Přejít na obsah

Problem s brzdama


homer1

Doporučené příspěvky

a brzdí ti to dobre ak áno tak je to asi v pohode ak nie tak je to možné že je to zavzdušnené alebo sa ešte nezodrala ochranna vstva od výroby ja som to pocitoval tiež po výmene asi tak 500km a potom to už bolo v pohode, stačila jedna jazda z Piešťan do Zlína na konci cesty brzdy si aj trocha zapískali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě se mi zdá, že to brzdí docela slabě, pokud bych potřeboval krizově brzdit, tak nevím nevím .... o tom, že se to musí sjet, jsem také četl, ale mě spíš zaráží, že před výměnou byl pedál taky mekččí. Myslel jsem, že jak vyměním desky a kotouče, tak to bude ok, ale zatím nic. No zkusím s tím ještě chvilku jezdit, třeba se to ještě poddá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skofa1.2 mam ten samy problem,pri kazdem vysedani z auta,me vrzou zadni brzdy,ted v lednu na servisce jsem jim rikal,ze na heveru se me jedno kolo protaci i se zatazenou brzdou,tak ji jakoby pritahli,ted uz zabira i na první zub,ale tuhle se mi stalo,ze jsem se rozjizdel a pekne to v ni ruplo a vrzou dal a zaroven se mi zda ze to malo brzdi,jak tady taky pise kolega,tak se chci zeptat,jestli po te tve uprave to zacalo i brzdit o něco lepe,kdyz jsem auto kupoval tak predvadecka brzdila o mnoho lepe,taky musim na ni dost slapat a taky mam predni kotouce sjete tak jako do kriva u stredu malinkej zud a na obvode je zub jak krava,tak to taky nevim jestli to nemá vliv na kvalitu brzdeni,kazdopadne stim zajedu do servisu at si to teda predelaji,uz jednou to tam měli a je videt ze zvolili blbej postup jak ve fabrice a vrze to vesele dal,ja s znich picnu,jeste ze je forum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobne mne zadne bubny tiež vrzgaju keď mam ich zatiahnuté a vysadnem z auta, som ich chcel aj pozrieť ale sa mi ich nepodarilo rozobrať, musím mať na to čas aby som na to pozrel inak ja som mal na aute pred výmenou kotúčov ktoré už aj pri brzdení triasli volantom tiež taký ale 4mm len hrzdy ale to bolo už starými doščičkami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešení je víc zatáhnout ručku, jako byste stáli na 20% kopci. Prostě je to normální - zastavíš, zařadíš jedničku nebo zpátečku, zatáhneš ručku né moc velkou silou, chcípneš motor, vystoupíš odlehčíš nápravy, kola se lehce pootočí (díky provedení zadní nápravy) a trošku to vrzne. Prostě odpor motoru a brzdy se mezi sebou někde projevit musí. Zkus to bez rychlosti a měl by být klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale zaujimavé že to robí len na fabii doma máme aj Octaviu combi tiež bubne zadu a tam to nerobí, potom máme doma Fabiu II FC Combi s kotučovimi vzadu a ta to tiež nerobí ale tá zasa má problém že nejak divno brzdí a má tie platničky šikmo zjazdené, a ešte keď sme mali Roomstra tak ani tam to nerobilo ale asi pojdem vymeniť zadne obloženie lebo podľa mňa je už opotrebované skrz to že už som ručnú doťahoval v tedy mi to brzdilo na nejaký 3,4 zub a teraz je to už 5,6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešení je víc zatáhnout ručku, jako byste stáli na 20% kopci. Prostě je to normální - zastavíš, zařadíš jedničku nebo zpátečku, zatáhneš ručku né moc velkou silou, chcípneš motor, vystoupíš odlehčíš nápravy, kola se lehce pootočí (díky provedení zadní nápravy) a trošku to vrzne. Prostě odpor motoru a brzdy se mezi sebou někde projevit musí. Zkus to bez rychlosti a měl by být klid.

S týmto nemôžem súhlasiť, lebo mne to vŕzga na rovine aj keď zhasnem motor s prevodovku na N, a je úplne jedno ako silno zatiahnem ručnú.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Včera jsem byl ve Škodovce na velké servisce 60000km s byly mě podle plánu čištěny brzdy přední i zadní bubnové + vyměněna brzdová kapalina. Dnes jsem byl na technické a málem jsem neprošel z důvodu nesuměrnosti brždění zadních brzd rozdíl byl cca 25%. Dneska se mě zdála i ruční brzda taková gumovější. Mohla by být špatně odvzdušněná zadní brzda? nebo čím by to mohlo být (špatně vyčištěný, složený)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozebrat, vyčistit, zkontrolovat stav obložení a bubnu. Většinou když jedna strana nebrzdí nožní ani ruční brzdou, teče prasátko (brzdový váleček) a obložení se nacucalo brzdovou kapalinou. Na to by ale určitě přišli, jestli to měli rozdělané.

Doporučuji hodit auto na hever a podívat se do toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 roky později...

Zdarec.

Sestra si u své F2 začala stěžovat, že musí na brzdový pedál hodně tlačit, aby ji auto rychleji zabrzdilo.

 

Tak jsem to zkusil projekt a je pravda, že na pedál musím skočit celou váhou ať auto trochu rychleji zabrzdí. A i když na to skočím úplně na krev, tak se vůbec nepřidá ABS. Auto "jen zabrzdí", ale do smyku se nedostane (nezablokují se kola).

 

Nevíte čím to může být? kotouče i destičky jsou v pořádku. Zkoušel jsem odvzdušnit a taky OK. Auto brzdí, ale musí se na to šlápnout (podobně jak to měly jedničkové fabie bez ABS).

 

Jo a ABS funguje v pořádku, zkoušeno na štěrku a hrbolaté vozovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...