Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/22 ve všech sekcích

  1. 3 body
  2. Pánové nestačím se divit. Tolik advokátů škodovky a snaha vysvětlit, že mám přemrštěná očekávání... jsem dojatý. Ano, vnímání zvuku/hudby je subjektivní, dalo by se o tom dlouze diskutovat, za cca 40 let v hifi jsem si stihl něco málo nastudovat / naposlouchat Už tady nebudu dráždit, rozloučím se konstatováním, že i tovární rádio Sony v Mondeu cca 2012 hrálo lépe než Canton 2022. Přeji všem zákazníkům škodovky, aby nebyli zklamaní jako já.
    2 body
  3. Taky si myslim... Take mam Canton a za me je to naprosto dostacujici, stejne tak jako je pro me jako auto dostacujici Superb. Urcite by se tu nasel nekdo, pro koho je Superb vrak a nejezdil by v tom, protoze ma vyssi naroky. Takze Canton za me k Superbu adekvatni, ale vyjimky se urcite najdou. Zajemce si muze Canton poslechnout v salonu a pak se rozhodnout.
    2 body
  4. hele ... kdyz jsi audiofil (to myslim pozitivne, .. urcite ne hanlive), rozhodne nebudes spokojeny s tim, co tam je ... budes vylepsovat. pro me, jako "hlucheho" posluchace, je to super. mam kamarada, co se audiem zivi a bavi ho to ... kdybych chtel poradit s necim domu za 50tkc, posle me do haje, ze to jsou same sroty a ze to vubec nehraje ... to je tak cena za reprak .. tim chci rici, ze 95procentum to bude stacit a bude to mnohem lepsi nez jejich domaci audio a ostatni do toho nacpou silene penize ...
    2 body
  5. Já ti nevím, tolik slibů okolo toho auta, že už bych nikomu, kdo zařizuje opravu, nevěřil ani nos mezi očima :D :P
    1 bod
  6. Ved akoze co by si chcel za 12,9k CZK priplatok?? Kvalita odpoveda cene.
    1 bod
  7. Asi se shodneme, že se neshodneme. Ad někomu to stačí: ano. Ad výbava: Canton se dá kombinovat i se Style /to byl můj případ v r. 2017/ takže je to něco, co je za příplatek. Zadarmo to rozhodně nedostanu ani v L+K Ad koncertní síň: po draze zaplacené zkušenosti vím, že to není koncertní síň. Proto jsem se podělil o zkušenost, aby jiní uživatelé věděli, do čeho jdou. Protože MB na webu nadále hlásá marketingový bullshit "dokonalý zážitek z vaší oblíbené hudby" Neřekl bych ani Ň kdyby takto hrálo základní rádio...
    1 bod
  8. A to bylo o kontrolce světel v tomto tématu už úplně všechno.
    1 bod
  9. Samo sebou že nic není zadarmo, ale reagoval jsem na to, že jsi psal, že si za Canton připlatí. Určitě si ale nepřiplatí, protože nejspíš preferuje i jinou výbavu, kterou má L&K, určitě si L&K nebere kvůli Cantonu. A je třeba si uvědomit, že Superb III není a nikdy nebude koncertní síň, jako některé superluxusni vozy, a to ani s Cantonem, takže i když máš super sluch a smysl pro kvalitu hudby, ve své podstatě je i to nekvalitní FM pro někoho začala dostačující, pokud tedy nebudeš jezdit po super rovných silnicích 60 km/h. Canton není špatný, ale není to ta kvalita jako u jiných i nepremiových značek...
    1 bod
  10. Když jsou pochybnosti, jestli a jak svítit, tak to pustit vše. 2x-3x za rok se to dá vydržet.
    1 bod
  11. Moje Scala 1.0 TSI 81kw, 12/2020 má již aktivní žaluzie chladiče pro spodní část chladiče (vpodstatě stejné jako octavia 4). Zasahovat nějakými maskami do termomanagementu jak na horní, či spodní část chladiče, mi nepřijde jako dobrý nápad.
