Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Však jasně, nemyslel jsem že jsou to "blbosti", ale pokud se podívám na výbavu jako celek, tak Style Advance mi přijde jako jedna z posledních věcí na seznamu priorit. A hlavně jsem chtěl poukázat na to, jak lišácky je ten paket postavenej - píše se tam, že člověk dostává komplet KESSY, přední i zadní parkovací senzory, a Rain-Light Assistant. Takhle to zní strašně super, za dvanáct tisíc je to fakt ranec výbavy, ale až do té doby, než zjistí, že zadní parkovací senzory už má (a ruku na srdce, dodnes jsem nepřišel na to k čemu jsou přední dobrý, jednou mě jejich pípání tak zmátlo, že jsem odignoroval ty zadní a nacouval do jiného auta), dál že má Easy Start (neříkám, že KESSY není cool, ale opět dle mého názoru je ta užitečnější polovina, jako v případě senzorů, už v základu) a že má Rain-Light Assistant, ovšem zase zjistí že automaticky odcloněný zrcátko a světelnej senzor už má. Když jsem to viděl poprvé, tak jsem si říkal, že ten paket musím mít, ovšem až do doby než jsem vypátral výše uvedené. Nicméně z marketingového hlediska je ten ceník fakt good job, člověk nemá pocit že se v něm nevyzná, ale přesto ho dokáže krásně zmást.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen doplním, LH a CH nemá se senzorem vůbec nic společného, je to něco jako relé na světla, když odemkneš auto, tak se ti rozsvítí světla, aby jsi viděl na cestu od/k autu :) třeba Citroen to má ještě na dálku, že zmačkneš na klíčku tlačítko světel a světla se ti rozsvítí :) 

Aby měl nějaký senzor dočinění s LH a CH, tak jedině senzor na pohyb, ale to by potom svítilo pokaždé, když někdo půjde kolem auta, což je celkem kravina, že :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukason: co se týče těch senzorů na světla, tak to je hlavně kvůli těm debilům, co si myslí, že když mají na ovladači světěl "Auto", tak se světla řídí sami, tzn. že je ani ve snu nenapadne, že by třeba v tunelu měli přepnout světla nebo když vyjedou za dne a jedou až do noci, tak že by třeba měli rozsvítit světla a jedou pořád na denní svícení, tzn. že zezadu nejsou vidět :) a takových exotů potkávám denně desítky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že Citroen (náš) má jen senzor deště, který funguje úplně na hovno a světla nemá denní, ale prostě se sami rozsvicení potkávačky a zadní světla. A k tomu při odemčení se spouští funkce LH a po zamknutí funkce CH, která se sama po určitém čase vypne. A přijde mi, že je to tak i dostačující, nikdy mě nenapadlo, proč to svítí ve dne, když nepotřebuji svítit na cestu :D prostě jsem to bral jako funkci, která je v autě, ale nijak jí nepotřebuji :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak na Transitu Custom mame taky CH a LH + je soucasti i destovy senzor a svetelny senzor musi byt taky ve dne CH a LH nesviti ;) ...... holt citron byl vzdycky jinej :D
Kazdopadne kdyz tata jezdi tak na spinaci ,, AUTO " ani nepouziva, ma to odemne zakazano z duvodu prave toho niceni a neustaleho prepinani mezi dennimi a potkavacimi svetly  ;) ............ co pouziva nejvic je ale START/STOP :D z toho vzdycky nemuzu :D a smeju se jak mu to usetri panaka nafty na 100 km :D ...... a to je to jeste vetsi kurvitko :D ale tak co no, ja to platit nebudu :D

ja kdyz stim jezdim tak vypinam vsechno :D a chovam se k tomu jak kdyby to nemelo nic, co pouzivam hodne je tempomat ;) nad tim uvazuju uz i celkem dlouho ho namontovat do svy FI ;)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

A nenasdílel bys ho nebo neposlal mi ho na mail? Za 14 dní mám FIII už vyrobenou a tak bych rád studoval dopředu.

 

Jo a nevíte co je "Elektrické přídavné topení" u TDI motorů? Je součástí základní výbavy...

