Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/14/23 ve všech sekcích

  1. 😁😁😁 Trochu pozdě, ale samozřejmě děkuji Vam za skvely sraz! 😃👍🏻 Nova specialita v Sedlisti 😂
    9 bodů
  2. Este som nestihol pochvalit predosly zraz, a uz je termin na ten buduci 🫣🤣 Zradielko bolo fajn I ten zakusok, zmrzlinovy pohar Len na palacinky ja mam akosi smolu. Ked nie uz 2krat Guty, tak teraz opat 😪 tak aspon vecera Auta nafotene nemam, kedze som prisiel minutu po zahajeni a vsetci sa uz schovavali v teple. Nieco hodim ku sebe do temy, nech to tu nespamujem Ten dalsi zraz uvidime co bude a ci sa podari rozumne naplanovat...
    2 body
  3. Také děkuji za povedený sraz Před srazem jsme s @Bikes ještě podnikly drobný výlet na rozhlednu
    2 body
  4. hlavne to ma vpredu bixenon
    1 bod
  5. To by šlo, ale dodělávat výhřev, tažný, senzory... To už mi smysl finančně nedává, pokud se řeší omezený rozpočet.
    1 bod
  6. Omlouvám se za neúčast způsobenou neplánovanou pracovní záležitostí na západě. Na další sraz už dorazím, i kdybych měl utéct z práce a přijet hromadnou dopravou. 🤨
    1 bod
  7. dík za fajný sraz a super pokec,husičky byly mnaminkové,teším se zas někdy na schledanou.
    1 bod
  8. hele nevim, mne ted delali na mk2017 v autorizaku vsechnom co je v tom servisnim intervalu a stalo to 9500
    1 bod
  9. jo a nam pak hlasi, ze uz zadne volne nejsou ... uz vim proc .. priste zadne kosti
    1 bod
  10. Ale som ich mal asi 5, plus 1 na veceru. Ale o tom pssst, jediny dokaz ma nastastie iba @Skodzinek
    1 bod
  11. @wirer jsem si ani nevšiml, že jsi měl ty husy dvě, dobrý výkon
    1 bod
  12. Tak údajně by ta moje měla být minimálně na lince.
    1 bod
  13. Z toho semišového madla bych zešílel a ten příšerný kryt nad budíky vypadá, jako by ho zapomněli sundat ... na živo jsem ho zatím neviděl, takže nějaké vyšší soudy vynášet nechci, ale zatím to na mě působí jako velké zklamání... zvenku i zevnitř... :/
    1 bod
  14. Rád jsem vás všechny zase po delší době viděl. Díky a byl to (jako vždy) fajn sraz
    1 bod
  15. Málem bych zapomněl na foto maskota srazu Každopádně díky moc všem za účast na CZ&SK&PL sraze Účast byla nakonec ještě větší, než byl původní plán. Takže super
    1 bod
  16. V servise ti to samozrejme zataja ako to zatajili aj mne. Ja som to komunikoval priamo so skoda a nasledne som ziadal zo servisu papier kde to mam potvrdene, ze auto tam bolo 25 dni. Tym sa budem preukazovat. Dobrý deň, V našich systémoch sa to nezaznamenáva. K uplatneniu si záruky po skončení záruky je potrebné aby ste preukázali, že vozidlo bolo v servise a o tú dobu sa predlžuje záruka. Servis Vám po ukončení reklamácie odovzdá zákazkový list na ktorom bude uvedené, ako bola reklamácia vybavená, kedy bola reklamácia prijatá a kedy bolo vozidlo odovzdané. Tento doklad Vám bude potom slúžiť na preukázanie toho že sa vozidlu predlžuje záručná doba o dobu kedy bolo vozidlo v servise. S pozdravom P T, After Sales Technika ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o., Sabinovská 6, 821 02 Bratislava, Slovak Republic servis.info@skoda-auto.sk, www.skoda-auto.sk, www.skoda-auto.com