    1 bod
  12. A někomu zase rozhlasové stanice, ale o tom to je.
    1 bod
  13. Odomknuta verzia 6.4 PRO je TU 🍻
    1 bod
  14. No spíš bych řekl že je zapálený pro věc (automobilku Tesla nevyjímaje) a neohlíží se nalevo napravo. Některé vize mi přišly fantasmagorické - když nebudeš potřebovat EV zapojíš jej do sítě jako takovou powerbanku a dodáš svoji energii směrem ven - nepochopil jsem jestli myslel jen v rámci vlastního domácího okruhu - jinak by to bylo fakt super - večer si dáš nabít auto a ráno bude úplně vycucaný, bo v noci nesvítilo slunce a nefoukal vítr a zrovna jsme nebyli v ČR soběstační - což podle něj ani být nemusíme... Asi si to pustím ještě jednou. Dál že ceny EV ( snad myslel ojetých u nových toto určitě pravda nebude) jsou vysoké proto, že je o ně zájem... Pak že palivo bude stát někdy kolem toho roku 2035 klidně okolo 55,- Kč, no to se samozřejmě může stát, ovšem nedodal za B - kolik asi v té době bude stát obyčejná kWh. No bylo tam toho víc.
    1 bod
  15. Rád by som doplnil môj rozsiahly príspevok hore vyššie ohľadom toho uchytenia platničky. Už viem, prečo má Tiguan R zmenené uchytenie platničky. V podstate ide o to, že Tiguan R a Golf mk8R používa už 2 piestikový brzdový strmeň s kotúčom o priemere 357 mm. Takže moja teória, že by postačilo vymeniť držiak je mylná. Držiak z Tiguanu je pre kotúč o priemere 357 mm, takže samozrejme by to nepasovalo s pôvodným 340 mm na Superbe. Pátral som po pôvode tých bŕzd a zdá sa, že debut mali na Audi S3. Z bočnej strany vyzerajú veľmi podobne ako 1 piestik na Mk7R (to isté má SUP) a to ma pomýlilo. Takže kto by mal záujem o lepšie uchytenie platničky a upgrade brzdného výkonu nie je to zlá voľba. Podľa informácii, ktoré som našiel na internete to pasuje bez problémov na tehlicu Supu a hlavne je možné použiť OEM kolesá od 18". Nie je potrebná zmena ET ako pri väčšine brake kitov. 2-piestik s upraveným úchytom pre platničky: vs to čo máme na Supoch: Fakt škoda, že nezmenili to uchytenie aj pri "podradnejších verziách".
    1 bod
  16. Budeme pozdravovat v play off 😉
    1 bod
  17. Zdravíme do Brna😂😂 https://online.sport.cz/detail/44633/
    1 bod
  18. Ak to tu ešte niekto číta, tak mám na Fabii II dobrú skúsenosť s Continental PremiumContact 6, rozmer 205/45R16 83W. Jazdím na nich od apríla 2020 vrátane zimnej sezóny a zatiaľ som spokojný. Ak niekomu nevadí ich vyššia cena (337 € za sadu), je to dobrá voľba.
