azriel Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 až tam daj řetěž z kosmických materiálů,tak budu spokojenej ... s touhle úpravou to jede taky dobře... dneska jsem se škádlil s 1.8T20V octou a do kopce krapet nestíhal .. na rovině mě předjížděl dlouho ... takže ta podložka neni asi na škodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oldaa Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 až tam daj řetěž z kosmických materiálů,tak budu spokojenej ... s touhle úpravou to jede taky dobře... dneska jsem se škádlil s 1.8T20V octou a do kopce krapet nestíhal .. na rovině mě předjížděl dlouho ... takže ta podložka neni asi na škodu Dobrý vtip. S 1,8T20V 110kW jsem jezdil přes rok a ten zátah byl super. I když jsem byl plně naložený a v kopci , tak když jsem šlápl na plyn , tak to úžasně zrychlovalo. Jako by tam kopec ani nebyl. 63 i 77 kW TSI se s tím nedá srovnávat . Asi ti nechtěl kazit náladu..... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Nebo s tím neuměl zacházet. I se starou Felicií 1.6 ujedu mnoha Octaviím TDI jenom proto, že spoléhají na to že to táhne vodspoda. Při sprintu do kopce je ale potřeba podřadit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 A nebo mel vzadu jen štítek.to Nevím... myslel jsem ze je to 1.6.proto jsem na to slapl a chtěl zkusit jestli se na to s 1.2 chytam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 (editace) Občas som jazdil aj z O1 1,8T20V, no bolo to treba trochu viac potočiť, aby to šlo, asi som čakal som od toho viac, pôvodné 1,2TSI vo mne zanechalo ďaleko hlbší dojem, tam asi som toho až toľko nečakal. Ono je možné, že mal na PP navolenú okamžitú spotrebu, to potom funguje ako účinná brzda . Editováno: 7. Říjen 2012, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 myslim,ze Falkon nepoznal ten zatah,co meli prvni auta,proto se mu to ted nezda jine,to musel poznat kazdy,ja mam eleganci i s ESP a pred upravou to jelo skvele,takze ESP do tociveho momentu nezasahovalo,Lubisku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 Jinak jsem mel auto v servisu a asi s tím něco dělali, protože se mi snížila průměrná z 6,5 na 5,3 a auto jede nějak jinak.je možný ze je jiná verze softu?po akci to bylo mdly a teď to jede jako před akci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falkon Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 to metas: přečti si o pár příspěvků výše kdy mám auto vyrobené to azriel: mě to taky přijde stejný jako předtím jen prostě od nízkých otáček přidali výkonu a tudíž bez znatelného zátahu od turba se to zdá pomalejší ale dle rychloměru mě to nepřijde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 Bud sem si už zvyknul nebo se ta 1.2tsi fakt rozjezdila ale až tak po 1000km od akce . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 To si si 100% zvykol, pod zámienkou načítania adaptačných hodnôt je očakávaná adaptácia vodiča. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Skoda že Vás nikoho nenapadlo si změřit nějaký kopec v okolí před akcí a po akci. Já často jezdím jeden dlouhý kopec a mám na svém autě vyzkoušeno, že když dole dám pří osmdesáti pětku a plný plyn, tak nahoře mám cca stovku na tacháči. Rád to zkouším s jinýma autama pro porovnání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oldaa Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Skoda že Vás nikoho nenapadlo si změřit nějaký kopec v okolí před akcí a po akci. Já často jezdím jeden dlouhý kopec a mám na svém autě vyzkoušeno, že když dole dám pří osmdesáti pětku a plný plyn, tak nahoře mám cca stovku na tacháči. Rád to zkouším s jinýma autama pro porovnání. Mám pocit , že kopec zůstal stejný. Ale pro jistotu ho přeměřím. :-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 A přesně takto to dopadá, když se baví člověk s technickým vzděláním s člověkem humanitního zaměření. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 11. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2012 Tak som sa dnes nechal nahovorit na 24W6 - kriterium 01. Prvé dojmy: jednička sa rozbieha živšie, na dvojke, trojke 4 a 5 už nie je taký brutalny zaťah turba od cca 1600 ot. Celkovo to nie je až take zle, myslel som že to bude horšie. Spotreba cca rovnaka. Soft 9697. