Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Můj názor - pneu od významých výrobců obecně určitě nejsou špatné a asi neuděláš chybu, když si nějaké pořídíš. Jen prostě někdy nesednou některým řidičům.

Vloženo (editace)

A co ty Polarisky? Já na nich jezdím, co se pamatuju a významnější krizovou situaci jsem na nich nezažil. A to jsem s nima jezdil neprojetým sněhem a já nevim kde ještě, takže bych si je klidně koupil. Ale možná žiju jen ve sladké nevědomosti. Počitají se i ty do významných výrobců?

Editováno: , autor: bill.jr
Vloženo

Heh, myslel jsem Michelin. Dunlop, GY, atd. Barum to zrovna není. Ale proti Polarisům nic nemám. Léta jsem je měl na svých autech, teď mám nové Polaris 3 na služební Fabii a žádný problém s nima není. Možná nepatrně sviští na mokru. Jen zatím v Praze nebyl prakticky žádný sníh.

Vloženo

Polaris?? Měl jsem na fabiích polaris2 a i teď na rapidu polaris3 .... u fabií bez problémů i na čerstvě zasněžené Šumavě nebo v Českém lese. Na rapidu nevim zatím není sníh. Na fordu byli Continental nevyjel jsem kopeček od garáže.... ale asi záleží na vozu a řidiči 

Vloženo

Ty by neměli zklamat. Já měl na autech už více značek, ale musím potvrdit, že renomovaní výrobci opravdu nezklamou a opravdu je to i o řidiči a stylu jízdy, bohužel. Za mě ověřeny Dunlop, Continental, Fulda. Pak Barumky, ale dle mě takový nějaký střed, občas klouzly, nějaký to hučení - střed. Nejlepší co jsem zažil byly Dunlopy Wintersport 4D na Oktávce - s těma jsem se ničeho nebál a dal bych za ně ruku do ohně. Teď mám ty Firestony a ne-e, nedoporučuji, pokud, tak snad raději i ty Barumky než Firestone. Ale je to možná jen mým stylem, nevím..mě a mému okolí prostě nesednou (jeli s tím další 2 lidi a potvrdili mé názory). 

  • o 6 měsíců později...
Vloženo (editace)

Kde furt proboha berete že tenčí guma je lepší na zimu než širší tady máte odpověď že tomu tak není s internetu na KKpneu.cz                        

 

Je na zimu lepší širší pneumatika nebo užší?

V zimě se zcela vyjímečně pohybujete v hlubokém sněhu. Daleko běžnější je provoz na zmrzlých nebo mokrých vozovkách při vysokých rychlostech. Při tomto provozu má široký plášť jasnou výhodu. Široký rozměr má více ostrých hran v záběru, je ovladatelnější za sucha i za mokra a výrazně lépe brzdí a zabírá, především díky větší styčné ploše a lepšímu rozložení tlaku ve stopě.

Editováno: , autor: Motaaa
Vloženo

Já mám teď 17" na rapidu 215/40 jak léto tak zima a v zimě bych neměnil  podle mě to co píšou je pravda širší je lepší ale cena zase za gumu děla 4000kč to jediné je negativní, podle toho hodně lidí to odradí koupě větších kol na zimu a kupují uzké 14" a pak mluví že jsou lepší protože jsou uzké.Chápu že nemůže dát každy za gumy 20 tisíc ale ať nepíše blbosti proto jsem tu dal odpověď co píše odborník.

Vloženo

Na tak lehky auto si daji na zimu siroky gumy jenom prazaciii a spol. Kdo nekdy jezdil na poradnym snehu a v drsnejsich podminkach, tak to neudela. Takze do mesta je to jedno, ale na poradnej snih uz ne.

Vloženo

No tak Pražááák nejsem a k horám to mám 20 km konkrétně Beskydy a stejně mám 17" 215/40 ale neberu vám to dejte si tam klidně i 13" jak jsou ty kola uzké tak lepší já budu mít své a nemám problém.

Vloženo

Na ujetém sněhu a na ledu na silnici jsou jasně lepší širší gumy, mají větší kontaktní plochu a tím pásem větší přilnavost. No a pokud napadne přes noc 30 čísel sněhu a silničáři si toho nějak nevšimnou tak jsou lepší užší pneumatiky. Takže je nutné koupit oboje a ráno vždy podle situace přezouvat.  :kol-98:

Vloženo

Ja si dovolim zase nesouhlasit. Ty sirsi jsou dobry na tezky auto, na lehky ne. Na lehkym aute se ta hmotnost rozprostre do vetsi sirky a lamelky se tim min zakusujou. Celej zivot mam jenom Sava Eskimo a mel jsem sirku 165 a pak jsem presel na 185 a rozdil to byl tak fatalni, ze jsem tomu skoro neveril. Ale bestli bude mmit Rapid 185 nebo 195 bude asi jedno, ale 215 uz bude dost neprijemny

Vloženo (editace)

Mám na prodej 16" Dione na R včetně origo gum Dunlop. Jeté 5000km (jezdí manželka takže jako nové). 

Kdyby měl někdo zájem tak se ozvěte do zprávy.

 

Sorry za OT.

Editováno: , autor: Jakoob
Vloženo

To wormen :lehké nebo těžké auto, vždy větší kontaktní plocha zvyšuje tření. Tady bych Ti mohl namítnout že při vyšší váze se zvětší odstředivá síla která v zatáčce dříve auto utrhne ze stopy. A voda? Lehčí auto je samosebou dříve nadzvednuté do aquaplaningu ale to je zase jiná kapitola fyziky.

Vloženo

Ježíš já sem tak blbý zase sem špatně koupil budu je muset prodat 17" a koupit plechy 13" s felicie ty budou nejlepší na rapida uzká malá guma a cena za pár korun včetně kol a už nebude mě nikdo ani řadit mezi Pražáky. :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...