Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      32 734


  2. sk0d@

    sk0d@

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      2 243


  3. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      16 938


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 788


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.3.2020 ve všech sekcích

  1. Tohle ani nebudu komentovat, nemíním spadnout na stejnou úroveň zaplivané 4. cenové skupiny..
    2 body
  2. 2 body
  3. Kdo ví co bude prostě až se to uklidní tak si zasrazujeme. ?
    2 body
  4. Ja dakujem za zdielanie skusenosti [emoji106]
    1 bod
  5. Ahojte, takže VIM (video in motion) krásne funguje. Verzia 41.28 a čínsky adaptér. Ďakujem sk0d@ za návod.
    1 bod
  6. 1. pes 2. potřít anténu chilli 3. nakrmit kočku aby neměla potřebu žrát anténu Vážně, já jsem kdysi parkoval venku 3 auta a bojoval s kunama. řešil jsem to ako vysokofrekvenční směrový reproduktor a signál něco kolem 25 khz. vše s pořádným zesilovačem a zapojeno na detektor pohybu který jsem měl pod přístřeškem i na světla. Předpokládal jsem že pískot bude pro kuny velice nepříjemný a člověka to rušit nebude. Výsledek byl ten, že kunám to bylo ale úplně jedno, ale kočky mi na auto od té doby už nikdy nevlezly.
    1 bod
  7. Ano, u VW je tomu naštěstí přesně takto, jak popisuješ (a chceš). Konkrétně u VW e-Golfa a u trojčat VW u-UP, Škoda CITIGOe IV a Seat Mii Electric, když v základním jízdním režimu "D" a při (defaultně) nulové nastavené rekuperaci sundáš nohu z plynu, tak auto nijak nebrzdí (nerekuperuje), ale "plachtí" - obdobně jako u fosilu s manuální převodovkou, když vyřadíš na neutrál. A při šlápnutí na brzdu má integrovaná VW brzdová jednotka prioritně nastavenou rekuperaci, takže pokud samotná rekuperace nestačí (nebo když kvůli plně nabité baterii nebo promrzlé baterce není vůbec možná)., tak se k tomu ještě navíc ve zlomku vteřiny aktivují normální třecí brzdy.
    1 bod
  8. Svíčky se mění po 60 000 km nebo 4roky .
    1 bod
  9. dnes aktualizováno na verzi 1.51.5 1)Nové profily připojení pro moderní Honda s ATR/CVT a Honda Hybrits,Hyundai Tuscon TL FL 2)Aktualizovaný profil připojení pro VAG TSI/TFSI se spoustou nových hodnot 3)Změny v přidávání nové obrazovky na řídící panel 4)Interní opravy a optimalizace.
    1 bod
  10. Dobrý den, funguje to krásně 4.1 beta12 ?
    1 bod
  11. Plačka se od rána každej den válí ve vřídle na kolonádě, někdo mu nakecal, že karlovarská voda ničí koronu. Motosi, to ty? [emoji23][emoji23]
    1 bod
  12. Myslíš pozitivní na COVID-19? ???
    1 bod
  13. No když oni tam zrovna teď přešli z děrných štítků na diskety...
    1 bod
  14. Ked uz sme skoro vsetci zavreti, aspon sa mozeme hrat s autami. Nech sa paci, 4.1 beta12 je tu P.S. pevne zdravie vam zelam https://uloz.to/file/08wADEDN1C10/zzjjhubvrjdpcx-zip
    1 bod
  15. tady se praví, že jen 10 Musí být zaveden rotační systém. Deset sedí v hospode a zbytek čeká na vstup půl hodiny venku :-) :-)
    1 bod
  16. TWL. Vlezu do krámu a prázdno. Ani posraný brambory. Vlezu do druhého a stejný. Zas to prase budu jíst samotný....
    1 bod
  17. Opat vam prinasam novsiu verziu 41.28. Viaceri davate ledky do SPZ, ak to nejde cez Caristu, skuste cez Carly. Ak niekto ma chut a ma kompatibilne radio, moze pre ostatnych vyskusat aktivaciu videa za jazdy. Este musia na tom popracovat, sice niekedy jazdim sviznejsie, ale olej teplotu povrchu slnka asi nedosahuje [emoji86] https://uloz.to/file/SHxkNcQWHIle/bfjyh4765nfd-zip
    1 bod
  18. U nás ještě SARS COV2 nebyl. Po víkendovém nájezdu pražáků už čekám nejhorší. Kurvy se museli o nákazu podělit.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...