Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/03/21 ve všech sekcích
-
V paneláku. Novákovi bydlí v malém panelákovém bytě. Dostanou na sebe chuť, a aby měli trochu soukromí, řeknou malému Lukáškovi, aby se chvíli díval z okna a hlásil, co se venku děje. Pak se zamknou v ložnici. Při akci slyší, jak Lukášek hlásí: „U Lukešů se dívají na televizi…“ „U Králů večeří….“ „Paní Šubrtová se sprchuje…“ „A Sobotkovi šukaj…“ Novákovi se zarazí a přes dveře se ptají Lukáška, jak na to přišel. "To je jasný, Franta Sobotka se taky kouká z okna.. " Učitel najde u Pepíčka pornočasopis a říká: "Zítra chci vidět tvé rodiče." "To není problém. Stačí, když se podíváte na stránky 25-28!" 80ti-letý dědeček byl na kontrole u lékaře, protože di nabrnknul mladou koc a chtěl vědět, jestli s ní může mít ještě dítě. Doktor ho vyšetří a zjistí, že je naprosto zdravý, nakonec mu dá lahvičku a povídá:,,Strécu, vy jste zdravé jak buk, ale tady máte lahvičku a zítra mě ještě přinesete vzorek spermatu, pošleme ho na testy…Děda přijde druhý den a lahvičku prázdnou….doktor se ptá jakto, že lahvičku nenaplnil…Děda zvedne obočí a povídá: ,,Noooo pane doktór, to bylo tak….zkóšel jsem to levó rukó, po půl hodině už mě bolela, tak jsem to zkusil pravó rukó a nic… zavolal jsem Jolanku, to je ta moja nová láska, ta to zkóšela levó, pak aji pravó rukó, taky hubó a zas nic, tak jsem zavolal dceři, vona bydlí v Brně víte, no a ta to taky zkóšela obóma rukama, hubó, až zeď nám poradil dat to do svěráku, no ani tak se nám nedařilo, dokonce ani sósedka to nezvládla….a tá už má jó teda zkušenosti, že jo…“ Doktor poslóchá a je v šoku: ,,Cože??? Manželka, dcera, zeť, svěrák, sósedka? Strécu,to snad nééé…???!!! ,,No jooo pane doktor, ani jednomu se nepodařilo.. tu skleničku sme otevřit nedokázali, ani kdybysme se všeci posrali.“ Sedí dva chlapi v hospodě, popíjejí pivo, prokládají to kořalkama. Jeden je stále smutnější a smutnější. Tak se ho jeho parťák zeptá: - "Franto, co je s tebou?" A Franta odpoví: - "Ále, když přijdu domů zase takhle ožralej, tak mě manželka nepustí domů a nechá mě spát na chodbě..... taková ostuda..." A kumpán mu poradí: - "To já mam na tohle skvělej trik. Když přijdu domů, tak zaškrábu prstama na dveře a řikam myšičko, pust mě domů.... Ale před tim se vysvlíknu do naha a jak ta moje otevře dveře, tak ty šaty hodim dovnitř.... a nahýho mě na chodbě nenechá, tak mě pustí domů". A Franta, že to určitě vyzkouší. A vesele popíjejí dál. Potkají se po týdnu v hospodě a kumpán se ptá Franty: - "Tak co? Jak jsi dopadl minulej tejden? Vyzkoušel jsi to?" Franta: Jo, vyzkoušel... přišel jsem před dveře, svlíkl se do naha, zaškrábal jsem na dveře, řekl jsem jen myšičko... dveře se hned otevřely, tak jsem dovnitř hodil šaty a najednou slyším: Ukončete nástup a výstup, dveře se zavírají a barák mi zmizel v tunelu..3 body
-
@Retro789 & @Jan R. Dodělat 5000 aut za necelý měsíc zcela mimo běžný výrobní proces je pořádná fuška. To je cca 250 aut denně. Představ si tu frontu, kdyby auta stála za sebou.... Samozřejmě, že svět není černobílý. Že se nevyrábí buď jenom na lince nebo jenom nedokončují odstavená auta musí být jasné komukoliv, kdo kdy byť letmo nahlédnul do fabriky s individualizovanou masovou výrobní linkou. Oba procesy samozřejmě běží paralelně s poměrně velko měrou vzájemného prolínání. Myšlenka, že když dodělávají odstavená auta, tak výrobní linka stojí, je úplný nesmysl. Jak jsi na to Jane přišel? Navíc, cena pronájmu je jen zlomek z celkových nákladů