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem měl dnes půjčenou asi na 40km Fabii III s motorem 1.0, 44 kW. Chtěl jsem vyzkoušet tento základní motor a porovnat ho se stejným motorem (rovněž 44 kW) v mé současné Škodě Citigo. A byl jsem docela příjemně překvapený. Při jízdě po městě velmi svižný a rychle reagující na plyn, pocitově ještě o něco lépe než v Citigo 44 kW, při jízdě mimo město taky dostačující, i relativně prudší kopec na čtyřku pěkně vyjede, na dálnici samozřejmě to zrychlení na 130 km/h není nejbleskovější, ale taky to není vůbec hrozné. Když to tedy porovnám s mým Citigo, tak mohu po dnešní jízdě zatím konstatovat, že mi připadá jízda srovnatelná. Fabia je samozřejmě o něco těžší, ale motor je vzhledem k této skutečnosti dobře zpřevodován a při jízdě ve městě i v okolí mi připadá pro klidného řidiče dostačující a jede se s ním dobře. Navíc ve Fabii, ktrou jsem dnes řídil, byl motor celkem syrový a lze předpokládat (stejně jak se mi to potvrdilo i v Citigo), že s přibývajícími kilometry ještě ožije. Je to taky dost o zvyku. Když jsem přesedl před rokem a půl do Citigo z mé původní Fabie II s motorem HTP 44 kW, taky jsem si trochu musel zvykat na charakteristiku motoru. HTP bylo velmi pružné, tento tříválec 1.0 potřebuje trošku víc podřazovat ve zvlněné krajině, ale jak jsem již uvedl, s kilometrovým nájezdem se jeho kondice ještě zlepší a i pružnost se mi zdá nyní v Citigo lepší než byla u nezajetého motoru. (Nyní mám najeto 12 tis.km). Takže, ačkoliv nemám zatím své vlastní porovnání s variantou 55 kW, motor 44 kW mi přijde pro klidného řidiče, který nejezdí často dlouhé dálniční trasy, dostatečný. A zřejmě budou mít pravdu redaktoři Světa motorů, kteří uvádějí, že to opravdu není s tímto motorem v Nové Fabii zdaleka tak špatné jak by mnozí předpokládali.

Co se týče spotřeby, při dnešní jízdě jsem měl dle PP 5,6 l/100 km, ale byl to nezajetý motor, navíc byly 3 stupně pod nulou, proto nemám obavu, že by se průměrné papírové spotřeby 4,7 l/100 km nedalo dosáhnout. V Citigo jezdím za tabulkových 4,5 l.

Jinak jízda celkově velmi příjemná, prostě klasická škodovka v tom nejlepším slova smyslu. Velmi dobrá ergonomie, sedadlo i volant seřiditelné v dostatečném rozsahu, člověk se v tomto autě prostě hned cítí jako doma, zvlášť když je na koncernové vozy zvyklý. Trochu zamrzí poněkud nepochopitelná nepřítomnost gumového obložení v prostoru pro opření levé nohy (přimlouval bych se za jeho dovybavení v rámci modelové péče), poněkud jsem nechápal některé novináře, kteří si stěžovali na velmi úzké vnitřní zpětné zrcátko, mě přišlo naprosto standardní. Jinak onen vychvalovaný nebývale komfortní podvozek mi zas nepřišel nějak vybočující z toho, na co jsem zvyklý u Fabie II nebo Citigo. Prostě jízdní vlastnosti velmi dobré a celkově jízda velmi příjemná, což už jsem uvedl i výše.

Podtrženo a sečteno, Fabia III i se základním motorem je u mne nyní vážným kandidátem pro můj budoucí nový vůz. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono v F3 velikost zrcátka závisí na výbavě, pokud si jel nějakou základnější výbavou, tak si měl klasické zrcátko :)

Jinak jsem byl v pátek ve škodovce pro gtec O3 na víkend (btw. strašně super auto) a měla uz být F3 s 81kW, ale neměla ještě RZ, tak příští týden :-)

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahorag: moc pěkné srovnání... skoro jak od novináře :kol-47:. Jen potvrzuješ můj názor na motor 44kW. Mám bohatou zkušenost s motorem 40kW ve VW Polo, který jsem si jen a jen chválil. Výtky nastaly až při dálničním provozu, pro který ale není primárně určen. Stále tvrdím, že kdo chce často tahat přívěs nebo jezdí většinou v plném zatížení, miluje rychlostní zkoušky nebo u něj převládají jízdy po dálnici, nechť se poohlédne po silnější motorizaci nebo vyšší třídě. Tyhle motory s výkonem 40-50kW jsou pro běžné uživatele, co jezdí hlavně po městě nebo klidné jízdy po okreskách z bodu A do bodu B. Ale jak jsem psal výše, dálnici zvládnou také! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...