Popu Vloženo 6. Září 2014 Sdílet Vloženo 6. Září 2014 staci to zahaknout a prihnout nahoru uplne stejny to sem mel na FI prihnul sem to nahoru a neviidm nic bohuzel to je takhle reseno no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 6. Září 2014 Sdílet Vloženo 6. Září 2014 Ja jsem prave na FI nevedel, ze k tem kolum neco vede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Září 2014 Sdílet Vloženo 6. Září 2014 Zajimave, pravda ze to tam tak divne visi, z bocniho profilu s odstupem je to pekne videt. Taky jsem se divil. No zitra to omrknu. Schvalne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub84138 Vloženo 6. Září 2014 Sdílet Vloženo 6. Září 2014 Ciste esteticka vada je struktura kropenky na prazich. Na lakovne udelat takovou, tak ji 50% zakazniku vrati, jako odflaklou nebo zfusovanou. Mate ji taky skoro rozteklou nebo pekne uhlednou strukturu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Jakub - jj to je problém , hlavne po výmene prahu/bočnice si každý zákazník pod to lahne a obzerá to a komentuje , to že na druhej strane má pôvodný nástrek esteticky 10x horší to už nevadí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaney Vloženo 6. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2014 Reaguji na vrzání platů dole pod volantem u dveří. Problémem byl nedotažený šroub, který drží prý pojistkovou skříňku. Těsně před odstraněním této závady se objevila ještě jedna. Při nastupování do auta začal klepat pojezd sedáku. Vyřešeno výměnou pojezdu za nový. V původním by špatně zanýtovaný spoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2014 jak je vidět, i výstupní kontrola, kvalitáři se čím dál více zlepšují. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
droob Vloženo 18. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2014 Tak právě řeším reklamaci ,zatéká mně do auta.Při otevření zadních dveří je voda pod gumama na prahu,je mokrý i koberec.Je to na obou stranách a zatím nikdo neví kde se tam bere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2014 Nemůže to mít souvislost s tímto problémem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
droob Vloženo 18. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2014 Ve dveřích vodu nemám,tak si myslím že tam asi souvislost neni.A já mám problém s tím vnitřním těsněním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike0007 Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 Zdravím, mám Rapida 1.2 TSi, 66 kW s 5 stupňovou převodovkou. Zhruba ve 30 tis. km mi začalo blbnout řazení trojky. Jednou za zhruba 5-10 pokusů zařadit trojku z dvojky (občas i ze čtverky) nedojde k zařazení a ozve se zachrčení zubů. Byl jsem už 2x v servisu a nic mi nenašli s tím, že pošlou dotaz do Škodovky. Technik to samozřejmě projel a nic mu to neudělalo. Nevíte čím to může být - jezdím pořád stejně už 20 let, takže stylem řazení to asi nebude? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 mně se občas stane při řazení trojky, že neskočí hned, ale něcí jí cestou vadí, nicméně ji tam normálně dám. zatím to neřeším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 to mám občas u jedničky a zpátečky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike0007 Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 U zpátečky a jedničky to je trochu jiné - pokud nejde zařadit, tak sešlápnu znovu spojku. Ale u té trojky je to docela nepříjemné. Když jezdím po městě, tak pravidelně holím zuby, co to asi udělá s převody? Přišel jsem na to, že ta trojka po uvolnění spojky v podstatě vyskočí zpátky. Problém je samozřejmě i v bezpečnosti, pokud člověk čeká, že auto zabere a ono nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 A já si blbec myslel, že po 27 letech praxe neumím řadit! Občas se mi to taky stane u toho přeřazení z 2r.s. na 3r.s., že to chrčí jak v Karose. Je pravda, že mám spojku docela prošláplou, takže neodpojeným pohonem motoru to snad nebude. To vypadá jako něco v synchronech, protože počítání zubů není