Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Na školením nám o tom pěkně popovídali a výsledek-Plyn o osobáku nesmysl.Rozepisovat celé školení nebudu,ale podstatné věci jsem už tady na fóru o tom někde psal.

Olej z kompresoru se do pneu nemá jak dostat.vlhkost ano,ale na to by měly mít pneuservisy odlučovače.My máme na výstupu z kompresoru a pak u každého stroje,který pneu fouká.Ale přiznávám,nejde vlhkosti 100% zabránit.

Byli  a jsou lidé,kteří chtějí foukat "dusíkem" i satré rezavé disky a diví se,že jim to za chvíli uteče.Největší problém je těsnost pneu u patek.Pokud je plech.nebo alu. disk rezavý/zoxidovaný tak žádný plyn nepomůže. 

  • Líbí se mi 3
  • Pozitivní 1
Vloženo

Vcera pri dofukani pneu som natrafil na tuto neprijemnost.Conti TS 830 225/40 R18.Dalo by sa s tym este nieco robit,napr. vulkanizacia a prehodit na zadnu napravu alebo rovno zahodit?Kord nie je odhaleny,je tam tusim 10mm vrstva na ochranu disku.Dik za kazdu radu...kazdopadne,dnes s tym idem do pneuservisu.

IMG_20181111_111214.jpg

Vloženo

Měl jsem to samé a bylo to dvěma pneuservisema vyhodnoceno jako neopravitelné, nicméně nezávadné, jelikož to nenarušovalo konstrukci pneumatiky.

I přes tuto skutečnost jsem se tehdy rozhodl pneumatiku vyměnit. Pro klid duše.

Vloženo

Ja bych to hned vymenil. Po meste to treba nevadi jezdit se s tim da, ale dovedes si predstavit, ze s tim v jedes do Reichu na autobahn a rozerve se  ti to v 200 kilometrove rychlosti?

Vloženo

Pneu je jedna ze zásadních věcí, co tě při jízdě drží na silnici, určitě bych obětoval peníze za sadu 2ks nových pneu kvůli bezpečnosti... Na motorce nenechávám ani zalepenou pneu, hned jak je to možné ji měním za novou...

Vloženo
V 12. 11. 2018 na 7:32, ritch napsal:

Vcera pri dofukani pneu som natrafil na tuto neprijemnost.Conti TS 830 225/40 R18.Dalo by sa s tym este nieco robit,napr. vulkanizacia a prehodit na zadnu napravu alebo rovno zahodit?Kord nie je odhaleny,je tam tusim 10mm vrstva na ochranu disku.Dik za kazdu radu...kazdopadne,dnes s tym idem do pneuservisu.

IMG_20181111_111214.jpg

nieco podobne som si spravil ked som uhol sanitke na obrubnik, bolo to vsak na konci sezony (aj ked guma bola nova), jazdil som s tym opatrne a dalsi sezonu som kupil nove. predsalen je to to co ta drzi na ceste a ci uz na zadnej slebo prednej naprave...

Vloženo

Ja by som s týmto nejazdil. Ale môžeš to ešte skúsiť speňažiť ak to predáš v páre. Buď niekto kto veľmi šetrí, alebo nejaký drifter ti za to možno ešte niečo dá. Dúfajme že to bude ten drifter...

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Mám na O3 combi Barum polaris v rozměru 225/40 R18 a při rychlosti nad 120km/ h je slyšet docela hluk z venku. Dělají to ty Barumky? Na letních jsem jestě nejel, tak to nemohu porovnat.

Vloženo

Barum jsou všeobecně hlučnější, navíc na našich silnicích v tomto rozměru se ani nedivím, že je auto hlučné... Já mám vždycky letní 17" hlučnější, než zimní 16" a to mám letní Pirelli nebo Michelin a zimní Dunlop nebo Continental... Takže žádné levné pneumatiky.

Vloženo
V 16. 10. 2018 na 22:24, capo napsal:

Já mám nějaký tenký řetízky od Pewagu - model Servo Sport kterej má 7mm takže se vejde líp než normální řetězy. Na těch pár nouzovek co s tím zažiju dobrý a víc to neřeším.

Díky za tip, řešim řetězy na R18 a tohle asi funguje. Zajímavé, že škoda to nepodporuje.

Vloženo
před 25 minutami, Aleš_BX napsal:

ony jistě nebudou jen Barum Polaris, ale budou mít ještě nějaké číselné označení... pak není problém si na webu najít euro štítek, kde je uvedena mimo jiné hlučnost v decibelech a  porovnat ji s euroštítky pneumatik prémiových výrobců... pochybuji, že tyto pneumatiky a ještě v 18" bude zde na fóru někdo na O III mít...

Díky, mrknu se na to.

Vloženo

Tak označení je Barum Polaris 5 (225/40 R18). Zaměřil jsem se na hluk po dálnici Praha Plzeň a na dobrém povrchu je to OK. Hlučnost se projevuje až od 140km/hod ale to už je asi proudící vzduch okolo auta.

Vloženo

To není posměšek, to je reálná cena u prodejců a mimo je nekoupíš. Myslel jsem to tak, že už neví, co by za ty liťáky chtěli. A neboj se, všude je to stejné. Já nakonec vzal originál hybridní plechové disky, protože mě celá sada vyšla na 12000kč i s pneu. Zimáky moc neřeším, stejně je to pořád zasviněné, navíc většina "zimních" ALU stejně po 3-4 letech začne podcházet a jak jsem psal, dávat za zimáky dalších 30000kč to peníze radši využiji jinak.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Než se zima zeptá.... z důvodu letošního přechodu na větší kola mě čeká koupě nových zimních pneumatik.

Zatím mám tyto tři v užším výběru pro rozměr 225/45 R17 94V

 

CONTINENTAL WINTERCONTACT TS 860

MICHELIN ALPIN 6

PIRELLI WINTER SOTOZZERO 3

 

Očekávám že během zimní sezóny párkrát zavítám i do míst kde se silnice pouze pluhují, poř. neudžují s pomocí soli. Vzhledem k rozměru nepočítám s použitím řetězů.

 

Máte někdo některou z výše jmenovaných pneu na OIII a jak jste s nimi spokojeni ?

 

 

 

Vloženo (editace)

Opakovaná zkušenost s Continental WinterContact TS 8xx, naprostá spokojenost a vynikající hodnocení v testech. Další zimní pneu budou TS860 (nebo novější).

 

 

Editováno: , autor: j57
Vloženo

Díky za reakce.

Continentaly TS 860 jsem měl tuto zimu (ovšem jen v 16" rozměru), zrovna mi ovšem nevyšla vysloveně zimní jízda (parkrát za sezónu obvykle jezdím na Jizerku a tam se pouze pluhuje).

Cenu za ně akceptuji, neb nic jiného mě na silnici nepodrží. A šetřit zrovna na pneumatikách rozhodně nechci. Oni ani ty zbylé z mého výběru nejsou úplně nejlevnější.

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...