Leden 31, 200916 r WDcko drzi dost dlho...aa ani dazd a sneh mu nevadia...kvalitne mazivo ..osobne ho davam na setko kovove co vrzga alebo casto naraza kov o kov...aj do vysiacich zamkov ho dam ked nejde otvorit..necham posobit a potom to uz pohode otvorim.. Upraveno Leden 31, 200916 r od CorradoVR6
Leden 31, 200916 r No nevim proc ale ted jsem nemel na auto cas, cca 4 mesice. Pekne mi vsechny gumy kolem dveri vrzali a nejak jsem si to ani nevsimal. Ted po tech 4 mesicich mam klid. Zkousel jsem se poradne zaposlouchat a od gum mam klid, nevrzaji.... Nevim co se stalo, ale urco to uz mazat nebudu. Seru na to :p Mozna si jen sedli ... a ted uz nevrzaji....Pred tim jsem pouzil snad vsechno od WD 40 az po glycerin... a stejne po 2 tydnech znava gumy ozvali. Byl jsem z toho na palici, ale vyresilo se to samo... Mam klid a pohodu... :p Mno to je dobre, me to ted take zacalo pomalu povrzavat...silikon po ctyrech mesicich zase odesel, tak jestli mam 4 mesice prezit tak to teda nevim nevim, aby mi neupadli usi :feve:
Únor 2, 200916 r ty gumy natírám pravidelně tak jednou za tři měsíce silkonovým olejem... a mám klid... je to natřený ein zwei ne?
Únor 2, 200916 r Kdysi, je to už hodně dlouho, jsme na gumu používali glycerinový olej. Dnes na gumu a plasty používám ARMOR ALL a jelikož mi to začíná taky povrzávat, tak ho zkusím. Pokud to nepomůže, zkusím opět ten glycerin. WD bych nevěřil, je to ropný produkt a mohl by tu pryž narušovat.
Únor 2, 200916 r JIRKA to WD používame iba na pánty, ten otvárací mechanizmus na gumy mám taký malý olejček Nigrin
Únor 5, 200916 r JIRKA to WD používame iba na pánty, ten otvárací mechanizmus na gumy mám taký malý olejček Nigrin Tak to jsem se překouk, nějak jsem to pomotal s těma gumama.
Červenec 22, 200916 r kluci, vrže mi buď schránka na brýle nebo stropní lampa... dá se to něčím máznout? čím a kde přesně? popřípadě něcím vypodložit??? poraďte... už mě to deptá!!! vrže to na nerovnostech a v zatáčkách!!!
Červenec 12, 201015 r Mi vrzaly venkovní gumy kolem dveří. Musel jsem je vyměnit. Na jak dlouho pomohla výměna těch gum? Přestalo to vrzat nadobro, nebo to zase po čase začalo? Já mám OII 2 roky starou, těsně před koncem záruky, a co 2 měsíce s tím jezdím do servisu, že mi to lupe od gum ve dveřích. Řekli mi, že se to nesmí ničím mazat, ani glycerinem, vždycky mi to očistili nějakou čistící pěnou, a cca na 3 týdny byl klid, pak to zase začalo lupat. Dělají to hlavně pravé zadní dveře, ale už mi lupaly i levé zadní. Příčinu bych viděl v tom, že karoserie v provedení kombi je pravděpodobně málo tuhá, při přejíždění nerovností se karoserie kroutí a gumy ve dveřích při tom vržou. Ještě je jiná možnost, že se kroutí všechna auta, jen mají použity kvalitnější gumy, které nelupou.
Červenec 22, 201015 r Taky mi vrzali gumy dveří hlavně pravá strana, dal jsem to do servisu jako reklamačku v rámci servisní prohlídky, asi něco namazali, že levá strana nevrže ale pravá furt, tak jsem to natřel mýdlem, a uvidím, prej to pomáhá...
Leden 12, 201114 r Taky mi vrzali gumy dveří hlavně pravá strana, dal jsem to do servisu jako reklamačku v rámci servisní prohlídky, asi něco namazali, že levá strana nevrže ale pravá furt, tak jsem to natřel mýdlem, a uvidím, prej to pomáhá... Taky mi při rychlejším rozjezdu, brždění nebo když jedu po nerovnostech jako by lupne v řidičových dveřích, spíš bych to tipoval na zámek dveří, je to stejně podobný zvuk jaký vydá zámek při otevírání. Kastle se celá pohne a pak v tom lupne. Zkoušel jsem do zámku vravit WD, ale nic moc to nepomohlo. Má někdo stejný problém a jak na něho?
