Přejít na obsah

2.0 TDC CRi 125kW po odstranění DPF a upravě ŘJ 145kW


Caye Caulker

Doporučené příspěvky

Superba máme asi půl roku, r.v.2009, DSG najeto 95.000km koupený v něměckém salonu.

Nedávno mě začal zlobit DPF, svítila kontolka na palubce. Zavolal jsem do servisu, že prý mám auto projet minimálně 80 km po dálnici.

Projel jsem auto z Phy do Brna, kontrolka stále svítila.

Takže servis, kde mi řekli, že v řídící jednotce byla zapsaná chyba a že se kvůli ní se filtr nevypálil. Zkusí tedy vypálit filtr s napíchnutou diagnostikou, to se ale taky nepovedlo vypálit. Demontovali po mém schválení výfuk a DPF filtr se proplachoval vabkou, už se jednalo o poslední záchranu DPF. Bohužel, ani to se nepovedlo, diagnostika stále vykazovala špatnou průchodnost filtru.

Prý mě čeká výměna za 40.000,-Kč. A 40.000,- na dalších 100tisíc km...to nééé!!!

Čekal mě radikální řez. V servisu demontovali DPF, vnitřek filtru byl odstraněn a já se vydal do firmy MAX Tuning.

Tato firma spolupracuje na výrobě softwaru pro řídící jednotky do koncernových aut, čož mě velice rychle přesvědčilo. Je to jedna ze 3 nebo 4 firem, kde vědí, co dělat s ŘJ, nechtěl jsem pokoušet "noname" chiptuningové firmy. Odevzdal jsem auto s tím, že chci odpojit DPF a vyladit motor.

Po zhruba 6 hodinách práce bylo hotovo, filtr je odpojený, zvýšil se výkon na 145kW a naprosto luxusně je poladěný motor, který nevydává žádný dunivý zvuk a vibrace při řazení DSG, jak je známo u tohoto typu motoru. Spotřeba se mi snížila zhruba o 1 litr.

Toť moje zkušenost.

Pěkný den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

to je ta česká legislativa- pokud by v tomto bordelstátě vše fungovalo jak má, tak by jsi nikdy neměl projít emisema a stk, jen z toho důvodu, že jsi udělal zásah do spalovací soustavy a že v autě nemáš filtr, který tam musí být, takže už jen z toho důvodu, po vizuální stránce , by tě měli vyhodit, pokud si nový filtr nenamontuješ.. tak si na jednu stranu v pohodě, že jsi to ojebal, na druho stranu tady dýcháme ten bordel, který ti z chrochtáka lítá ven.,. proč myslíš, že tam ten filtr je.. ale je mi jasný, že v tomto státě je to stejně každýmu jedno... viděl jsem výfuk u jednoho auta s filtrem a u druhýho bez filtr a jako dost hnus... je to jako se stáčením km.. všichni by to zakázali ale každej to dělá a pak jsou všichni vedle když se dozví, že jejich auto má o 100 000 víc najeto než si mysleli..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Superba máme asi půl roku, r.v.2009, DSG najeto 95.000km koupený v něměckém salonu.

Nedávno mě začal zlobit DPF, svítila kontolka na palubce. Zavolal jsem do servisu, že prý mám auto projet minimálně 80 km po dálnici.

Projel jsem auto z Phy do Brna, kontrolka stále svítila.

Takže servis, kde mi řekli, že v řídící jednotce byla zapsaná chyba a že se kvůli ní se filtr nevypálil. Zkusí tedy vypálit filtr s napíchnutou diagnostikou, to se ale taky nepovedlo vypálit. Demontovali po mém schválení výfuk a DPF filtr se proplachoval vabkou, už se jednalo o poslední záchranu DPF. Bohužel, ani to se nepovedlo, diagnostika stále vykazovala špatnou průchodnost filtru.

Prý mě čeká výměna za 40.000,-Kč. A 40.000,- na dalších 100tisíc km...to nééé!!!

Čekal mě radikální řez. V servisu demontovali DPF, vnitřek filtru byl odstraněn a já se vydal do firmy MAX Tuning.

Tato firma spolupracuje na výrobě softwaru pro řídící jednotky do koncernových aut, čož mě velice rychle přesvědčilo. Je to jedna ze 3 nebo 4 firem, kde vědí, co dělat s ŘJ, nechtěl jsem pokoušet "noname" chiptuningové firmy. Odevzdal jsem auto s tím, že chci odpojit DPF a vyladit motor.

Po zhruba 6 hodinách práce bylo hotovo, filtr je odpojený, zvýšil se výkon na 145kW a naprosto luxusně je poladěný motor, který nevydává žádný dunivý zvuk a vibrace při řazení DSG, jak je známo u tohoto typu motoru. Spotřeba se mi snížila zhruba o 1 litr.

Toť moje zkušenost.

Pěkný den.

 

Ahoj, tohle by mě zajimalo teda jak ten motor teď reaguje docela bych se svezl pro porovnání s mým seriovým Passatem dsg 125kw.. Jaké zvuky myslíš z trojky na dvojku jak dsg tak jako mlaskne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Superba máme asi půl roku, r.v.2009, DSG najeto 95.000km koupený v něměckém salonu.

Nedávno mě začal zlobit DPF, svítila kontolka na palubce. Zavolal jsem do servisu, že prý mám auto projet minimálně 80 km po dálnici.

Projel jsem auto z Phy do Brna, kontrolka stále svítila.

