Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nejdříve tu posíláš jen návod na VCDS pak najednou přehráváš budíky(to VCDS nejde), pak vytahuješ eepromu a porovnáváš nesmyslně obsahy, které jsou rozdílné již jen rozdílnou verzí software....až přehraješ software a rozhodíš tachometr tak uvidíš proč je lepší má metoda. Nemluvě v případě poruchy v rámci záruky.

Vloženo (editace)

jako pises tady jak to neumej v praze ale to je proste kec :D

 

1. vytahnes EEPROM z budiku bud primo z cipu pripojenim na jeho nozicky nebo to mozna momentalne umi neco i pres ODB zasuvku (zas tak detailne sem to nezkoumal) protoze nemam zadnou dilnu a nikomu nestacim kilometry takze tyhle detaily nepotrebuju znat :)

2. v hexeditoru zeditujes nejakej bit kterej zapne tu fci (samozrejme kilometraz to logicky nijak nezmeni)

3. nakopcis tam upravenou verzi z5

 

o zaruku tim samozrejme prijdes protoze JE to detekovatelnej zasah... jenze je nepravdepodobny ze by to servis zkoumal tak do detailu

 

kdyz umi nekdo nahrat novou verzi tak zaroven umi i zeditovat kilometraz.... dukazem budiz 50% stocenejch aut v bazarech

Editováno: , autor: oneb1t
Vloženo

Nikde není po mě informace o které Ty zde píšeš. Rozhodně budíky pro aktivaci této funkce nerozebírám a stáčení kilometrů nedělám. Jak je vidět co tu píšeš nemáš ani šajn kde jsou kilometry a jak to celé funguje. Obecně tu popisuješ nějaký postup a přitom máš evidentně jen teoretickou představu o tom jak to celé funguje. To jasně dokazuje tvá neznalost o tom kam se zapisují tyto zásahy. Hledat tu správnou adresu v eepromě, která má 8 kB není zas tak jednoduché 8 kB = 8192 bytů, tj. 8192 míst kde se hodnota mění 00 až FF. Tak hurá do toho. A některé funkce se povolují na více adresách. Můžeš někoho konkrétně uvést kdo to v Praze udělá?? Určitě tím ušetříš mnohým cestu.

Vloženo

v Praze bude urcite par lidi co tohle bez problemu zmaknou staci mit pristup k budikum co to podporujou pres softcode a nasledne z nich zjistit adresu na ktery se to zmeni (porovnanim dumpu pred a po zmene) osobne tam nikoho neznam (nejsem z Prahy :))

 

je taky dost pravdepodobny ze cislo prispusobeni ve VCDS odpovida offsetu v pameti takze kdyz zjistis pozici jedny hodnoty tak muzes celkem jednoduse odvodit pozice dalsich neprepisovatelnejch hodnot

ale myslim ze tahle debata je dost bezprednetna protoze na vetsine budiku v rapidu to pujde zmenit jednoduse pres VCDS

 

jeste jsem dneska koukal ze je zrejme mozny zmenit zpusob jakym sviti palubovka po zasunuti klicku (bud jen rucicky nebo rucicky a zaroven pozadi nebo vubec nic)

Vloženo

A ty něco umíš? Tak to napiš, co umíš a zda jsi ochoten to provést někomu na autě i za úplatu. Zatím, jak je vidět, umí jen ferda25. Zbytek jsou jen dohady a spekulace.

Vloženo (editace)

Samozřejmě, že změnu podsvitu taky nemám problém provést. Jde vlastně vše co u budíků pro face O2, S2 nebo Yetiho, včetně změny typu autíčka na Maxi-DOtu.

 

Koukám, že teoreticky to zvládáš...sice vůbec nechápeš co a jak funguje, ale jinak dobrý...adresa adaptace rozhodně neodpovídá adrese v eepromě...každá adresa eepromy může mít i více funkcí...1 byte = 8 bitů...tj. až 8 různých možností co tím lze nastavovat. Rozhodně zde neplatí, že lze vzít změněnou hodnotu z jedné eepromy a přendat do druhé. Vždy se musí dopočítat opět správná hodnota pro každé budíky.

