Přejít na obsah

Vybíjení autobaterie


zengoxxx

Doporučené příspěvky

Zdravim vsetkych Octavianov... Mame takyto problem: Po 2-4 dnoch nejazdenia auto ani necukne. Neviem tu najst podobny problem. V servise zistili vysoky odber vo vypnutom stave, ale zatial nezistili preco. Docital som sa tu, ze by to mohlo byt softverom v radiu (mame Stream mp3), tiez som sa docital, ze by to mohol byt alarm, alebo sada na mobil (Bluetooth). Z 10 aut sa nam to stalo uz na 5. Viete dat radu? Dik, Jozo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie sady nam montoval servis. Ked nam ich zacali montovat, tak pri tom riadne maturovali. Ked sme zacali pred casom chodit s poziadavkov na preflashovanie, kvoli tomu cukaniu, tak nas 2 mesiace presviedcali, ze ziaden taky oficialny problem neexistuje. Az ked sme im dali precitat mejl z tohto fora s vyhrazkou nahlasenia servisu Mladej Boleslavy, tak az vtedy sa lady pohli... Je to strasne!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to trosku komplikovanejsie, ako to vyzeralo. V aute bezia nejake cyklicke procesy, ktore na kratky cas vyrazne zvysuju spotrebu. Vyzadovalo by si to nechat to merat dlhodobejsie s ukladanim dat, alebo aspon zaznamenavanie peaku. Okamzity odber vraj nie je az tak vysoky. S tymi poistakmi to je sice dobry napad, ale pri kazdej poistke treba robit meranie aspon niekolko hodin... Skus to vysvetlit technikovi v servise, nehovoriac o tom, ze urcite na to nebudu mat vhodny merak. Ten nemam ani ja :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak změn servis,zaručeně po půl hodině se musí dostat proud na min.hodnotu a ta je max.30mA.Všechny jednotky se musejí dostat do SLEEP modu,spací režim,a tehdy mají min.odběr nebo vůbec žádný.Pokud se tak nestane ,je někde chyba.S kontakt,rádio,sedačky,telefon,centrál a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že iným spôsobom, než meraním každého zo spotrebičov (resp. poistiek) to asi nepôjde. Ale teoreticky by som na tvojom mieste pred odstavením auta vybral vždy jednu poistku. Začal by som tými najpodozrivejšími komponentami ako to handsfree, rádio a pod. A ak nie je auto odstavené pár dní, tak by som jednu noc nechal auto so všetkými poistkami a nasledujúci deň by som meral napätie v palubnej sieti. Ak to zariadenie vybije akumulátor za 2-4 dni, tak už po prvom dni by malo byť to napätie pod 12V. A ak by sa našla tá správna poistka, tak po jej nočnom vytiahnutí by ráno malo byť napätie vyššie, než s tou poistkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zahada rozlustena... Dnes sme sa pustili do merani. Kludovy odber na 2 autach bol 10mA. Na ostatnych cca 240-260mA. Rozdiel? Namontovanie Bluetooth sad. U "zlych" aut su sady namontovane tak, ze sa automaticky nevypnu pri vytiahnuti kluca. Zmerali sme aj nenamonotvanu sadu a ten odber bol maly cca 50mA, takze by to problemy nemalo robit. Ale ak je ta sada zapojena zle, tak to moze nejakym sposobom robit problemy. Kolegovia si v najblizsich dnoch budu musiet dat prerobit sady, potom este urobime meranie a malo by sa to potvrdit. Napisem potom ako to dopadlo. Este jedno odporucanie... Ak mate auto v garazi, tak si ho nezabudajte zamykat! Pri odomknutych dverach boli odbery o cca 300mA vyssi!!!Inak s tym servisom... mame zmluvny servis, takze vyberat si nemozme. Zopar sme ich uz zmenili prave kvoli takymto problemom a zaver... z kaluze do blata!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Par slov na zaver... Po premontovani BT sad je uz odber OK. Zvlastne je, ze v Octavkach I sme mali zapojene sady "zle" (teda telefon sa dal nabijat aj pri vytiahnutom kluci) a ziadne problemy neboli. Ten vysoky odber v OII sposobuje MUTE zapojenie na autoradio, ktore sa snazi udrziavat "aktivne". Preco je to pri OII tak? To nikto netusi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

úplně náhodou jsem se dostal k zajímavýnu zjištění. Protože jsem parkoval na místě, kde krádež navigace byla téměř jistá, tak jsem jí vymontoval. Jenže jsem pak jezdil asi 3 dny bez ní a všimnul jsem si, že světlo ve schránce před spolujezdcem se naprosto bez příčiny a něčího zásahu rozsvící nebo zhasíná. Bylo to prostě tou dírou po navi krásně vidět. Normálně, když je tam navigace nebo rádio, nemáte šanci něco zjistit. Tak jsem se na to soustředil a koukám, že v garáži po vyndání klíčku to suveréně svítí dál. No a teď si představte, že jedete v zimě někam na hory a necháte to týden stát. V létě asi ne, na to má ta sufitka příliš malej odběr. Byl jsem v srpnu 10 dní na jachtě, Octule stála v marině a nějak blbě pak sice nastartovala a vsadil bych se, že to celou dobu svítilo, jenže v létě je to legrace. Ale co v zimě ? Mně už dlouho týrají špatný starty, ale co když to celou dobu souvisí s neustálým vybíjením baterky, boha jeho ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nevypne se třeba po pěch cca 30min.? jak se např. vypne osvětlení kufru apod.? Takhle funguje ochrana proti vybití baterie, pokud se podělá vypínač osvětlení tak po těch uvedených minutách proběhne vypnutí těchto osvětlení, taktéž zapnuté rádio se takto vypne. Měly to už i některé fabky, tuším od komfortu výš.

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...