Takže servis, kde mi řekli, že v řídící jednotce byla zapsaná chyba a že se kvůli ní se filtr nevypálil. Zkusí tedy vypálit filtr s napíchnutou diagnostikou, to se ale taky nepovedlo vypálit. Demontovali po mém schválení výfuk a DPF filtr se proplachoval vabkou, už se jednalo o poslední záchranu DPF. Bohužel, ani to se nepovedlo, diagnostika stále vykazovala špatnou průchodnost filtru.

Prý mě čeká výměna za 40.000,-Kč. A 40.000,- na dalších 100tisíc km...to nééé!!!

Čekal mě radikální řez. V servisu demontovali DPF, vnitřek filtru byl odstraněn a já se vydal do firmy MAX Tuning.

Tato firma spolupracuje na výrobě softwaru pro řídící jednotky do koncernových aut, čož mě velice rychle přesvědčilo. Je to jedna ze 3 nebo 4 firem, kde vědí, co dělat s ŘJ, nechtěl jsem pokoušet "noname" chiptuningové firmy. Odevzdal jsem auto s tím, že chci odpojit DPF a vyladit motor.

Po zhruba 6 hodinách práce bylo hotovo, filtr je odpojený, zvýšil se výkon na 145kW a naprosto luxusně je poladěný motor, který nevydává žádný dunivý zvuk a vibrace při řazení DSG, jak je známo u tohoto typu motoru. Spotřeba se mi snížila zhruba o 1 litr.

Toť moje zkušenost.

Pěkný den.

 

Pozerám, že máš rok 2009, takže už si musel byť aj na STK a EK nie? Prešlo to v pohode? Pretože tiež nad odstránením uvažujem, akurát sa bojím, že neprejdem cez EK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na STK by to mělo projít, měří se kouřivost ta je 0,5 +tolerance 0,5 takže max 1,0 např Octavia 1 tdi z 97 najeto přes 300 tis má 0,7 , takže pohoda , jen by tě mohli vyhodit kyž ti upraví soft a na kontrolkách ti neproblikne kontrolka DPF filtru, na stk nepoznaji jestli je kuchlej ale určitě přijde doba kdy legislativa nařídí nové přistroje na měření a STK jimi budou muset být vybaveny,

Já osobně mám najeto na S2 278 XXX tis km a filtr zatím maká...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 8 měsíců později...

Zklamu tě, ale když někdo tvrdí, že spolupracuje se Škodovkou na vývoji softwaru, je to sedmilhář. Myslíš, že koncernový inženýři by si nechali radit od české tuningové firmičky? Nechápu, že na tohle někdo může skočit. A když někdo takhle lže už by mě to bylo divný. Každopádně hlavně jestli ti to změřili na zkušebně výkonu a ten výkon tam je.

Co se týká filtru, mohl si ho nechat vyčistit profesionálně. Vyjde to do 10 tisíc, už i v čechách to jde, hlavně do toho nelejt žádnou vodu. Starý typy filtrů na Citroenech měli velký tý drážky, takže se to před 10 lety dělalo, ale do moderního filtru jak naleješ vodu, je po něm. Zkušenost pár lidí, co to zkoušeli chemií nebo wapkou třeba na BMW. Téměř jistá smrt. Takže čistit jedině suchou cestou, do pece a pak nechat vyfoukat tryskou popel. Jediná šance. Já už bych teda teď do odstranění nešel. Je to risk. Od přístího roku bude Praha nízkoemisní zónou a až měšťáci zjistěj, že můžou rejžovat na tom, že daj kapesník k výfuku a můžou ti vzít techničák a 6 bodů, bojím se že nebudou dělat nic jinýho. 

Ale chip taky plánuju, hned jak auto dorazí.

 

Superba máme asi půl roku, r.v.2009, DSG najeto 95.000km koupený v něměckém salonu.

Nedávno mě začal zlobit DPF, svítila kontolka na palubce. Zavolal jsem do servisu, že prý mám auto projet minimálně 80 km po dálnici.
Projel jsem auto z Phy do Brna, kontrolka stále svítila.
Takže servis, kde mi řekli, že v řídící jednotce byla zapsaná chyba a že se kvůli ní se filtr nevypálil. Zkusí tedy vypálit filtr s napíchnutou diagnostikou, to se ale taky nepovedlo vypálit. Demontovali po mém schválení výfuk a DPF filtr se proplachoval vabkou, už se jednalo o poslední záchranu DPF. Bohužel, ani to se nepovedlo, diagnostika stále vykazovala špatnou průchodnost filtru.
Prý mě čeká výměna za 40.000,-Kč. A 40.000,- na dalších 100tisíc km...to nééé!!!

Čekal mě radikální řez. V servisu demontovali DPF, vnitřek filtru byl odstraněn a já se vydal do firmy MAX Tuning.
Tato firma spolupracuje na výrobě softwaru pro řídící jednotky do koncernových aut, čož mě velice rychle přesvědčilo. Je to jedna ze 3 nebo 4 firem, kde vědí, co dělat s ŘJ, nechtěl jsem pokoušet "noname" chiptuningové firmy. Odevzdal jsem auto s tím, že chci odpojit DPF a vyladit motor.
Po zhruba 6 hodinách práce bylo hotovo, filtr je odpojený, zvýšil se výkon na 145kW a naprosto luxusně je poladěný motor, který nevydává žádný dunivý zvuk a vibrace při řazení DSG, jak je známo u tohoto typu motoru. Spotřeba se mi snížila zhruba o 1 litr.

Toť moje zkušenost.
Pěkný den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...