Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/15/23 ve všech sekcích

  1. Zdar. Sraz a papu supr. Zde i pár fotek
    10 bodů
  2. také něco málo přidám mluvící papoušek
    9 bodů
  3. Tradičně super kolektiv, bylo fajn
    7 bodů
  4. Přidám pár fotek. A nesmí chybět maskoti srazu:
    5 bodů
  5. Díky za super sraz a pokec😉 Nějaký to jídlo 😁
    4 body
  6. Moje žebra, teda ne moje 😂
    3 body
  7. Bylo to dnes fajn. Brno není marný
    2 body
  8. Už som doma, zatiaľ dávam tieto dve fotky. Cesta z Brna domov. Komplet od natankovania minulú nedeľu: jazdenie počas veľkonočného pondelka (110 km), a cesta z Bratislavy do Brna a späť. 😎
    2 body
  9. Ahoj, děkuji za navedení. Až podle tvých fotek jsem to našel. Ale udivuje mě to, na dalších autech máme místo nasazení heveru na výztuze trochu viditelnější....tady je pouze výstupek a šipka. Ale děkuji moc. Už jsem to chtěl měřit podle návodu.....
    2 body
  10. to nie je celkom pravda ked sa darí máš za týždeň aj tri 1,0TSI 2020 , doteraz sa sem tam niečo vyskytne ... raz je tam taká skrutka ,raz taká ,raz TX , raz imbus , raz s lepidlom raz bez ... v jednom týždni dve autá , rovnaký kod motora , a v jednom s lepidlom v jednom bez ... ja by som sa toho tak nebál , kto nie je hluchý nebude mať problém , kto je nech si ich objedná nové a po jednej vymení a dá na lepidlo ... toto je Seat kde nebežala akcia na výmenu prestavovača /pritom na iné autá áno predtým / a prišlo že niečo hrkoce a je vrch od oleja , doslova za 5min 12 ... držalo to na poslednej skrutke , po výmene prestavovača a rozvodu auto jazdí ... o pol roka na to majitelovi prišiel zo seatu list na výmenu prestavovača takže repete aj napriek tomu že už bol menený a hradený zákazníkom sa akcia uskutočnila ... tolko ku koncernu a bordelu okolo neho
    2 body
  11. A málem bych zapomněl - poděkování pořadatelce @Barenasparena.
    1 bod
  12. já jsem si pořídil takovejhle nástavec viz příspěvek od Patrik1971 výše. Ten zasunu do hrdla nádrže a z kanystru s klasickou flexibilní hadicí leju naftu. Funguje 100%.
    1 bod
  13. aha , sorry edit , toto su 1,2/1,4 kde sa rozpadá samotný prestavovač... takže to som trošku poplietol , ale k vičku platí čo som napísal , nové skrutky a lepidlo a bude to ok
    1 bod
  14. a nebo taky tim víc problémů. Zrovna o Velikonocích musel ČEPS odpojovat fotovoltaiky od sítě, protože byl přebytek. Se současným pojetím náhodných zdrojů energie se budeme potácet někde mezi dvěma extrémy "nesvítí, nefouká a elektřiny je málo" a "všude svítí a fouká a nikdo neví co s elektřinou" a to bude hodně drahý.
    1 bod
  15. Do autorizáku a neřešit.
    1 bod
  16. Kdyz to das do autorizaku, nebo proste do servsisu co dela na pojistovnu tak jediny co bide mit a pojistovnou ze v servisu podepises papiry a nic jinyho neresis. Proste bez starosti a este dostanes nahradni auto po dobu opravy zadara kdyz budou mit.
    1 bod
  17. ja mam z obautodily-lacne neboli ale montaz jednoducha a sluzia- na F2 som mal tiez a uz by som klasicke nechcel.
    1 bod
  18. Možná by bylo bývalo vhodné dodat, že ten příspěvek byl míněn jako žert... Ale kdyby měl být myšlen vážně: - pokrokové řešení individuální mobility by mělo mít lepší užitné vlastnosti nebo cenu - nebo oboje - než řešení dosavadní. Protože elektromobily mají horší užitné vlastnosti a horší cenu než auta se spalovacími motory, o pokrok se nejedná. Je to tedy dyspokrok. - protože při výrobě elektromobilu vzniká víc emisí než při výrobě auta se spalovacím motorem je jejich výroba v rozporu s emisní neutralitou - protože ani elektřina neroste na stromech, ale její výroba je spojena s tvorbou emisí, je i jejich provoz v rozporu s emisní neutralitou - klesající cenu elektřiny z občasných zdrojů nevidím nikde zdokumentovanou a při jejich nárocích na rozvodnou síť a nutností jejich zálohování emise produkujícími stabilními zdroji o ní pochybuji - zlevnění čeká elektroauta již po řadu let a stále jaksi nepřichází. Pokud jen v loňském roce zdražilo lithium o 500% a ostatní kovy a nekovy zdražily také, tak když vezmeme v úvahu, že baterie tvoří i polovinu ceny elektromobilu, tak úspory z rozsahu to cenově nevytrhnou. - elektromobilita dává stále menší smysl, protože i provoz elektromobilů se stále zdražuje Ano, ČR v podpoře elektromobility zaostává. Kéž by zaostávala i nadále... Že jsi příznivec elektromobility mě překvapuje. Mezi tebou uvedenými auty nevidím elektromobil ani jediný.
    1 bod
  19. Čakám na sklá a tiež polstrovací materiál. Prvé sklá došli poškodené. Predajca sľúbil plné vrátenie peňazí. Peniaze aj došli na účet.... Myslím si, že po odhlučnení dverí, kapoty a výmene skiel tam rozdiel na diaľnici určite bude. Pri rýchlostiach do 100km/h je to auto dosť tiché... Myslím, že tichšie ako S2.
