Marif Vloženo 14. Březen 2013 Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 Octavia 1,9 tdi 77 kw rok 2004. Zdravím mám takový divný problém s autem ,jedu zapne se kontrolka na asr na palubovce i dole pod radiem auto jeste chvilku jede pak chcipne a nejde nastartovat uz jsem ho měl dvakrat v servisu poprve vymenily palivovy filtr pry byl cerný jeden den to jelo a udelalo to znovu zdechlo vyplo se asr nesli stahovat okna ani zasuvka na zapalovac nejela mam tam prehravac na mp3 . Ted pred tim nez to zastavilo uplne jsem zjistil ze kdyz se drzim kolem 2500 otacek tak to jede jakmile jsem tam ale dal 4 rychlost a jel do kopce a dostal se na 2000 otacek tak to zacalo chcipat kdyz jsem pridal tak se to zas rozjelo nakonec to po 10 kilometrech uz nepomahalo a zastavilo uplne nevi nekdo co by to mohlo být za závadu ? .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 (editace) Diagnostika napsala co? Bych to tak viděl na čerpadlo v nádrži a ještě nějaký elektro problém. Editováno: 15. Březen 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marif Vloženo 15. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 V servisu mne rekli ze to zadnu chybu nanapsalo a pokazde to tam normalne nastartovali to deal hlavne zajizdy ze se vypne to asr a po case to chcipne a nejde nastartovat ani na dalsi den ,nechapu jak to ze to v servisu nastartujou .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Těžko říct...co takhle relé 109? Možná máš ucpaný sací koš v nádrži. Co baterka? Jak drží kapacitu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marif Vloženo 15. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 baterie je vybitá uz jednou jsem ji dobíjel po navsteve servisu a vcera jsem to zkousel jen dvakrat startovat kámoš mne táhl 10 minut domů a nešli po 5 minutách stěrače ..to relé je asi za palubovkou ze ? problém je že jsem ji jeste nerozdělával nevím jak na to .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Neříkej, že tam máš původní baterii z roku 2004? Diesely OII mají v zimě po nastartování ohromný odběr, jen topný člen má pojistku na 100A, pak máš dožhavování, světla atd… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marif Vloženo 15. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Ta baterie startovala v zimě při - 15 uplně v pohodě neměl jsem s ní žádný problém až těd jak se projevila ta závada se nějak vybíjí nevím jestli je to tím že to bylo v servisu nevím jak často to tam startovali dal jsem ji kámošovi nabít ani nevím jak dlouho ji nabíjel má svářečku která se přepíná na nabíjení .Jinak vůbec nevím jak dlouho tam ta baterie je to auto jsem koupil minulý rok v listopadu .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Ohledně relé 109 je něco napsáno tady http://www.ntbook.cz/index.php?pageID=Skoda-Octavia-defekt-rele-109 Tu baterii bych zkusil proměřit a kdyžtak si půjč jinou a vyzkoušej. Možná Ti umírá a tohle je jen křeč před smrtí. Ještě zkus zkontrolovat kontakty na alernátoru a mrkni na pojistky na baterce, jestli jsou ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Startování není až takový problém, ale pak prvních pár km jízdy dostává baterka zabrat, to je nějaká stovka ampérů a když není baterie úplně ok, tak o to víc si auto vytáhne z alternátoru, což mu dělá moc dobře... Co znamená, že auto nešlo nastartovat, jako že jsi točil, ale nechytalo, nebo to ani moc dobře netočilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marif Vloženo 15. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 auto zastavilo zkoušel jsem startovat 2 krát startér točil a nechytlo to .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marif Vloženo 15. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 tak jsem si pročetl ty závady ohledně relé 109 a prý když se neobjeví kontrolka žhavení tak je to závada toho relé mně se ukáže a pak začne blikat stávalo se mně to i za jízdy ještě než to začalo dělat problémy že blikala kontrolka žhavení chvilku a pak vždy zmizela . Zkusím tu baterku koupit novou ale nemyslím si že je to tím ta baterie ještě šla když mne táhly a okna už nešli stahovat ani zásuvka na zapalovač nefungovala a ještě to vyplé asr .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Co znamená nechytlo? Držel jsi klíček auto zatočilo dvakrát a smrt, nebo jsi to nechal protočit jen dvakrát a pak jsi to vzdal sám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marif Vloženo 15. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 dvakrat dlouze jsem to protocil nechytlo tak jsem volal odtah kdyz se ti tohle stane po třetí tak už nic jiného ani dělat nejde ale jak už jsem psal nahoře baterka po 10 minutach odcházela přestali jít stěrače když jsem dojížděl už to ani moc nesvítilo .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Nejprve ji nabij, pak proměř a pak kdyžtak teprve kup novou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marif Vloženo 15. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 ok nabiju a proměřím uvidíme v každém případě to už potřetí tahám do servisu nemám ani tu nabíječku začalo se to srát zrovna před výplatou :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Nabíjení je samozřejmě nesmysl, půjčit si jinou baterku, tím to vyloučit a případně hledat dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marif Vloženo 15. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 nj tobě se to lehko řekne ,kdo ti ted pujčí baterku a když už je tu 100 procentní šance že to zase udělá a zůstaneš viset někdy závislej na odtahu včera jsem jel 20 km při - 5 stupních s otevřeným oknem a neměl jsem ani čepici ani rukavice ,tak jsem tomu servisu věřil že to opravily přitom tam vůbec nic nevyměnovali jen tam nasadily budíky a proměřovali tlaky atd a normal to jelo .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Tak abych to schnul a pochopil. Auto začalo cukat, zhasl motor a nenastartoval jsi, tedy nechal jsi se odtáhnout do servisu, kde auto normálně nastartovali, aniž by s ním cokoliv dělali? Poté napíchli na VAG, nezjistili žádnou chybu, poté proměřili tlaky, tedy vyloučili palivové a tandemové čerpadlo a pro jistotu alespoň vyměnili palivový filtr? Auto ti předali, ty jsi dojel domu a měl jsi vybitou baterku, tu jsi nabil. Vyrazil po pár km to opět přestalo jet, dvakrát jsi to protočil a nic, tak tě kamarád odtáhl domů a cestou ti opět umřela baterka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marif Vloženo 22. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 Vyřešeno byla to vypálená ridici jednotka asr ktera je hned za baterkou .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 Kvituji,že jsi po vyřešní problému napsal,co tomu bylo. V tomto smyslu upravím i název vlákna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.