Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/08/21 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
Asistent rozjezdu do kopce jde aktivovat. Ale do menu radia to dat nejde, takze ho budes mit stale aktivni. Co se tyka nejakeho zablokovani kol, tak staci lehce tuknout do plynu a kola, respektive brzda hned povolí. ,,kodoval" jsem kolem 100 rapidu at uz roky vyroby 2012 nebo 2019 a vsech moznych vybav a vzdy to slo ..1 bod
-
1. Na každém rohu zrovna ne... (a to i přesto, že zrovna v ČR je nejvíc veřejných ČS na hlavu v Evropě - dobře to nese a hezky se přes to ledasco přikryje...) - Velké Meziříčí - Žďár n.S - jedna tam je, zavírá jako samoobsluha na vsi - dobré tak pro důchodce s traktorem nebo když se jede do Kauflandu na nákup. - Pce - HK - tady není ani jedna (možná, když sjedeš a víš kde sjet...) - a to se bavíme o silnici pro motorová vozidla. Když navíc natáhnu směr od Chrudimi, tak poslední přímo na trase je jen tam (a to ještě nevím kde, na tom "obchvatu" určitě ne) - D8 - pokud je to aktuální, tak rozestupy ČS jsou asi 35-40 km. Úsek prochází skrz CHKO. 2. Ne všechny jsou nonstop. Noci, víkendy,... jsou dost nepříjemné. Najednou tak z velmi husté sítě ČS mnoho vypadne pro "nespolehlivost". Ale to se týká hlavně nás amaterských řidičů. Osobně vzhledem k monotónnosti tras už vím, kde brát, jaké palivo a cenovou hladinu.1 bod
-
1 bod
-
Toyotě zásadně chybí data z navigace v základu, jezdil jsme s tím v Yarisu a ten si přečetl 80 na autobusu a to držel téměř celý průjezd, to se mi třeba v ŠA nikdy nestalo... Ale v obou případech je to stále jen poocník, nic víc...1 bod
-
Vzhledově se mi Karoq hodně líbí, tak snad ho nedodrbou. Zpestření interiéru bych ovšem uvítal.1 bod
-
Za mě to auto FL vůbec nepotřebuje, stejně to d… jako vždy. To auto ve Stylu a nějaká tmavší třeba Quartz nebo Lava a obyč.stříbrná alu a stále pěkné. Vnitřek tedy bída, plasty místo tapeců, 5. dveře …1 bod
-
Ono opravdu ty světla jsou dost neesteticke až skoro nedodělané, tohle už by se stávat němělo.,, stačil by jeden trojuhelnik doplnit. Na SUV materskeho VW se to nestavá (T- rock,T cross, Taigo, nebo vetsi Tiguan pripadne ID x),. Ty světla hlavně vzadu, byly duvod proc jsem o nem neuvazoval. Ale design je individualni zalezitost a každy mame jine preference, ale zde to popularite Karoqu spise skodi.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Docela se divím, že policajti dokážou rozpoznat seriovou výbavu od neseriové. Ještě před pár lety jsem při kontrole párkrát vysvětloval i takové věci, jako jsou corner mlhovky. Je to docela škoda, protože zrovna tohle mně přišlo jako neškodná kravinka. Stranou pak nechám, jak se můžou srazit dvě auta při zipování. To tam musel vjet jó na prasáka.1 bod
-
v podstate máš prevodovku manuálnu kde radí robot - mechatronika sú v nej dve oddelené náplne , dva litre oleja v prevodovke , v podstate to isté ako manuál , výmena nie je problém , materiál cca 50eur za dva litre a možno 1,5hod roboty ... interval to samozrejme nemá , držal by som sa rozumne ako pri manuály , dajme tomu 150tis km , skôr to ozaj význam nemá samostatná náplň hydraulického oleja je v mechatronike , liter cca 20eur , tiež sa dá vymeniť ale asi to nikto robiť nebude chcieť , tu je dôležité aj plniace množstvo a tak trochu bez demontáže mechatroniky a poriadneho vyliatia si neviem predstaviť ako to urobíš ... neriešil by som1 bod
-
Zrovna na tomhle je vidět jak lidi s postupem času přestávájí zvládat i ty základní věci (např. parkování) Neříkám že je zadní stěrač špatná věc, ba právě naopak, ale je to často jen o pohodlnosti. Není to zas až tak dávno co některá auta nejenže neměla zadní stěrač, ale ani výhřev zadního skla o jakýchsi parkovacích senzorech či dokonce kameře se mohlo řidičům zdát jen v nejdivočejší fantazii. Kdo jej chce ať jej má , kdo ne ať si jej nedává. To platí hlavně pro liftback, u combi či hatchbacku je lepší jej mít - tam má využití i za jízdy.1 bod
-
1 bod
-
Když si vezmu jak měkká jsou dnešní čelní skla, kdy stačí vzít jednou zmrzlé sklo obyčejnou plastovou škrabkou a škrábance jsou na světe, tak pokud do střechy dávají stejnou "kvalitu", tak to poškrábané časem rozhodně bude. Otázka je, jestli to půjde vidět, neboť ty skla na střeše jsou přeci jen dost tónovaná, takže si toho 99% lidí nemusí všimnout.1 bod
-
Palivové čerpadlo se spouští po otevření dveří řidiče i u Scaly. Já startuji ve většině případu rovnou.1 bod
-
@das_autohele u starýho auto mi to neva :-), to tak k tomu nějak patří a neřešim to, ale rok starý auto s cenovkou přes 700 tisíc??1 bod
-
Tak jsem dneska začal první etapu ochrany kufru sám, když se zde nikdo nevyjádřil.... Koupil jsem tenký koberec za 55kč/m2, černé barvy. Pak 6 šroubů (velikost 8 sesšestihranou hlavou) + podlozky a pak oboustranou lepící pásku. Nejdříve jsem si nakreslil na papír šablonu s přibližným nákresem strany kufru, kterou jsem překreslil an koberec 1x a pak OPAČNĚ :-D Stačilo pak už jen vystříhat, naměři kde mají být otvory na šrouby a udělat zde dírky. Následně jsem odklopil plast na vrchní straně kufru, kam jsem koberec zasunul - je zde prichycen sponou, takže je pak potřeba zde udělat otvor. Koberec jsem podlepil oboustranou lepící páskou a pak již jen pod tento plast zasunul a usadil dle těch 3 šroubů, které koberec udrží spolehlivě na místě bez pohybu. ( díry jsou v kufru připravené na falešné dno, při příplatku. Nyní mi zbývá buď hrany dolepit kobercem a nebo zakoupit gumovou vanu do kufru. Se zadní stranou to bude ale mnohem složitější... :-/ Přidávám pár foto. Snad se někdo nechá inspirovat a třeba vymyslí něco lepšího!1 bod