    1 bod
  19. Takto to funguje u OIII, dost pochybuji, že je tomu u Karoqa jinak? Asistent rozpoznání únavy Zvýšená únava řidiče může vést k ohrožení bezpečnosti jízdy, proto je ve voze ŠKODA Octavia III instalována funkce Asistentu rozpoznání únavy. Funkce je zpracovávána řídící jednotkou Gateway. Rozpoznání únavy řidiče je analyzováno z jeho reakcí při řízení - konkrétně z ovládání volantu. Unavený řidič koriguje jízdu nechtěnými zásahy do řízení. Volant drží strnule a řízení koriguje rychlými zásahy s velkou amplitudou. Hromadění tohoto chování ukazuje na nastupující únavu, v takovém případě je řidič touto funkcí varován. Prvních patnáct minut jízdy Asistent rozpoznání únavy vyhodnocuje způsob ovládání volantu řidičem. Tento záznam pak porovnává s aktuálním způsobem ovládání volantu. V případě, že asistent rozpozná změny ve způsobu ovládání volantu, které by mohly být způsobeny únavou řidiče, doporučí přestávku v řízení. Funkce resetuje vyhodnocení únavy řidiče v případě splnění jedné z následujících podmínek: – řidič zastaví a vypne zapalování – řidič zastaví, odepne bezpečnostní pás a otevře dveře – řidič zastaví na dobu delší než 15 minut Jestliže není splněna alespoň jedna z těchto podmínek, funkce varuje řidiče ještě jednou. Řidič je při rozpoznané únavě informován optickým zobrazením na displeji Maxi DOT,optické varování je opět doplněno zvukovou signalizací. V některých jízdních situacích může systém vyhodnotit způsob řízení chybně, a tak nesprávně doporučit přestávku (při sportovním stylu jízdy, za nepříznivých povětrnostních podmínek, při špatném stavu vozovky). Vypnutí / zapnutí funkce je možné nastavit v infotainmentu.
    1 bod
  20. Abych tu jenom neprudil s hloupými dotazy… Přihodila se mi stejná věc, roletka nezatahovala. V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že se nejspíš urval plastový kolíček, přes který jde síla pružiny a že je to neopravitelné. Nicméně udělali mi nabídku asi za 6000,- na objednání a namontování nové. To mě moc nepotěšilo, takže jsem hledal na internetu - u dodavatele originálních dílů škoda jsem jí pak sice našel dokonce za 5000,- (a kdybych si koupil Fabii, tak jenom za 3500,- ☺ ), ale to taky nic moc. Jinde vyprodáno. Takže jsem si řekl, že když už mám utrácet, tak že se aspoň kouknu dovnitř, v čem je problém. A hle - něco vevnitř opravdu prasklo, ale nebyl to kolíček, nýbrž něco trochu jiného. Každopádně roletu se povedlo opravit a cenou bylo pár hodin času a trochu bolavé prsty. Pokud by někdo měl stejný problém (a že prý bývají), tak to třeba někomu pomůže, možná jen navede k jiné myšlence. Zkusím z toho udělat obrázkový manuál, ale upozorňuji, že fotky jsou dělány ze stavu demontovaného až do stavu téměř smontovaného (tzn. během skládání). Vadit snad nebude. V prvním kroku je nutno roletu vůbec vyndat z kufru vozidla. Tzn., vlézt do kufru a máte li dvojitou podlážku, tak se radši pohybovat někde u boku vozidla. Roletu chytněte a trochu jí zatlačte na pravou, anebo levou stranu. Vyjede ze zámečku a nechá se bez násilí vyndat. Pozor na skla… Odneste ji někam ke stolu a otočte vzhůru nohama. Je nutno sundat boční kryty na koncích. Zespod zevnitř se nachází dvojice zacvakávacích zámečků. K jejich odcvaknutí je potřeba vzít plochý šroubovák, strčit do jednoho otvoru a kryt přitom zkoušet stahovat. Plast se vyhrbí a měl by tak zůstat. Úplně stejně na druhé straně pak povolit i druhý zámeček. Pokud by nešlo, tak musíte zatlačit na obou místech naráz. Po uvolnění sundejte a odložte. Kdyby se někdo