Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/25/21 ve všech sekcích
-
Ano od jara do konce léta ten dojezd máme přes 55km. Můj rekord byl skoro 80km jen na EV - profil trati tomu pomohl. Jinak aktuálně jsme na dojezdu kolem 45km-50km. Jako můj styl jízdy těch 45km dá, ale žena ta to neřeší toliko. Ona jede do práce 10km a 10km z práce po okraji Opavy - obchvat. Tam jede na EV - profil mírně dolů a zpátky tomu ráda šlápne tak jsem říkal ať pustí hybrid. Já klasicky na hybrid jezdím 2-3l/100km a do 10kwh EV.......záleži na profilu trati, obsazenosti auta.......Po vybítí do 0% se snaží auto ve městě stále rozjezdy na EV a pak to přepne na hybrid. Kolikrát auto samo nabíjí ikdyž to nechceš - elektronika si to koriguje sama. Třeba 30km lehce nabíjí a pak má pár procent ve městě na popojíždění. A to mě na tom autě baví, přepínat,hrát si s tím. Celkový dojezd bych neřešil, nabiju,vybiju a tak dokola. Za mě ideální auto, ročně naběháme 15 000 - 20 000km, mnoho krátkých tras kolem komína i několikrát za den. Ale to tíško v autě wow. Včera jsem 2h leštil, zase jako nové. Musím do fora napsat rekapitulaci 11 000km za námi .....3 body
-
No nevim, ja si koupit rozbocku na napajeni a nez jsem doresilmpapiry pri koupe vozu, autorizak namontoval dle meho prani, napajeni z pojistkovky, natazeni kabelu ve sloupku. Resenim jsem se inspiroval zde na foru za coz autorum dekuji 👍. Vse bez problemu a zajiste montaz sluzba navic kmnovemu vozu. Takze i takto se da.2 body
-
Na přiložené fotce je hezky vidět rozdíl v řezání závitu - vlevo stará svíčka, řezání začíná naproti kostřícímu kontaktu, takto je to u všech 4 původních svíček které po dotažení 22Nm jsou ve správné pozici. Vpravo nová svíčka se začátkem řezání téměř o 180° jinde než má být. Tato samozřejmě po dotažení sedí naprosto blbě... ostatní svíčky to mají podobně, každý závit začíná jinde. Zakoupeno stejně, jako už tu někdo spokojeně zmiňoval - u skoda dily, jako originální díl škoda za lidových 332,- :-D za kus. Nemyslím si že je to od prodejce záměr, spíš záměna, nebo nějakej problém na straně jejich dodavatele ... uvidíme jak se k tomu postaví.2 body
-
Můžeme si to odůvodňovat jak chceme. Energie, cena lidské práce atd. Každopádně když vezmu v potaz myšlení zelené EU která chce spasit svět, je myšlenka převážení stovky tisíc tun hliníku přes celou planetu neskutečná prasárna pokud zatím má být jen cena energie. Obzvlášť když se u nás tedy vyrábí ta fajn zelená energie a v Číně to pěkně po staru taví uhlím. Víceméně na nastavení neexistujícího evrospkého průmyslu, kde se vše od základních surovin až po finální produkty vyrábí v číně a převáží několikrát přes celou planetu ukazuje jak to vlastně ve skutečně ta super Evropa myslí se zelenou strategií... Nicméně snížení emisím za tím fakt nebude.2 body
-
@faithless78 To mi připomnělo vtip: Chlápek v hospodě na pivu. Jde na záchod a u vedlejšího pisoáru taky někdo vykonává potřebu. Chlápek se koukne vedle, a vidí, jak ten vedle něho má na penisu vytetované písmena "W" a "Y". Ptá se, co to je a dostane odpověď: "To když se mi postaví, tak tam mám vytetované jméno mojí přítelkyně, jmenuje se Wendy." Téhož večera jde chlapík znovu v hospodě na záchod. Tentokrát u vedlejšího pisoáru stojí černoch. Chlápek opět koukne, vidí stejná písmena "W" a "Y" a říká: "Á, když se ti postaví, tak tam máš Wendy, viď?". Černoch odpoví: "Ne, když se mi postaví, tak tam mám napsáno Welcome to the Jamaica, and happy holiday.2 body
-
Adblue je dáno normou ČSN ISO 22241,jak pro osobní,tak nákladní vozy.Výdejní pistole pro nákl.vozy není kompaktibilní s hrdlem nádrže Adblue osobních aut-pro osobáky má specifický tvar. Průtok cca 40l/min je příliš vysoký,pro osobní auta je cca 12l/min,v nouzi jde použít ale... .Velkou plnící rychlostí malé nádrže osobn.auta hrozí poškození čidel hlídajících hladinu Adblue.2 body
-
Ahoj, dostať sa s čisto elektrickým dojazdom nad nejaké kilometre je možné, závisí ale od strašného množstva rôznych premenných: štýl jazdy, spustené spotrebiče, počasie, profil trasy, náklad v aute, určite i stav vozidla atď atď, to si asi nebudeme vysvetľovať. Kupoval som auto podobne, ako ty: bolo to predvádzacie vozidlo, pri kúpe malo na tachometri necelých 6000 km, bolo 5 mesiacov jazdené (10/20 - 03/21). Spočiatku sa ani mne nedarilo prekročiť podobné kilometre ako tebe. Časom som ale prišiel na to, čo som si mal uvedomiť už na začiatku: Nie je cieľom pokoriť nejaké hranice kilometrov v čiste elektrickom režime. To auto je hybridné, a elektromotor uňho plní trochu inú funkciu, ako u čistého elektromobilu, alebo u MHEV. Takže moje skúsenosti: po nastúpení do auta prepínam režim auta hneď do