Přejít na obsah

OII 2.0 TDI RS 125kW (BMN) škube při zrychlování


Doporučené příspěvky

Zdravím.Nevím si rady s problémem který mě potkal.Při zrychlování cca od 2500 ot/min a více začne auto škubat-cukat.Když přidávám plyn pozvolna pomaličku,tak v pohodě.Ale pokud přišlápnu plynový pedál více,např. při předjíždění tak to dělá.2x mi to spadlo do nouzáku a to při klidné jízdě ale nikdy při svižnější.Rozblikala se kontrolka žhavení a DPF.Po napichnutí na vag to hlásí něco jako příliš tlaku.Zkoušeli jsme měnit váhu vzduchu,snímač tlaku turba,zaslepit egr,turbo jsme prostříkli sprejem na čištění turba,vyměnit palivový filtr,tlakový ventil,nalít aditivum na pročištění a nic... DPF podle diagnostiky hlásí zaplnění z 27%.
Dočetl jsem se že někteří měli problém že jim to škubalo od nízkých otáček a bylo třeba přehrát software ve Škodovce,ale to bylo u jiných typů motorizací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl to samé, cukalo při zrychlení např na 2. rychl. st. kolem 1850ot. po vykuchání DPF a úpravě ECU a chipu je vše ok, spotřeba klesla o cca 1 litr. Octavia II 2.0 TDi 103kW kod motoru BMM. vyndání i chip byl u DieselPower.cz v Praze mohu vřele doporučit, cena i s chipem a testem na válcové brzdě byla oproti ostatním mnohem lepší.

 

Projevy taky jako ty svítilo DPF, blikalo žhavení a kontrolka motoru svítila. Filtr (keramická vložka) byl údajně už celý popraskaný když ho "demontovali" fungoval pouze jako špunt. Regenerace byla jen dočasná úleva od problému s ucpáváním, cukání ale trvalo pořád ikdyž se filtr tvářil jako zregenerovaný.

 

Každopádně bych první zkusil různá čidla. to mi původně doporučovali ale já už neměl nervy do toho cpát peníze za diagnostiku a regenerace, Navrhovali mi že to může být i EGR tak jsem zajel na vyčištění ale nepomohlo (nebo spíš egr nebylo skoro vubec zasraný).

 

Dokonce když jsem jel na druhou vynucenou regeneraci do autorizáku tak mi sám technik tam doporučil to DPF vyndat :kol-27:

 

Zajeď k rolbařovi na diagnostiku je z Prahy, ten ti řekne co by to mohlo být a když nic nepomůže pak už jen jedině vykuchat DPF, pokud je to problém sním, ale jak říkám, mě to cukání vyřešilo. Je fakt že se upravovala ECU tak to by ti třeba taky pomohlo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vas, mam octavii 2 RS 2.0 TDI BMN , auto není čipováno, pouze odstraněn DPF u TDI Fun. V poslední době jsem začal pozorovat při jízdě nad 150km/h  a při přidání plynu začne auto semtam škubat. i při razantní jizde do 150km/h to neděla nic. Závadu to nepíše žadnou. Setkal se stim už někdo někdy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahojte mam octaviu  RS tdi 125kW  nieje cipovana  ked jej troska pripeciem zhruba na 3 stupni  od 3000 ot mi zacne skubat z motorom diagnostika mi neukazala nic akurat v skodovke mi vymenili minuli rok vsetky vstreky ale nepomohlo a len krcia ramenami .. neviete co to moze byt??? nerobi mi to vzdy

 

dakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 9. 9. 2013 na 17:27, rctypek napsal:

Zdravim vas, mam octavii 2 RS 2.0 TDI BMN , auto není čipováno, pouze odstraněn DPF u TDI Fun. V poslední době jsem začal pozorovat při jízdě nad 150km/h  a při přidání plynu začne auto semtam škubat. i při razantní jizde do 150km/h to neděla nic. Závadu to nepíše žadnou. Setkal se stim už někdo někdy?

 

V 6. 5. 2014 na 22:07, majopoprad napsal:

Ahojte mam octaviu  RS tdi 125kW  nieje cipovana  ked jej troska pripeciem zhruba na 3 stupni  od 3000 ot mi zacne skubat z motorom diagnostika mi neukazala nic akurat v skodovke mi vymenili minuli rok vsetky vstreky ale nepomohlo a len krcia ramenami .. neviete co to moze byt??? nerobi mi to vzdy

 

dakujem 

 

Povedlo se to někomu vyřešit?

 

Nám na BMN umřela podávací pumpa a od té doby to má podobné příznaky ... na motoru je nové klapkové sání, vyčištěný egr ventil, vše řádně nastaveno, jediné co kuchnuté DPF, prý u dieselpower, ale tam o našem autě nemají záznamy .... :D takže nevím, kdo to dělal

 

Vše maká jak má, log turba jak z učebnice, ale jak píši kolegové, hlavně při požadavku na výkon cca ve 3tis to začne škubat, ztratí výkon, po chvíli vystřelí, ale žádný nouzák, žádná chyba ... navodit se to dá tak, že jedu na 5 či 6 od 1500 na plný plyn a kolem 3tis to zakraví ... 2x ze 4 pokusu to udělá 2x ne

 

Takže jestli jste to někdo vyřešil, šup sem s tím :) Díky předem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taktéž řeším škubnutí , ale dělá mi to většinou na 2-3 rych.stupeň a to na plný plyn (škubne v cca 2500).

začalo to výměnou turba (na původním byla vůle) - posléze začala škubat, nechal jsem nachipovat u TDI fun -náběh turba prej OK, škubalo taktéž.

Vyměněné DPF za starší(60tis najeto) z commonrailu pouze převařený spodek a vrch aby sedělo- projevy stále stejné.

Opět vyměněno turbo - škube pouze po regeneraci DPF , po lehkém zanesení DPF již OK.

na grafu je vidět ,že při škubnutí je propad na regulaci turba.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Problém vyřešen ... prvně se na auto vrátilo DPF, nahrál sériový software a škubání nepřestalo, šel jsem tedy po podávacím čerpadle, vyčištění, propláchnutí sítka na čerpadle atd ... nakonec jsem při vracení čerpadla přišel na to, že byli otočený hadice ... nafta do motoru šla přepadem, a vracela se přívodem nafty ... takže doporučuji zkontrolovat i toto, přišel jsem na to čistě náhodou a kdybych zapojil zpět hadice jak byli, problém řeším doteď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...