skodovak99 Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Jak to myslis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 ...na sněhu dostačující, na mokru sedí a na suchu nehučí, navíc se moc nesjíždí a jsou levný. .. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 ...na sněhu dostačující, na mokru sedí a na suchu nehučí, navíc se moc nesjíždí a jsou levný. .. Naprosto souhlasím mám je také!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrikJ Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Ja jsem ted na zimu poridil Nokian WR A3 v rozmeru 225/40 R18 a zatim naprosta spokojenost. Uvidim, jak si povedou az venku trosku prituhne a napadne. Predchozi zimaky jsem mel Michelin Alpin 5 a taky spokojenost! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 to si akoze za tuto sezonu stihol znicit alpin 5? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrikJ Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Neee, mel jsem je 4 sezony na Passatu (a nejaky vzorek tam pri prodeji stale jeste byl). S RS mam ted zimni premieru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 potom si asi myslel alpin 4 pretoze alpin 5 sa predavaju od tohoto roku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 To jsi mel asi Alpin A4, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrikJ Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Jo, moje chyba, byly to Alpin 4. Jak jsem procital vlakno, tak mi v hlave zustala ta 5ka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda 111 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 http://www.autoweb.cz/zimni-pneu-vs-pohon-vsech-kol-je-ctyrkolka-na-letnich-pneumatikach-k-nicemu/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
team_daddy Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 Při výjezdu od domu musím absolvovat 90° úzkou zatáčku do poměrně příkrého kopce s rychlostí cca 5-10 km/h. Vždy v zimě tam máme uježděný sníh. Když jsem měl obuty GY UG7+ vzorek 8mm na všech kolech nebyl problém vyjet. Otec se stejným vozem akorát s fungl Dunlop WS 3D , dojel vždy do 3/4 a dal ani ránu. Toto beru za hodně kvalitativní znak pneumatik, jelikož ten výjezd není vážně prdel. Hlavně když ho absolvuješ x krát denně. Navíc otec pozoroval veliký úbytek vzorku výše zmiňovaných Dunlopu. Po půlce zimy šly pryč a byly pořízené Continentaly TS850. Možná budeš namítat, že když nevyjedu kopec u domu jsou to ihned špatné pneu, ale my to takto máme. Sorry, ale to je hodně mimo úvaha....lišili jste se v tom nejpodstatnějším - v řidiči....to přece nejde absolutně srovnávat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Korni Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 Mno ja jezdil obouma autama. Takže ne !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
team_daddy Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 OK, to už je jiná. To ovšem tvůj předchozí příspěvek neobsahoval. Proto sem se ozval :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Korni Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Mno stačilo se zeptat, nicméně to tak prostě bylo. Až budou vhodné podmínky tento rok tak budu takto zkoušet Continentaly TS 850 vs. Nokiany WR D3 :-) mno a natočím i nějaká videa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ic.sniper Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Ahoj, myslíte že by šli místo originálních pneu 225/45 R17 použít 205/40 R17 ? V šířce pneu nebude problém, 205 - 225 to je pro 7Jx17 ok, ale jde mi o tu výšku gumy, protože mi to vychází s 205/40 R17 skoro o 2cm nižší ta guma, takže by auto bylo níž k zemi a obvod kola by byl o něco menší. Díky za vaše názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 (editace) Jak píšeš, šířka není až takový problém (stejně tak velikost ráfku), jen pozor co je uvedeno v TP.... Výška profilu, už problém může být... např. ti bude špatně ukazovat tachometr, bude se ti špatně počítat spotřeba, ujetá vzdálenost atd atd.... nevím co dalšího se řídí jasně daným a pořád stejným obvodem pro všechny možné varianty pneu.... Editováno: 10. leden 2015, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 U OII lze pres diagnostiku menit pocet otoceni kola na urcitou vzdalenost. Mozna to jde i u OIII. Meni se to v budikach. Ale nelze nastavit cokoliv, je tam asi 5 moznosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 (editace) okrem toho, ze za taketo gumy mozes prist o technicak a dostat mastnu pokutu ti mensie koleso sposobi: - ze ti nebude spravne zobrazovat rychlost (na tacho ti bude ukazovat viac ako skutocne ides, ak si zvyknuty jazdit predpisanou rychlostou podla tachometra, budes ostatnym zavadzat) - budes mat vyssiu spotrebu (koleso sa musi otocit viac krat aby si presiel rovnaku vzdialenost ako so spravne velkou pneumatikou) - nizsia svetla vyska o zhruba 2 cm priemet disku 17" znamena polomer disku cca 21,5 cm, k tomu priratame vysku pneumatiky a mame polomer kolesa, z ktoreho lahko vypocitame jeho obvod. pri origo rozmere je vyska 22,5 * 0,45 = 10,1 cm a pri tej mensej to vychadza 20,5 * 0,4 = 8,2 rozdiel v obvode kolesa je teda 2*3,14*(21,5+10,1) - 2*3,14*(21,5+8,2) = 198,5 - 186,5 = 12 cm - teda zhruba 6 % menej oproti origo rozmeru na prejdenie 1 km sa origo koleso musi otocit 503,8 krat naproti tomu to mensie koleso sa musi otocit 536,2 krat ak to napriek tomuto vsetkemu chces risknut, tak este skontroluj rychlostny a predovsetkym zatazovy index, ci ta je ta mensia guma na taku zataz stavana ak chces uzsiu zimnu gumu, tak vhodny rozmer je 205/50 R17 (za predpokladu, ze 225/45 R17 je vhodny rozmer) Editováno: 10. leden 2015, autor: PistaTT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 A taky to bude vypadat pekne blbe na tom aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 O techničák nepřijde, naše ORV neobsahuje údaje o pneumatikách jako váš TP ve formě plachty s veškerými údaji o autě a tím pádem se tučná pokuta nekoná, jiný případ je nehoda či stk to jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda 111 Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Poloměr kola pro ABS, kontrolu tlaku v pneu atd. se odměřuje po každý výměně kola nebo jen dohuštění pneumatik v infotaimentu. Možná to funguje i pro měření rychlosti a vzdálenosti???. Navíc na autě mám 17ky ale rezerva je neplnohodnotná jen 16´´ kvůli prolisu v kufru. Takže ten system by si stím měl umět poradit. Každopádně bych na auto nedával co není zapsáno v TP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Poloměr kola pro ABS, kontrolu tlaku v pneu atd. se odměřuje po každý výměně kola nebo jen dohuštění pneumatik v infotaimentu. Možná to funguje i pro měření rychlosti a vzdálenosti??? Tak to urcite ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 (editace) O techničák nepřijde, naše ORV neobsahuje údaje o pneumatikách jako váš TP ve formě plachty s veškerými údaji o autě a tím pádem se tučná pokuta nekoná, jiný případ je nehoda či stk to jo. u nas uz asi 4 roky plachtove TP so sebou nenosime (su zalozene doma/vo firme) a v aute je len plastova karticka OEV s cipom. informacia o rozmeroch pneu je ulozena na cipe aj v centralnom informacnom systeme evidencie vozidiel... policajt pri cestnej kontrole, ak sa mu pneu nezdaju (casto pri tuningu alebo tuzingu) nema problem cez vysielacku overit ake rozmery ma dane auto zapisane v evidencii a ak ma auto obude ine pneu ako zapisane nie je technicky sposobile na prevadzku... navyse policajti u nas dostavaju do aut techniku, ktora im umozni citanie cipovych dokladov, takze po novom uz nebude ani potrebovat vysielacku a overi si to priamo z OEV karticky... neviem ako je to u vas, ale podla vsetkeho podobne... centralny system bude taketo informacie obsahovat... Editováno: 10. leden 2015, autor: PistaTT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 U nás o tom zatím jen žvaníme.... , ale trend je to jasný - elektronická evidence, stejně jako mobilní stanice STK, jak se tady řešilo jinde... v příští "pětiletce" se uvidí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standucha Vloženo 12. Únor 2015 Sdílet Vloženo 12. Únor 2015 Ahoj, mám dotaz na kolik se mají nafouknout pneumatiky 205/55 R16 při plném zatížení předek i zadek? Na víčku nádrže mám uvedené pouze rozměry R17, tedy letní pneumatiky. Jinak mám také NOKIAN WR A3 a jsou super. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.