Bofors Vloženo 20. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 Zdravím všechny uživatele, v OIII se představí nová řada motorů, zajímá mě váš názor na konstrukční posun 1,2 TSI popřípadě 1,4 TSI. Dostalo se ke mně, že má jít o pohon ventilového rozvodu řemenem s prodlouženým intervalem inspekce/výměny, 16v hlavu u 1,2 která byla dříve 8v, integrované výfukové svody v hlavě válců, proměné časování ventilů, změny na turbodmychadle, při vysoké zátěži snížená spotřeba paliva použitím jiného katalyzátoru- tomu poslednímu příliš nerozumím. Jízdní projev očekávám na úrovni předchůdců ale myslíte si, že tyto konstrukční změny výrazně zlepší nepříliš dobrou spolehlivost těchto agregátů, zvláště změna pohonu rozvodu řetěz/řemen? Uvítám časem i osobní skušenosti! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 Tak předně se teď bavit o spolehlivosti je jen čirá spekulace. Vždyť rozvodový řetěz je bezúdržbový a všichni tady vidíme, jak to s tou bezúdržbovostí ve skutečnosti je... Když čtu o prodlouženém intervalu výměny rozvodů, tak mně to právě připomíná již výše zmíněnou "bezúdržbovost". To vše ukáže až čas. Podle mně zatím známých informací mají tyto motory (1.2 TSI) společný pouze název. Tou sníženou spotřebou při vyšší zátěži se myslí to, že se nebude používat obohacení směsi ke "schlazení" spalin - to proto, aby "neshořel" katalyzátor - právě z důvodu, že spaliny budou schlazeny v integrovaných svodech v hlavě motoru chladící kapalinou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 (editace) Tak rozvody uz se snad delat naucili (doufejme), s zivotnosti a spolehlivosti bych to u 1.2ky s vykonem 77kw moc optimisticky nevidel za jakychkoliv okolnosti. Jeste me porad nikdo nepresvedcil, ze by jiz neplatilo "Objem nicim nenahradis". Nerikam, ze se casem treba presvedcit nenecham, ale zatim me spis VW presvedcuje o pravem opaku. Editováno: 21. Prosinec 2012, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svirus Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 (editace) Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem. Editováno: 27. Prosinec 2012, autor: svirus 1 16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 krasne napsano.tez mam tsi a fakt se nebojim.Jelikoz se chystam za nejaky cas do O3 a opet s tsi tak jsem taky zvedav jak s tim potorem bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Jsou stejně lidi co budou spokojeni i kdyby ten řetěz měli měnit každých 20t.km. A tak to má být,takové zákazniky oni potřebují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 treba tvoje zkusenost.no ale to se posunujeme jinam. urcite remen nebude posun k zivotnosti.chlazeni spalin v hlave to bude zase problem s ventily jako u htp ale tam to bylo zapriceneno necim inym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 No a proto nemá smysl teď tady řešit životnost motoru TSI EA 211, který ještě ani není ve Škodovce v prodeji. Začíná se to zase zvrhávat v diskusi o rozvodech staré 1.2 TSI. EA 211 TSI 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Pritom ja jsem zrovna na rozvody v souvislosti s zivotnosti malych turbomotoru nijak nenarazel. Rozvody u TSI je cista neschopnost VW pri testovani a kontrole v kombinaci se snahou maximalne usetrit. Nicmene s downsizingem to nema nic spolecneho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 1.2 TSI 63 kWMaximální výkon/otáčky [kW/min-1] 63/4300–5300Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 160/1400–35001.2 TSI 77 kWMaximální výkon/otáčky [kW/min-1] 77/4500–5500Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 175/1400–4000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabiahtp Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 Neví někdo kdy tento motor 1,2 TSI EA 211 dají jestli vůbec někdy do současné Fabie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 do současné Fábie těžko, to bude až v třetí generaci bych řekl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Tady je sice Golf 7, ale s motorem 1.2 TSI 63 kW na brzdě: http://www.autorevue.cz/na-brzde-volkswagen-golf-12-tsi-63-kw#utm_source=digiarena&utm_medium=selfpromo&utm_campaign=rsshub_page0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bofors Vloženo 22. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2013 výborný odkaz, chtělo by to i na ostatní motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 (editace) Foto motoru 1.2 TSI 63 kW (prozatím jen z VW Golf VII): Editováno: 29. leden 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hollywood.2 Vloženo 30. leden 2013 Sdílet Vloženo 30. leden 2013 Neví někdo kdy tento motor 1,2 TSI EA 211 dají jestli vůbec někdy do současné Fabie ? Nebude,je určen pouze OIII a za necelí rok do Rapida a potom facelifty....Stávající Fabie budou mít stále řetěz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hollywood.2 Vloženo 30. leden 2013 Sdílet Vloženo 30. leden 2013 (editace) Pánové tady jsou ......... 031 Motory EA211.rar Editováno: 30. leden 2013, autor: hollywood.2 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bofors Vloženo 30. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2013 dokonalý příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 hollywoode.2 - super příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bofors Vloženo 4. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 není špatné což? jen ta GPS rychlost krapet nestíhá :DDD taky dobrá špona Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeCarter Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 ten řidič-redaktor tomu dost nakládá... ale nedá se popřít sportovní nádech TSI... zajímala by mě akcelerace 1.4 tsi, ta jednadvojka na tom není vůbec špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 Specialne pre LeCartera : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bofors Vloženo 5. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 O OIII silně uvažuju v horizontu cca půl roku a chtěl jsem původně 1,4 TSI ale čím dál víc se přikláním k 1,2 TSI 77Kw a radši něco navíc z výbavy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 ...jestli můžu poradit, svez se v obou, je to někdy problém sehnat obě motorizace u dealera, ale nebudeš litovat...za sebe můžu říct, že pokud jezdíš často sám nebo ve dvou, tak stačí 1,2 TSI 77 kw, ale jestli máš rodinu a jezdíte často na hory nebo na kola tak bych rozhodně šel do 1,4 TSI, tu neutaháš tak lehce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeCarter Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 to rodolfo: díky za videjko...ten rozdíl ve zrychlování, mezi 1.2 TSI 77kW a 1.4 TSI 103kW, není až tak markantní (vycházím z porovnání na videích, vím že to není směrodatný)... na to že mezi nimi je 1,9 - 2 sekundový rozdíl z nuly na sto, tak se ta jednadvojka drží slušně... ale jak píše chleidy, když plně obsadím auto a naložím kufr už to bude znát, že jednačtyřka bude mít navrch... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.