Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

sup 2 není zázrak? jelikož to ani nemá oproti pašíkovi DCC a vzducháč může mít jenom A6... takže to místo vzadu pro pasažéry, twindoor, místo pro řidiče.  alespon konkurence proti mondeu.

mawe to říkáš ty co hobluje pomalou 1.6 tdi? :D stovku tam máš ihned, do 200 to furt zrychluje slušně. rozhodně ta 3.6 najede více jak nějaká 1.6 se vstřikama od siemensu.... a ještě si zapomněl na to, že SUP je furt větší než nějaká o3... jasně kdo kupuje 3.6, tak musí mít i banány....

tak jasně že přeplnovanej tahá i odspoda a o3 je menší... jde o preference jednotlivců.. já ovšem bych zvolil Golfa popřípadě oktu rs(ovšem zase roční vuz)...

 

 

zpět k tématu: zase test kombíku v RS, pane bože...  focus ST kombi, jéžiši majra koho to napadlo.. zase evropskej trh.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli potřebuješ, tak si napíšem  v tvém tématu. 

zpátky k RS 3 ;):kol-47:

 

ještě k tomu testu, určitě u verze RS budu řešit kombíka a velikost kufru, spíše bych řešil velikost kol a zvýšení vykonu motoru... hold někdo potřebuje velkej kufr :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli potřebuješ, tak si napíšem  v tvém tématu. 

zpátky k RS 3 ;):kol-47:

 

ještě k tomu testu, určitě u verze RS budu řešit kombíka a velikost kufru, spíše bych řešil velikost kol a zvýšení vykonu motoru... hold někdo potřebuje velkej kufr :D

Je vidět, že ty stále nechápeš, že RS není žádný čistokrevný sporťák. Je to normální vůz své třídy s celkem solidně výkonným motorem a poněkud "ostřejším" vzhledem, vyznačující se vyváženým poměrem mezi užitkem a řekněme nějakým řidičským zážitkem za volantem. Toť vše. Není třeba z něj dělat něco, co ve skutečnosti není. Toto řeší tak maximálně nevybouření puberťáci typu - ty woe, to je kchára, mám RSo, twl to je hustý, to načipuju na tři sta koní woe. Že bys mezi ně patřil? Podle příspěvků ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hold každej na to máme jinej názor.

no hold plno lidí tam dává Turbo z S3,brzdy z S3,R8 apod, součástky, vyztuhy, intercooler, jiné sání apod a z těch 300 koní z toho dostanou. 

 

bez problému z tsi dostaneš o cca 40kw více na manualu bezpečně.

 

Tak běž o stránku zpět a přečti si znova ten srovnávací test Octavie RS s Focusem ST. Není to jen o výkonu motoru! Třeba to ST má výkonnější motor, ale RS ho na okruhu i ve zrychlení porazí, protože nemá problémy výkon dostat na silnici! Možnosti předokolky jsou omezené a když to přemotorizuješ, tak budeš akorát měnit přední gumy každý rok, ale ve zrychlení z místa to krom větších zásahu ARS, či častějšího hrabání nepoznáš. Ale holt jiná prdel, jiný vkus....

Editováno: , autor: Kubis001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Modrobílí si také tradičně skvěle vyhráli s nastavením ESP, které pustí záď v rychlé zatáčce do mírného přetáčivého smyku. Přestože přetáčivý focus zůstává za všech okolností bezpečně pod kontrolou, není tak „blbuvzdorný“ jako v mezních situacích tvrdošíjně nedotáčivá škodovka..." nejde jen o výkon,ale i o požitek v zatáčkách..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak běž o stránku zpět a přečti si znova ten srovnávací test Octavie RS s Focusem ST. Není to jen o výkonu motoru! Třeba to ST má výkonnější motor, ale RS ho na okruhu i ve zrychlení porazí, protože nemá problémy výkon dostat na silnici! Možnosti předokolky jsou omezené a když to přemotorizuješ, tak budeš akorát měnit přední gumy každý rok, ale ve zrychlení z místa to krom větších zásahu ARS, či častějšího hrabání nepoznáš. Ale holt jiná prdel, jiný vkus....

Dovolím si s tebou z časti " nesúhlasiť " . Už napríklad Cupra R mala 265 koní na prednej náprave - Focus RS ešte o čosi viac. Pri rýchlosti do 80 km / h možno ten výkon nevyužiješ - ale prevažná vačšina ľudí nemá potrebu závodiť na križovatkách ale jednoducho chce rýchlejšie " predbehnúť " . A na suchej vozovke ti 350 nm resp 450nm ( po prechipovaní )  na 3,4,5 stupni len veľmi ťažko prekĺzne. A navyše na benzíne je to o trošku menej dramatické ako napríklad nakopnutie na niekdajších TDI v oblasti 2000 ot kde si bežne napríklad na motore ARL mal iba chipom cez 420 - 430 nm.

