Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/21 ve všech sekcích

  1. Řeč je asi o Boleru, ale případně v Amundsenu jde normálně editovat ta horní stahovací lišta potahováním položek: Pak je tam ještě druhá obrazovka s oblíbenými jako dlaždice: která ve verzi SW 0156 (výše) obsahovala víc věcí a šla editovat. Nová verze SW už tam má jen 3 věci a editovat nejde, resp. se při editaci "nic neděje":
    2 body
  2. Jestli je 90E málo nebo moc, to bych asi neřešil, jelikož každý je na tom s financema různě, kór v této době. Co je horší jsou výpadky asistentů z důvodu poklesu napětí v síti po nastartování. Namátkou nedostupný blind spot detect, asistent vyparkování atp.. Během 2 let mně měnili AKU na záruku již 2x jen proto, že to inteligentní dobíjení jednoduše inteligentní není. A jak psal @Martab , když ráno příjdeš k autu a sotva nastartuješ, není to nic příjemného.
    2 body
  3. Dopadlo to nakoniec odtahom cez Skoda asistence....nahradne auto a dnes uz problem vyrieseny....vraj prasknuta/netesna nejaka hadica,vramci zaruky gratis vyriesene.
    1 bod
  4. je to tak, nemají v tom žádný systém, někdo čeká 4 měsíce a dočká se, někdo už 9 měsíců a stále nemá nic, natož termín - je to absolutní amatérismus v podání Škodovky
    1 bod
  5. Mluví jen když se potkají :D (omlouvám se za off topic)
    1 bod
  6. Mě prodejce říkal, že nejsou informováni, kdy auta pro ně dokončí. Auta se dokončují náhodně, není systém, že nejstarší jdou první …
    1 bod
  7. Nejde o to, ze by byla baterka nějaký extra náklad, ale když nenastartuješ v sobotu v 9 večer když se chystám odjet z návštěvy. Nebo ráno když spěcháš do práce, není to nic z čeho by člověk skákal radostí…
    1 bod
  8. Na vozíku je to svislé zatížení nedůležité. To je hlavně nutné pro ty nosiče na kola. U vozíku se předpokládá, že ho naložíš vyváženě, tedy svislá váha na kouli nebude. Pokud bys ale vozík naložil nerovnoměrně, tzn. více dopředu na kouli, tak bys to musel vzít v úvahu. U malého vozíku se stolkem a skříňkou nic neřeš, to vydrží v pohodě. ... podle mne je dobré vozík naložit velmi mírně směrem dopředu, aby ta svislá váha tam byla, pak ta oj na kouli nemlátí nahoru dolů, ale zase aby tam té váhy bylo spíše málo. Ale u lehkého nábytku je to jedno.
    1 bod
  9. Když chceš mít jistotu, tak se prodávají váhy pod oj nebo na zavěšení. Ale jestli zhruba víš, kolik zvedneš, tak to odhadneš. Já, pokud mám pochybnosti, tak vlek odpojím a zkusím za oj zvednout, vím, že v té pozici mám co dělat zvednou 50Kg pytel, takže mám hned jasno.
    1 bod
  10. V návodu (2017) je tohle: A taky tohle:
    1 bod
  11. @Sudetak Mastibruch napíše. 😂 Hele stejně jako píše @omicronnapichli to na diag. > NIC nenasli. Nicméně jsem je nechal udělat základní nastavení a seřízení na regloskopu a od té doby klid. A @omicronco tam teda našli?
    1 bod
  12. S tym exportom plynu Ruska do Ciny si uplne mimo. Tento rok maju zmluvu na 8,5mld m3 cez jednu tenku trubku. Do EU ide takmer 200mld m3. Tak ako je EU s casti zavisle na ruskom plyne, tak je Rusko zavisle na europskych peniazoch.
