Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/15/23 ve všech sekcích
-
10 bodů
-
9 bodů
-
7 bodů
-
5 bodů
-
4 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
to nie je celkom pravda ked sa darí máš za týždeň aj tri 1,0TSI 2020 , doteraz sa sem tam niečo vyskytne ... raz je tam taká skrutka ,raz taká ,raz TX , raz imbus , raz s lepidlom raz bez ... v jednom týždni dve autá , rovnaký kod motora , a v jednom s lepidlom v jednom bez ... ja by som sa toho tak nebál , kto nie je hluchý nebude mať problém , kto je nech si ich objedná nové a po jednej vymení a dá na lepidlo ... toto je Seat kde nebežala akcia na výmenu prestavovača /pritom na iné autá áno predtým / a prišlo že niečo hrkoce a je vrch od oleja , doslova za 5min 12 ... držalo to na poslednej skrutke , po výmene prestavovača a rozvodu auto jazdí ... o pol roka na to majitelovi prišiel zo seatu list na výmenu prestavovača takže repete aj napriek tomu že už bol menený a hradený zákazníkom sa akcia uskutočnila ... tolko ku koncernu a bordelu okolo neho2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
já jsem si pořídil takovejhle nástavec viz příspěvek od Patrik1971 výše. Ten zasunu do hrdla nádrže a z kanystru s klasickou flexibilní hadicí leju naftu. Funguje 100%.1 bod
-
aha , sorry edit , toto su 1,2/1,4 kde sa rozpadá samotný prestavovač... takže to som trošku poplietol , ale k vičku platí čo som napísal , nové skrutky a lepidlo a bude to ok1 bod
-
a nebo taky tim víc problémů. Zrovna o Velikonocích musel ČEPS odpojovat fotovoltaiky od sítě, protože byl přebytek. Se současným pojetím náhodných zdrojů energie se budeme potácet někde mezi dvěma extrémy "nesvítí, nefouká a elektřiny je málo" a "všude svítí a fouká a nikdo neví co s elektřinou" a to bude hodně drahý.1 bod
-
1 bod
-
Kdyz to das do autorizaku, nebo proste do servsisu co dela na pojistovnu tak jediny co bide mit a pojistovnou ze v servisu podepises papiry a nic jinyho neresis. Proste bez starosti a este dostanes nahradni auto po dobu opravy zadara kdyz budou mit.1 bod
-
ja mam z obautodily-lacne neboli ale montaz jednoducha a sluzia- na F2 som mal tiez a uz by som klasicke nechcel.1 bod
-
Možná by bylo bývalo vhodné dodat, že ten příspěvek byl míněn jako žert... Ale kdyby měl být myšlen vážně: - pokrokové řešení individuální mobility by mělo mít lepší užitné vlastnosti nebo cenu - nebo oboje - než řešení dosavadní. Protože elektromobily mají horší užitné vlastnosti a horší cenu než auta se spalovacími motory, o pokrok se nejedná. Je to tedy dyspokrok. - protože při výrobě elektromobilu vzniká víc emisí než při výrobě auta se spalovacím motorem je jejich výroba v rozporu s emisní neutralitou - protože ani elektřina neroste na stromech, ale její výroba je spojena s tvorbou emisí, je i jejich provoz v rozporu s emisní neutralitou - klesající cenu elektřiny z občasných zdrojů nevidím nikde zdokumentovanou a při jejich nárocích na rozvodnou síť a nutností jejich zálohování emise produkujícími stabilními zdroji o ní pochybuji - zlevnění čeká elektroauta již po řadu let a stále jaksi nepřichází. Pokud jen v loňském roce zdražilo lithium o 500% a ostatní kovy a nekovy zdražily také, tak když vezmeme v úvahu, že baterie tvoří i polovinu ceny elektromobilu, tak úspory z rozsahu to cenově nevytrhnou. - elektromobilita dává stále menší smysl, protože i provoz elektromobilů se stále zdražuje Ano, ČR v podpoře elektromobility zaostává. Kéž by zaostávala i nadále... Že jsi příznivec elektromobility mě překvapuje. Mezi tebou uvedenými auty nevidím elektromobil ani jediný.1 bod
-
Čakám na sklá a tiež polstrovací materiál. Prvé sklá došli poškodené. Predajca sľúbil plné vrátenie peňazí. Peniaze aj došli na účet.... Myslím si, že po odhlučnení dverí, kapoty a výmene skiel tam rozdiel na diaľnici určite bude. Pri rýchlostiach do 100km/h je to auto dosť tiché... Myslím, že tichšie ako S2.1 bod
-
