Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. lookin52

    lookin52

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      25


  2. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      3 378


  3. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 019


  4. Petr AMF

    Petr AMF

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 247


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.8.2019 ve všech sekcích

  1. Ano, cinan to pribalil k me taky. Nevedel jsem jestli to bude potreba ale podle toho co pises tak zrejme bude.
    1 bod
  2. No a já to doporučuji. Mám to takhle odpojené na tom konektoru již 1/2 roku od koupi nového vozu a pohoda. O Start/Stop se již nestarám,protože je trvale vypnutý vše funguje jak má, pravidelně si měřím voltmetrem dobíjení a stav baterie a OK. Řízené dobíjení je taktéž trvale vypnuté, baterie má v klidovém stavu napětí 12.5 - 12.6 V (měřeno minimálně 24 hodin po jízdě). Jen při startu motoru mi to na 2-3 vteřiny hodí chybové hlášení o Start/Stopu na displeji a pak to zmizne. Před případnou STK to znovu zapojím a po STK opět vypnu. Žádný problém.
    1 bod
  3. Clio a Clio grantour je krapet rozdíl v rozvoru. Stejně jako u meganu. Renault co já vím u kombi přidává místo na zadních sedačkách. Ve zde zmiňovaném cliu v zadu místo není žádné, ale rozdíl mezi cliem a Fabií je jako z bláta do louže. Fabii koupíš o 100000,- levněji jak 2008, prostě porovnáváš jabka s hruskama. Srovnej 2008 s kamiqem ve velikosti, prostoru, spotřebě, dynamice, výbavě, kvalitě a ceně. To jsou konkurenti, ale Kamiq bude určitě o něco větší a o něco dražší.
    1 bod
  4. Už vím, že málo jezdím, málo brzdim. Ale nyní už kotouče hází a je třeba výměna. Muže mě někdo prosím poradit jaké brzdové kotouče a destičky tedy vybrat? Nějaké číslo dílu?
    1 bod
  5. No a co si budeme povidat, manzelka napr. vymenu pruzin a tlumicu vubec nepoznala...
    1 bod
  6. https://www.auto.cz/jizdni-dojmy-se-skodou-kamiq-1-0-tsi-dsg-scalu-ma-i-tam-kde-byste-ji-necekali-130736
    1 bod
  7. Neser. Jsem klasický petrolhed. Nicméně dávám šanci i ostatním technologiím. A pokud to půjde, jako hlavní auto budu mít něco okolo 2.0 min. 4 válec.
    1 bod
  8. No, asi z části luxusní pohon, ale hlavně jméno a rádoby prestiž spojenou s "ekologickým" provozem auta "bez emisí", jako, že jsem in, když mám takové auto, které stojí za hovno a ekonomicky a jinak je to úplně o ničem. To je něco podobného jako s Iphony ( ty ale alespoň fungují a fungovaly i když kdysi byl Iphon inovativní a přicházel s věcmi co nikdo ještě neměl) Pro mě je luxusní pohon V8 biturbo od BMW v 850i třeba. :-) :-) :-) A z určitého úhlu i můj Rapid má luxusní pohon, pojede maximální svojí rychlostí nonstop klidně několik hodin a skončí až tehdy dokud mu nedojde benzín. Tesla skončí v podobném režimu po 10min, co se začne přehřívat.
    1 bod
  9. Jsem téhož názoru. Najít autu nového sponzora. Nejlépe přes Škoda+. A tohoto drobného mínusu bude rázem plus :-)
    1 bod
  10. Pouze německy: SSP 508 Der 1,0 l 44 55 kW MPI Motor mit Saugrohreinspritzung.pdf SSP 511 Die neue Ottomotoren-Baureihe EA211.pdf
    1 bod
  11. tak tady něco nového powertrain_2017_jaro_motor2.pdf powertrain_2017_jaro_motor3.pdf electric_2017_i_jaro6.pdf electric_2017_i_jaro4.pdf electric_2017_i_jaro2.pdf electric_2017_i_jaro1.pdf electric_2017_ii_jaro_motor2.pdf electric_2017_ii_jaro_motor3.pdf powertrain_2017_jaro_podvozek1.pdf powertrain_2017_jaro_prevodovka.pdf body_2017_jaro.pdf electric_2017_i_jaro3.pdf electric_2017_i_jaro5.pdf electric_2017_i_jaro7.pdf electric_2017_ii_jaro_motor1.pdf paint_2017_jaro.pdf powertrain_2017_jaro_motor4.pdf
    1 bod
  12. Rizene dobijeni odpojenim toho konektoru bych opravdu nedoporucoval. A radit nekomu slovy:udajne......., pry...... je amaterske. Takze kdo si chce k..vit nove auto, tak je to jeho volba. Vizclanek zde:https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/kdo-nebrzdi-motorem-tomu-driv-odejde-baterie-muze-za-to-stop/r~77793b4cc02711e9a305ac1f6b220ee8/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    0 bodů
  13. @PistaTT Aktualne mame nejnovejsi verzi tapatalku a na iOS se mi sekce Superb III zobrazuje. Nevim kde muze byt problem.
    -1 bodů
  14. 2008 1.2 Puretech bez truba 60kw koupili rodiče od kamaráda nový za 310 000kč i autom. klimou. Motor jede o třídu lépe,než 1.0 MPI 55kw, který jsem měl půjčený ve Fábii III. Není to vůz pro každého to dá rozum, jen ten rozdíl v amtosférických motorech je velký. Jinak ja si sednu do Clia Grandtour za sebe a ve Fábii III kombi kolenem už se dotýkám přední sedačky. Velký rozdíl je pak v Capturu(309000kč 0,9Tce) a zmíněné 2008, kde s 180cm se sedí pohodlně s rezervou i za sebou. Jako ojetina si 2008 drží cenu více než Clio, protože je "trendy" a vyšší posez je pro starší lidi příjemný. Zmíněný Peugeot 2008 s 1.2 Puretech turbem 81kw(110k) jsou skladovky od 350 000kč, který dynamikou atakuje Fordí Ecoboost, mě ten motor připadá velmi povedený, pět let bez skandálů a mnohem silnější zátah v dolním pásmu, než má 1.2 a 1.0 TSI. Co mě straší nejvíce je nedávna odpověď pana Vaculíka ze Světa Motorů jednomu majiteli Fábie III 1.0 MPI ohledně mírného cukání při rozjezdu. Píše, že jde o konstrukční vlastnost, kdy motor bez vyvažovací hřídele mnohem vícen namáhá jakousi čtveřici pružin ve spojkovém ústrojí a ty jsou měkčeji naladěné a vzniká jakýsi zpětný ráz způsobující mírný pocit cukání. Tak to mě podrž, protože Yaris tímhle netrpí a už vůbec ne atmosférické 1.2 Puretech... Napsal jsem panu Vaculíkovi, že moje půjčená Fábie III 1.0 MPI necukala ani náhodou, takže bych majiteli doporučil reklamaci a ne smíření se s "osudem", ale dodnes mi neodepsal :-)
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...