spojených s odstavením auta. Výrazný podíl tvoří i logistické náklady, montážní vícepráce atd. To vše sráží ziskovost, která je, jak už jsem psal, zásadní parametr. A ohledně dokončování výroby aut z linek vs odstavených. Priority jsou dokončovat auta, na která jsou čipy, co nejdříve se zbavit odstavených aut s co možná nejmenším dopadem na standardní provoz linek. Roli tam hraje milion věcí a prioritizaci zakázek tam nerozhodují lidé, ale velmi sofistikované algoritmy s 3D maticemi. Něco "málo" o tom pracovně vím....2 body
-
1 bod
-
Na Rapidke som to mal originál na 36Ah baterke, kúpil som 56Ah a ten fusak som vyhodil. Na Scale 2020 tam už nie je nič. Ale asi preto, že bola určená na export pre Španielsko. A tam nemrzne. :)1 bod
-
2. Tak je to správně, v tunelu máš přece svítit předepsaným vnějším osvětlením a to denní svícení rozhodně není, pak ti budou svítit i budíky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-rozhovory-velky-automobilovy-cipomor-skoda-zastavuje-smeny-nevyrobi-300-tisic-aut-182471#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=LUCGLaa2kOv-202112030912&dop_id=182471&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz1 bod
-
Situace s čipy se výrazně zlepšila, proto se zásoba odstavených nedodělaných aut v současné době významně snižuje. A pokud automobilka jede na 85 % špičkové kapacity, není to vůbec špatné číslo. Z podstaty věci nemůže téměř nikdy jet na 100 % kapacity. Poptávka po modelech se liší v návaznosti na jejich životní cyklus (a další působky) a i když se to automobilky snaží v rámci portfolia plánovat tak, aby se co možná nejvýhodněji překrývaly, nikdy to není ideální. Takže ano, situace není ideální, na druhou stranu současný trend je spíš zlepšení než zhoršení. To bylo způsobeno celosvětovou vlnou dlouhého kompletního lockdownu, který letos ZATÍM nenastává. Ale i já jsem postižený. OIV objednaná v květnu a stále není, výhled je leden 2022. Což je cca 8 měsíců. Na mou současnou OIII FL jsem v době dlouho před Covidem čekal 6.5 měsíce. Tzn. za mne je to 1.5měsíční zpoždění ještě v pohodě, vzhledem k situaci. Pokud se zamozřejmě z ledna nestane třeba březen.1 bod
-
Možno malý návod: fotka 1/ postav auto ca 5m od steny, dobré sú čiary v podzemnej garáži. - vodorovná časť lúča má svietiť v rovnakej výške. Ja mám pravé vždy o milimetrík vyššie - u matrixov je dôležité aby svietili v ose svetlometov. V momente keď budú svietiť viac doprava alebo doľava u obyčajných svetiel sa celom nič nedeje (pokiaľ to nie je extrém), bude len horšie osvetlená vozovka pre autom. U matrixov však bude dynamický systém pracovať zle - kamera uvidí auto v určitom mieste ktoré sníma, zhasne príslušné segmenty, ale mechanickým pootočením svetlometu sa stane, že vlastne vypína "nesprávne" segmenty a budeš svietiť priamo do protiidúcich áut a tma bude pred nimi alebo za nimi fotka 2/ na svetlomete by mal byť vylisovaný spôsob nastavenia (na O4 to neviem skontrolovať, na iných značkách to tak je). Na fotke vidíš že je tam 1%. Myslím, že je to teraz tak aj vo vyhláške o prevádzke motorových vozidiel. Tzn., že na meter vzdialenosti svetlometu od steny musí byť horný osvetlený okraj o 1cm nižšie než je zdroj svetla v svetlomete. ak postavíš auto na 5m od steny osvetlený lúč musí byť o 5cm nižšie ako zdroj svetla. Ak máš svetlomety vo výške 50cm, znamená, že dosvit po nastavení bude 50m. Pozor teda na to! 1cm pri vzdialenosti od steny 1m bude robiť na ceste rozdiel 10m! fotka 3/ sú dve nastavovacie skrutky - biele imbusy. Jedna výškovo, druhá do strán. skús pootočiť jednou zo skrutiek o jednu otáčku a sleduj na stene kam sa lúč posunul.1 bod