ptal - středící pružiny při stáhnutí NEvystřelí až ke stropu. Pod jedním z konců se skrývá navíjecí mechanismus, pod druhým pak pouze ložisko. Položíte li roletu na záda a plátno se bude odvíjet směrem od vás, tak najdete navíjecí mechanismus po levé ruce. Nejsem si teď jist, zdali je nutno sundávat oba konce. Po sundání krytů je potřeba odstranit víčka na konci hliníkového profilu. Opět jsou držena dvojicí zámků, nicméně se k nim snadno dostanete přes otvory v profilu. Kdyby souběžné mačkání na zámečky nechtělo víčka uvolnit, tak můžete trochu barbarsky vrazit šroubovák mezi víčko a profil (tam co je nahoře ta tenounká spára). Společně s víčkem na levé straně možná ven vyjede i taková plastová osička. Po vysunutí zjistíte, jaká je závada. Najdete li osičku ve stavu (viz obrázek) bez chybějícího kolíku, tak je nejspíš vada v pružině asi jako u mně – praskla. Je li ulomený kolíček, tak bohužel neporadím – maximálně si u někoho nechat z duralu vytočit novou a onen kolík do něj nalisovat, fantazii se meze nekladou. V případě, že je problém v pružině, je nutno nějak opravit ji. V mém případě jsem tedy z plastové osičky sundal zbytek pružiny. Z tlustšího drátu jsem si ohnul háček a s ním zachytil konec pružiny uvnitř tyče rolety. Vyloženě zdeformovanou část pružiny jsem odstřihnul a konec stočil do očka, viz originál. Pružinu je potřeba si nějak podržet venku – v mém případě pomohl starý nůž. A následě ohnout.. upozorňuju - sice to prasklo, ale ohýbá se blbě.. V podstatě analogicky k demontáži jsem pak vše dával nazpět. Roletu před montáží doporučuji navinout na doraz a poté nastavit předpětí v pružině tím, že jí zkroutíte na opačnou stranu, než se bude vytahovat. Přiznávám, nevím, jak moc by se měla zkroutit. Točil jsem tedy tak dlouho, dokud se nezačala prohýbat. Můžete víc určitě, roleta se mi stahuje velmi pomalu a malou silou, ale osobně nevadí. Nelekněte se, když vám to občas ujede a natočená pružina se uvnitř roztočí, je tam celkem blbý přístup a vše je mastné. V průběhu demontáže se ještě najde pár tvarových spojů, ale obvykle stačí šroubovákem trochu zapáčit a oni sami povolí. Tolik tedy můj postřeh, i když trochu s křížkem po funuse..
    1 bod
  21. A to je problem jet někam 60 km? Naopak, poradil jsem ti dobře, chce to být trochu akční, když máš o něco zájem. Budeš kupovat auto za za skoro mega (pokud ho tedy nedostaneš jako pracovní nástroj) a dělá ti problém 60 km a nakonec pojedeš za někým na kódování nějaké drobnosti 150 km... . Co asi z fotek poznáš? Když to někdo hodně dobře vyfotí, uvidíš že je to sklo, fólie, sklo, když blbě, neuvidíš nic... Fólie je jakoby zapuštěná, tedy pocitově je na hraně mezi skly mezeza. Normální sklo je na hraně celistvé zbroušeně jako by do boblouklu. Mám ty skla už na třetím autě, takže vím jak vypadají, jak se to dá interpretovat neznámému a fotkám bych tedy moc nevěřil, když bych se měl rozhodovat. To samé názory od druhých, 10 lidi 10 názorů. Asi tak...
    -1 bodů
  22. Ok, vidím, že budeš kupovat Octavii, věřím že už si natěšený, ale co si jen tak ze zvědavosti pročíst něco k Octaviím a tam se také zeptat, mimochodem ve vlákně k OII je k tomu hodně dlouhý pokec a je tam i fotka detailu hrany toho skla... a když to budeš hledat, je to sunsafe glass, pokud bys to nevěděl. Nicméně je zajímavé že na dotazování se s nejistý výsledkem čas máš a stejně tak na to chtít po druhých aby věnovali čas tobě, když je to jen ze zvědavosti.... a děkovat nemusíš...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...