    1 bod
  20. Keďže mám stále Superb 2 a nový Superb 3, tak porovnávam hluk v oboch. Oba motory sú 2.0TDI. Samozrejme je to iná generácia... A musím povedať, že Škoda urobila krok späť. Na to, že S2 má 13 rokov a najazdené 230tisíc km, tak v interiéri motor skoro vôbec nepočuť. Oproti tomu S3 počuť "krochkanie" motora dosť výrazne. Chod pri vyšších otáčkach je krajší u S2. Mám pri ňom pocit, že sedím v 6valci. Samozrejme pri 140km/h je zase v S3 motor ticho a v S2 pri jazde do briežka sa ozývajú už trochu ventily... Avšak v S3 je to už skôr o aerodynamickom hluku... Keďže mám jednosklo, tak tam vidím hlavný problém. Je zaujímavé, že S2 nemá dvojsklo, ale mám pocit, že je pri 140ke viac ticho v interiéri čo sa týka obtekania vzduchu okolo auta. Čiže kúpil som do S3 dvojité sklo. Tapacír na odhlučnenie a idem minimálne vystlať kapotu, a všetky dvere + kufor pod rezervou. Uvidím potom rozdiel... Na S2 mám hliník nápravnicu... S3 má oceľ. Bohužiaľ VW politika musela zasiahnuť a oproti Passatu aspoň nejako degradovať inak toto pekné dizajnovo a aj prakticky vytvorené auto. Sportline výbava sa Škodovke podarila... Každopádne kocky sú už hodené a S2 pôjde čoskoro z domu.
    1 bod
  21. Ja budu menit po prve po tech cca 3tis. At si kazdy rika co chce ale auto chci mit na delsi dobu.
    1 bod
  22. Základ je dodržať firemnú špecifikáciu, tj. VW 502.00 pre pevný interval a VW 504.00 pre premenlivý. Ja osobne preferujem pevný interval s výmenou po 10 tisíc km, a ak premenlivý tak s výmenou najneskôr po 15 tisíc. Čo sa týka konkrétnych olejov, kvôli dobrému pomeru cena/výkon používam Mobil 1 New Life 0W-40 (VW 502.00). Dobrú skúsenosť mám aj s Motul 8100 X-lite 0W-30 (VW 502.00), ale ten je o polovicu drahší. Všeobecne. Môžeš dať do motora aj najlacnejšiu 5W-40-ku ktorá plní VW 502.00 (10W-40 nedoporučujem kvôli turbu), bude to v poriadku. Skôr sa zameraj na častejší interval výmeny, ten prospeje motoru oveľa viac, ako nejaký extra drahý prémiový olej.
    1 bod
  23. žádný žert to není. Elektromobilita je z mého pohledu budoucnost. Je to velká změna, nebojme se použít slovo revoluce, a proto to v nás vzbuzuje počáteční odpor a emoce. Já byl vždy celkem slušný petrolhead. Jak jsem to víc a víc studoval, tak jsem změnil názor. důvody proč se pochybovačné hlasy nezakládají na pravdě: - pokrokové řešení je to z důvodu celkové pohledu na emise. Celkové emise elektromobilu jsou dnes přinejhorším srovnatelné s auty s tradičním pohonem. Uvedu tu jednu z nejméně pozitivních studii LCA pro elektromobily od Mazda https://www.mazda.com/en/sustainability/lca/ - celkové emise elektroaut jsou prostě teď už nižší a to i v ČR - data vycházejí z výpočtů Evropské federace pro dopravu a životní prostředí, která započítává tu nejméně ekologickou výrobu elektromobilu a výroby energie. - ceny solární a větrné energie klesají - konkretně solarní o 36% za posledních deset let a větrná o 23%. Čím více se to učíme tím víc nám to jde. viz https://ourworldindata.org/cheap-renewables-growth - uživatelský komfort je otázka používaní auta. Hodně lidi jezdí jen do zaměstnaní, vozí děti do škol a nemají problém auto jednou dvakrát týdně nabít. Pokud budeme mít možnost si auta nabít na parkovišti v práci nebo na sídlišti tak by to mohlo fungovat. Spousta lidí má i dům s fotovoltaikou. Auta stojí 90% času. To se opravdu nenajde způsob jak je nabít? - cena elektroaut se snižuje, dají se koupit od 400tKč. I když srovnám Kodiaq 2,0TDi a Enyaq iV80 tak tam velký rozdíl nebude. Raději oželím výbavu a za stejné peníze koupím enyaq. Navíc na provozních nákladech šetřím od prvního dne. Poloviční servis a poloviční cena za nabíjení. Takových příkladů bude víc a víc a to i v nižších segmentech. - z mého pohledu je nutnost dostat spalovací motory z míst kde se nacházejí lidi. Že výfukové plyny škodí lidskému organizmu asi tuší každý. I kdyby energie pro elektromobily pocházela z elektráren na fosilní paliva, tak se dají emise lepe zachytávat na jednom místě než když máme miliony aut se spalovacími motory a filtrovat vzduch. Koho by to zajímalo ať si přečte více o technologii CCS - carbon capture and storage v porovnání s DAC - direct air capture - všechny velké automobilky investují do elektromobility nemalé prostředky. Opravdu to není jen z důvodu Euro7. Stejně tak i velké společnosti v ostatních průmyslových odvětvích investuji do uhlíkové neutrality. Vznikají i nadace které na toto přispívají částky které jsou vyšší než rozpočet ČR např. Bill Gates a jeho žena. No a do toho všeho si člověk přečte že v ČR musíme odpojovat fotovoltaiky od sítě. Nemáme připravené ani zákony. České energetické zoufalství. Urputné bránění rozvoji této oblasti.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...