Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/16/23 ve všech sekcích
-
Předesílám, že tento motor není o tom, aby se člověk chlubil nízkou spotřebou. Ten je tak trochu o emocích a zábavě. Sorry, ale tak to je. Takže mám OIV 4 měsíce, najeto asi 5000 km (ono se to v apce k Silvestru přestalo načítat a od roku 2023 to jede zase od začátku). Takže proto stav k 31.12.2022. Ježdění všude (okresky, město, dálnice). Občas "vyčistím výfuk" - ručně podřadím a zkusím si naplno zrychlení :-). Ale to tak jednou týdně. Dálnice určitě minimálně třetina té štreky. A na dálnici většinou 120-130. A o tom to asi je. Při vyšších rychlostech to stoupá exponenciálně. Věřím, že kdybych jezdil dálnice 130-140, tak to má tam 0.3 až 0.5 litru navíc. Jo a auto: 2.0 TSI, 140 kW, 4x4, DSG, liftback. Tak tady je výsledek:4 body
-
https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta-auta-skoda-octavia-iii-slavi-10-let-na-trhu-jaky-motor-je-sazka-na-jistotu-a-kteremu-se-vyhnout-210095074 body
-
Stačí kdybys napsal jen tu první větu (a třeba také upřesnil jestli máte interval výměny po 15, nebo 30 tisících km) a mohli jsme pokračovat bez zbytečných připomínek. Každého při těchto dotazech zajímá jak velká spotřeba je ještě běžná a kolik už je na pováženou ( znám to z vlastní zkušenosti, měl jsem totiž i předchozí generaci tohoto motoru v O II...)2 body
-
2 body
-
Je u LPG nějaká větší úspora při vyšší zátěži, např. při dálničních přesunech v rychlostech 140-160 km/h? Protože jinak mi přijde, že TSI ať už litr nebo 1.2 umí jezdit při klidné jízdě za srandu, bez nějakého většího snažení.1 bod
-
Ja kdyz lezu do kufru tak tu cocku sem tam otru palcem😅1 bod
-
Ak už je reč o ľuďoch, tak "kto". Čo sa týka pneumatík, záleží od toho, či kupujem priamo od dlhodobého majiteľa, alebo od priekupníka. V prvom prípade to môže byť zlé znamenie, ale záleží od konkrétnej situácie. Ja keby som vedel, že čoskoro musím budem predávať auto, ale medzitým ešte musím kúpiť nové pneumatiky, tak tiež nebudem kupovať predražené prémiové obutie, ale kúpim na auto nejakú strednú triedu za dobrý peniaz, a hotovo. Kamarát takto v 2017-om kupoval O3 RS, auto ako cukrík, vypucovaný interiér aj exteriér napriek tomu že bola zima, premerali sme lak, všetko ok, brzdy nové, pneumatiky tiež nové, ale čínske Linglong, alebo niečo podobné, jednoducho úplné hovno. Tiež sme sa nad tým pozastavili a rozmýšľali či auto kúpiť alebo nie, ale zhodli sme sa, že auto je dovozené, predajca ho evidentne nechcel predávať na zjazdených pneumatikách, aby mu kvôli tomu nezjednávali cenu, a nakoľko auto bolo čerstvo dovezené na predaj a nie na vlastnú potrebu predajcu, predajca evidentne nechcel vrážať prachy do drahého obutia. Cena bola dobrá, auto sa kúpilo a jazdí do dnes. Musím ale dodať, že tie pneumatiky boli také sračky, že do pol roka išli z auta preč. Kvôli V-dezénu hučali a raz keď som to auto mal kvôli sťahovaniu požičané na víkend, tak som v sychravom počasí na diaľnici, práve v úseku prudko z kopca (Maďarská M1, pri meste Tatabánya, kto pozná, vie) mal čo robiť aby som nenabral zozadu magora ktorý sa rozhodol zaradiť do ľavého keď som išiel o dobrých 50-60 km/h rýchlejšie ako on. Ubrzdil som to, ale mal som pocit ako pri núdzovom brzdení na starých zimných gumách počas horúceho leta. Takže áno, pozerať značku obutia pri jazdenke dáva zmysel, ale treba rozlišovať a aké auto sa jedná, či dovoz na predaj, prvý majiteľ, ex firemné/leasingové auto, atď.1 bod
-
1 bod
-
A proč se "nepochlubit" ? Naopak dokazuješ, že se dá i s takovým obsahem a výkonem jezdit s rozumnou spotřebou. Ostatně já většinou jezdím podobně a to mám těch koníku (konkrétně v S III) ještě o něco málo víc. Nechápu to stálé ohrnování nosu některých nad tím, že má někdo silnější motorizaci a přitom ji moc často neprohání. K tomu vynulování - máš tam 99 hodin, jde to jen do 100 h, pak se to automaticky nuluje.1 bod
-
Jestli to chápu, tak po změně FW (až bude někdy do června hotov) bude mít řidič možnost deaktivovat TA, čímž už se alespoň zbaví obtěžující chybové hlášky, nicméně díky vadným senzorům bude TA a tedy i vedení v pruhu nadále nefunkční? Tomu se dnes říká oprava? :(1 bod