Únor 11, 201114 r Chtěl sem se zeptat jestli se nědo setkal s klapaním pod palubovkou - takové duté? Je to jak kdyby sepínala nebo přepínala nějaká klapka ale uplně nezávazně na něco. Dělá to úplně kdy chce. Když stojím někdy při jízdě na rovince a někdy jen tak kdekoliv. V servisu mi na to neřekli nic protože to samozřejmě nedělalo a až sem vyjem začalo to znovu. Poradíte nějakou variantu?.. Děkuju
Únor 11, 201114 r u climatroniku se takto automaticky nastavujou klapky pro rozvod vzduchu...je to slyšet...většinou ale (alespoň v mém případě) je to hned po startu a cca tak ani né minutku.
Únor 12, 201114 r u climatroniku se takto automaticky nastavujou klapky pro rozvod vzduchu...je to slyšet...většinou ale (alespoň v mém případě) je to hned po startu a cca tak ani né minutku. No já mám manuální klimu a tohle mi přijde divný že by to klapola tolikrát když nesáhnu na ventilátor a na nic.
Únor 16, 201114 r caute...vsimol som si ze mam uvoleny ten cierny trojuholnik z ktoreho fuka vzduch na prave predne okno. Vzdy ked prejdem cez nejaku nerovnost tak mi zarezonuje. Neviiete mi povedat ako je tam ten fuka uchyteny? a co vsetko treba rozobrat aby som sa k tym uchytom dostal a aby som to mohol dako poriadne pripevnit...diky
Únor 28, 201114 r Ahojte, kamarat ma BMW 1 a vrzgal mu interier. Tak s tym isiel do bmw tam mal auto 4 dni rozobrali mu komplet palubovku ale za tyzden sa rezonovanie objavilo znovu. Nakoniec isiel do dakeho ineho servisu a tam mu natreli panty dveri dakou zelenou vazelinou, ze vraj to islo vsetko od tych pantov a od vtedy ma pokoj. Neviete nahodou co za vazelinu to moze byt?
Březen 18, 201114 r Chtěl sem se zeptat jestli se nědo setkal s klapaním pod palubovkou - takové duté? Je to jak kdyby sepínala nebo přepínala nějaká klapka ale uplně nezávazně na něco. Dělá to úplně kdy chce. Když stojím někdy při jízdě na rovince a někdy jen tak kdekoliv. V servisu mi na to neřekli nic protože to samozřejmě nedělalo a až sem vyjem začalo to znovu. Poradíte nějakou variantu?.. Děkuju Mě tohle někdy dělá Climatic (ten poloautomatickej, auto je r.v. 2006), když se snaží trefit správnou teplotu. Zkus trochu pohnout ovladačem teploty, jestli to přestane. Četl jsem někde na netu, že snad na to byl i nějakej softwarovej update, ale nikdy jsem po tom nepátral, protože když místo 22° nastavím něco mezi 20-21°, tak to tolik nedělá.
Duben 4, 201114 r Tak foto zasilam... Je to mne neznami vyrobce, ale 25ml stalo 118kč takže ranec!!! Doufam ze to aspon vydrzi na věky Ahoj, skoda,ze neni videt, co tento sprej obsahuje. Jestli rikas, ze to po aplikaci neni mastne, tak bych hadal, ze je to teflon. Ten po aplikaci nemasti a je urcen na plasty, formy.... Jeden mam doma, od jineho vyrobce, hned to vyzkousim.
Duben 4, 201114 r ja si myslim ze vrzanie a rozne pazvuky su sposobene nekvalitnymi cestami...mne uz hrka, vrzga rezonuje asi vsetko...absolutne neviem co s tym mam robit ale som uz na nervy...rozmyslam ze budem jazdit busom...
Duben 5, 201114 r ...rozmyslam ze budem jazdit busom... Dobrý řešení. Ano, je to způsobené špatnými cestami
Duben 9, 201114 r Chlapi, mě v novém autě něco cvaká na nerovnostech asi v zadních pátých dveřích (liftback), takovej plechovej zvuk, dělá to už z fabriky. Nemůžu na to za boha přijít, ale přijde mi, že to jde právě z těch dveří, když je mám otevřené a zabuším na ten plast, vydává to takové plechové zvuky. Pak mi při zatáčení něco lehounce popraskává v plastovém (tapecu) zadních levých dveří, někde nahoře, jak je ten falešnej spoj., jde mi to přímo do ucha. No, faktem je, že ty silnice stojej za hovno a že asi člověk bude muset bejt proti tomu imunní. Ale zkusim to strčit do servisu, ať se hoši předvedou. Co se týče toho těsnění, škodovka nedoporučuje žádné patlání ani mazání v zimě, že je to fabricky ošetřené. Na druhou stranu, komu to vrže, nic mu jiného nezbyde.
