jedneho z CR co by to mohli vediet, snad :) inac neviem, skus pockat, mozno sa ti niekto ozve
    1 bod
  6. Nazor mam na to taky, ze neriesim. Autohold je hodne navykova a dobra vec, tak pouzivam.
    1 bod
  7. S tím nabíjením (očekáváním) doma bych byl opatrný. Tady je poměrně zajímavý rozbor solárů ze všech stran, časů a ročních období. http://users.fs.cvut.cz/tomas.matuska/wordpress/wp-content/uploads/2015/02/AZE-P1-slunecni_energie.pdf?fbclid=IwAR2lC6JUgU_IC3bNh__fH-y_hczogB4Ged3m-Djbr9yOyLenVtALcmt2ncU Je potřeba si uvědomit, že udávané špičkové výkony panelů platí pro ideální podmínky. Takže když bude prát Slunce od rána do večera, asi se cosi nabít podaří, když se nebude používat nic jiného a patrně se nic nenaakumuluje na večer/noc. V jiných situacích to bude pár kilometrů do práce a z práce a hotovo. Záleží samozřejmě na ploše panelů, ale od podzimu do jara to bude problém pořád... Edit: Ještě přidám odkaz na první týden v září v našich podmínkách, kolik toho "nasvítí". https://www.wunderground.com/dashboard/pws/IKROM22/graph/2021-09-1/2021-09-1/weekly
    1 bod
  8. S20 FE 5G na S3 s MIB 3 funguje bezproblémov.
    1 bod
  9. Fotovoltaika je mým odhadem částečné řešení tak pro menší polovinu národa, budiž jim přáno. Ta větší co nemají bydlení v osobním vlastnictví, nebo bydlí v bytových domech, panelácích Ti musí zatnout zuby a platit, děj se vůle nevím koho. Rozhodně těžko předpokládat, že vlastníci, družstevníci , kteří většinově doposud platí úvěry a půjčky za zateplení paneláků, si budou nyní prohlasovávat další zadlužení za střešní fotovoltaiku. A upřímně vůbec si nemyslím, že by mě nějaká fotovoltaika na střeše rodinného domku utáhla v rozumném čase dobíjení elektromobilu, pokud ho nebudu pomalu nabíjet několik dní. V tom případě by to ztrácelo jakýkoliv smysl vzhledem k Elektromobilitě, snad jen na svícení v domě, bytu. Stačí zapnout 2 plotýnky na varné desce v kuchyni a těch 4000W, jak to chce mít doma @wolfspitz je obratem využito, no a co další pračky, ledničky, pro někoho el. bojlery, mražáky, TV, PC a chudáci co mají doma doposud přímotopy a co v zimě atd.? Sumasumárum fotovoltaika pro majitele domu jako výpomoc ve spotřebě a platbách za el. energii ano, ale ještě k tomu mít z fotovoltaiky nějaké to rozumně rychlé napájení Elektromobilu, tak to v současných technologiích a cenách asi těžko.
    1 bod
  10. Je to zaujimave, no par ludi si dava volanty aj do F3, mozno Rapid. Tam pokial viem, tak GW je ako sucast BCM (minimalne F3 predFL BCM 6C0). Teda ako ta samoinstalacna sada funguje? Na webe tato moznost ani ponuknuta nie je, fotky som neobjavil (ak nepocitam foto nejakej krabicky), video len z prevadzky... Predpokladam ze sa rozpoji konektor GW jednotky a medzi to vlozi medzikus - pre separatne GW fajn. Alebo sa len vypinuju piny (CAN/LIN, napajanie) a vlozia niekde do redukcie? To su podla mna dost podstatne info... Vdaka
    1 bod
  11. To, že auto jezdí ještě neznamená, že baterie není hotová a zasulfátovaná "inteligentním" nabíjením na max. 80%. V naprosté většině nízké napětí baterie také neumožňuje zapnout spotřebiče, které se nezapnout při nízkém napětí, jde např. o přídavné topení. Na obrázku je vidět, že máte na "-" pólu kabelu čidlo proudu a dva tenké drátky do řídící jednotky. Dejte si baterku otestovat zátěžovým testem a dejte sem pak graf s kapacitu baterie z měření. Pokud má méně než 60% deklarované kapacity tak jí můžete reklamovat. nebo rovnou vyhodit a koupit novou. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?
