marfan Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 a brzdí ti to dobre ak áno tak je to asi v pohode ak nie tak je to možné že je to zavzdušnené alebo sa ešte nezodrala ochranna vstva od výroby ja som to pocitoval tiež po výmene asi tak 500km a potom to už bolo v pohode, stačila jedna jazda z Piešťan do Zlína na konci cesty brzdy si aj trocha zapískali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neattom Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 No právě se mi zdá, že to brzdí docela slabě, pokud bych potřeboval krizově brzdit, tak nevím nevím .... o tom, že se to musí sjet, jsem také četl, ale mě spíš zaráží, že před výměnou byl pedál taky mekččí. Myslel jsem, že jak vyměním desky a kotouče, tak to bude ok, ale zatím nic. No zkusím s tím ještě chvilku jezdit, třeba se to ještě poddá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 Tak to potom môžeš mať ozaj zavzdušnené ale len málo. Skúsil si si to z nejakým podobným autom porovnať ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neattom Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 No právě že zkoušel a proto říkám, že to slabě brzdí :-D, že je brzdový pedál měkčí než ve druhém autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 skofa1.2 mam ten samy problem,pri kazdem vysedani z auta,me vrzou zadni brzdy,ted v lednu na servisce jsem jim rikal,ze na heveru se me jedno kolo protaci i se zatazenou brzdou,tak ji jakoby pritahli,ted uz zabira i na první zub,ale tuhle se mi stalo,ze jsem se rozjizdel a pekne to v ni ruplo a vrzou dal a zaroven se mi zda ze to malo brzdi,jak tady taky pise kolega,tak se chci zeptat,jestli po te tve uprave to zacalo i brzdit o něco lepe,kdyz jsem auto kupoval tak predvadecka brzdila o mnoho lepe,taky musim na ni dost slapat a taky mam predni kotouce sjete tak jako do kriva u stredu malinkej zud a na obvode je zub jak krava,tak to taky nevim jestli to nemá vliv na kvalitu brzdeni,kazdopadne stim zajedu do servisu at si to teda predelaji,uz jednou to tam měli a je videt ze zvolili blbej postup jak ve fabrice a vrze to vesele dal,ja s znich picnu,jeste ze je forum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 osobne mne zadne bubny tiež vrzgaju keď mam ich zatiahnuté a vysadnem z auta, som ich chcel aj pozrieť ale sa mi ich nepodarilo rozobrať, musím mať na to čas aby som na to pozrel inak ja som mal na aute pred výmenou kotúčov ktoré už aj pri brzdení triasli volantom tiež taký ale 4mm len hrzdy ale to bolo už starými doščičkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 Ja mam dojem ze ro povrzavani bubnu je asi normalni onehda jsem je rozebiral abych je natrel a mechanicky jsou uvnitr jako nove a povrzavaj si vesele dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 23. Květen 2013 Sdílet Vloženo 23. Květen 2013 Keď zastavím brzdením a potom zatiahnem ručnú, tak mi to tiež vŕzga keď vystupujem za auto. Mám vzadu kotúče a to vŕzganie je dosť otravné. Dá sa to nejak riešiť? Inak brzdy mi brzdia dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 23. Květen 2013 Sdílet Vloženo 23. Květen 2013 Řešení je víc zatáhnout ručku, jako byste stáli na 20% kopci. Prostě je to normální - zastavíš, zařadíš jedničku nebo zpátečku, zatáhneš ručku né moc velkou silou, chcípneš motor, vystoupíš odlehčíš nápravy, kola se lehce pootočí (díky provedení zadní nápravy) a trošku to vrzne. Prostě odpor motoru a brzdy se mezi sebou někde projevit musí. Zkus to bez rychlosti a měl by být klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Ale zaujimavé že to robí len na fabii doma máme aj Octaviu combi tiež bubne zadu a tam to nerobí, potom máme doma Fabiu II FC Combi s kotučovimi vzadu a ta to tiež nerobí ale tá zasa má problém že nejak divno brzdí a má tie platničky šikmo zjazdené, a ešte keď sme mali Roomstra tak ani tam to nerobilo ale asi pojdem vymeniť zadne obloženie lebo podľa mňa je už opotrebované skrz to že už som ručnú doťahoval v tedy mi