hybridného (nenechávam elektrický). Čistý elektrický zostáva po nastúpení do auta len v momente, keď viem, že bude jazdiť v meste, popojíždet v kolónach, stáť na semaforoch, tam je primárne určený tento druh pohonu. Na jazdu mimo mesto hybrid. Toto je rozdiel proti MHEV. Možem jazdiť čisto na elektriku, nejakú dobu, v miestach, kde by spotreba benzínu bola enormne vysoká (to je zrovna to mesto a hlavne jeho kolóny), no a časté rozjazdy v meste, podobne ako MHEV, pomoc s nimi a odľahčenie spaľovacieho motoru. Zhrnutie: nečakať zázraky od čiste elektrickej jazdy, jazdiť rozvážne, predvídavo, uvedomiť si, kedy je výhodné použiť čiste elektrický pohon, a kedy naopak nie, čo najviac (ak to ide) nebrzdiť brzdou, ale využívať rekuperáciu (u automatu "B"). Auto sa odvďačí príjemnou dlhodobou spotrebou. 🙂 No a "od plnej do plnej" nie je problém najazdiť i cez 2000 km. Ale zase - závisí to od mnohých faktorov, viď vyššie... A ešte jeden obrázok: výškový profil, na ktorom som toto dosiahol. Ak by šlo o úplnú rovinu, asi by to vyzeralo inak...2 body
-
Pokud se motá pořád kolem 9ti litrů a sedí mu to i s tím co vypočítá z tankování a kilometrů pak asi na škodovku ať se na to podívají. Zkalibrovat a uvidí se.1 bod
-
No ale dyť mě je o přece jako zákazníkovi jedno, kde to NGK vyrábí. Původem jsou to Japončíci, a jestli v Japonsku něco vyrábí, jedině dobře, minimálně pro ně. Toto ale vypadá jako čínskej nebo polskej klon. Bordel z hoven za pár korun a ještě blbě okopírovanej - ani nápisy neuměj dat tam kam patří ...1 bod
-
1 bod
-
O tom tady nejspíš nikdo nepochybuje, proto to zde řešíme, abysme to nedělali stejně "odborně" jako v autorizovaným servisu. Nám to jedno není, chceme klidně spát :-)1 bod
-
Mám i služební Rapid, takže mohu porovnávat skoro každý den ten rozdíl. Je to vždy o třídu lepší auto. Hlavně na dálnici. Na jaře ještě dodělám torpédo + desky Integry (Raptoru) mezi palubku a motor + kufr. Porovnání audia ve šlužebáku a mém Škoda Surround + repro i vzadu + vytlumení/odhlučnění to je úplně někde jinde :) Neskutečně je to znát i na hlasitosti, kdy u svého Rapida mám hlasitost o několik kroků nižší.1 bod
-
1 bod
-
Jen dodám jak jsem nakonec Dashcam dořešil já: (možná je to lehce offtopic ale třeba se to někomu hodí) - Kameru Viofo A129 Pro Duo jsem si nejdřív nalepil a připojil jen tu přední - kabel vedl tak nějak dočasně jen zastrčený za lištou aby to moc netrčelo, pod šuplíkem spolujezdce až k zapalovači, nebylo to ideální ale zas nějak extra to netrčelo -- zapojene do zapalovace znamena, že jsem ji po každé jízdě musel z USB vypojit a pro nahrávání zase zapojit, vydržela natáčet i několik dní (když jsem zapomněl rozpojit USB) ale autobaterii jsem nikdy nevytřískal - jak zapojit kameru rovnou do pojistkové skříně přes sadu na to jsem došel, objednal sadu, jenže k zapojení zadní kamery už jsem žádné nápovědy nenašel - kudy vést kabel a jak to provést -- napájecí sada (správně zapojená do pojistkové skříně přes pojistkové odbočky) umí automaticky po vypnutí zapalování buď kameru vypnout nebo přepnout na energeticky úspornější parkovací režim (vybírá se v menu kamery), navíc je tam pojistka která při nízkém napětí kameru vypne předtím než se vybije autobaterie - využil jsem tedy nakonec služby pána který montuje parkovací senzory, kamery atd. ve své dílně v Praze 5, za jedno odpoledne a cca 2500 mi skrytě zapojil přední i zadní kameru tak že nikde nekoukají dráty a kamera je napájena přes napájecí sadu (kameru a sadu jsem dodal já, on pojistkové odbočky), velmi korektní pán, dobře odvedená práce, ale čekačka je tam třeba měsíc dva, má tam i přesný kalendář kdy co montuje1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
50 km v čistě elektrickém režimu - dost dobrý, můj sen. Ve městě jezdím čistě elektro, rekuperaci využívám ale přes 40 km se nedostanu. Bydlím v Pardubicích, které jsou v rovině a jediný "kopec", který jedu je nadjezd přes železniční trať. Samozřejmě delší trasu jedu v režimu hybrid. Ale i těch 40 km na ty couračky čistě po městě bohatě stačí. Dnes jsem ujel 80 km v hybridním režimu s prediktivním tempomatem, Ø 41 km/h, spotřeba na 100 km 3,8 l a 10,1 kW. No a když kilowatty dojdou, nastartuje se "sekačka" pod kapotou a jede se vesele dál. Jenom mi není jasné, když mám baterii úplně vybitou a jedu v hybridním režimu, na indikátoru svítí červená čárka 0% a všude kde to jde, tak to jede na elektriku - kde tu šťávu bere?1 bod
-
Originál stierače som po 14 dňoch z auta vyhodil a kúpil stierače Bosch za cenu 35 euro a je svätý pokoj tieto stierače používam na Octavii 15 rokov mám s nimi len dobré skúsenosti.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů