Únor 10, 201510 r Tak pokud lenost dovolí, tak zástěrky nemontuju. Mám teď své první auto bez nich a musím říct, že to je hodně znát. Boky zadního nárazníku obalený bahnem, přední část prahů totéž... Auto myji zpravidla jednou do roka - spoléhám na jeho samočistící schopnost, bez zástěrek to ale nefunguje - u předchozích aut se zástěrkami přitom problém nikdy nebyl. Stačilo, aby pořádně zapršelo, či delší jízda v dešti...
Únor 10, 201510 r Mám přední i zadní zástěrky, ale i tak nečekejte nějaký zázrak. Auto se sice špiní méně, ale i tak je to dost. Ty zástěrky jsou dost malé. Na OII jsou o poznání větší a je to znát. Dal jsem je tam, abych neměl od kamínků otlučené prahy a zadní nárazník, ale jejich účinnost mě dost zklamala.
Únor 10, 201510 r Tak si ty zástěrky nalakuj! To je jen půlka problému a jak tu píšou jiní, účinnost minimální.
Březen 27, 201510 r http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-iii/disky-poklice-lapace/lapace-necistot/skoda-octavia-iii-predni-lapace-necistot-original-sada-id:7975.eshop http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-iii/disky-poklice-lapace/lapace-necistot/skoda-octavia-iii-zadni-lapace-necistot-original-sada-id:8030.eshop pasujú tieto zásterky aj na OIII RS Combi ? dík za info
Březen 27, 201510 r Přední určitě - blatníky se u RS nelíší, a zadní nárazník netuším, ale podle mne ta část u kola je taky tvarovaná stejně.
Září 28, 20186 r Ahoj, potřeboval bych radu, zda lze dodělat lapače nečistot na obě nápravy u OIII RS, nyní disky R19 Extreme. Místo tam je (zatáčení, naložení?). Případně jaké obj. č. Už jsem stihl projet asfaltem během výspravy, teď je tam zase nějaké mazadlo, pryskyřice,... o ohledu na ostatní během deště ani nemluvě.
Září 28, 20186 r Pokud to jsou disky schválené pro toto vozidlo tak by to jít mělo, ty lapače nezaclání a instalace je docela snadná
Říjen 4, 20186 r Zástěrky jsou a žádný problém jsem nezaznamenal... Jinak jsou ze standartního příslušenství k OIII
Říjen 4, 20186 r Ja vim, neni to L&K... naštěstí se dotyčný nedotazoval na to, zda je to hezký a nebo ne
Říjen 15, 20186 r @Aleš_BX Tak ono je snadné napsat takovou chytristiku, můžeš si být jistý, že mě hledání na blind a pak naštvání z koupení nevhodného dílu (jen dle čísla) dávno opustilo. Např. zde https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e0075101a-zadni-zasterky-skoda-30999.html se píše, že nelze použít pro RS. Místo tam je. Upraveno Říjen 15, 20186 r od bouchy
Říjen 23, 20186 r Dával jsem zástěrky na f3. Je pravda že jsou menší než F1/2. Ale pořád je lepší než nic. Alespoň si nehazete bordel a kamení od předních kol pod auto. Když občas jedu po dálnici za deště tak vidím jen mlhu za auty predemnou. Pak se podívám na kapotu a chce se mi brečet! Kdyby měli všechna auta zástěrky bylo býti lepší. Ovšem výrobce by to zruinovalo.
Říjen 23, 20186 r Plně souhlasím s názorem na používání zástěrek na autě. Byla jedna z věcí, kterou jsem hned dokupoval na Supíka.Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Říjen 25, 20186 r Za mě také účinnost nic moc. Přední dveře a prahy jsou lehce lepší, ale zadní část vozidla nepoznala rozdíl. Toto je pohled z mé strany. Ale když koukám na svůj přední nárazník a kapotu, tak bych zástěrky nařídil všem. Sice odletujícím kamínkům na 100% nezabrání, ale alespoň zredukuje.
Říjen 25, 20186 r Přesně mám auto z 3 letého operaku --> tedy nikomu na nem nezáleželo. Přední nárazník a kapota presne podle toho vypadaj. Čekal jsem že je před prodejem spravi, ale asi jen vyberou peníze od toho kdo s ním jezdil za poškození a nechají si je.
Říjen 25, 20186 r Na autě, které se vrací se toto provozní opotřebení neřeší, je to v tzv. akceptovaných poškozeních (u většiny leasingovek). Škrábance, trhliny, důlky apod. jsou penalizovány a jsou účtované na vrub firmy, která auto užívala. Leasingovka toto nespravuje, ani velká poškození typu odřeniny atd. Mohl bych ti tu dát pár aut, které jdou do aukce jak vypadají Jinak zástěrky za mě mají také rozhodně smysl. I kdyby zachytily menší procento, za tu cenu není o čem. Alespoň přední na ochranu karoserie, i když na zimu dávám i zadní - snad to za celou dobu ušetří alespoň jedno čelní sklo :-)
Březen 9, 20196 r Tak já dávám kompromis a sice jen dopředu. Máme tu asi 15 km úsek silnice I. třídy, kde se sype inert a pokud můžu porovnat, jiná auta zde bez předních zástěrek, mají po pár zimách počátek prahu za předním kolem bez laku a ty starší i rezavý. Vzadu to neřeším, tam je plast. Pokud jedete kolem 90 km/h na inertu, dost to auto trpí.
Září 16, 20195 r Za mě přední určitě. Ty ani nevypadají na autě divně a i jsem se setkal s názorem že to vypadá dobře. Mám na autě celoročně přední i zadní hlavně kvůli vystrčeným kolům ven které jsou na maximum pro legální schválení a zápis do TP. (přední kola jsou o cca 4mm víc ven než vnější hrana zástěry, zadní kola jsou s vnější hranou zástěrky) Za deště před instalací auta jedoucí zamnou opravdu přes vodní stěnu neměla šanci vidět co se děje předemnou a nemusím auto každý týden mýt. Lepší ochrana podvozku před bordelem všeho druhu je největší plus. Jediná nevýhoda je u mě občasné škrtnuti kvůli sníženému podvozku. Upraveno Září 16, 20195 r od Joker 85
Září 16, 20195 r Tak se podivej, co se deje mezi lemem zasterky a blatnikem, jak se tam ty kaminky jebou sem a tam a rejou do laku. Ihned jsem je sundal. Mam auta do 4 let/150 tis a nemam omlacene prahy od kaminku pri normalnim provozu a aspon vidim, co se tam deje. Tim ti nevyvracim tve presvedceni, ale nazor mam jiny.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.