Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. bill.jr

    bill.jr

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      227


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      32 737


  3. DIAGNOSTIK

    DIAGNOSTIK

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 488


  4. Sanek81

    Sanek81

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      856


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.2.2014 ve všech sekcích

  1. Ekkar--Automatika Ti nikdy nebude řadit jinak, než je dáno programem řídící jednotky. Pokud je něco v nepořádku, tak stím nemáš co dělat na silnici. Jakmile vyskočí jakýkoliv problém, naskakuje nouzový režim a v tomto momentě funguje omezeně. Celé auto, celá elektronika podléhá fyzikálním zákonům, takže, pokud pojedeš jako prase, tak je Ti elektronika nanic. Jak se auto tzv. urve ze silnice je i ESP bezmocné. Co znamená pojem, že si dělá co chce? Dělá přesně to, co má dělat, na co má pokyn. A svalovat cokoli na převodovku, je holý nesmysl. Za chování auta je odpovědný řidič a vždy bude. Pokud řidič pojede tak, že dojde ke krizové situaci, tak auto poslouchá prvně volant, brzdy. Dokážu si představit situaci, kdy tomu tak není, ale to je jen na pokyn řidiče - geroje. Pokud se budeš snažit šlapat na plyn, tak je to špatně. To si můžeš sednout do Š120 a to byly káry. Pro takové řidiče je jen jedno řešení. Jezdit v žebřináku bez elektroniky, nebo se dobře pojistit a modlit se, at někoho nezabije.
    2 body
  2. Přátelé dobrého pokecu! Ačkoliv mám dovolenou,přizpůsobil jsem si páteční program tak,abych se vrátil zpět do Prahy a mohl jsem přijet na čaj o páté do Krušovic!!
    2 body
  3. Pěkně jsem to tam rozklížil co Kokto Ono je to jak tady u nás v inteligentním vláknu píší kluci, že záleží na stylu jízdy a mě by automat neuspokojil, protože nemám vyhraněný jízdní styl kloboučníka, ale jezdím někdy tak a někdy onak. Prostě podle nálady a okolností. Ale souhlasím, že na ježdění po Praze bych automat zvolil, na ty kolony a rozjíždění, zastavování, vymačkávání spojky, to mě někdy opravdu otravuje. Nojo, taky nesouhlasím s tou pověrou, že kdo zkusil automat, nechce manuál. Hravec se ještě neukázal, zřejmě se šel projet, aby zjistil, co je lepší....
    2 body
  4. kysa, vráť sa prosím ťa na zem, a: 17" disky podľa mňa nekupuj, lebo síce nemáš HTP, ale ani nejako extra silný motor, tj. budeš mať zbytočne ťažké disky, a veľa neodpruženej hmoty bubny a 17" kolesá budú spolu vyzerať naozaj blbo komfort bude na hovno na našich cestách je vysoké riziko poškodenia disku aj pneumatiky (ja mám o číslo menšie kolesá a dve pneumatiky som už musel vyhodiť kvôli vypuklinám) 17" pneumatiky 205/40 sú nechutne drahé pôjde ti hore spotreba Ak chceš vymeniť aj nápravu kvôli kotúčom, tak už rovno zváž, či by nebolo lepšie radšej vymeniť celé auto, a rovno kúpiť také, ktoré bude mať vpredu väčšie a vzadu tiež kotúče. Takže kúpiť silnejšiu verziu TSI aj s kotúčmi, prípadne pouvažovať nad Polom, alebo Ibizou. Takto upravovať 63 kW auto naozaj nemá zmysel a ak nejazdíš na okruh, tak väčšie brzdy ani moc nevyužiješ. Pri núdzovom brzdení v bežnej premávke väčšie brzdy asi tiež nebudú mať navrch, lebo síce brzdia naozaj dobre, ale až moc dobre. Pri núdzovom brzdení (vďaka ktorému som dnes nezrazil psa) vždy zbytočne zablokujú koleso a potom to musí vždy doriešiť ABS. Výhodu veľkých kotúčov vidím iba pri náhlom brzdení z diaľničných rýchlostí. Tam budú mať väčšie kotúče v prvej fáze brzdenia kým sa nezablokujú kolesá a nezačne pracovať aj ABS určite navrch, ale to je asi všetko. Ak obrovské disky nie sú tvojim fetišom, tak radšej zváž kúpu nejakých naozaj ľahkých 15" diskov. Viem, auto nebude tak dobre vyzerať, ale neodpružená hmotnosť ti pôjde výrazne dole (oproti 17" diskom tam môže byť rozdiel aj cez 30 kg), budeš mať vyšší komfort, ušetríš na pneumatikách, tie menšie kotúče pod diskom budú vyzerať lepšie, pôjde dole aj spotreba, a kvôli 1-2 cm užším pneumatikám budeš mať aj lepšiu priľnavosť na nesuchej vozovke. Nevýhodou ostávajú celkovo niečo horší vzhľad auta a o málo horšie jazdné vlastnosti v zákrutách (ale tie pri sériovom podvozku aj tak nestoja za reč).