A myslím si že na benzínovej tsi hoc aj s 300 k sa ten plyn bude omnoho lepšie dávkovať ako na obstaróžnejších prechipovaných tdi.

Jednoducho je nereálne aby niekto nepostrehol rozdiel v tom istom aute - v zrýchlení napr z 80 na 150 - medzi 220k a 300k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já zase lehce nebudu souhlasit s tebou. Třeba ta Cupra R byla známá svou přemotorizovaností a problémy s přenosem výkonu. Ford Focus RS zase nikdy v reálu těch přes 300 koní neměl (tuším na brzdě v reálu kolem 285k) a tam přenos výkonu řešila úplně předělaná, nově vyvinutá a patentovaná přední náprava i za účelem přenosu síly motoru. Vůbec bych se nedivil, kdyby reálný výkon Škodováckého 2,0 TSI na brzdě byl kolem 240 koní. Což mi na danou koncepci přijde dost. Samozřejmě, že poznáš rozdíl načipovaného 300k motoru proti standartu 225k na dálnici, když budeš měřit zrychlení ze 150 Km/h na 200 Km/h (otázka je kolikrát to lepší zrychlení využiješ). Já ale psal o běžném zrychlení z místa, taková klasické světla na křižovatce. Tak jsou prostě limity předního pohonu a běžné nápravy dané a do určité rychlosti ti nepomůže k rychlejšímu rozjezdu ani 350 koní. Více výkonu je zde už škodu, u RS co jsem zkoušel, mi to přišlo tak, tak akorát. S turbobenzíny je právě práce s plynem obecně celkem špatná, prostě turbo nastoupí od 2000 otáček více a trhá asfalt. Pokud si se někdy rychleji rozjížděl z mokré křižovatky se silnějším turbo motorem než 1.2 TSI tak to ale asi znáš.....

 

Taky pro rychlost nemá význam, když na výjezdu ze zatáček s takovým výkonem na první tři rychlosti v podstatě v kuse hrabeš.

Editováno: , autor: Kubis001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V O3 RS som dokonca ešte ani nesedel - ale o2 RS nemala problém už ani na dvojke a aj 400 nm v tdi sa skrotilo v 3500 ot na dvojke...

Ale budiš pokial sa bavime o pretekoch v meste zo semafóra na semafór je úplne možno zbytočných aj tých 220 ps ( reálne na brzde má 225 ps v neakom časopise to merali na brzde ak si niekto spomenie v ktorom kludne ma doplniť ) ale tieto súťaže prenechávam iným.

Mne skor ide o niečo takéto : http://www.youtube.com/watch?v=tSn_jML5l9Q - aj 360 ps ( neviem koľko NM ) na 3 ku nehrabne.

Bohužial O3 RS 4x4 nebola nie je a pravdepodobne ani nebude pretože čakacie rady by na nu neboli 6 mesiacov ale rok a pol :D

Ale diskutujeme tu o nezmyselnostiach - aj ked o tom internetové diskusie predsa sú :kol-48:

 

A aby som doplnil - dokonca aj Peugeot 1.0 vvti na mokrej vozovke na 155mm balonikoch zahrabe aj na 2 ke ( pri prehadzovani ) ale na semafóroch strávim 0,0004% času ( nejazdím ani po Bratislave ani Prahe ) a 90% času v rýchlostiach 80+ a práve tam ma zaujíma výkon ak by nie kúpim si HTP zaradím sa do pruhu za Aviu a jazdím za 5 litrov LPG :D

 

A ak zaprší možem mať 1000 koní a hnaných 6 náprav - neblbnem - každý kto už zažil čo je to aquaplaning na skvelých Česko - Slovenských diaľniciach - na ktorých vobec nie su vyjazdené koľaje v ktorých stoji X cm vody - uprednostní život pred smrtkou.  

Editováno: , autor: dvorcidlo0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice něco jiného je trakce při zatáčení či rovině a u toho hrabání jsem se bavil spíše o ovladatelnosti plynu u turbomotoru, než o tom s co všechno dovede hrabat na mokru (úplně všechno), ale jinak přesně tak. Kecáme o blbostech a od toho přece fóra jsou.

 

Hlavní je přežít tu dnešní dopravu ve zdraví!

Editováno: , autor: Kubis001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...