-
výbavu Style Exclusive je možné kombinovat až s motorem 1.5 TSI/110 kW. Za 823.900 Kč dostanete vůz s chromovanými lištami kolem oken, dekorativními prahovými lištami, adaptivním podvozkem DCC, Matrix-LED světlomety, parkovacími senzory vpředu a kamerou vzadu, Travel Assistem, vyhřívaným čelním sklem, 10,25“ virtuálním kokpitem, virtuálním pedálem nebo infotainmentem Amundsen s navigací včetně online služeb na 3 roky.1 bod
-
Dneska jsem najel asi 200 km, takže mám další zkušenosti s 1810. CarPlay funguje úplně bez problémů, telefon se přes kabel připojí hned, všechno je svižnější atd. Dřív tomu tak nebylo a dost mě to štvalo. Asistenty už chyby nevykazují, Line Assist pořád nepoužitelný 😂 Celkově je systém v rychlosti reakce úplně někde jinde než v 1668. Opravdu je ten posun znát, až jsem sám překvapený. Konečně snad začnu mít svoje auto rád 😆 Co se týká Virtual Cocpitu, tak žádné změny nepozoruji. Stejné vzhledy, žádné možnosti dodatečného nastavení, žádné hodiny uprostřed. Měl jsem jako náhradní auto Kamiq z 8/2020 a tam se ty budíky dají nastavit mnohem víc. To už ale bude spíš věc hardwaru než softwaru. Laura už konečně umí vtipy 😂😂 Postřehy budu sbírat i dál, pokud bude zájem a nějaké reference.1 bod
-
Mám ten druhý odkazu, jen mi přišel vybledlý proti fotkám, ztmavil jsem ho fixou, za 2 roky co ho tam mám už barvu má zas světlejší.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@wolfspitz, nech si ty soláry do jiného vlákna.. toto vlákno je v prvé řadě zaměřeno na ELEKTROMOBILITU. Už jsem to chtěl napsat minule, když ses tam rozvášnil s tou objednávkou FVE.1 bod
-
Nemyslel jsem ochranu. Jestli výrobce garantuje 200 cyklů při 50 % vybití, znamená to pár let, když se to rozloží mezi více aku a nepůjde to na těch 50 %, ale pokud by ty baterky měly opravdu něco napájet od večera do rána + zataženo, tak se ta kapacita prostě vycykluje (i bezpečným použitím) a jen za ty baterky to vyjde dráž, než ze sítě. To mě zatím drží na "uzdě" a nechce se mi do fotovoltaiky jít, i když mám téměř ideálně orientovaných kolem 150 metrů čtverečních střechy.1 bod
-
Tak tady máme nějaké ty výstupy z jednání senátu ČR ohledně Green Dealu a balíčku Fit For 55. https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/senat-se-postavil-proti-unijni-uprave-zdaneni-energii/21133761 bod
-
Díky za návod, stačilo vyčistit tyčinkou s lihem. Kodiaq 2017, 55.000 km1 bod
-
pokud má vozidlo typu XXX (octavia, superb apod), model typ, kde jsou tato světla osazena z výroby, tak pokud dodržíte díly, které jsou pro správnou funkci potřeba (nebude se nic řezat/lepit), tak vám nemůže ani škodovka nic říci. To co napsala ŠKODA AUTO jsou jen kecy, že to nejde, co mě ale napadá je legislativní problém v tom, že každé auto v nějaké konfiguraci má výši emisí (závislost na váze, poštu el. spotřebičů), součet vykazuje Škoda/VW vůči EU a tady už vzniká diference.1 bod
-
Zapnuti XDS? Mel jsem za to, ze to ma seriove aktivní kazdy Superb. Jak tedy clovek pozná, zda ma nebo nemá aktivni XDS?1 bod
-
To mi připomnělo: Jde si američan po ulici a vidí černocha jak nese v podpaždí notebook. "Sakra, ten byl můj.", pomyslí si.."....ale ne, ten můj je doma a leští mi boty." Hádanka: Nejstarší americký farmářský nástroj? - Negr0 bodů
-
Myslím, že je to "úmyslné" cuknutí jako prevence před přilepením. Píše se o tom v návodu od auta.-1 bodů