    1 bod
  13. Ďakujem za info. Prečítal som a usúdil, že z 44kw RS nespravím:-))
    1 bod
  14. Tak vracím auto s 98 tis.km, najel jsem s ním lehce přes 92 tis.km. Žádná važná závada, motor nežere olej, spotřebu mám kolem 6,5-7l, hodně dálnice. Odešlo levé přední ložisko a jednou se měnily komplet přední brzdy, zadní původní, ale už jsou ko. Jednou jsem měnil baterku v klíčku, dal jsem CR2032 a drží skoro 3 roky. Měnil se na záruku kompresor kvůli "šustění" klimy a teď jsem si vzpomněl, že při výměně oleje praskla olejová vana kolem závitu - opravu platil autorizák, který dělal výměnu. Dvě sady gum taky pořád původní. Letní mají sotva 2mm, zimní jsou na hraně 4mm. Za 4,5 roku to auto moc nechtělo. Akorát teda vrže, a sklápí se sedačka :D Oproti třeba FI musím říct, že podvozek celkem drží, ani kosti se neozvaly.
    1 bod
  15. Pokuď myslíš svislé zatížení tak to máš to v TP na řádku 17.
    1 bod
  16. @Aladyreg Nech tam normál, na eco to nejede, dusí motor atd. EDIT ty spotřeby jsou dle PP nebo dotankováním?
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Na Fabii 2/Roomster byly 2 druhy naklápěcích světel. Dle fotek výše to vypadá na ty dražší "5J1 941 016 B". Ve škodovce chtějí za kus 15k, výrobcem světla je Hella a u něj se dá kus koupit za 5k. Letos na jaře jsem byl donucen světlo měnit, jelikož jsem byl nabourán a pojišťovna mi zaplatila samozřejmě jenom 1 nové světlo. Což už při pohledu vypadalo hnusně, nehledě na to jak by to asi vypadalo za pár let.. Takže jsem druhé (Hella) objednal ze škoda dílů a šel měnit. Práce na půl dne, ale podle montážní příručky se dá udělat bez problému. Akorát tam je jeden "chyták" - v nárazníku byl navíc připojen senzor od (asi) venkovního teploměru, o kterém nebylo v příručce v souvislosti s demontáží předního nárazníku ani slovo. Rozdíl ve svítivosti starých a nových světel jsem popravdě nějak zásadně zaznamenal, ale původní světlomety už se začaly trošku loupat a stejně bych se nějaké renovaci nevyhnul. Do světel používám už řadu let žárovky, které prodávají v Tescu - H7 GE Megalight Ultra + 120/130% 12V 55W (nedávno to rebrandovali na Tungsram). Vydrží většinou +- rok a 2ks stojí kolem 400-500 Kč.
    1 bod
  19. A Green deal je jen a jen čistá myšlenka pro osvobození lidstva od zamořené planety? Z velké části je to taky politikum. Jestli si Rusko našlo odpovídající odbytiště plynu a ropy v Číně a třeba v Indii a tím pádem odpovídající přísun peněz do kasy z jiné strany, tak se nedivme, že má najednou politické páky na své protivníky a že mu omezuje dodávky. Rád bych viděl ty smlouvy, které má uzavřené Rusko/Gazprom s Evropskými státy? To samé s Čínou, ačkoliv celý tzv. demokratický svět ví, jaký, že je to systém v Číně, tak v pohodě využívá její pracovní potenciál a doposud příznivé ceny práce a výrobků, ví že Čína má strategické zásoby pro dnešní těžbu a výrobu surovin a na druhé straně kritizuje politický systém Číny a zároveň chce aby Čína se chovala, tak jak demokratický svět chce a potřebuje. Z lidského hlediska dám příklad, tj. Vy taky nebudete neustále uctivě zdravit svého souseda z vedlejšího bytu/domu a pomáhat mu, když Vás vždy na potkání poplive a veřejně pomlouvá. Vše souvisí se vším a i pro demokraty je stejně bližší košile, než kabát a teď se to tzv. demokratickému světu vrací i s úroky. Otevřeli jsme si globalizovaný svět, přesunuli výrobu do tzv. laciných, ale nestabilních zemí, mnohé z nich nás v současnosti výrobně a technologicky dostihly, mají suroviny a lidské výrobní prostředky a my tady v Evropě si i s pomocí Green dealu veřejně podřezáváme větev, na které sedíme a brečíme, proč nás ta Čína a Rusko nemají rádi a neskákají tak, jak bychom pískali. A to tady veřejně říkám, že jsem nikdy žádným fanouškem Číny a Ruska nebyl, rozhodně naopak, ale celý život a běh světa funguje vždy systémem něco za něco......
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...