Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/19/22 ve všech sekcích
-
ENG122229-ENG117722-Car_Function_List_BAP_Gen2-driver_seat_0x10,activated ,64 ENG122229-ENG117723-Car_Function_List_BAP_Gen2-driver_seat_0x10_msg_bus,Comfort data bus ,64 ENG122227-ENG117556-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_seat_configuration,activated ,60 ENG122227-ENG117558-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_seat_configuration_over_threshold_high,activated ,60 ENG122227-ENG117559-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_seat_configuration_standstill,activated ,602 body
-
Hlasim se do sluzby a pokud bude hezky mozna prijedu veteranem 🤣2 body
-
@kupony V ČR musíš mít pneu s vyšším indexem, než je max rychlost vozidla (s drobnou vyjímkou u zimních pneu). Pro většinu motorizací je tak i 91V index OK. Komfort hledej především u "touring" řad pneumatik (např Bridgestone Turanza apod.), já byl před lety spokojenej s Pirelli P7. Volbou Continental Premium Contact 6 určitě chybu neuděláš, osobně bych je asi preferoval před Dunlop Sport...1 bod
-
Ano, jak píšu, jedná se o nastavení adaptací v infotainmentu, tedy jednotky na adrese 5F Nevím teď přesně, jak jsou ty adaptace nazvané ve VCDS, ale bude to určitě podobně, jako je to v ODISu.1 bod
-
No a kde by mali byť tie svorky, keď je bateria v kufry? :))) Automobily, ktoré majú AKU v kufry majú taktiež také svorky v motorovom priestore a niektoré ich majú, aj keď majú AKU v predu. Nie je za tým, žiadna raketová veda. A ako hovorím, jasnejšie to už výrobca nemohol napísať, v tom návode je všetko popísané tak aby keď to podľa toho spravíš si niekoho naštartoval alebo teba naštartovali.1 bod
-
telefon : aplikace -> Android Auto - opravneni - odebrat opravneni telefon1 bod
-
1 bod
-
Ale vždyť je to v tom návodu uvedeno. Stačí číst. Nastartuje buď spalovací … nebo elektrický. Návod jednoznačně počítá s oběma variantami. Já opravdu nechápu, co stále řešíte.1 bod
-
1 bod
-
Ako to tu čítam, sú tu dve skupiny. Prvá skupina to nerieši, a nechápu že prečo to vôbec riešiť, keď šťastnejší odjazdia aj 9 rokov alebo 200-250 tisíc km s pôvodnou AGM batériou a so zapnutou rekuperáciou. Druhá skupina zase túto rekuperáciu nemusí, lebo buď im baterka odišla predčasne, alebo napr. chcú aby batéria z nejakého dôvodu bola po odstavení auta na maximálnej možnej kapacite. Pritom obe skupiny majú svoju pravdu, lebo každý z nás má rozdielny spôsob prevádzkovania auta. Niekto jazdí denne aj stovky kilometrov, niekto iba pár krát za týždeň aj to krátku trasu. Niekto využíva stop-štart systém, niekto ho okamžite vypína. Niekto má auto garážované, niekto parkuje vonku (takže aj nároky na kúrenie sú iné). Niekto má auto v nižšej výbave s menším počtom elektrických spotrebičov, niekto v plnej výbave a napr. chce mať možnosť pustiť bufíka aj niekoľkokrát za deň. Potom tu sú ľudia, ktorí majú v aute ďalšiu nadštandardnú výbavu, ako ďalší alarm, GPS sledovanie vozidla, palubný kamerový systém a podobné dobroty, a pre nich je dôležité, aby im tieto spotrebiče fungovali celý čas kým je auto zaparkované a následne aby dokázali auto aj naštartovať. Nakoniec tu je skupina ľudí ktorí si síce Superba mohli kúpiť, ale možno si ho kúpili ako jazdenku, alebo na neho našetrili práve vďaka tomu, že optimalizujú okrem iného servisné náklady. To že si tu niekto môže dovoliť kúpiť nové auto za 30 až 60 tisíc euro neznamená, že musí podporovať aj zdieračské správanie niektorých servisov. Na druhej strane sú ľudia, pre ktorých je ich čas cennejší, a nemajú problém z času na čas vymeniť baterku v značkovom servise, hoc aj za trojnásobnú cenu. Pokúsme sa na to pozerať s nadhľadom a pochopiť, že každý z nás má iné priority a inú motiváciu, a pokúsme sa nájsť najlepšie možné riešenia pre každého, kto nejakým spôsobom bojuje vo svojom aute s baterkou a s rekuperáciou.1 bod
-
2. Tak je to správně, v tunelu máš přece svítit předepsaným vnějším osvětlením a to denní svícení rozhodně není, pak ti budou svítit i budíky.1 bod
-
Rovnako mam ten motor 1.5 TSI s DSG, a pri normal rezime su tie vibracie velmi neprijemne a cukanie pri vypinani valcov rovnako citit. Nahodou neexistuje nejaka moznost updatu SW motora? Mate to uz niekto poriesene? Lebo ked to porovnam s 1.4 TSI, toto je tragedia...1 bod
-
Zdravim, souhlasim s prispevkem od autora abc6. Mam noveho golfa s motorem 1.5 tsi a manualem. Najeto 3tis km. Zvazuji ze auto pujde z baraku. Rano to skace a to dumeni a vibrace je na pest do palubovky. Ptal jsem se v servisu a klasicky odpal typu "pane jste prvni kdo si stezuje, zadne problemy s tim nejsou". Volal jsem na profichiptunning zda by nesli zvednout otacky pro act z 1400 na cca 2600 rpm za min protoze v techto otackach uz je to snesitelne, ale bylo me receno ze jim vola spoustu lidi, ze to chteji vypnout ale oni zatim nemaji reseni. Firma cimbu.cz to pripravuje. Ten kdo to neslysi tak je podle me hluchej nebo si to nedovedu logicky vysvetlit. Resi to (klokana a act) lidi v Uk, spanelsku, nemecku, vsude. Jsou nastvani. Otazkou je co misto toho koupit....1 bod
-
Ahoj, vracím se k odpovědi Jara na mojí otázku přímý/nepřímý vstřik u verze 2.0 Tsi 140kw. Tak podle této tabulky z odkazu ve vlákně o dílenských příručkách, by měl mít motor ve verzi 140kW kod CZPB přímý i nepřímý vstřik. Verze 200kW má pouze přímý. O kombinaci s jakou převodovkou je spjatý, se mi nepodařilo najít.1 bod
-
-1 bodů