Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak dnes jsem koukal na palubní PC a svítí mi tam hodnota 6.4 a je to nezresetované od té doby, co jsem auto koupil, takže evidentně to s tou aplikací docela sedí. Příjde mi, že je PC poměrně přesné. Na appku mě upozornil kolega v práci, musím říct, že je to hodně povedená věc.. :-)

1.4 TDi má hodně dobrou spotřebu, má jí známý a mimo šílenej zvuk a vibrace si nestěžuje. Sám jsem však spíše benzínovej, navíc je mi sympatický, jak rychle se HTP ohřeje. Říkám, není to žadnej trhač asfaltu, ale jsem s ní spokojenej. Hodně záleží na členitosti cesty. I na D1 jsou úseky, kde jedu dlouho za nulu (sjezd na 45. km do Prahy) a naopak kopec, kde mám aktuální spotřebu 12 litrů (cca 28. km. do Prahy) :-)

Chip neplánuji, nevěřím tomu

Vloženo

používám jinou appku (PHM & Náklady od maze mobileapps), vedu si tam obě naše auta a obě paliva u každého (LPG i BA), dobrá věc na porovnání dvou relativně stejných motorů, avšak jiné zpřevodování a jiný typ LPG od toho stejného výrobce.

 

Tomik ... možná ten dobrý výkon bude i tím že je to z kopce, přece jenom kde je Liberec a kde Praha že :kol-28:

Vloženo

no jsou dost velké, ikdyž byl jsem překvapen jak je Liberec relativně nízko, v podstatě má stejnou nadmořskou výšku jako tady u nás, akorát že my jsme jižněji

post-3505-0-28753800-1409854525_thumb.jp

Vloženo

Zakládal jsem tuto diskuzi a protože se v pondělí s 1.2HTP po 15letech loučím tak dle PP a posledních najetých 2890km mám průměrku 5,6l...

S HTP jsem byl vždy spokojen byť jsou tyto motory v mnohém specifické...

Nyní už TSI...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

tak to bych zase tak černě neviděl. S roomem lítám každý rok Bulharsko 1600 km (90% podíl dálnice) a to ho mám zpřevodovaný nakrátko a jediný roblém vidím akorát ve spotřebě (díky vysokým točkám)

Vloženo

Rozhodně je blbost si myslet, že HTP není stavěné na dálnici. Je to prostě dvanáctistovka, dobře, nemá jeden válec, ale kdysi tu nebylo téměř nic jiného než litrové (max. 1.2 a tu a tam nějaká Lada s 1.3) motory a i tak se jezdilo. Já po dálnici jezdím velmi často. Jezdím předpisových 130 km/h, optimalizoval jsem auto tak, abych vozil co nejméně blbostí, dokonce jsem vyhodil i rezervu a vozím lepící sprej (hodně to autu pomohlo). Když jedu do Prahy, mám to kolem 5.8 - 6.1. Když jedu na Vysočinu z Prahy, tak je to více do kopce a mívám to tak kolem 6.5. A to podotýkám, že na to šlapu. Párkrát jsem jel i ekojízdu jízdu do Prahy, kdy jsem jel kolem stovky a do kopce jsem nepřidával, nechal plyn ve stejné poloze, byť jsem jel třeba 80. Výslednou jsem měl 4.7, ale to nebyla jízda, bylo to ploužení se. Takže na to kašlu a jezdím tak, abych nebyl brzda provozu. Motor to zvládne, jen je potřeba mít na paměti, že již po 7000km ztrácí olej své mazací schopnosti a sráží se v něm karbonový bordel, takže osobně motoru dopřávám časté výměny oleje. :-)

Vloženo

Tak tragicky by som to nevidel. Tých 15000 od výrobcu je fakt maximálna hodnota, ak sa jazdí občas vyššou teplotou oleja (vysoký výkon po dlhšiu dobu) alebo naopak krátke jazdy so studeným motorom, je vhodné (aj podľa návodu) interval skrátiť. Bežný človek to moc nerieši a nejaké to zvýšené opotrebenie ku koncu životnosti tej olejovej náplne nie je žiadna tragédia. Tých 7000km je vhodný interval pre tých čo jazdia v náročných podmienkach a chcú olej vždy v dobrom stave. Ja osobne ani v diesli a pri normálnom jazdení nechcem meniť po viac než 15tisíc. Naviac v tom HTP sú len 3 litre oleja a je to vcelku jednoduchá práca, takže som s tým nikdy nemal problém :-)

Vloženo

Ja som so svojim jazdil podobne a mal som presne tu zavadu jak ti co jazdia len na nakupy.

Pokial sa casto meni olej tak by to malo vydrzat aj tie rychle jazdy bez problemu.

Tak robustne ako Felicia to urcite nie je...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Také se přidám. Po 120 000 km jízdy po Praze (noční provoz, bez zácp, jen semafory) mám průměrnou spotřebu s Fábii II 1,2 HTP 51kw 5,2 l / 100 km. Olej měnil dle servisky po 15 000 km, Mobil Super 3000 5w40, servis vždy ve škodovce a jen originální filtry...

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

mám pocit že od 2002

Na našem trhu od 2002.

Dle dostupných informací se ale začal montovat už na konci roku 2001, zřejmě pro některé exportní trhy. Označení motoru bylo 1.2 MPI. Nová generace Pola byla představena také na konci roku 2001 a základním motorem bylo "HTPéčko".

Editováno: , autor: Tycoon
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Také se přidám. Po 120 000 km jízdy po Praze (noční provoz, bez zácp, jen semafory) mám průměrnou spotřebu s Fábii II 1,2 HTP 51kw 5,2 l / 100 km. Olej měnil dle servisky po 15 000 km, Mobil Super 3000 5w40, servis vždy ve škodovce a jen originální filtry...

 

Dosť slušná spotreba... Taxi? 

Inak ten Mobil by mal byť dosť dobrý olej, s ním by som sa nebál jazdiť aj maximálkou po nemeckej diaľnici v lete. :-)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Dlouhodoba spotreba dle tankovani vetsinou plna-plna 6,37, jizda po meste plus okresky.

 

Zajimave vsak je, ze PC ukazuje dlouhodobe 6,0. To je velky rozdil vuci skutecnosti  kol1

  • o 7 měsíců později...
Vloženo (editace)

Počítač říká 6,0.

Kdyz je du sam do kopcu bere 9,0 ,rovina 5,5, z kopce 3,0. A musis jet klidne a pomalinku.Pred kratkym kopcem vcas naopak sešlapnout! Z velkych kopcu vzdy bez plynu za 0,0.

Editováno: , autor: pawka

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...