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 11. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2012 To bude zrejme tým, že mne tam nahrali pred pol rokom 9695, ktorá ide na ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 11. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2012 nepřehraji ti to novějším softem když je požádáš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Já myslím ze jo. Ale musíš si o to říct. Třeba budou mit dotaz proc.tak stačí třeba odpověď proto a už to tam lejou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 Vedúci sa správa ako pako, už som sa ho na to pýtal asi 4x, skoro každý mesiac, stále o ničom nevie, ale v pondelok tam zavolám, poviem mu na rovinu, že pokiaľ viem, tak je už dávno iný FW, poprípade si budem pýtať "autoelektrikára", on ten problém je aj v tom, že to proste len pripojí k diagnostike a robí čo mu povie, číslo FW možno možno ani neregistruje. Ak nebude pomoci, tak sa tam ohlásim s hlučnými štartmi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 lubikSK, a čo tak skúsiť iný servis? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 19. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 (editace) BTW, píšete že máte verziu SW 9695 alebo 9697. Ja mám 2701 a nejak mi to nejde do hlavy. Je možné že verzie s DSG majú úplne iné číslovanie verzií SW? CBZB, r.v. 12/2011, a auto bolo podľa predajcu (kupoval som ho ako predvádzacie vozidlo), aj podľa nálepky v kufri na 24W6. Predajca mi povedal že potom ako s tým išiel večer domov, hneď druhé ráno dal podložku odstrániť, lebo to auto vôbec nešlo. Nakoľko mi auto slúži, neriešim to, len som bol prekvapený z tej verzie SW, lebo všetci tu uvádzate úplne iné čísla. Editováno: 19. Říjen 2012, autor: Ivan Horváth Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 20. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2012 Dneska jsem byl na předváděcí akci na Rapid a bavil jsem se o 24W6 s člověkem, se kterým jsem auto taky před koupí vybíral a ten říkal, že software zase tak velkou roli na snížení výkonu nemá. Hlavní roli hraje podložka, kterou se tyčka od turba tolik neotevře a tolik netlačí a říkal, že tenhle zásah hrozně dal tomu motoru na zadek - nejede a žere, zákazníci nejsou spokojený. Otázkou je, jestli můžu věřit jeho poslední hlášce na tohle téma - že by ty motory daly 20 000 km a hotovo. Minimálně u 63 kW by to neplatilo. Ty prej byly z továrny minimálně na 70 kW, lepší varianta měla aspoň 80 a po změnách mají ty motory cca. výkon jako v prospektu... Co je na tom pravdy, těžko říct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaktus69 Vloženo 20. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2012 Kecal. Turbo tlači viac ak je regulačny ventil zatvoreny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2012 kaktus69 má pravdu, když se obtokový ventil méně otevře, turbo samozřejmě více "tlačí". Buď jsi špatně poslouchal, nebo ten člověk kecá nesmysly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 20. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2012 Říkám, jak jsem dostal, v podstatě je mi to jedno, já bych jen raději nechal motor, jak byl před zásahem 24W6 Každopádně teď jde auto na záruční s rozvodama, snad mi to uznají... Ale už minule na garančce jsem jim říkal, že to tam je všechno původní, jestli to raději nevyměnit. Odpověď byla, že napínák je ok, že nebylo potřeba měnit... Teď se ale třese ten můj motor jak ratlík někdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Nám u manželky rooma dnes přehráli soft. Byla to bída, byl tam ten první flash a motor na trojáka přes 3.000 ot nešlo dostat. Teď po flashi to jede pěkně a má to i turbo kopanec na dvojku, trojku při 1800 ot. výš. Tak snad konečně bude ženuška spokojená s tsi 63kW. :-) PS: Dokonce na mě nekoukali blbě, když jsem řekl, že chceme novější soft, že to nejede. - Auto Opat Nupaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.