Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Musíš sundat tapec v kufru okolo subwooferu, drží ho lišta pod nákladovou hranou a pár šroubků (v liftbacku). Pak odmontuješ subwoofer z uchycení aby ses dostal i za něj na vnější plech a ten celej viz foto polepíš nějakým antivibračním materiálem, třeba stp anticor. Můžeš tím polepit i stěny subwooferu ...

 

http://www.imgup.cz/image/uL7

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint: Tak v každým autě je možné zaslechnout nějaký pazvuk. Jde o to, jestli se to projevuje pravidelně nebo ne. Nedávno jsem se hádal s manželkou, komu vrže sedačka. Nakonec si ji dala o malinko výš a bylo po problému, asi drhla kůže o plast. Druhý den jsem se strašně rozčílil, protože tu prohlašuju, že žádný pazvuky mi auto nevydává a od dveří spolujezdce něco drnčí. Se slovy "tak promiň, já si tu kabelku dám jinam" to přestalo.  :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zkus rádio....mě to kolem 2tis ot. rezonuje taky a zjistil jsem, když se dotknu černého lesklého rámečku v horních rozích kolem displaye Amundsena, tak to přestane. Měli jsme to vyndaný, jsou tam 4 kovové packy, zatím jsem nepřišel na to, proč to dělá.....Příští tejden jedu znovu do servisu a budeme bádat dál, jak to odstranit.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem zřejmě dnes vyřešil ty rezonance při cca 2tis otáčkách. Mohl za to panel Amundsenu, musel ven a problém byl v uchycení těch 4 kovových drapáků, co jsou na panelu (pacek se zoubky), které se po zastrčení - zacvaknutí panelu do palubky samy vychýlí a zapřou zezadu  o plast palubní desky. Muselo se měkkou lepenkou právě oblepit zezadu ty styčné plochy, kde se packy panelu dotýkají o plast. A zdá se, že je klid :)

 

U benzínu k rezonancím nedochází, ale u nafty je to problém....

 

post-32269-0-65039200-1450727646_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím Vás pánové,

 

nemáte někdo podobné nepříjemné zkušenosti s rezonováním u RS 2.0 TSI.

Při nájezdu kolem 5tis jsem si občas všiml při rozjezdu hlasitého rezonování z pravé strany interiéru, jako by zevnitř palubní desky, nebo oblasti podběhu.

V současné době mám najeto 10tis. a začalo to rezonovat v podstatě až na světlé vyjímky bez přestávky.

Nejzřetelnější je to na jedničku a dvojku při 2500 otáčkách. Dělá to i na trojku a čtyřku, ale se zvyšujícím se aerodinamickým hlukem se to přehluší.

Rezonování má kovový zvuk, nezdá se mi že to by to dělal nějaký plast.

Rezonuje to jak za jízdy tak i při stání.

Kdy to nedělá vůbec je po nastartování a několik desítek sekund po něm. Pak se to z ničeho nic ozve.

Snažím se zdroj rezonancí určit sám, neboť servisu v tomhle příliš nevěřím, zatím však bez výsledku.

 

Pokud by měl někdo nějaké poznatky předem mu děkuji.

Editováno: , autor: RSRB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem něco podobné, všiml jsem si to při brzdění motorem, kolem 2000,mam 1.4 benzín... Mechanik tvrdil hned že ví, prý kdesi v motorovém prostoru trubka klimatizace o nějaký šroubek... Prý známá věc.... Auto je ještě v servisu... Řeší ještě něco jiné, ale tvrdil že to je odstraněné...tak pak dám vědět..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem něco podobné, všiml jsem si to při brzdění motorem, kolem 2000,mam 1.4 benzín... Mechanik tvrdil hned že ví, prý kdesi v motorovém prostoru trubka klimatizace o nějaký šroubek... Prý známá věc.... Auto je ještě v servisu... Řeší ještě něco jiné, ale tvrdil že to je odstraněné...tak pak dám vědět..

