Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/05/23 ve všech sekcích
-
4 body
-
Těžko se rozhodovat mezi SIII a SIV, když SIV ještě nikdo neviděl... PS: Podle toho co je vidět na netu (nový designový jazyk atd.) tuším že SIII bude ještě dlouho nejhezčí Sup pod sluncem2 body
-
1 bod
-
@xmenadis jo tak já když jsem objednával O4 RS (již tehdy byly reálné dodací lhůty cca rok), tak mi dealer sliboval půl roku max. Do smlouvy mi dal dokonce jen 3 měsíce. Ja se na to samozřejmě nevázal a nakonec to trvalo měsíců 13. ;) Co se týče problémů s novými O4. Mám RS od října (přebral jsem ji náhodou den před narozkama :)). Po nějakých 4000km a 3 měsících jsem nezaznamenal jediný restart systému a nebo nedostupnost asistentů (teda jednou, když byl radar od sněhu - za to ale nemohlo auto). Pozoruji pouze 3 velmi drobné neduhy, ze kterých se nezblázním a v porovnání s tím, co zažívají někteří zde a na FB skupině jsou to maličkosti. 1.) divné ukládání paměti polohy zrcátek a to hlavně při zapnutém poklesu při zpátečce (někdy se nevrátí zrcátko do původní polohy zcela korektně ale o pár mm jinak. Je to trochu moje posedlost, většina uživatelů by si toho nevšimla. To stejné platí pro pokleslou polohu na zpátečku. Pokles se s cykly zařazení zpáteček velmi nepatrně zmenšuje. 2.) Dále poměrně pomalé a sporadicky nedostupné spojení MyŠkoda appky s autem. No a za 3.) nespolehlivá bezdrátová nabíječka. Občas se od iPhone 13 Pro Max odpojí a hodí hlášku o nutnosti odstranit ostatní předměty z přihrádky. Je ovšem pravda, že mám poměrně tlustý kryt. Doma mi leží 14 Pro Max s jiným krytem, tak až se dokopu si telefony předělat tak uvidím, zdali problém přetrvá. Jinak musím důrazně zaklepat, že žádné jiné problémy zatím nemám a po softwarové stránce mi nepřipadne nějak zásadně horší, než O3 RS s Columbem, která měla daleko míň systémů a funkcí. Novou HW verzi Columbu (H58) hodnotím, jako svižnou. Moje O3 RS byla touto dobou od předání v servisu cca 4x kvůli nejrůznějším dětským nemocem a nápravě kvalitativních nedostatků z výroby. Takže například já mám zkušenost (zatím) opačnou, co se O3 vs O4 týče. Oproti O3 mi vadí jen špinění prahů a sloupků a také divná citlivost dešťového senzoru, která byla u O3 velmi příjemná. Oproti tomu zlepšení v O4 je tolik, že je nejsem schopen z hlavy všechny vyjmenovat a patří to do jiného tématu.1 bod
-
Co se týká faceliftu je to pořád ta sama písnička, počítá se s rokem 2024, 2. polovina. Ale nechápu tu obcesi s faceliftem a s něčím, co má být reálně za skoro dva roky ještě.1 bod
-
@KrostaStaré/nové zapojení 7-mi pólové zástrčky neexistuje. Vždy je oddělené levé a pravé obrysové světlo. Maximálně tak jen lidová tvořivost. @Luďa Ještě jsem neviděl 7-mi pólovou zástrčku v kombinaci se zpátečkovým světlem. Opět max lidová tvořivost.1 bod
-
Ja se minuly rok v kvetnu rozhodoval mezi 'vybehovym' SuperbIII 1.5TSi DSG Sportline a 'novou' Oktavkou 2.0 TDI RS (pripadne iV) a kdyz vidim co meli a maji lidi ve firme za 'porodni bolesti' s Oktavkou (zejmena infotainement - napriklad pri hovoru se random restartuje v cca 5min intervalech a SA nevi/nevedela co s tim), tak bych si novy Superb na jare 2024 urcite nekupoval. Nakonec jsem tedy zvolil Superb a dodani snad letos konec Q2/zacatek Q3.1 bod
-
Trosku mne prekvapilo, ze Kamiq zvlada vyhybaci manevr lepe nez Scala. Cekal bych to presne naopak.1 bod
-
Tak volant vyměněn v rámci záruky už podruhé. Nyní bez problémů, vše funguje jak má. Tak snad to tak vydrží co nejdéle. Problém je definitivně v kapacitních čidlech ve volantu ať si říká kdo chce co chce.1 bod
-
Já se dočkal po cca 16 měsících, dnes po 1500km se mi svévolně restartoval infotaiment, jinak funguje vše suprově. Jen jsem teda ještě nerozchodil virtuální pedál, tak ten posoudit nemůžu :D1 bod
-
1 bod
-
@Leoš1960 tak stačí mrknout na velikost startovacího proudu, třeba podle fotky z příspěvku výše to např. vypadá na 320 A. Tak třeba tento typ Autobaterie 59Ah / 320A | Autobaterie | Péče o vůz | Pro váš vůz | Katalog | Česká republika (skoda-auto.cz) Nebo se to dá dohledat u různých prodejců podle vyhledávače značky a modelu a pro jistotu změřit rozměry.1 bod
-
@marskama Jj o tomto. Jinak u mě: Scala je ok, ale Kamiq na zimnich 16 za zimu tak dvě na LZ kole, jinde ok. Paradox, ze na letních 17 ještě nikdy a to je i větší nájezd přes léto. Přijde mi, ze na to mají vliv i alu disky, kdy mají rozdílné zahloubeni pro šrouby. 😎 Minulý týden jsem zkoušel u Kamiqa jen tak proudem z hadice z metru a něco vypadlo a něco popolezlo, tak teď raději po každém mytí preventivně všechny pomačkám. U Scaly to drží, tak nevím.1 bod
-
1 bod
-
Pokud bych se na to díval z tohoto pohledu, tak bych se zase na druhou stranu bál, že elektronika dovolí baterku vybíjet více, než kdyby byla nastavená správná kapacita. Podle mně je lepší odpojit konektor z snímače proudu baterie a tím vypnout inteligentni nabíjení, než takhle, podle mně nesmyslně experimentovat.1 bod
-
Tak to som zvedavy ci ostane adaptivny Lane Assist funkcny 😀 Inak toto je pekna prasarna a odskodnenie nestoji za rec.1 bod
-
1 bod
-
V Superbu mám jenom Bolero bez navigace, a Google mapy resp. jakákoliv navigace přes Apple Car Play funguje naprosto bez problémů. Telefon mívám v přihrádce před řadičkou, vyhřívané čelní sklo mám, a s polohou není problém. iPhone 11.1 bod
-
Zdravim, mam O4 s 1,5 TSI od minuleho tydne a spotreba se pohybuje uplne jinde. Jezdim denne cca 20 km do prace a zpet (cast okresky, cast dalnice) a abych se dostal pod 8l, tak musim jet jako snek. Kdyz jedu svizneji, tak jde spotreba k 9l. Zralo vam to taky tolik, kdyz to bylo syrovy?1 bod
-
V zime a na mokrom bude treba mat velmi jemnu nohu na plyne.Bez preklzu sa to ani nerozbehne.Osobne kombinacia predokolka a taka naloz nutnov uplny nezmysel.Pneu budu aj v lete extra miznut.Tato motorizacia potrebuje nutne tu 4kolku.1 bod
-
vyprdni se na 18" kola, akorát se zhorší dynamika, ty kola jsou těžší a bude to bouchat.1 bod