    1 bod
  17. Fabia II s reflektorovými světly (H4) je nově na seznamu schválených světel pro OSRAM Night Breaker LED!
    1 bod
  18. Hlavně je potřeba aby všechny vnější žárovky měly vlastní stabilní zdroj. Jak jsou LEDky připojené jenom přes ochranný odpor přímo na palubní síť, budou časem odcházet (pokud svítí při startování tak nejspíš dost brzy), začnou blikat a umí dělat i jiné vylomeniny. Velkou výhodou potom je, že žárovky se stabilním zdrojem jsou nezávislé na polaritě a navíc mají řídící SMD odpor, jehož změnou za silnější lze omezit jas a zároveň prodloužit životnost. Viz např. na třetím obrázku zde stačí vyměnit 680 Ohm vpravo nahoře nad zdrojem za tuším 5k Ohm a osvětlení značky je v cajku a napořád. Nebo např. tyto jsou v červené verzi ideální pro výměnu zadních obrysovek (v Roomsteru, nevím, jestli má F2 stejně orientované patice), ale ve výchozím stavu zbytečně moc hřejí, což vyřeší výměna tuším původního 790 Ohm za ideálně 1k5 Ohm (na obrázku od videa je odpor označený R2 vidět na pravé žárovce) - teplota se sníží znatelně, svítivost málo, v podstatě na úroveň standardních žárovek, zůstane příjemná čistě červená barva světla. Prošel jsem s tím přes STK a nikdo nic neřekl. Jo a hrany tišťáku tvořícího spodek patice těch W5W je vhodné přiměřeně zbrousit/zapilovat v úhlu 45°, jinak může dojít k poškození kontaktů v patici. Níže např. bílá verze W5W s 910 Ohm vyměněným za 3k3 a 5k1 Ohm. Dle mého barevného označení je zřejmé, že s 3k3 na můj vkus ještě pořád moc svítila a hřála, s 5k1 v pohodě. Sufitka na osvětlení značky je focená ještě s originálem 680 Ohm.
    1 bod
  19. Ahojte, Včera jsem na FII Combi konvertoval osvětlení v interieru a SPZ z klasických žárovek na LED. Dovolím si pouze přidat některé poznatky a postřehy, neboť některé informace (např. délka sufitek) zde tuším doposud nezazněly: Interierové osvětlení: Vpředu hlavní lampička - C10W - tedy klasická sufitka, délka 40 - 42 mm ideální. Doporučuji tuto pořídit s CAN-BUS odporem, aby čtecí lampičky (v případě že nejsou CANBUS) neprosvětlovaly zbytkovým proudem v obvodu. Čtecí lampičky - W5W (T10) - doporučuji koupit velmi malé a krátké LEDky, neboť delší se tam nevejdou. Vhodnější je taktéž užší konektor do patice, silnější je velmi problematické tam nacpat. Doporučuji např. tyto odkaz , akorát je potřeba si z estetických důvodů pohlídat stejnou barevnou teplotu se sufitkou. Osvětlení kufru - opět W5W (T10) - zde je opět potřeba si pohlídat délku i tloušťku LED žárovky, aby se do patice ve svítilně vešla. Je to opět dělané na velmi maličké žárovky. Patice v konektoru lze kleštičkami roztáhnout i na širší konektor, ale pozor, pacičky jsou z velmi měkkého kovu a snadno se ulomí. (A pájet se vám to bude velmi blbě, jakékoliv další množství materiálu v patici snižuje využitelné místo pro LEDku. Pokud se Vám povede patici zničit, nezbyde než napájet drátky na žárovku napřímo, a nebo koupit novou svítilnu za cca 500 kč :D Doporučuji třeba tyto odkaz . Rozhodně ne tlusté kulaté LEDky s čočkou, nevejdou se tam a navíc jde většina světla do kovového krytu svítilny namísto do prostoru kufru. Osvětlení přihrádky u spolujezdce - stejné jako v případě osvětlení kufru. Osvětlení SPZ: - ideálně sufitky C5W - jednostranné, délka 36mm. Zde je potřeba objednat nějaké s velmi malou svítivostí. Jak už zde zaznělo, silnější nápadně osvětlují prostor za autem a poutají zbytečně moc pozornosti. Tudíž opravdu koupit velmi slabé, a ideálně jednostranné, aby se jejich pootočením v patici dal regulovat směr a tlumit intenzita světla. Pro jistotu raději CAN-BUS (ikdyž nemám změřeno, zda v případě vypnutých světel a zapalování v obvodu zadních světel nějaký minimální proud vůbec je).
    1 bod
  20. Tak po první jízdě ve tmě jsem tam vrátil původní světýlka se sufitkou.... Na můj vkus ty ledky svítily příliš, osvětlovaly i prostor za autem. Pro ty ledkový jsem ale našel jiný využití a to osvětlení zavazadlovýho prostoru. Připojovací zásuvka je stejná , jen otvor v tom plastu se musí trochu rozšířit. Jo a taky se musí zapojit paralelní zatěžovací odpor, který byl součástí balení, protože bez něho při zavřeným kufru ty ledky úplně nezhasnou - pořád trochu svítí. Výhledově namontuju to druhý světlo na druhou stranu kufru.
    1 bod
  21. -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...