    2 body
  5. Znáte ten vtip ? Má to 5 končetin a běží to z děckého hřiště? :-D noʞčıčnɹ noʞɔěp s uɐɯɹqop Jinak už se těším az budem na místě az si sednu k te řece a dam si nohy do vody Popřípadě celej když tma bude adekvátní hloubka a adekvátní teplota vzduchu :-)
    1 bod
  6. To mas naprostou pravdu. Priplatek za padla byla treba v mem pripade naprosto zbytecna investice. Pouzil jsem je asi 2x abych vyzkousel ze funguji. Razeni vychylenim paky do prava ani jednou. Proste neni duvod a nenasel jsem zadnou situaci, kdy by automat radil nejak znatelne jinak nez bych chtel. Ani v extremnich situacich typu Grossglockner Hochalpenstrasse. A kdyz uz mu do toho vylozene chci kecat, tak staci o par milimetru pohnout plynovym pedalem tim ci onim smerem. To mi prijde mnohem jednodussi a rychlejsi nez se drbat s pakou nebo padly. Navic je to presne jak pises, automat mam abych na existenci saltrpaky a razeni cela zapomenul a skutecne mi vubec nechybeji.
    1 bod
  7. No je dobrá otázka - kolik lidí co má automat, pak fakticky využívá tuto funkci manuálního řezení (vychýlení páky doprava)... podle mě se většina spokojí s tím, že to tam má a kdyby náhodou chtěla, může to využít... protože když už mají automat a zvyknou si na něj, tak na manuální řezení úplně zapomenou, protě jim vůbec nechybí..... případně mě oponujte
    1 bod
  8. Budu se snažit ti oponovat Clinte v tom co píšeš Když jedu z dlouhého kopce přepnu se do Eca v tu chvílí když nemám nohu na plynu se rychlost vyřadí a pěkně si plachtím do doby než jemně polechtám plyn nebo sešlápnu brzdu. Když chci svižnou jízdu a je jedno jestli mam nastaven režim ECO Individual nebo normal stačí udělat pohyb dozadu s fofr pákou v sekundě máš režim sport dupneš po plynu kdy dojde k podřazení i o dva stupně a točíš až do 6500. Pokud chci kvedlat s fofr pákou sám a mít tak pocit kontroly nad řazení stačí vychýlit fofr páku do pravé strany (když je v režimu D/S) a můžeš si řadit sám dle libosti. Pokud vím že budu předjíždět přepínám už dávno do režimu sport lehce přibrzdím pro podřazení a vyrážím :'> Tak jakýpak automat pro pohodáře
    1 bod
  9. Kdo jednou sedne do kožených sedadel, tak už potom látková, pokud možno, nechce.... Asi taková je to pitomost.
    1 bod
  10. Ale Ekkar to dal úplně do extrému,kdyby takhle měl člověk přemýšlet,tak by musel být furt zalezlý doma a nemohl by ani s košem,protože se ti přece může protrhnout sáček,vypadne slupka od banánu,sousedka uklouzne,zlomí si vaz a koho obviní,tebe nebo tu slupku? V automatu,manuálu nebo třeba na koňovi musíš v prvé řadě ty"krizové situace" předvídat a předcházet jim.
    1 bod
  11. No schválně se jich zeptám na cenu oleje v autorizáku ve středu a proč tam mají tak neskutečnou přirážku. Včera jsem volal abych se objednal tak jsem se ptal na orientační cenu a bylo mi řečeno cca 4000 Kč. Tak uvidíme
    1 bod
  12. Jednoduchý: V sobotu až budů všecí na sraze se spočítá kdo všechno pije pivo, pak se cena beček vydělí mezi pijáky a je to.
    1 bod
  13. dopsat se dá skoro vše, už se tu o tom hodně psalo, nechválená kola v podstatě až na extrémní vyjímky nejsou, snad jen nezapsaná kola...
    1 bod
  14. Carkovani jak pise Barca funguje tak do tretiho piva. Nam se na srazech vzdycky osvedcil pausal.
    1 bod
  15. jak bohužel.Co to píšeš.To samozřejmě tak nefunguje kamaráde abys něco platil sám o to se neboj.Jednoduše to udělej takto: máš tady seznam tak se každého dotyčného zeptej jestli bude chtít pivo a jakmile ti napíše tak to ber jako závaznou objednávku a máš to ne?Pak budeš mít seznam a na sraze si to zkasíruješ.To nefunguje tak,že když něco organizuješ tak na to budeš doplácet.
    1 bod
  16. Ekkar: V tom pripade mas ale jedinou moznost si poridit slapaci auticko pro deti. To je asi jediny vehikl, kde mas nad vsim primou kontrolu. V kazdem dnesnim aute je mezi temer kazdym projevem ridice a kazdym projevem auta nejaka elektronika, nad kterou nemas primou kontrolu.
    1 bod
  17. Protože se diskuse opět zvrhla, oddělil jsem ji od vlákna OIII.
    1 bod
  18. Tak, tohle je nejhloupější názor, co tu je! Ještě jsem neviděl auto, co by jezdilo bez řidiče.