Duben 14, 201114 r prosim vas kdyz se udela teplo tak ukrutne vrze volant pri mirrnem otaceni doprava. to vrzani jde primo z pod volantu,ale jenom kdyz je venku horko.nevim co s tim snad jezdit jen v zime.
Duben 25, 201114 r Chlapi, mě v novém autě něco cvaká na nerovnostech asi v zadních pátých dveřích (liftback), takovej plechovej zvuk, dělá to už z fabriky. Nevím jestli to je to samé, ale v nové OII (sedan) se mi občas ovze takové kovové cvaknutí (jako by šel kov na kov, ale spíš něco silnějšího než plech). Děje se to výhradně na nerovnostech ale ne vždy a někdy dost nepředvídaně. Spíš mi přišlo, že to jde z kufru, něco jako podlážka (ale kov), která nadskočí nebo něco v části, kde je zabudovaná sada na lepení (místo rezervy). Protože se to špatně zjišťuje a zatím to dělá jen výjimečně, tak jsem to nijak neřešil. Ale jel jsem s novou OII (combi) od kolegy z práce a zjistil jsem, že mu to podobný zvuk vydává taky . Moje oktávka má dva měsíce, jeho oktávka je o o 5 měsíců starší. Jinak jsem byl v servisu s tím, že mi drnčí interiér (a to i na rovné cestě) někde v oblasti lampičky u řidiče a možná i vzadu, což se ale dalo těžko posoudit protože jsem to slyšel hlavně zepředu. V servisu mi řekli, že něco vytěsnili vzadu (kolem lampičky), ale z předkem nic nedělali. Což bohužel byla škoda, protože předek drnčí pořád, ale už méně často a spíš jen někdy (předtím to bylo téměř pořád). Takže to vypadá, že tam asi půjdu znovu. Každopádně to vypadá, že v té středové části stropu interiéru je to nějaké nestabilní, když to drnčí hned u nového auta.
Duben 25, 201114 r Take slysim male krupani, smerem od palubky, bocnich prednich i zadnich dveri. Nepravidelne, stale se menici mista a intenzity. Neni to mc, ale stve me to. Nejvice se obavam a trochu premyslim odkud to jde, je to, kdyz jedu na jednicku do nejakeho nerovneho terenu, kdy karoserie kde "do krutu", tak od patech dveri jde krupani dle "intenzity" krutu. Nezda se mi, ze by auto melo byt tak nachylnou kastly na krut. p.s. Jde to od patych dveri a krom silikonu na gumy se s tim asi nic udelat neda. :-(
Duben 27, 201114 r Nevím jestli to je to samé, ale v nové OII (sedan) se mi občas ovze takové kovové cvaknutí (jako by šel kov na kov, ale spíš něco silnějšího než plech). Děje se to výhradně na nerovnostech ale ne vždy a někdy dost nepředvídaně. Spíš mi přišlo, že to jde z kufru, něco jako podlážka (ale kov), která nadskočí nebo něco v části, kde je zabudovaná sada na lepení (místo rezervy). Protože se to špatně zjišťuje a zatím to dělá jen výjimečně, tak jsem to nijak neřešil. Ale jel jsem s novou OII (combi) od kolegy z práce a zjistil jsem, že mu to podobný zvuk vydává taky . Moje oktávka má dva měsíce, jeho oktávka je o o 5 měsíců starší. No tak jsem zjistil co mi tam konečně cvaká vzadu a z boku. Takže ve finále to plechové cvaknutí sem-tam na nerovnostech zezadu (kovové jak píšeš) je 100% zadní zámek pátých dveří. Stačilo vyndat tu plastovou krytku, povolit dva torxy a zámkem trochu hnout, poštelovat, aby tam nebyla velká vůle. Když se to udělá moc, nechce kufr zavírat, tak o kousek vrátit. Měl jsem tam velkou vůli. A je téměř po cvakání, resp. 90% zlepšení. Druhé co mi praskalo nebyl tapec zadních levých dveří, ale sedák řidiče, v zatáčkách v něm praskalo, někde ty plasty z levého boku, jak se šteluje sedačka výškově. Nicméně hodil sem ji nadoraz dolu a zatím je po praskání. Jsem vyšší postavy a měl jsem ji stejně jen o chlup zvedlou, což ani nemá smysl. Třetí co mi zezadu plastově cvaká jsem zjistil včera. 100% to dělá pravý zámek zadní dvousedačky, resp. ne jako zámek takový, ale ten plastovej "spínač" co musíte zmáčknout, aby se mohla sedačka sklopit. Na nerovnostech v něm prostě cvaká, ještě to nemám pochystané, co s tim udělat. Upraveno Duben 27, 201114 r od Clint
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.