-
Tak toto není můj případ. Já jezdím delší vzdálenosti a když jedu domu, tak to beru delší trasou, aby se auto vždy zahřálo, na do dbám a s tím problém nemám. V pátek se mistala taková věc. Chtěl jsem odjet domů, po nastarování se rosvítilo EPC a omezovač rychlosti. Auto nešlo vytočit přes 2000 ot/min. Naštěstí bylo cca 16 hodin a AS jsem měl za rohem. Tam mi to hodili na diagnostiku a přej je nečo se škrtící klapkou sání. Takže jsem auto nechal v servisu s tím, že mi dnes budou volat co s tím. Takže to nakonec nebylo GPF, ale škrtící klapkou ... jsem zvědavej co z toho vyleze, protože mi bylo řečeno, že se to často nestává ...1 bod
-
@dfga Pokud chceš zobecňovat, tak by to mělo být spíš "všechny MOTORY žerou olej". Až už ve větší, ale anebo v menší (pro běžného uživatele nepostřehnutelné) míře. Ať už já, nebo jiní členové rodiny, jsme měli "doma" 3x 1.0 TSI, 1.2 TSI (EA 111 i EA 211), 2.0 TSI a u žádného jsme spotřebu oleje neřešili. .................................................................................................................................................................................................................................... OT: A jestli za poslední 1-2 roky někoho trápí spotřeba oleje, tak to jsou hlavně TDI EVO motory s prvonáplní 0w-20. Nejvíc 147 kW (ŠA to oficiálně přiznala a pracuje na změně), ale ani 110 kW nejsou úplně v pohodě. Máme teď v práci nové Karoqy, celkem 5 ks, 2 z nich už překročily 10 tisíc (jeden 11, druhý 14) a oboum se minulý týden shodně rozsvítila kontrolka oleje, na měrce neměly skoro nic.1 bod
-
@rodolfo @boban1108 Kapacitní volant bohužel nefunguje jako kapacitní displej... Možná je to tak i záměrně, protože kdyby to fungovalo, lidi by se nevěnovali řízení skoro vůbec. Pokud držíš volant "správně (~13:50)", tak ho stačí jen držet... auto řídí samo, ale na takové to "rozvalení se" na sedadle, opření se všude možně a volant jen přidržovat, to pak chce hodně zkoušení, kde to ruku ještě registruje a kde ne... Většinou to chce co pár sekund někde pohladit/potočit, ale semt am se mi i v takové poloze podaří chytit volant, že auto nevzdoruje a jede "samo".1 bod
-
To je dost velké zobecnění... Některé TDI taky žerou olej... Záleží na motoru a řidiči... Mě třeba olej nemizí...1 bod
-
Ahoj, povedlo se někomu nakódovat rozsvícení osvětlení prostoru pod zrcátky při zařazené zpátečce? Zkoušel jsem a nedaří se. Nemám area view, jen klasickou zadní kameru 5Q09805561 bod
-
Už to mám. Pro někoho kdo na to není připravený tak spínače jdou z tuha a nejlepší je vzít nějakou plastovou špachtli či páčidélko aby jste si spínače neomačkali. U mě asistovali různé obracečky z kuchyně. Poté vyndat kryt, to už je hračka. (Kouknete a uvidíte) Čalounění dáte pod kryt a zase znova zacvaknete. Nemusíte nic lepit. Bohužel jsem nefotil postup, protože sem sám nevěděl, jak to dopadne.1 bod
-
Tu je celé video, pekné sú tie záverečné slová 👌: https://garaz.tv/player/XR8KhOR2dKtDY6dpZRZY?type=VIDEO1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taky jsem přemýšlel o využití NZU, ale bylo potřeba udělat projekt, zaplatit firmu atd. Ve finále by to bylo dražší, než si WallBox pořídit mimo NZU. Nakonec jsem si ho nainstaloval sám. Zatím je napojen na jednu fázi - mám plug-in O iV. Po půlroční zkušenosti musím říct, že to rozhodně význam má. Je to pohodlnější s možností řízení a sledování odběru při nabíjení. Navíc mám možnost nabíjet ze sítě nebo FVE. WallBox je instalován na venkovním stání. Do budoucna, třeba až bude plnohodnotný elektromobil, nabíječku můžu připojit na tři fáze...1 bod
-
@Ravo ahoj, aby jsi nemusel zkoušet jiné VIN, tak tady máš přímý odkaz na stažení balíčku s mapami https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH12_P310_EU_202245.zip mapy jsou pro MIB2/2.51 bod
-
1 bod
-
Mame presne tieto 2ks Passaty vo firme, oba cez 2litre oleja na interval. Tak si obaja choďte poplakat do kuta. Sa ta to dotklo lebo mas TSI? Motor onicom ta 1,8, s DSG to ide ako 1,0ka TSI vo Fabii, huci, žerie ale Nm nikde.-1 bodů
-
-3 bodů