to brzdilo na nejaký 3,4 zub a teraz je to už 5,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 to že brzdí ručka na pátem šestém zubu nemusí být opotřebovaným zadním olbožením, ale může být vytahané to lanko, je potřeba to občas seřídit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Řešení je víc zatáhnout ručku, jako byste stáli na 20% kopci. Prostě je to normální - zastavíš, zařadíš jedničku nebo zpátečku, zatáhneš ručku né moc velkou silou, chcípneš motor, vystoupíš odlehčíš nápravy, kola se lehce pootočí (díky provedení zadní nápravy) a trošku to vrzne. Prostě odpor motoru a brzdy se mezi sebou někde projevit musí. Zkus to bez rychlosti a měl by být klid. S týmto nemôžem súhlasiť, lebo mne to vŕzga na rovine aj keď zhasnem motor s prevodovku na N, a je úplne jedno ako silno zatiahnem ručnú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Včera jsem byl ve Škodovce na velké servisce 60000km s byly mě podle plánu čištěny brzdy přední i zadní bubnové + vyměněna brzdová kapalina. Dnes jsem byl na technické a málem jsem neprošel z důvodu nesuměrnosti brždění zadních brzd rozdíl byl cca 25%. Dneska se mě zdála i ruční brzda taková gumovější. Mohla by být špatně odvzdušněná zadní brzda? nebo čím by to mohlo být (špatně vyčištěný, složený)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 zadní brzda je čistě mechanická, nemá se co zavzdušnit. Ta nesouměrnost byla na pedále i na ruční brzdě, nebo jen na ruční brzdě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 (editace) To není dobré dělat něco s brzdami těsně před technickou. Když to bylo rozebrané, musí se buben s obložením trochu zajet. Pár desítek km a může to být OK. Editováno: 25. Březen 2015, autor: jipol57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Ja mám v poslednej dobe taký problém že keď dlhšiu dobu poriadne nebrzdím tak mi jeden zadný bubon trocha škrípe ale akonáhle to prebrzdím tak to je OK aj to v pohode brzdí takže to treba asi len vyčistiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Rozebrat, vyčistit, zkontrolovat stav obložení a bubnu. Většinou když jedna strana nebrzdí nožní ani ruční brzdou, teče prasátko (brzdový váleček) a obložení se nacucalo brzdovou kapalinou. Na to by ale určitě přišli, jestli to měli rozdělané. Doporučuji hodit auto na hever a podívat se do toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 a co to vlastně v řeči autorizovaného servisu znamená "čištění brzd po 60 tisících"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 (editace) že sa ti na ne ani nepozrú aj také sa stáva. Editováno: 25. Březen 2015, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 a co to vlastně v řeči autorizovaného servisu znamená "čištění brzd po 60 tisících"? Třeba toto: 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 Tiez som mal problem na STK s nesymetriou rucnej brzdy. Foto tiahla v prilohe, neviete poradit co s tym robit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 nič len zhodiť bubny a všetko skontrolovať ...buď špatné lanko,alebo pridretá páka ručnej brzdy na brzd.čelusti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 24. Duben 2015 Sdílet Vloženo 24. Duben 2015 diky, bola zadreta paka rucnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 29. Září 2019 Sdílet Vloženo 29. Září 2019 Zdarec. Sestra si u své F2 začala stěžovat, že musí na brzdový pedál hodně tlačit, aby ji auto rychleji zabrzdilo. Tak jsem to zkusil projekt a je pravda, že na pedál musím skočit celou váhou ať auto trochu rychleji zabrzdí. A i když na to skočím úplně na krev, tak se vůbec nepřidá ABS. Auto "jen zabrzdí", ale do smyku se nedostane (nezablokují se kola). Nevíte čím to může být? kotouče i destičky jsou v pořádku. Zkoušel jsem odvzdušnit a taky OK. Auto brzdí, ale musí se na to šlápnout (podobně jak to měly jedničkové fabie bez ABS). Jo a ABS funguje v pořádku, zkoušeno na štěrku a hrbolaté vozovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.