Keďže mám stále Superb 2 a nový Superb 3, tak porovnávam hluk v oboch. Oba motory sú 2.0TDI. Samozrejme je to iná generácia... A musím povedať, že Škoda urobila krok späť. Na to, že S2 má 13 rokov a najazdené 230tisíc km, tak v interiéri motor skoro vôbec nepočuť. Oproti tomu S3 počuť "krochkanie" motora dosť výrazne. Chod pri vyšších otáčkach je krajší u S2. Mám pri ňom pocit, že sedím v 6valci. Samozrejme pri 140km/h je zase v S3 motor ticho a v S2 pri jazde do briežka sa ozývajú už trochu ventily... Avšak v S3 je to už skôr o aerodynamickom hluku... Keďže mám jednosklo, tak tam vidím hlavný problém. Je zaujímavé, že S2 nemá dvojsklo, ale mám pocit, že je pri 140ke viac ticho v interiéri čo sa týka obtekania vzduchu okolo auta. Čiže kúpil som do S3 dvojité sklo. Tapacír na odhlučnenie a idem minimálne vystlať kapotu, a všetky dvere + kufor pod rezervou. Uvidím potom rozdiel... Na S2 mám hliník nápravnicu... S3 má oceľ. Bohužiaľ VW politika musela zasiahnuť a oproti Passatu aspoň nejako degradovať inak toto pekné dizajnovo a aj prakticky vytvorené auto. Sportline výbava sa Škodovke podarila... Každopádne kocky sú už hodené a S2 pôjde čoskoro z domu.1 bod
-
Ja budu menit po prve po tech cca 3tis. At si kazdy rika co chce ale auto chci mit na delsi dobu.1 bod
-
Základ je dodržať firemnú špecifikáciu, tj. VW 502.00 pre pevný interval a VW 504.00 pre premenlivý. Ja osobne preferujem pevný interval s výmenou po 10 tisíc km, a ak premenlivý tak s výmenou najneskôr po 15 tisíc. Čo sa týka konkrétnych olejov, kvôli dobrému pomeru cena/výkon používam Mobil 1 New Life 0W-40 (VW 502.00). Dobrú skúsenosť mám aj s Motul 8100 X-lite 0W-30 (VW 502.00), ale ten je o polovicu drahší. Všeobecne. Môžeš dať do motora aj najlacnejšiu 5W-40-ku ktorá plní VW 502.00 (10W-40 nedoporučujem kvôli turbu), bude to v poriadku. Skôr sa zameraj na častejší interval výmeny, ten prospeje motoru oveľa viac, ako nejaký extra drahý prémiový olej.1 bod
-
žádný žert to není. Elektromobilita je z mého pohledu budoucnost. Je to velká změna, nebojme se použít slovo revoluce, a proto to v nás vzbuzuje počáteční odpor a emoce. Já byl vždy celkem slušný petrolhead. Jak jsem to víc a víc studoval, tak jsem změnil názor. důvody proč se pochybovačné hlasy nezakládají na pravdě: - pokrokové řešení je to z důvodu celkové pohledu na emise. Celkové emise elektromobilu jsou dnes přinejhorším srovnatelné s auty s tradičním pohonem. Uvedu tu jednu z nejméně pozitivních studii LCA pro elektromobily od Mazda https://www.mazda.com/en/sustainability/lca/ - celkové emise elektroaut jsou prostě teď už nižší a to i v ČR - data vycházejí z výpočtů Evropské federace pro dopravu a životní prostředí, která započítává tu nejméně ekologickou výrobu elektromobilu a výroby energie. - ceny solární a větrné energie klesají - konkretně solarní o 36% za posledních deset let a větrná o 23%. Čím více se to učíme tím víc nám to jde. viz https://ourworldindata.org/cheap-renewables-growth - uživatelský komfort je otázka používaní auta. Hodně lidi jezdí jen do zaměstnaní, vozí děti do škol a nemají problém auto jednou dvakrát týdně nabít. Pokud budeme mít možnost si auta nabít na parkovišti v práci nebo na sídlišti tak by to mohlo fungovat. Spousta lidí má i dům s fotovoltaikou. Auta stojí 90% času. To se opravdu nenajde způsob jak je nabít? - cena elektroaut se snižuje, dají se koupit od 400tKč. I když srovnám Kodiaq 2,0TDi a Enyaq iV80 tak tam velký rozdíl nebude. Raději oželím výbavu a za stejné peníze koupím enyaq. Navíc na provozních nákladech šetřím od prvního dne. Poloviční servis a poloviční cena za nabíjení. Takových příkladů bude víc a víc a to i v nižších segmentech. - z mého pohledu je nutnost dostat spalovací motory z míst kde se nacházejí lidi. Že výfukové plyny škodí lidskému organizmu asi tuší každý. I kdyby energie pro elektromobily pocházela z elektráren na fosilní paliva, tak se dají emise lepe zachytávat na jednom místě než když máme miliony aut se spalovacími motory a filtrovat vzduch. Koho by to zajímalo ať si přečte více o technologii CCS - carbon capture and storage v porovnání s DAC - direct air capture - všechny velké automobilky investují do elektromobility nemalé prostředky. Opravdu to není jen z důvodu Euro7. Stejně tak i velké společnosti v ostatních průmyslových odvětvích investuji do uhlíkové neutrality. Vznikají i nadace které na toto přispívají částky které jsou vyšší než rozpočet ČR např. Bill Gates a jeho žena. No a do toho všeho si člověk přečte že v ČR musíme odpojovat fotovoltaiky od sítě. Nemáme připravené ani zákony. České energetické zoufalství. Urputné bránění rozvoji této oblasti.0 bodů