nic jinýho než nedostatečně zbržděný synchronizační kroužky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUMIHA Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Miklisek, toto som si aj ja pomyslel. Že buď rýchlo púšťam spojku a trojka tam ešte nie je a zarachotia mi zuby. Len mne to nerobí Rapid ale služobná Fabia II. a nerobí to stále. Urobí to len občas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardb Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 ke špatnému přeřazení se přídám, stalo se mi to jen naštěstí pouze 2x a to ze 3 na 4a udělalo to asi do ujetí 30 km od té doby mám zatím klid, ale sem tam si nejsem jistý jestli tam ten kvalt opravdu jejinak žádné vrzání i vodu ve dveřích nepozoruji a doufám že ani nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Neboj se, vsechno bude, kdyz ne toto tak neco jineho. Taky jsem kdysi doufal :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike0007 Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Zdravím, mám Rapida 1.2 TSi, 66 kW s 5 stupňovou převodovkou. Zhruba ve 30 tis. km mi začalo blbnout řazení trojky. Jednou za zhruba 5-10 pokusů zařadit trojku z dvojky (občas i ze čtverky) nedojde k zařazení a ozve se zachrčení zubů. Byl jsem už 2x v servisu a nic mi nenašli s tím, že pošlou dotaz do Škodovky. Technik to samozřejmě projel a nic mu to neudělalo. Nevíte čím to může být - jezdím pořád stejně už 20 let, takže stylem řazení to asi nebude? Díky Tak po týdnu ježdění se závada začala projevovat naplno, takže mám auto už opravené po výměně synchronu a táhla k němu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 No pane, jsi první. Hokld řadit s meziplyny aby se nám ty synchrony taky náhodou neojely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Tak po týdnu ježdění se závada začala projevovat naplno, takže mám auto už opravené po výměně synchronu a táhla k němu. A jejda.... kolik km máš aktuálně najeto a auto výroba kdy? A TSi 66kw - není to spíš TDi 66kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Skôr asi 63 kw.1.6 tdi 66kw je dsg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike0007 Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 A jejda.... kolik km máš aktuálně najeto a auto výroba kdy? A TSi 66kw - není to spíš TDi 66kW? Omluva, opravdu je to 63 kw TSi. 5 st. převodovka. Výroba 25. týden, prodej 1.7.2013, najeto 33 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeMo Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Zdravím, tak som dnes zistil nemilé prekvapenie - a síce si to nijak nedokážem vysvetliť, ale celá spodná hrana zadného skla je poohýbaná a na niektorých miestach vydutá hlavne to vidno na miestach pod nápisom "škoda" a "rapid" plus hrana skla je v rohoch asi pol centimetra vydutá od plechu. Takto to ešte pred pár dňami určite nebolo a určite to takto nebolo ani z výroby - to by som si všimol už dávno... Na prvý pohľad to až tak nevidieť, no všimol som si že sa na skle zaguľacuje odraz a keď po tom prejdem prstom tak je cítiť že sklo je poohýbané. Ide o to, že na tých miestach nie je ani stopy po mechanickom, či inom poškodení, a nevypadá to ani že by to chcel niekto urobiť schválne..ozaj nevidieť nikde žiadnu stopu po náraze, poškrabaní, násilí, proste nič Jediné čo ma napadá je, že ak sa pri jazde pod hranu okna dostáva voda, tak že tam rovno primŕza a na tú primrznutú sa dostáva ďalšia a ďalšia a proste odúva okno od plechu... (?) Nedávno som šiel trasu asi 500km - mokrá vozovka, samozrejme zacákaný celý zadok a celú cestu -6 až -8 stupňov. Je možné že sa to mohlo stať vplyvom mrazu?? Dúfam že sa na to bude vzťahovať záruka, pretože sklo budem chcieť určite na jar vymeniť - nazaplatil som predsa za "style prvok" kopec prachov a nakoniec dopadne po jednej zime takto To nech si škoda takéto style výmysli radšej nechá, alebo nech ich robia poriadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Taky bych tipnul voda + mráz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.