Přejít na obsah

Palivový filtr


MILAZAR

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Tak jsem se dnes v rámci 60 000km údržby rozhodl vyměnit palivový filtr. Nejasnosti kolem toho jsem měl dvě, a to jaký filtr mám. Jsou totiř dva typy, jeden s tlakem na výstupu 3bary a jeden 4bary. Takže nakonec pro můj motor HTP-BZG 51kw je to filtr na 4bary. Koupil jsem si značku Meile, snad rozumný poměr cena/kvalita.

Druhý problémek jak odpojit ty rychlospojky a nezničit je . K tomu je nutné znát princip a celkem pěkně je to vidět zde :

 

Výměna proběhla bez potíží, moc místa tam není, auto jsem měl přizvedlé. Výstupní hadice šla krásně, je nutné zmáčknout ten bazmek na plastové spojce a potom stáhnout. Na druhé straně je to však podstatně horší tam se hadice hned lomí a jdou nahoru, na plastové nástrčky -na tu pojistku která se mačká se nedá dostat protože je to blbě natočené. Vypomohl jsem si teda plastovou stahovací páskou (asi každý zná). Tu jsem nasadil a stahl kolem spojky,čímž se zmáčkla pojistka a potom šly hadice krásně stáhnout.

 

POZOR! když odpojíte hadice tak vyteče trochu benzínu, tak pod tím nemějte hlavu,nečumte do toho a nekuřte !

 

Pro zajímavost přikládám pár fotek. Filtr by měl být ještě originál z továrny-zde je zajímavé značka UFI vyrobeno v Čině. Potom řez jak to vypadá uvnitř-redukční ventil a vložka jako na olej akorát menší, a na závěr "tmavší papír-vstupní špinavá strana filtru,světlejší výstup paliva do motoru" Nedokáži objektivně posoudit zda bylo nutné filtr měnit. Filtr stál 340Kč a když už nic jiného tak výměnou odlehčím palivovému čerpadlu. Aktuálně najeto cca 66 500km

post-42201-0-36029500-1401971857_thumb.j

post-42201-0-11284100-1401971869_thumb.j

post-42201-0-68590400-1401971889_thumb.j

post-42201-0-38975200-1401971918_thumb.j

post-42201-0-98412000-1401971949_thumb.j

post-42201-0-34902000-1401971975_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Dnes jsem též měnil palivák, dal jsem Filtron. Výměna celkem šla, jen u té výstupní hadice, když jsem ji zmáčkl, tak pak šla lehce stáhnout i nandat, tedy nezacvakla. Tak jsem malým šroubovákem jakoby podebíral tu pásku a pak to nasadit šlo, tak snad ok. Jinak abych si co nejméně zavzdušnil, tak jsem před zapojením výstupní hadice zapnul čerpadlo, aby se naplnil filtr. Vyteklo sice trochu benzínu, ale snad to splnilo svůj účel. Filtr Ufi vypadal po 10 letech ještě celkem dobře, ale na jednom místě začínala koroze a vytekla z odvzdušnění špína.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

moje už má takřka 321 000km a mám ho stále origo. Pravda, neprošlo přes něj zdaleka tolik BA, jako by bylo čistě při provozu na BA, ale benzín přes něj cirkuluje pořád, ikdyž jedu zrovna na LPG a toho tak často neobměňuji (a tankuji povětšinou no name). Takže tvými 75t km bych se ani nevzrušoval :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...