Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      4 511


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 134


  3. misor1994

    misor1994

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 032


  4. velryb

    velryb

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      343


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 25.5.2019 ve všech sekcích

  1. Su dostupne nove mapy http://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH12_P177_EU_201920.zip
    4 body
  2. „Venku je tak krásně,“ povídá muž manželce, „a ty se dřeš s parketama! Měla bys jít raději na vzduch a umýt mi auto. Žena: „Dneska ráno v metru tři chlapi vstali, aby mi uvolnili místo.“ Muž: „A vešla ses?“
    2 body
  3. V konfigurátoru je a jmenuje se Světelný a dešťový asistent a asistent dálkových světel za 3 500 Kč.
    2 body
  4. No není to ono, ale dobře se u toho pije ?
    1 bod
  5. Ale no tak pánové...? U mého S3 L&K 2019( automatické parkování a tažné mám) je rovněž kamera low-line a pro připadný trailler asist se musí vyměnit za high-line. Navíc mám info že snad S3 ani kameru HL do faceliftu nemá a nedostane.Výněna je pro šikovného a zdatného Jihočecha na cca 4 hoďky za cenu myslím solidní (já to už řeším). Jinak Jirko díky za skvělou práci a fajn pokec ve čtvrtek odpoledne. Jak na Superbu Tak na Arteonu vše dokódováno, navíc Jirka odstranil velmi vstřícně a detailně 2 výrobní vady u Arteonu za což Ti ještě jednou děkuji. Nikomu nedělám reklamu aby bylo jasno, jen popisuji moji osobní nezaujatou zkušenost?
    1 bod
  6. Spoustu věcí lze obecně doprogramovat, když je k mání hardware již pro využívanou schopnost. U Škody si např. stačí koupit Sledování dopravních značek (cena okolo 2000,-) a rázem doprogramujete další funkce, za které by jste jinak docela dost zaplatili...
    1 bod
  7. Omlouvám se Pawoukovi - za to , že jsem omylem vložil citaci (hned jak jsem si to uvědomil, tak jsem to editoval, s tím že jsem omylem vložil citaci!) Viz: Editováno před 15 hodinami na arison Omylem citace Ještě jednou sorry ?
    1 bod
  8. To je jako s kouřením - dělat si statistiku o kolika lidech vím, že dostalo rakovinu - přitom všichni víme co to dělá s organismem. Na autobaterii není nic nepopsaného, je znám chemicko-elektrický děj a rovněž návod a doporučení výrobce. A z toho lze vycházet pro posuzování otázek dobíjení a měření stavu baterie. Jasný že baterie je natolik kvalitní, že (statisticky) většinou vydrží tohle huntování přes ty dva roky záruky na baterii. A dokonce tady bylo i řečeno, že rekuperací ušetříme za cca 45tis km na novou baterii. Ale to neznamená že je takový proces dobíjení technicky v pořádku.
    1 bod
  9. "to mas cca 400W sklo + sedacky pet minut..." Jen technická poznámka: Neviděl bych to tak černě s těmi 400 Watty. Pro srovnání - ve fosilu s palubní 12 V sítí by si to okno muselo brát okolo 30 A, a to už je docela dost. Ostatně těch 400 W už by dělalo velkou část výkonu alternátoru. A u takovéhoto rozmrazování hodně zmrazenýho skla (-20, -30 st. C) bych měl možná i obavy, aby jednoho krásnýho dne neprasklo. Ale přesto, připusťme tedy i těch 400 W, jenže i v tom případě by ta odebraná energie z akumulátoru elektrickýho CITYGO byla jen 0.4 x 5/60 = 0.033 kWh. A to je méně než 1 promile kapacity trakční baterie. Aby to 5minutové rozmrazování okna mělo v praxi nějaký citelný negativní dopad na dojezd vozu, muselo by se během jednoho nabíjecího cyklu rozmrazovat ne dvakrát třikrát, ne 5x, ne 10, ne 20x, ale aspoň 100x. Což by při typickém nájezdu 50 až 200 km (jak u kterého majitele) mezi dobíjením akecu znamenalo, že by vždycky řidič musel ujet pár set metrů, nechat okno zmrznout, pak zase rozmrazit a ujet dalších pár set metrů, zase ho nechat zmrznout a pak zase rozmrazit a tak pořád dokola.
    1 bod
  10. Bohuzel to byl ten hlavni duvod, proc jsem nesel do UP!
    1 bod
  11. otázkou je, co tam reálně máš za soft. Pokud máš chip, tak je jasné, že je upravený a může být upravený včetně verze pod jakou se prezentuje. Tohle musíš řešit s tím, kdo úpravu dělal, přehráním SW o chip přijdeš.
    1 bod
