MiSKO83 Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 (editace) Tohle je moje cesta Kroměříž - Ústí nad Labem - Kroměříž. Takže z 90% dálnice D1 a D8, něco přes Prahu a kousek silnice Lovosice - Teplice. Bylo to v březnu, takže pneu zimní 15". Pneu foukaný vepředu i vzadu 2.2. Palivo Optimal Diesel od EuroOil (BEZ přidání aditiv). Tam jsem jel sám a zpátku s manželkou, dcerou a dětskýma věcma v kufru (postýlka, kočárek, atd.). Víc, co by mělo na spotřebu vliv, už mě nenapadá :-D. Podle tankování spotřeba vyšla na 5.64 (na dlouhé trase se PP docela trefil). machinho001: takhle to zkus nafotit s ujetou vzdáleností alespoň 50 km a průměrnou rychlostí nad 100 km/h. Jsem zvědavý na spotřebu do 5 litrů ;-). Editováno: 11. Srpen 2014, autor: MiSKO83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machinho001 Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Tohle je moje cesta Kroměříž - Ústí nad Labem - Kroměříž. Podle tankování spotřeba vyšla na 5.64 (na dlouhé trase se PP docela trefil). Bylo to v březnu, takže pneu zimní 15". machinho001: takhle to zkus nafotit s ujetou vzdáleností alespoň 50 km a průměrnou rychlostí nad 100 km/h. Jsem zvědavý na spotřebu do 5 litrů ;-). Určitě nafotím a dám to sem jak bude chvilička ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSKO83 Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 (editace) machinho01: OK ;-)! A pak ještě nejlíp fotku z VAGu, jestli nemáš PP nastavený na 80% ;-). Co se týče té korekce počítání spotřeby. PP mi ukazoval o 0.3 až 0.2 menší spotřebu a na dlouhý trasy na jeden zátah celkem přesně. Nechak jsem to nastavit ze 100 na 105%. PP pak pro změnu ukazoval o 0.2 až 0.3 víc a na dlouhý trasy až o 0.4 :-/. Tak jsem se vrátil k továrnímu nastavení 100% a vím, že čím větší podíl krátkých jízd na jedno tankování, tím větší odchylka PP od skutečnosti (max. do -0.3). Editováno: 11. Srpen 2014, autor: MiSKO83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Zajimave. Ja mam nastaveno 110 % a je to celkem presne. (Jak kratke tak delsi trasy.) Jeste casem asi udelam nejakou korekci, ale to bude dejme tomu do 2 %... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSKO83 Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 LukasCZE: myslím, že tohle asi bude hodně individuální a není na to jednotný recept, jako např.: nastav to na 110% a bude to přesný. U mě nakonec dlouhodobě nejlíp vychází tovární nastavení 100%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 tohle asi bude hodně individuální Taky bych řekl, vliv na to bude určitě něco mít :'> U mně je těch 105% OK. Tuhle nádrž sem měl víc kratších tras kolem 50km, reál 4,846 - PP 4,8. S dlouhejma trasama, 100km a víc, je to stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schavi Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Zajímavá debata..přiznám se, že vetšinou jezdím stylem, že se kochám a to s dlouhodobou spotřebou 5.3-5.5 podle tankování, ale když raz za čas vyjedu na dálnici protáhnout turbo, spotřeba je tatam a můžu se ztotožnit s názorem LucasCZE ...nechci se nikoho zastávat, ale třeba ma Machinho001 opravdu tak lehkou nohu a etrémně nízkou spotřebu..počkejme si na důkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Tady je to co sem psal výš. Ta průměrná rychlost je ovlivněna městem, cca35 min. Brno a Ostrava asi tak nastejno + nějaká ta kolona. Jinak má klasika, obec 50 a mimo obec kde to jde 100 podle GPS. Od Přerova i víc ale max. 115, pěkná silnice, téměř pořád tempomat. 15", klima jen cca 15% když pršelo. Nafta Rakouská a olej Nanodrive od Millerů :'> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Pěkná spotřeba. Se mi nikdy nepovedlo docílit. Pozoruješ kladné vlastnosti od přechodu na EE od Milerse?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) Jak víš tak sem nedávno měnil vačku, hydroštely, šály a rovnou i těsnění vstřiků + pak olej od Millerů. Když vezmu např. trasu domov - Brno Zvonařka 100km, kterou občas jezdím (rozuměj nejvíc stejnou) tak před tím sem to míval za 4,8 - 5 (přes léto, v zimě to nejezdím), od tý doby sem jí jel 3x a když vezmu průměr tak za 4,4. Nedokážu tak ale říct co tomu víc pomohlo, ale jen noha to určitě není. Taky sem si dal vloni do pořádku klimu (kondenzátor + výparník) a když to všechno sečtu tak auto jede sakra líp + nižší spotřeba, je to vidět i na kratších trasách Editováno: 13. Srpen 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Nevím jestli výparník a kondenzátor má vliv na výkon či odpor, ale vačka, hydroštely a přetěsnění vstřiků tomu mohlo výrazně pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Tak to závidím. Já nikdy neměl spotřebu pod 5L. Dlouhodobou mám 5,8. Letos na dovolenou cca 670km byla spotřeba 5,6 při jízdě 85% po dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Sniper_2003>> Ta