Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/27/23 ve všech sekcích
-
Zdravím pánové, tak mám hotovo. Zadní nárazník vyměněn. Cena byla přibližně 21.000,- Kč. Montáž jsem prováděl sám. Byl zde problém s výfukem, který je u NeRS verze (mám 1,5TSi) zahnut dolů a jsou 2. Byla možnost, že uříznu výfuk a zastrčím jej do koncovky, ale dle mého měření, by to nebylo ideální a nechtěl jsem řezat výfuk, i kvůli záruce na výfukové potrubí. Raději jsem sříznul koncovku a vypadá to v pohodě. Zde soupis cen - Nárazník z vrakoviště - nenalakovaný - 3000,- (byl lehce poškrábaný, takže se použilo více plniče, prý, kdybych přivezl už nalakovaný, tak prý udělám lépe) Lakování nárazníku a 2x držáku na sensor (krajní) - 5500,- 5E7 807 231 F9R - vkládací díl levý - 476,- (černá lišta na straně nárazníku) 5E7 807 232 F9R - vkládací díl pravý - 476,-(černá lišta na straně nárazníku) WHT 003 737 - matice rozpínací - 3,- = 4x = 12,- N 909 747 01 - šroub - 20,- = 4x = 80,- 5E6 945 105 - odrazka levá - 510,- 5E6 945 104 B - odrazka uprostřed - 507,- 5E6 945 106 - odrazka pravá - 510,- 5E7 807 363 - Držák levá - 628,- (držák koncovky výfuku) 5E7 807 364 - Držák pravá - 628,- (držák koncovky výfuku) 4K0 807 180 - Svorka - 17,- = 4x = 68,- (nevím, k čemu to bylo, ale podle ETKY to tam má někam jít, ale nenašel jsem, kde a nikde to nechybí) 5E3 825 506 A - Výplň podlahy - 320,- ( musí se vyměnit za původní, jedná se o plast ve spod na pravé straně ze spodu) - COMBI 5E3 825 521 A - Výplň podlahy - 320,- ( musí se vyměnit za původní, jedná se o plast ve spod na pravé straně ze spodu) - LIFTBACK 5E3 233 681 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,- ( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E3 253 682 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,-( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E7 807 521 F F9R - Spojler - pro tažné (ne VIP) - 3942,- 10x – N 909 747 01 – šroub do plechu s vnitř.sestrih – 20Kč x 15 = 300Kč 10x – N 909 591 01 – matice plechová 20Kč x 15 = 300Kč 5E7 919 487 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 488 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 A - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 A - Držák sensorů - 210,-4 body
-
Tak prý opravdu "výroba" trvala tři týdny, protože se musel dodatečně kódovat volant a auto čekalo bokem na to, až přijde na řadu. Už je prý naloženo na náklaďáku, zítra je u dealera a možná koncem příštího týdne bude k předání.2 body
-
Zdravím, nenašel jsem tu tohle téma, tak si dovolím ho založit a hned se podělit o zkušenosti Jelikož mám diesel a ten zrovna nepatří mezi ty tišší vozidla, pátral jsem jak to vylepšit. V diskuzích jsem nacházel různé názory, že to funguje a nefunguje, že je to drahé atd. Pravda je, že když si to člověk nechá udělat, nic levného to není. Na druhou stranu to není zas tak moc drahé když si to dotyčný udělá sám a jelikož se rád hrabu v autě tak jsem se do toho pustil. Osobně jsem na cca 15 000kč za víceméně celé auto, chybí mi jen materiál na zbytek zavazadlového prostoru odhadem 2-3000 s tím, že budu vracet zbytek jiného materiálu v podobné hodnotě. Celé auto znamená: - kapota - vodní kanál - přední plastové podběhy - podlaha v autě - všech 5 dveří (vnitřní i vnější plech) - všech 5 výplní dveří - prostor pod zadním sedákem - zadní podběhy zevnitř + zavazadlový prostor včetně boků - strop Chybí mi zatím polovina podlahy, přední i zadní podběhy a zavazadlový prostor. Nicméně už teď mohu konstatovat, že po vytlumení 4 dveří, kapoty a vodního kanálu jsme poznali rozdíl s členem Shaaarky a mojí přítelkyní. Porovnávali jsme dieselové 110kw s 140kw. Samozřejmě tam mohlo působit více faktorů, ale rozdíl jsme poznali všichni. Dneska už jsem dále a mám navíc vytlumené i 5. dveře, prostor za subwooferem, prostor pod zadníma sedákama a řidičovu polovinu podlahy. Když jsem zkoušel jet kousek bez koberce pravé sedačky a zadního sedáku, tak z pravé strany šel VÝRAZNĚ větší hluk než z levé vytlumené. Zítra budu pokračovat, už jsem zvědavej na kompletní výsledek Dalším pozitivum vidím v komfortu při bouchnutí dveřma a hlavně ve zlepšení zvukového projevu sound systému canton (nejlépe zase porovnávat mezi 2 autama se stejným nastavením a zdrojem). Shaaarkymu se akorát zdálo že jsem přišel trochu o výšky, mě to tak ale nepříjde a rozhodně bych šel do vytlumení dveří znovu. Kdyby se někdo pouštěl do nečeho podobného, rád poradím Přikládám ještě pár foto1 bod
