Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/31/22 ve všech sekcích
-
2 body
-
to pro to, ze ta vyhláška vyšla dnes, za chvíli bych měl mít tu vyhlášku v e-mailu, tak pak ji sem muzu poslat2 body
-
Tak pro všechny příznivce LED žárovek do O3 mám dobrou zprávu. Osramu se povedlo homologovat H7 Night Breaker LED i v ČR, takže je teď legální mít je v O3! 🍾🍾2 body
-
Ja jsem take premyslel o F3 combi a nakonec jsem sel spis do Rapida 2019. Hlavne kvuli mistu vzadu. Cena je cca stejna.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Chacha...tak jak která leasingovka. Já jsem po 3 letech končil s Karoqem (2.0TDI 110kW, 7DSG, 4x4, najeto pouze 35tis km, pouze já) a ptal se na cenu odkupu a řekli mi 698tis Kč. Tak mi spadla čelist. Přitom nákup byl za 751tis. Od firmy dostali přes 450tis na splátkách, takže tam měli vývar přes 300k na autě. Tehdy při výběru specifikace mě několikrát odmítly s tím, že musím ubrat na výbavě kvůli dieselu, že to má nižší výkup...pche, přitom se po 3 letech situace otočila a hezky se napakovali. A těch aut tady jezdí více... Takže není to vždy pravidlem, že by měla leasingovka dost (co byste chtěli po BL).1 bod
-
seznam bude zítra na webu osramu, ale nemusíš ho mít u sebe, stk ho prý bude mít a dohleda si to1 bod
-
Každopádně stejně jako pro Německo i v ČR platí toto schválení jen pro určité typy aut, seznam bude stejný jako pro Německo, t.j O3 se toto schválení týká, a u skodovek ještě Citigo, Superb 3 a Yeti1 bod
-
Jinak teda dneska jsem se dokopal a vyzkoušel připojit auto k hotspotu a webové rádio (na základě tohodle vlákna :D )... Musím teda říct, že mě celkem překvapilo, jak dobře to funguje. Sice podcasty české jsem nenašel (aspoň ty co jsem hledal) ale třeba kvalita i českého rádia mi přišla vyšší než při přepnutí na dab.. .Ale to mohlo být placebo, nevím... Nicméně to nejspíš budu používat častěji...1 bod
-
1 bod
-
15degren: to sa neda tak jednoducho povedat co je lepsie ci 1,2 TSI, alebo 1,0 TSI ;-) maros: budem vychadzat z toho je mas O1 1,9 TSI 66kW. Pri TSI motoroch je to o style jazdy, pokial vies ist plynulo tak to ide za velmi rozumnu spotrebu, ked ides plyn brzda, tak ta spotreba je vyssia. 1,0 TSI je o nejake to deci uspornejsi. Bolo tu spominane, ze 1,0 TSI je zivsi ako 1,2 TSI zalezi kde. Urcite rozjazdy a nizsie otacky napr oblast medzi 1500 - 2000 ot. ma lepsie 1,2 TSI. Ta 1,2 TSI pri udrzovacke pekne pojde aj na 1500 ot. kdezto pri tom 1,0 TSI uz budes pocut na motore, ze to nie je to prave orechove. Jednoducho povedane 1,2 TSI je odspodu agilnejsia ako 1,0 TSI 1,0TSI potrebuje 2000 ot. aby sa zacalo nieco diat. Rozjazd a otacky do 2000 ot. ma 1,2 TSI urcite prijemnejsie, je to 4-valec ;-) K vykonu 1,2 TSI 66 alebo 81kw resp. 1,0TSI 70 alebo 81kW budem pisat k 1,2 TSI EA 211 (rozvody remen na ktorych mam najazdene viac ako 100tkm) Mal som Seat Leon 3. gen. rok 2014 s motorm 1,2 TSI 77kW, 175 Nm, hmotnost 1265kg - 6kvalt (EA 211 remen, emisna norma EU5) nahradil som ho Fabiou combi 3. gen. z roku 2016 s motorom 1,2 TSI 66kW, 160 Nm, hmotnost 1135kg - 5kvalt. (EA 211 remen, emisna norma EU6). Co sa tyka jazdnych vlastnosti motorov u oboch vozidiel nie je vykonovy rozdiel poznat. Leon bol tazsi ako Fabia, tak vykonovy rozdiel sa zotrel. Mozno o chlp navrch by mal Leon pri rychlosti nad 160km/h. Kto jazdi standardne s 1,2 TSI 160km/h + jednoducho nato ten motor nie je ;-) Takze ak budes mat na ruke 1,2 TSI je v podstate jedno ci 66 alebo 81kW, uz aj 66kW verzia je dostatocna a uplne nahradi 1,9 TDi 66kW a pri spravnom radeni bude este dynamickejsia. Jasne 81kW je este o nieco lepsia. Zalezi ci si sportovec, alebo nie. Myslim, ze pokial si jazdil s 1,9 TDI 66kW tak zavodne sklony nemas ;-) Este jedna vec 1,2 TSI 66kW je 5 kvalt a pri 130km/h toci na 5-ke 3000 ot. a 1,2 TSI 81kW je 6 kvalt a na 6-ke pri 130km/h toci 2700ot. Napr. pri jazde do 3500 ot. rozdiel v dynamike medzi 1,2 TSI 66 a 81kW nie je, ten sa prejavi az na vrchu v prospech 81kW, takze pokial bezne nejazdis otacky 4000 ot. + tak tie obe vykonove verzie 1,2 TSI idu takmer rovnako od 3500 ot. Co sa tyka uspornosti obe verzie su si podobne, 66kW vie byt o nejake to deci uspornejsia pri urcitom jazdnom rezime ;-) Este jedna vec 81kW ma vacsie predne kotuce ako 66kW. Neviem ci to bolo aj v CR tak ako na Slovensku. U nas na SVk aj 1,2 TSI 66kW mala vzadu kotucove brzdy standardne, kdezto po facelifte s prichodom 1,0 TSI 70kW boli bubnove vzadu. V konecnom dosledku Fabia skutocne nepotrebuje vzadu kotuce, je to skor designova zalezitost ;-) p.s.: nic nie je lepsie ako sa realne vyskusat motorizacie. Ak mas este nejaku otazku kludne sa pytaj ;-)1 bod