klima když nemaká tak jak má tak bere autu víc huculů a tím pádem i paliva, je to opravdu cejtit. Ještě k tomu Milleru jak ses ptal, asi si něco přivolal :'> Spotřeba na volnoběh se upravila, mám tam ten olej až 5tkm po tý výměně vačky atd. a byla pořád 0,6 dneska sem najel 200km a sedlo to na 0,5 a skočí to zahřátý i na 0,4 ta investice se vrací nejen v kč :'> Dneska po dojezdu 4,4 ale je pravda že byl dobrej provoz i silnice, na druhou stranu ale dýl puštěná klima. Myslím že i ten olej v tom má pařáty Mám s ním teď 1600km. Btw musím u Navi přidat km při překročení rychlosti, pořád to upozorňovalo a manželka s toho byla nervózní :'> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Rychlost na GPS vypnout! Nechat jen ať červeně svítí při překročení, vypadá to sportovně jako v nějakém hypersportu tipu LFA. Mimochodem EE používám také a spotřeba klesla, ale volnoběh bez klimi pořád 0,5. Jinak když nemaká klima tak se to jen točí na řemenici kde je spojka do kompresoru. Tedy pokud se nepletu. Tudíž by to nemělo mít takový vliv, alespoň se tak domnívám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 OII ale přece nemá elmag. spojku klimakompresoru, ten běží pořád asi na 2% i při vypnuté klimatizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 (editace) Aha, ale na OI mám dojem že byla? A pořád žiju, že ji tam máme i my na OII. Tímto se ti tedy Šuldo omlouvám za nedůvěřivost a pochybnosti. Mimochodem jsem koukal do svého programu spotřeby a vyčetl jsem tam zajímavý údaj, že za dobu co mám svou OII a najetých cca 70tis km mám dlouhodobou spotřebu 5.99l/100km. Což při mém nepředpisovém jezdění je výkon excelentní. Editováno: 13. Srpen 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 jj, OI ji má. U OII má být výhoda v plynulé regulovatelnosti výkonu elmag. ventilem u tohoto typu stáloběžného kompresoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 (editace) Dík za osvětu, vidím že se mám pořád co učit. Mimochodem klidně mé poslední příspěvky smázni vím že jsou mimo téma tohoto vlákna. Omlouvám se. Editováno: 13. Srpen 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 15. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 Jen ještě k tý klimě, pokud ti plíživě uniká chladivo přes tu "super" zátku vysoušeče a za 2-3měsíce je ho tam o 250-300g míň tak klima sice ještě chladí ale vynakládá k tomu větší úsilí a to už je pak opravdu hodně cejtit, na předjíždění abys jí vypnul :'> Co sem to dal do cajku tak sem byl zvědavej a po 15 měsících chybělo 75g, takže jak říkal mechanik, maká super a stačí jednou za dva roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 15. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 Naštěstí již jsem měnil chladič klimatizace za nový, použil jsem výrobek firmy Denzo bez zádky a únik chladiva je minimální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 u toho motoru dost záleží na terénu. Jak jedete něco rovnějšího, tak kolem 5 se dá. Jak je tam pár kopců dolů, tak i 4.6. Ale jak je to normálně členitý, tak 5.5 +- Co mě ale překvapilo, tak jízda s novější 2.0TDI CR 81kw 6Q po dálnici s průměrem 100km/h a spotřebou 4.5 litrů (asi díky šestce). Skoro mě to urazilo:) myslel jsem že tenhle 1.9TDI PD nic nežere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 (editace) Tak terén je faktor na spotřebu všeobecně pro všechny motory. Když s tímhle motorem nejezdím jen kolem plotu ale od 50km výš tak na rovinách 4,4 - 4,6 pokud je to občas s kopečka tak 4,0 - 4,2 a v členitým kolem 5. Vše na letních 15" a za dobrých podmínek, ale jak se pořád píše, těch faktorů je mraky. V sobotu sem jel 135km (80% v AT) členitým terénem, jen okresky, průměrná rychlost 77km/h a rovných 5l/100km. Jo a cca 40% k tomu klima. Editováno: 6. Říjen 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 (editace) Ve stejném vlákně na konkurenčním fóru jsem ukázal spotřebu, kterou vytvořila manželka s mým mazlíkem. Já jsem se k této hodnotě nikdy ani nepřiblížil. Trasa Liberec-Kolín-Jihlava a zpět. Editováno: 6. Říjen 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 rád bych se zepta na pár věcí ohledně spotřeby. Aktuálně mám O2 TDI 77 kw a dle tankování mi to vychází cca 6L průměr. Je pravda, že trasy jsou většinou kolem 20 - 30 km. PP ukazuje průměr 5,1L . Což se mi zdá celkem rozdíl. Kde se dá nastavit korekce PP? Auto má najeto 250 tis. km, spotřeba zahřátého motoru na volnoběh 0,5L, pneu 16" zimní. Auto jsem koupil místo Volva V70 2.5 TDI a po pravdě, jsem čekal trochu nižší spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 nepíšeš , kde ty trasy jezdíš ... ale pokud je to po městě , za studena... tak těch 6l podle tankování odpovídá ... nebyl jsem na tom o mnoho lépe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.