  12. Jsem zvědavý na ten dojezd v zimě. Až to ráno v -10 stupních Celsia po celonočním stání nastartuji a hned si zapnu topení, vyhřívání čelního skla a vyhřívání předních sedadel. No a pak pojedu 10 km do práce a 15 minut budu objíždět kolem, než najdu místo na zaparkování. Odpoledne z práce domů a po cestě ještě na nákup, při např. -5 stupních to samé, vyjma hledání parkování. Suma sumárum najedu cca 30 km a budu muset hnedle doma to hodit na nabíječku, abych na druhý den vůbec někam dojel. To je tak auto na léto a né do naší zimy, pokud ovšem nechci mrznout a škrábat okno ručně. Už se těším jak Svět motorů udělá takový nějaký test, jsem přesvědčen, že za podobných podmínek v zimním období to bude furt na nabíječce. Já jsem rád, že k čerpačce jezdím tak 1 x za 14 dní, no ale když budou lidi ochotní takhle každý den nabíjet ........ Když mě omylem dojde někde benzín, tak v nejhorším případě zazvoním v nejbližší chalupě a požádám o trochu benzínu, no a s kanystrem, nebo obyčejnou petkou si trochu zašlapu. V případě elektroauta tak maximálně odtah někde k nabíječce. Kde je ta dnešní svoboda cestování a volnosti ??????
    1 bod
  13. Odpovím si zase sám, jako vždy :) Nakonec výměna termostatu zabrala - teplota již při jízdě na dálnici nepadá pod 90 stupňů a přestala se i rozsvěcovat kontrolka motoru. Přiznám se, že jsem nečekal, že jednotka bude hlásit chybu při poklesu teploty způsobené termostatem. No, zase jsem o něco chytřejší. Snad tohle téma někomu v budoucnu pomůže.
    1 bod
  14. Kdyby to někomu pomohlo, popíšu můj problém a zážitky se škrtící klapkou motoru 1.6 MPI 55KW AEE v octavii 1999. Problém, auto špatně startovalo, nedrželo volnoběh a když jsem jel tak škubalo a vynechavalo, taky stojíci při přidani na 1500 - 2000 zaškubaval motor. Vyměněno: cívka, kabely, víčko rozdělovače, palec a svíčky. = nic nepomohlo. Výměna škrtící klapky = furt stejné. Kontrola těsnosti sáni = OK. Šel jsem tedy cestou kontroly škrtící klapky a změřil její odpor = nebyl žadny (má byt mezi dvěma konektory nahoře/blíž u nastavovače klapy od 3 do 200 ohmu odpor). Takže klapa z vrakoviště mrtva, stará klapa odpor měla ale jen bzučela, tak jsem zkusil dalši 4 klapy a nic, s odporem bzučeli nebo nic a bez odporu vubec nic, žadná se nepohla. Proměřena kabeláž k řídíci jednotce a vše ok, vyměněna jednotka a ejhle, klapa s odporem OK, nastavovala, vše začlo fungovat. Ještě na volnoběh kolísaly otáčky v rozmezí 500 - 1100. To vyřešilo nastavení rozdělovače/předstihu (někteří píšou lambda, ale NE) Ponaučení - klapy na 1.6 trpí a nemusí být dobrá ani náhradní z vrakače, nová je drahá a levná čína nefunguje dobře, navíc může zničit ŘJ. Bacha na hadici odvětrávání do airboxu a ještě při chybě "volnoběžný spínač" zkontrolovat jestli v měřených hodnotách ukazuje bit na čtvrtém míste '0' a když sešlápnete plyn ukazuje '1'
    1 bod
  15. Problém nízkých volnoběžných otáček a chcípání při uvolnění plynového pedálu u motoru 1,6 MPI 55kW AEE je většinou způsoben vadnou klapkou sání, konkrétně vadným servomotorem automatické regulace otevření klapky. Motorek po letech zeslábne a už není schopen dostatečně otevřít klapku při klidových otáčkách, nemá sílu aby přemohl pružinu, která klapku zavírá. Vyměň motorek nebo celou klapku za novou, použité klapky většinou trpí stejnou závadou. Činnost servomotoru automatické regulace lze odzkoušet při základním nastavení klapky, kdy řídící jednotka postupně otevře klapku na 4 polohy až do cca 1/3 maximálního otevření a tím ji nastaví. Motorek musí být silný a s klapkou musí doslova cvičit, jinak to nefunguje správně. V tvém případě se klapka otevře pouze nepatrně nebo neudrží polohu otevření. Motorek lze koupit na Alibaba, stojí asi 650,- i s dopravou. Závada klapky se neobjeví na Vagu a má většinou vliv i na špatné starty, motor se přechlastává a nemá dostatek vzduchu. Normálně by měl chytnout bez plynového pedálu což u špatné klapky v chladném počasí nefunguje, to samé i při uvolnění pedálu, kdy padá do velmi nízkých otáček a kolísá na hranici chcípnutí.
    1 bod
  16. Zdravím pánové.Pokud se vám ještě nepodařilo odhalit záhadu vytečení toho oleje ,tak vám ji objasním.Stává se to, když mrzne a dojde k přimrznutí odvětání klikové skříně.Hadice je vyvedená z bloku motoru a vede pod vzuchový filtr.Tlak a pak olej se tlačí přes olejovou měrku a zasere celý motor.Je to moje osobní zkušenost.Pro zimu vyřešeno odpojením hadice pod filtrem a vyvedením vedle do plastové bandasky. Pod filtrem zaslepit trubičku od té hadice.Pro jistotu lehce povytáhnout olej.měrku.
    1 bod
  17. Tento klíč ovšem neplatí v podobných situacích vždy. Když nemáš co říct, je lepší moc se nerozepisovat. Vypadáš pak jako ... brňák :-)
    -2 bodů
  18. S ferdou si podejte ruce. Foldynp napsal normalni prispevek a hned mas blbe reci, jak kdyby byl padlej na hlavu.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...