Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/24/22 ve všech sekcích
-
Uz z logiky fungovani DCC je to nesmysl, ten se zadnym diram neprizpusobuje, je tam natvrdo dany "prutok oleje" v tlumici. Nic silnici neanalyzuje (a uz vubec neskenuje predem). To si pan plete s daleko vyspelejsimi technikami, nez je DCC, pokud by toto od toho podvozku chtel... Je to proste jako by sis sam za jizdy mohl menit de facto 3 druhy tlumicu. To je ale tak vse. Pokud mu toto Svet motoru otiskl, tak museli mit slabsi chvilku.4 body
-
Takze update kousnute aktualizace. Jakmile byla k dispozici dalsi aktualizace (kousla se aktualizace shopu, a dalsi byla nejaka jina), tak ta dalsi probehla korektne a ta predchozi zmizela. Takze pokud se vam to kousne, nedelat nic, ono to prejde. @Krosta alespon mame navod co s tim...3 body
-
2 body
-
2 body
-
priemer u diesla mam realne rovnych 5. a keby nie je polroka dialnice 140 na zimnych gumach, tak to auto dokazem dostat bezne na 4,5. sprintmeter je jedna vec, no treba realne pozriet aj rezim prevadzky. a som si isty, ze to 1,0tsi teda na dialnici nezajazdi do 5,5 pri 140ke a ani ked tomu autu nakladas ako prasa (TDI) cez 6 tazko dostanes. osobne si myslim, ze tie 2l co Kubo uviedol ako rozdiel je realita j pri beznej premavke. Momentalne prevladaju okresky a pc mi pise 4.2 body
-
mám DCC na 19" a v pohodě. Sport dávám vesměs jenom když se jedu vozit na hezké okresky, protože je to dost tvrdé. Jinak střídám Normal na ježdění po městě a Comfort na dálnice a delší nudné vejlety. Ten pocit měkkosti je k nezaplacení.1 bod
-
Ano, tomuto problému rozumím, na to jsem také rovnou napsal řešení. Povolit zamykání vozu, když je nastartováno. Já jen nepochopil, proč bych potřeboval blokovat změnu polohy řadící páky. Prostě přijedu, dám polohu "P", vystoupím, zamknu auto, otevřu si brány, odemknu auto, zajedu do garáže. Nevidím v tom jediný problém Kvůli čemu bys nechtěl zamykat auto při nastartovaném motoru? Nevím, proč by se řadící páka měla zablokovat v poloze "P" a neměla by jít povolit. Poloha P má mechanické zabezpečení a je nutné držet brzdu, mít zapnuté zapalování/nastartováno, jiné podmínky tam nejsou. V tomto řešení je opravdu nejsnazší a nejlogičtější řešení vystoupit z auta a zamknout jej. I kdyby byla možnost "zablokovat" přesun řadící páky při vzdálení se s klíčkem od vozu, tak pořád do toho auta může někdo vlézt a něco tam vzít, takže by mi takové řešení přišlo tak poloviční, spíše zbytečné A pořád by do auta mohl někdo vlézt a zamknout se tam tlačítkem na středové konzoli.1 bod
-
1 bod
-
Jinak kdyby nekdo chtel byt o dost niz a zaroven mit funkci dcc tak kw dela sporotvni vejskove stelovaci podvozek dcc. Pak je tu este moznost kdyz jsou ko dcc tlumice koupit moduly co se napojej na konektor od dcc tlumicu a dat tam normalni tlumice1 bod
-
Kdopak využívá? Můj poznatek je takový, za téměř tři hodiny jízdy, při zapnutí navi, s telefonem vloženým na dobíjecí desce proběhlo dobití z 25% pouze na 40%, což mě vůbec nenadchlo! Žena měla telefon nabíjet v zadním usb a po 2,5hod.nabit na 100% z 15%, což beru. Trochu mi tedy pozbývá smysl tohoto dobíjení. Vaše poznatky?1 bod
-
@MarcianoMLK V tom případě bych zkusil jiného dealera... Tohle určitě nefunguje tak jak má.1 bod
-
No, to je taková sofiina volba, protože vysrat se na to a koupit skladovku znamená dost si připlatit (i v případě, že auto máš v top výbavě), nehledě na to, že ochota dát teď slevu bude asi menší, než loni (my jsme tím poměrně dost ušetřili). Nebo se na to vysrat a objednat jinde, kde situace taky není růžová. Jinak já čekám prakticky rok, známý už čeká 14 měsíců (ale ten si objednal RS). Nejhorší je, že jsme se loni rozhodovali jestli Kodiaqa nebo Octavku a nakonec jsme vzali O a kolega Kodiaqa. Ten už se 8 měsíců vozí a my čekáme...1 bod
-