-
Ano pánové, zkusil jsem přes hotspot a už to fičí :) proč chci používat právě přes infotainment bych neřešil, to je přece každého preference. Když tam ta funkce je, proč ji nevyužít. Jsou tam všechna rádia, která normálně poslouchám přeš TuneIn a je to přímo v systému vozu, tak proč ne. Takže ještě jednou díky za radu @boban1108, @JirikHL. @OpelInsina rok? Já mám na 3 zdarma :O @boban1108 poznáš - když je aktivovaný hotspot směrem z telefonu, tak jsou vypnutá data přes integrovanou sim a naopak. Je to v nastavení WLAN a datovém spojení. Jestli je spojený hotspot taky signalizuje zelenou bublinou iPhone v horní liště. Jak je to na Androidu nevím, ale asi to bude taky nějak ukazovat. Jinak třeba se ti stalo to, co mně. Po aktivaci online služeb Škoda mi rádio taky šlo bez hotspotu a po nějaké době jít přestalo bez jakékoliv hlášky o datech, proto taky jsem se tak blbě ptal. Podle mě tam mají nějaký preview mód na vyzkoušení a potom už jen koupit data a nebo hotspot z telefonu.1 bod
-
Dobrý den všem, máme stejný problém s nefunkčním TA na čtyřech firemní autech 3x Octavia + 1x Superb vše kupováno 2021. Vše aktuálně v záruce. Škoda se k tomu staví tak, že volanty již nemění a čeká se na úpravu software. U Superbu volant měněn na jaře 2022, vydržel cca 4 měsíce a cca v srpnu 2022 začaly problémy na novo. Nyní se situace vyhrotila tak, že hláška o nedostupnosti TA vyskakuje někdy i v intervalu 10s. Upřímně z auta už nemám žádnou radost a jako zákazník jsem vytočený na maximum. O tom jak může být tato vada nebezpečná při jízdě raději ani nemluvím. Čemu nerozumím je pasivita Škody, co se týče řešení tohoto problému, který, jak mi sdělil servisní technik od škody, je pěkný průšvih o kterém Škoda dlouho ví, a tato diskuse jasně ukazuje, že postižených aut je obrovské množství. Jako zákazník jsem si koupil vozidlo s výbavou TA a připlatil za ni nemalý peníz, přičemž tuto výbavu nyní nemohu používat a závada TA dělá naopak z jízdy velmi nepříjemný zážitek. Každopádně ze strany škody velmi neseriozní jednání, kdy zákazníka bez skrupulí nechá jezdit vadným vozem Teď přemýšlím co dál. a napadají mne tyto možnosti: 1. Chystám se napsat oficiální reklamaci na celkem 3 vozy v záruční lhůtě s požadavkem odstranění vady do zákonné lhůty 30 ale obávám se, že nic nezmůžu a jediná možnost by bylo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz, Pakale zůstaneme na firmě bez aut. 2. Vyvolat extrémní tlak na servis a domoci se výměn volantů (snad to alespoň na pár měsíců pomůže) 3. Medializovat tuto záležitost 4. Další obměna vozového parku za 2 roky již nebude ani pod značkou Škoda ani VW. Škoda v mých očích ztratila kredit......1 bod
-
To máš určitě pravdu, ale na druhou stranu to nemění ani nezpomaluje současný kurz, jak na první pohled příspěvek od Dušana může působit a navíc zase bych v tom hledal záměr EU. Je jednoduší nechat lidi koupit levnější auto se spalovákem a pak ho pravidelně dojit na zvýšených ekologických daní za jejich provoz než si vybrat jednorázově poplatek za nákup vozu, víš co aby bylo z čeho tu vyšší třídu která si nakupuje elektro vozy z čeho dotovat. Já bych EU ani tak nehejtoval za elektrifikaci, jako za jejich dotační systém pro tyto vozy. Myslím si že dotovat by se měla jen vozidla pro masový prodej a ne vozidla pro lidi co nemají problém 4x ročně vyhodit za dovolenou u moře čtvrt mega. Ono by to pak vzalo zcela jiný směr. Mě totiž nepřijde normální, že člověk který si jde koupit auto s cenou přes milion a dotujeme mu to člověk, který jezdí ve starý herce za 100 tisíc.1 bod