-
@Škodov_KÁR Chápu, ale u mě ne Já už jsem z toho tak zpruzený, že takové to "nedočkavé těšení se" u mě už nepanuje Dnes jsem se začal teprve trochu těšit, ale není to nic extrémního Nicméně dealer mi dnes potvrdil, že v pátek bylo auto opravdu dovezeno.1 bod
-
Tak jistě - konstruktéři jsou úplní blbci, když jim to tady teď @PetrHrudka nandal... Označení OUTSIDE/INSIDE tam není jen tak pro legraci. Pokud máš na vnější straně správné označení = OUTSIDE, a pneumatika nemá šipku, označující směr otáčení, je to tak sparávně - a je úplně jedno, jaký má design dezénu. Vysvětluješ nesmysly.1 bod
-
Kastlik spolujezdce by měl být snad tento. Musím tě ale zklamat, protože ve tvém Rapidu z r. 2014 je úplně jiná elekrika infotaimentu a na ní ten tebou zamyšlený infotaiment nezprovozníš. Ve tvém voze je elektrika totožná s F2 FL, O2 FL, Yeti atd. Ten zamýšlený infotaiment je pro Rapidy od MR 2016 s elektronikou z F3, O3, atd.1 bod
-
Poslední verze EN VCDS 23.11.0 a VIIPlusLoaderu 8.23.11 LINK Nemáte zač EDIT: Pardon, prohodil jsem link, už je to ok1 bod
-
Okná nasadené... Išlo to v pohode. Príručka tu vo fóre má v popise iné uchytenie. Ja som mal už valček, ktorý mal vo vnútri ďalší valček ako poistku. Ten bolo treba najprv vytlačiť a potom aj ten druhý. Prikladám foto. Keď som mal už preč tapacír, tak som aj vypolstroval všetky dvere a kufor. 😊😋 Fakt Škodovka šetrila na odhlučnení. Zajtra otestujem na diaľnici rozdiel.1 bod
-
Pánové nestačím se divit. Tolik advokátů škodovky a snaha vysvětlit, že mám přemrštěná očekávání... jsem dojatý. Ano, vnímání zvuku/hudby je subjektivní, dalo by se o tom dlouze diskutovat, za cca 40 let v hifi jsem si stihl něco málo nastudovat / naposlouchat Už tady nebudu dráždit, rozloučím se konstatováním, že i tovární rádio Sony v Mondeu cca 2012 hrálo lépe než Canton 2022. Přeji všem zákazníkům škodovky, aby nebyli zklamaní jako já.1 bod
-
Colourlock na perforovanou kůži v pohodě. Jen se musí udělat pečlivě, protože pokud se někde do perforace pěna s čističem dostane a a někam ne, tak je rozdíl lehce vidět. Takže je třeba jí dostat všude...1 bod
-
1 bod
-
VYŘEŠENO Přijímací technik byl mladý kluk, který přiznal chybu, několikrát se omluvil. U auta mi ukázali, že olej vypouštějí, naplnili 504.00 a já doplatil cca 900kč. Na počkání, takže nakonec to snad dobře dopadlo. Olej jsem nakonec vzal od nich Shell 0w30 LL.1 bod
-
Tak dnes při prezouvani na letní u FIII (hatchback) rodičů, jsme po oddělání krytu podlahy nastalo částečně zděšení. Autu je jen 3,5 roku a už má na podlaze a hlavně ve spojích nosníku jasné známky koroze. ? Naštěstí se to snad podchytilo včas a po obrouseni a aplikace základu proběhl zatím nátěr postižených míst Body 933 a v létě necháme aplikovat nástřik.1 bod
-
Do terénu bylo z mé strany varování!! PS. Jestli rozumně uvažujete ,tak na těch našich děravých silnicích to také není žádná lahoda ,taková díra 15cm hluboká při rychlosti 80 km udělá své.Další věc je koroze.Pokud nebude plech o síle 2,5 mm pravidelně ošetřován nátěrem tloušťka materiálu vezme za své, z 2,5 mm bude třeba jen 1,5 mm a to bych se začal opravdu bát. Doporučuji nátěry zavčas než začne koroze ,pak se to nedá zastavit .1 bod
-
1 bod
-
Dobré je odmašlit všechny plasty a pořádně to kompresorem vystříkat plastizolem i pod něma. Měl jsem vše zdemontovaný hned po převzetí z autosalonu a těch míst je tam dost. Včetně vystříkání dutin u předních blatniků, přední blatníky zevnitř, nosníky atd. (U O3 a S3, ale platí to u všech modelů). Na druhou stranu, antikorozní ochrana je lepší jak u dvojkových řad.1 bod
-
1 bod
-
Motorové oleje 0W – 20 s extrémě nízkou viskozitou jsou vhodné do mrazivých teplot, přibližně od -35 °C do 20 °C a hodí se tak nejvíce do zimních dnů. Předepisovat tento olej do běžného provozu považuji za šílené. Je to, bohužel, další z triků, jak snížit měrnou spotřebu paliva při úředním měření. Jsem zvědav, co na to budou říkat důvěřivci až zůstanou viset v létě na dálnici se zadřeným motorem.1 bod