To je tím že naftové motory jsou prostě efektivnější. Nafta má i vyšší energetickou kapacitu. Nicméně to že je benzínové motory zdatně dotahují je také realita, nicméně tím jak se blíží účinnosti nafty, začínají trpět stejným problémem jako nafta. 1. Složitost 2. Neviditelné Emise Proto taky už nové benzíny často mívají filtr pevných částic. Takže oni až budou mít stejnou spotřebu jako benzín, tak už nebude v provozu pro majitele žádný rozdíl.1 bod
-
Máme ty auta obě a pokud chci výsledek eco, tak musím s každým zacházet a provozovat hodně rozdílně a zatím vyhrává vždy nafta.1 bod
-
Pokud ti nejde zpátečka na první dobrou, vrať se na neutrál, povol spojku, znova ji sešlápni a zkus znova zařadit. Tím povolení a sešlápnutím spojky pootočíš kolečky v převodovce a kvalt lépe zapadne. Občas si to může takto postavit hlavu a je to celkem normální. Doporučuji také zpátečku řadit postupně na 3 sekundy - 1. sekunda je stisk páky dolů, 2. sekunda je pohyb páky k sobě, 3. sekunda je pohyb páky dopředu. Předejdeš tím škrtnutí o zuby, které hrozí při zbrklém řazení zpátečky. Je to prostě vlastnost této převodové skříně. Sám mám obdobného Rapida. Moderátory prosím o přesun do správné sekce Rapid a ty si dej příště pozor, abys psal do správného vlákna :-)1 bod
-
1 bod
-
Pokial nemas uP co riadi jednotku siete tj svetla, jednotlive relatka alebo priamo polovodicove spinace co rozsviecuju ledky. Tak si skoncil a je jedno ci na konci su ziarovky alebo led. A bez tejto jednotky res uP mozno ani nenastartujes pac tam bude vypisovat chyby system ze chyba jednotka s uP. Obycajny bezny uP atmega328 isla z 1E na 3E teda ak vobec je dostupny..... Navrhovat v dnesnej dobe elektroniku je problem, pac nieco objednas navrhnes otestujes a za 2 mesiace zistis ze to je nedostupne a naskladnenie tak za 12 mesiacov....1 bod
-
Deliberator: Já byl zvyklý, že dolní - horní ryska bylo u OIII právě kolem 0,5 - 0,6 l, takže jsem automaticky doléval stejně. Na 1 l jsem si ještě netroufl. Teď je auto na servisu po 60000 km, tak příští dolití zkusím celou lahev. Jinak na 1 nádrž AdBlue najedu přes 12000 km, tankuju hned po signálu. Teď jsem jezdil s lehkou nohou a najel jsem dokonce 17347 km a ještě 1000 km dojezd zbýval.1 bod
-
Mám DCC. Podvozek a můžu jen doporučit 🙂👍 zaleží kam a kde jezdíš a styl jízdy nechál jsem si nakódovat DCC slider a jde to znát 🙂 po dálnici je nejlépe při rychlejší jízdě comfortu dat normál při rychlejší jizdě nad 170 se mi chvilkově zdálo že to plave tak jsem dal normál… Jeli jsme do Jeseníků (Lípová lázně) a jak tam je stoupaní a serpentiny a klesání tam doporučuji dat sport a to si tam pěkně člověk užije 🙂👍 kdybych mohl vybrat auto tak určitě zase s DCC podvozkem1 bod
-
Někdo asi využívá často, já vůbec ne. Zvykl jsem si na houpavý styl v režimu "Comfort". Ten je ale určitě měkčí než klasické tlumiče bez DCC, takže toho moc nelituji.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@steveb vidis ty si precetl 39 stran a cele youtube ja zkusim google a po 15s nasel VCDS coding required From the Main screen:- Select Control Module [Select] [19-CAN Gateway] Advanced Functions screen:- [Adaptions-10] New value choice screen:- Change the following four channels, inputting the relevant data about the new battery. IDE03256-MAS06105-Battery adaptation-Rated battery capacity, IDE03256-MAS06106-Battery adaptation-Battery technology, IDE03256-MAS06107-Battery adaptation-Battery manufacturer, IDE03256-MAS06108-Battery adaptation-Battery Serial Number, Battery BEM codes are now redundant with the above separate channels. The most important channels are, Rated battery capacity, Battery technology, & Battery Serial Number. For the Battery Serial Number, just change one digit of the old one. This channel tells the BCM that a new battery has been installed & to relearn the new battery & forget any “learnt values” for the old battery!1 bod
-
@deto to uz je dost zufalstvo, ked si mas nakonfigurovat brand new car podle cenniku, a nevyda ti na dcc. Vtedy si mas kupit Fabiu alebo ako sa to vola.-3 bodů