 

Při brždění motorem je to rezonování nejvíce patrné, mě to dělá v rozmezí 2200-2700otáček.

Při 2500ot. je to nejhlasitější.

Dej vědět jak jsi dopadl, díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak auto jsem vyzvedl a...a rezonuje to furt i po, jak mechanik řekl "změně trajektorie vedení trubky klimatizace"...jinak ohnutí..a přesně jak píšeš, jakoby spod palubní desky vpravo, anebo ze dveří, ale spíše že spodní části, uvolněný svazek, nebo něco podobné? plast se nezdá...vůbec netuším... při jízdě, i při stání, kolem 1000 otáček tak jemně, nejvíc kolem 2000, a při brždění motorem...pěkně mne to štve..

obecně jsem z auta znechucen, mam od 5/2015, ted řeším mimojiné hluk od P kola při zatáčení a akceleraci...prý homok. kloub, ale zničil jsem ho sám, bo mam 0,5 stupně odchylku mimo normu v jedné hodnotě geometrie..super, mam 11 000 km... Tak jsem se zeptal že když to zaplatím a nebude závada odstraněna , co bude pak, jestli dostanu zpátky peníze nebo tak nějak, odpověď jsem nedostal...a to neříkám různé hluky zevnitř, mlátící střechovice hned u nového auta, neustále svítící kontrolku airbagu, pokaždé vymazáno, prý vše OK... kdyby byla možnost vrátit, vracím okamžitě...sorry za off topic..

Editováno: , autor: marek_proksa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mě mrzí, že ti to neodstranily.

Svitla mi malá naděje, že by to u mě mohl být podobný problém.

Vypozoroval jsem, že když zhasnu motor stačí na pár minut a znovu nastartuji rezonování ustane.

Začne to opět dělat po ujetí cca.200 metrů. Mám pocit jak kdyby někde v nějaké trubce poklesl nebo se naopak zvýšil tlak a mělo to s tím souvislost.

Jinak co se auta týče zatím jsem spokojen, krom tohohle rezonování žádný problém.

Mizerné odhlučnění a aerodinamický svist kolem zrcátek je myslím všeobecně známej.

Editováno: , autor: Pawouk
Pravidla fora nedovolují citovat bezprostředně předcházející příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

octavia III combi 1,2 tsi 77 kw .... never more

Majitel od 10/2014, nyní cca 60 tis km. Prakticky od 11/2014 řeším interierové zvuky auta, takže moje "povinná výbava" vedle lékarničky a trojúhelníku je koupelnový silikon a wd40 :-( vystříkal a podlepil jsem prakticky již vše co se dalo: palubka a výduchy ventilace (chromové rámečky opravdu kvalita zpracování), B sloupky, všechny dvěře (stříbrné lišty versus plastové výplně dvěří opravdu paráda)....auto jarov: "co chcete, máte škodovku, to je normální".

Ono není čemu se divit, podvozek vymýšlel asi nějaký idiot, neskutečně tvrdý, takový žebřiňák....každých 10 tis. km je znát, komfort jízdy po ČR silnicích "čím dál lepší".

 

nepatří to do této kategorie, ale dnes návrat ze servisu...komplet výměna rozvodů, naštěstí stíhačka do 2 roků v záruce, slabina v podobě napínací kladky vačky...pokud by se neodhalilo v záruce (bez ohledu na najeté kilometry), tak to jde do majitele...rozvodová sada s praci na tsi cca 22 tis. Kč....

děkuji pěkně, kde je do prčic problém?, slítal jsem octavia I 1,6 i benzín (200 tis km) - bez problémů a octavia II 1,2 tsi 77 kw 150 tis. km - bez problémů.

 

Nevím no, ale současná generace octavia III. je neskutečně ošizená na materiálech, dílenském zpracování, motorové technice....

 

Přidávám se k Marek_Proksa, vrátit a jít o autosalon dál...

Editováno: , autor: malochovic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...