    1 bod
  19. vidíš pawouku jak nespamuji
    1 bod
  20. musíš mít tipovej list od prodejce nebo jestli máš koule tak si ho zflalšuješ, plno listů najdeš na netu a pak oběhneš typické kolečko STK, dopravní uřad. nebo si dojedeš na dekru, vyhodíš za to třebas 5000kč a půjdeš si to pak přepsat...
    1 bod
  21. Petrrr:sorry, ale naběhnul sis sám,to jsem prostě musel zasmečovat:-) No a ne,nedivim se, krade se prostě všechno,tu anténu ti beztak šlohnul nějaký zmrd,co ji ani nepotřebuje. Ale jinak nic proti,na Rapidu se mi nelíbí snad jen ten název,prostě nechápu proč Rapid!A Spaceback je moc povedený. A stejně bys mě asi nepřebil.
    1 bod
  22. Asi tak, já mám manuál a TSI, protože mě z různých důvodů naprosto vyhovuje, někdo jiný má zas DSG a třeba i TDI, protože má zase jiné požadavky na jízdu, než já.
    1 bod
  23. Stringo:ja se nehádám, každej blbec přece ví, že jedině TDI, lift a nejlíp v automatu:-D
    1 bod
  24. Se nehádejte, je to podle mě hlavně o tom, co od toho auta člověk čeká a hlavně jak chce jezdit. Strýc má na blbnutí M5 v manuálu a na ježdění GLS nebo jak je ten velkej Mercedes v automatu... takže to je jako když se lidi hádají jestli TDi nebo TSi... a nebo jestli lift, nebo kombajn
    1 bod
  25. Obavam se, ze v realnych podminkach nemuze z podstaty veci automat videt pred sebe. A to ho jaksi limituje pro pouziti mimo "tupou" jizdu bez premylseni a pojizdeni po meste. Tupou jizdu nijak neshazuju, ale jaksi se nepohybuju vetsinu casu po rovinatych silnicich bez zatacek, tak by me nebavila. A padla jsem zatim nemel moznost poradne vyzkouset a nacvicit. Mas pravdu v tom, ze je automat desne moderni.
    1 bod
  26. Jo, a teď ještě tu o Červené karkulce. Když jsem se svého času rozmýšlel jaké auto si koupím, byla ve výběru i Toyota Auris. Po prostudování příslušných for jsem nenabyl dojmu, že je nějaký větší rozdíl v kvalitě mezi koncernem VW a konkrétně Toyotou. Všechno jsou to jen plechovky a některé holt mají své typické problémy.
    1 bod
  27. Otazka vkusu je naozaj uz ina vec ;-) ja som tiez z pociatku vahal ci ist do bledeho interieru, ale ked som to videl na zivo tak som zmenil nazor. chcel som len dodat ze cisti sa to z oboch farieb rovnako tazko. ja som pravdupovediac magor a min3x do mesiaca robim umyvanie+interier zlaty hafan mimochodom ;-) mojho vozi stale "len" felda tak to mam bez problemov.
    1 bod
  28. jediný co napíšu...roomster mě připadá vevnitř luxusnější s lepším zpracováním.....volant,řadika,ruční brzda v kuži...chrompaket......za cenu o dost menší než v této výbavě by byl rapid....a je vyriabylnější...
    1 bod
  29. Automat v 99% pripadu radi daleko lepe, rychleji a efektivneji nez sebelepsi ridic. Ze je uspornejsi je provereny fakt. Mluvim ted o robotizovanem automatu, ne klasickem menicovem. Ten ma zase jine prednosti, ale spotreba to zrovna neni. Kazdopadne manual je uz tezce out, opravdu dobra sportovni auta uz se s manualem ani nevyrabi.
    1 bod
  30. Vsechny zdravim a prinasim svoji zkusenost. Moje 1.4mpi 44kw rv2000 trpela stejnou zavadou jako zde popisujete. Provedl jsem nasledujici: Demontaz a rozklad vstriku Kompletni demontaz sani, svodu a vyfuku Pretesneni vsech spoju Svody:vyfukove spony,sberne potrubi-prvni dil vyfuku,hlava-sberne potrubi Sani:hlava-parohy,skrtici klapka,cidlo tlaku (+odmasteni) Pri cisteni dosedacich ploch hlavy jsem zaroven odsaval Bordel vysavacem,nakonec i uzkou hadickou vysal kanaly k ventilum. Vstrikovaci lista: jednotlive vstriky cisteny lihem a malym steteckem dokud nebyli zcela leskle v okoli vstrikovacich otvoru Po vlozeni vstrikovacich ventilu zpet do listy jsem listu naplnil neredenym cisticem vstriku (nutno koupit v mototechne,nikoli v supermarketu!) Kdyz bylo vse slozene,natocil jsem ji,parkrat proslapal (cca 10 minut z volnobehu na 5000) A ted slape jak hodinky. Vsem preji hodne zdaru.
    1 bod
  31. Jej... tady jsou příjemní lidi teda . Jako by to nešlo napsat normálně.
    1 bod
  32. Jakou verzi sw ti tam nahráli?
    1 bod
  33. to můžeš říkat někomu, kdo v životě supa neměl
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...