Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/24/21 ve všech sekcích

  1. Hmm a ja som si vzdy myslel, ze auto ma sluzit mne a nie ja jemu 😃
    3 body
  2. Tak už asi vím jak škodovka začala rešit současnou krizi nedostatku čipů a hořčíku... :D Ve spolupráci s fordem vyvíjejí nový ekonomický model superb-transit, snížení nákladů se řeší sdílením starších dílů (pravděpodobně odkoukané u dacie). Podle spz hádám, že se bude jednat pouze o východní trh, zejména ukrajina. https://en.mapy.cz/zakladni?x=14.3392617&y=50.0368554&z=19&pano=1&q=Přecechtělova 2404%2F25&source=addr&id=9111306&pid=69802165&yaw=2.969&fov=1.257&pitch=0.180
    3 body
  3. 2 body
  4. Carista Pro 6.4 beta 3 Carista Pro 6.4 beta 3.apk
    2 body
  5. všetko slúži ľuďom, dovtedy, kým to nedostanú do ruky zelení a ajťáci :)
    1 bod
  6. Už sa to tu písalo - u VW group socky nemajú nárok na bezpečnosť. Dosť smutné... Chápem že za svetelnú show vnútri auta si musíš priplatiť, že za kontrolku niečoho si musíš priplatiť ale vonkajšie osvetlenie ktoré prispieva k bezpečnosti majiteľa socky ale aj všetkých okolo je trapas.
    1 bod
  7. Tak kdo tady má rad černý humor? Zatím vím jenom o @Bikes
    1 bod
  8. 1 bod
  9. Dezinfekce rukou musí být ;-) VID-20210527-WA0006.mp4
    1 bod
  10. Nech sa paci, odomknuta 6.3.1 🍻 LINK
    1 bod
  11. Jj zapnout funkci co chci … Takové to blbé spojení má např. Toyota. Zapnutí výhřevu zrcátek se zapne i zadní sklo … To odmlžení předního skla nepoužívám to co mi vadí i na auto klimě - zapne ventilátor na plný kule a třeba 5 min hukot. Bubaq má pravdu, ne každý by to stále poslouchal a ještě se studeným vzduchem. I při střední rychlosti se odmlží.
    1 bod
  12. - proč si zapnul vyhřívání předního skla až 20 vteřin po nastartování? To bych zapnul v případě namrzlého skla jako první - opravdu škrábeš světla? Ty budou vypadat... - jestli po 1,5 minutě od zapnutí vyhřívání umyješ přední sklo ostřikem, tak to už námraza musela být od vyhřívaného skla hezky povolená, tak to funguje dobře. - nezmiňuješ vyhřívaný volant (máš, nemáš?)
    1 bod
  13. Jiný test - 1/2 hoďky před tím, než jdu do auta zapnu NT. Po příchodu k autu okamžitě odjíždím. Asi tak
    1 bod
  14. Byla to jedna z prvních věcí, které jsem na OIII dokoupil. Mám všechny čtyři a osobně mi to vzhledově vůbec nevadí. Navíc hlavně vepředu si myslím, že to chrání lak na prazích.
    1 bod
  15. možná už jsem tu taky něco dával, ale jelikož jsem ve stejné automotive firmě začal už 18.rok, už jsem si taky lecčím prošel, takže od měřicího technika, PPAPistu, k čemuž mi přidělili později vedení měřicí laboratoře na nějakých 7 let, což jsem v rámci zachování duševního zdraví dobrovolně před dvěmi lety opustil a zůstal jen u těch PPAPů, což je proces uvolňování dílů do seriové výroby, tedy aby ty naše auťáky s těmi jednotlivými komponenty mohly legálně jezdit. Bohužel jsem byl teď přeřazen do skupiny výroby zabývající se HV komponenty, tedy nabíjecími zásuvkami, kabely, propojkami mezi bateriemi apod. ... píšu bohužel, protože mně, jako nepříteli elektroaut, přidělí zrovna tento produkt
    1 bod
  16. Vedoucí provozu v jedné energetické nadnárodní korporaci.
    1 bod
  17. Koukám v IT obecně je tu dost lidí, tak řadu ještě rozšířím. Dělám programátora pro firmu zabývající se vývojem software na zakázku. Od nástupu jsem v týmu, který dělá pro klienta co vyvíjí simulátory a trenažéry pro armády (Izrael, Nizozemsko, Británie ad.) Momentálně děláme na trenažéru orientovaném spíše na IZS a odstraňování tzv. CBRN kalamit. Všechno to zní zajímavě, zajímavé to taky je, bohužel až do té doby, než promluví management.
    1 bod
  18. avionika lietadiel. konkretne 2-miestne 1-motorove celokovove :) dostanem kabliky, konektory, sadnem ku stolu a taham, spajam, pripajam, prepajam, montujem :D technolog spracuje a nastuduje vybavu, ja to musim skontrolovat a zapojit napriklad nieco taketo:
    1 bod
  19. Aj hlúpy Climatronic v F3 je stále lepší ako akýkoľvek manuál. Inak v F3 sa nedá regulovať intenzita fúkania v AUTO režime. v Octavii a vyššie sa to myslím dá, videl som to tu niekde na fóre. V F3 teda v extrémnych prípadoch idú furt otáčky na max, kým sa skutočná teplota nezačne približovať k požadovanej teplote. Vo vyšších modeloch sa dajú tieto max otáčky obmedziť. Opravte ma, ak sa mýlim.
    1 bod
  20. exit99: AA 2.0 bez problemu, Samsung A3, Android 6, Bolero 2016. V pohode se dostanu i do telefonu k ostatním aplikacím. Nyni mi udelalo velkou radost zjisteni, ze po dlouhem stisknuti tlacitka hlasu na volantu se da AA hlasove ovladat, ale PREDEVSIM se hned do aplikace AA prepnu z jineho prostredi infotainmentu, aniz bych musel sahat na tlacitka, resp. displej.
    1 bod
  21. cartmanko : signal dava ten mikrospinac :-) jinak jsem to uz vyresil,cely problem je v tom ze packa (na fotce je to to bilee..) c o ovlada mikrospinace se mechanicky zadira a nedojede na konec kde ma rozvitit svetlo v kufru. na fotce je videt ze mikrospinac centralu (signalizuje otevrene dvere) je zapojen jako rozpinaci - je to ten horni
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...