Editováno: , autor: ferda25
Vloženo

ja chapu jak to funguje je to bezny skladani flagu a stejnou vec delas i pri uprave kodovani (a pouziva se uz od pradavna v cely oblasti IT a elektriky)

vicemene tam pises decimalne hodnoty ktery jsou tam pak nasledne zapsany 10110111 etc... a kazdej ten bit obsluhuje nejakou funkci

 

takze treba kdyz mas 10101010 (AA)a chces z toho udelat 11111111 (FF) tak prictu 255-170 = 85 tudiz 01010101 a to mi zapne 4 nejaky funkce

 

samozrejme pak jsou tam sekce pameti kde jsou hodnoty ulozeny jako int, int8, int32 etc.. proto je pravdepodobny ze lze podle offsetu z VCDS dopocitat realnou pozici cisla v pameti protoze je nepravdepodobny ze by to v ni bylo prohazeny (neni k tomu duvod)

 

delam to pro vlastni zabavu a ne profesionalne (jsem student)

a samozrejme chapu ze lidi co se okolo toho pohybujou delsi dobu o tom maj vic informaci to sem ani nikde nespochybnoval ale urcite to neni tak ze tyhle pokrocilejsi zalezitosti umej jen ve Strakonicich :D

Vloženo

Zatím se zde nikdo jiný, než ferda neukázal, tudíž pro nás to umí jen Strakonice. Co je na tom k nepochopení? Nebo snad o někom víš? Vidím tady od tebe jen neurčité řeči, že to někdo snad bude umět i jinde, ale nikoho zde nevidím.

Vloženo (editace)

proste sem tim chtel rict ze bych si radsi obvolal 5 ruznejch autoelektrikarskejch servisu nez jel 200km do strakonic a zpet... 

Ferda25 z ty upravy na 10minut casu dela samanskej ritual s lidskou obeti :D

Editováno: , autor: oneb1t
Vloženo (editace)

Zatím tu jen teoreticky píšeš o něčem o čem dle mého nevíš nic a jen se dohaduješ. Až mi přepočteš adresu v adaptaci: 4143($102F) na adresu v paměti eeprom s přesnou změnou stavu bitu tak napiš. Dle tvé teorie, to není problém spočítat.

 

Cituji:

decimalne hodnoty ktery jsou tam pak nasledne zapsany 10110111

 

To je malá ukázka tvých znalostí...rozhodně desítková soustava nestačí(to co jsi tam napsal je hodnota: B7) :D  :D  :D.

Editováno: , autor: ferda25
Vloženo

Jo autoelektrikářské servisy. :kol-28: Tak víš co? Zkus je obvolat a klidně sem na ně dej kontakty a co umí. Nebude to bráno jako reklama. ferda zde totiž, na rozdíl od tebe, má dobré renomé a mnoho členů u něj bylo ladit to, co právě ty autoelektrikářské servisy neumí.

Vloženo (editace)

to ale pro prepocet nestaci...

potrebujes zjistit zacatek "zony" ve ktery jsou ukladany data z prizpusobeni (pomoci porovnani dumpu pred a po zmene) ta pamet 24C64 cte a uklada po 8bit blocich takze jednotlive adaptace az na vyjimky (40-44 apod) maji pouze 0-255 a diky tomu lze lehce dopocitat jejich adresa pri znalosti umisteni adaptace 01

nepredpokladam ze by ty adaptacni data byly ulozeny po eeprom nahodne s nejvetsi pravdepodobnosti je vyrobce da vsechny za sebe

 

staci kouknout do label souboru ve VCDS jak jsou psany :-)

 

 

 

To je malá ukázka tvých znalostí...rozhodně desítková soustava nestačí(to co jsi tam napsal je hodnota: B7)

pokud bys dokazal cist vic jak 2 radky tak bys videl ze tam ten prevod do hexa taky pouzivam ale bohuzel tvuj predsudek ke schopnostem ostatnich je asi moc velkej takze te s tim nebudu dal obtezovat ;)

Editováno: , autor: oneb1t
Vloženo

No vidíš kontrolka světel jde taky(jestli je na budíkách vidět a jen nesvítí - to opravdu nevím). Maximálně může být požadavek o vrácení vozu do původního stavu. V případě, že sám neupozorníš, že jsi něco měnil či nastavoval, tak servis to sám nezjistí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...