    1 bod
  12. Ide to, len vacsina zabuda na zvysne adaptacie: IDE03638-ENG116677-static AFS light-Abdimmgeschwindigkeit,50.0 %/s IDE03638-ENG116682-static AFS light-Maximaltemperatur,100.0 °C IDE03638-ENG116679-static AFS light-obere Grenztemperatur,95.0 °C IDE03638-ENG116681-static AFS light-Oberer Lenkradwinkel,90 ° IDE03638-ENG116680-static AFS light-untere Grenztemperatur,80.0 °C IDE03638-ENG116678-static AFS light-Unterer Lenkradwinkel,30
    1 bod
  13. @brrrrm Jakási kontrolka to je a doteď jsem ji taky orientačně používal. Bohužel to, že ta kontrolka svítí, nezaručuje, že svítí potkávací světla, jak je vidět i na tom videu, co jsem posílal. Ta kontrolka obrysovek je napojená na svorku 58d (osvětlení palubky).
    1 bod
  14. No ale kde si při výběru zohlednil fakt, že Kia určitě nemá tak dobré fórum? :-D (vtip)
    1 bod
  15. Super, a souvislost s Elektromobilitou je jaká?
    1 bod
  16. Akurat je to mimo zorneho pola, tak ze prinos otazny.....
    1 bod
  17. @PistaTT tak mám pro tebe detailnější info k brzdám: “Výrazný rozdíl mezi verzemi 2.0 TSI a 2.0 TDI je v případě RS u brzd. Zážehová jednotka má větší kotouče vpředu (340 mm) i vzadu (310 mm) a oboje jsou ventilované. Diesel má ventilované jen vpředu (312 mm), vzadu (272 mm) jsou klasické celistvé.” Takze jiné jsou i zadní.
    1 bod
  18. https://www.testyojetin.cz/elektromobilita/provoz-elektromobilu-se-nekterym-ceskym-majitelum-pres-vikend-prodrazil-i-o-vice-nez-200-procent?fbclid=IwAR1_9iiyGlL70K6AnXTg3aXF6vSegnWORf-ZfPW0IQ96kRkQJjlO_AQkl0c
    1 bod
  19. VladaVee jukni https://www.drive2.ru/l/480983286789701679/ ale i na dalsi str co se tyka oprav VCDS
    1 bod
  20. já jsem dnes testoval KyeBriq, které umí (krom jiného) bezdrátově jak Android Auto, tak i bezdrátově CarPlay. Dávám sem video v angličtině, protože česká verze byla trochu zmatená. :-). Tak si když tak raději vypněte moji česko ruskou angličtinu a pusťte si jen české titulky :-) https://youtu.be/l0MWVzBf6n4
    1 bod
  21. podle mě ten interiér v pořádku,ergonomicky i jinak.Měl jsem možnost jet v novém Arteonu a děs,děs děs.Zabil bych ty lidi,kteří vymysleli dotykový volant,dotykové panely rádia,klimy.Dokonce i Pepa z autosalónu to potvrdil. Myslím si a nebudu daleko od pravky když povím,že lidé budou umírat jen kvůli tomu,když si budou chtít něco za jízdy nastavil.Zlaté tlačítka,kolečka. A navíc....umí Ti číňane udělat něco podle svých návrhů??Předek kopie Kodiaqu,panel před řidičem Citroen a tak bych mohl pokračovat.
    1 bod
  22. V13 není a ani už nebude. VW skončil s podporou těchto starých navigací
    1 bod
  23. Ja byl ze začátku taky spokojen, ale jak postupně opadalo nadšení z nového auta, flustrace jak je to oproti 1.4 přidušené a jak si člověk za ty dva roky na ten výkon navykl tak ten výkon 1.5 není žádná hitparáda. Taky jsem si začal všímat toho zvuku na dva válce v některých situacích. Takže chip od Motorpower vše vyřešil včetně deaktivace ACT, mám zase úsměv na tváři a auto mě znovu baví. Spotřeba stejná, možná o decku nižší. Vyzkoušeno na stejné trase :)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...