Přejít na obsah

Clintův sraz Octavia u Prahy


Clint

Doporučené příspěvky

v Německu parkuju stabilně venku a v ČR u rodičů v garáži u baráku. Tam je asi 16°C, takže pohoda. A kdyby byla zima, tak tam je i topení... ale sednout ráno do vymrzlého auta není to pravé ořechové, ale zas to člověka slušně probere... A ta ranní rozcvička se škrabkou - na kombíku jsou z toho prý dobrý svaly :kol-28: zatím teda u sebe nic nepozoruju, tak abych nedělal něco špatně :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MPI 130 jede, jen mu to trvá dýl než TSI :), Jinak jak tady čtu webovou nevraživost vůči jiným než TSI motorům, mám malou obavu s MPI dorazit :), abych všechnu tu tíhu argumentů unesl :), nejsem vystudovanej mechanik, tak ty plusy x minusy nějak neřeším :). Ale až uslyšíte cvrkot LPG vstřikovačů, všichni se zamilujete :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koberecky neluxuju, uz sazim brambory na leto :D, auto je od toho aby jezdilo.

mirek2007

prijed, ukazu ti motor, jakej jsi ani ty nevidel, ja kdyz ho videl, tak jsem myslel ze je jen pro predni napravu a sel jsem se podivat do kufru, jestli tam neni dalsi jen na zadni napravu :D a k memu prekvapeni tam nebyla ani rezerva :D, mam ji asi nafukovaci pod sedackou

BTW:

ptal jsem se na zadni svetlo O2 a stoji 1500Kc (konci A) a 2100Kc (konci B ), ale ani jeden prodejce mi nebyl schopnej rict, proc je jedno drazsi a ja mam samozrejme to drazsi (jeden se me chtel rychle zbavit, tak rekl ze ma jiny usporadani zarovek - tomu moc neverim)

opravu planuju po srazu, pristi tyden se budu objednavat

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si myslím,že to tak horké s tím benzínem vs. nafta nebude , jelikož zástupců naftových motorizací moc nepřijede.

Za mě : nezáleží na obsahu motoru ani palivu ,ale na dobré náladě,která nám snad nezmrzne - i když podle aktuální předpovědi by se mělo oteplit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukam na stranky skodovky, a konfigurator u octavii uz neni a je jen u kombiku, kdyz se ale vleze na obecny konfig., tak pote octavia jde vybrat a kdyz clovek chvili hleda, tak 1.4MPI najde :) (paradoxne ale u klasicke verze, ne u cz edice - ktera je levnejsi a v zakladu dava 1.2TSI, museli usetrit jinde)

mimochodem, to je ale bordel v tech verzich, jakej je rozdil mezi klasickou o2 a cz edici?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klasická OII je neskutečně nevýhodná, CZ edition má klimu, elektrická okna a zrcátka za menší peníze. Raději jsem si doplnil nejlevnější octavii 1,6 MPI LPG o vhodné doplňky a vyšla levněji než ambition, mám tedy primu - social wagen :-) s tónovanými skly, lepší sedačky, tažné, paket pro špatné cesty a pár drobnostmi, zloděj to obejde a hrůzou uteče, žádné xenony, žádná navigace, žádné elektrony a ani motor, jen motorek na plyn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...