Petrrr Vloženo 27. Říjen 2014 Vloženo 27. Říjen 2014 Ten napinak at si strci do riti a aktivuji. Pokud to bude pravda, bude to stejne x ta polofunkcni varianta jako doposud. Citovat
Petrrr Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Dnes ráno +3st. a 2 dnů stání mě auto uvítalo symfonií D-dur zpívajících článků řetězu. Pravda asi na 1s možná ještě méně, zatím asi po druhé od dob našeho společného soužtí a 33tis km, tak snad to byl jen občasný exes jak doposud. Citovat
vikyviky Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 jaký je problem si nechat vymněnit řetěz sám za svoje , asi žadný a cená neni zase tak hrozná Citovat
Mariacek Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 (editace) Otázkou je, zda výměna něco řeší, když je to vlastnost tohoto motoru... To bychom pak mohli při výměně oleje spolu s olejovým filtrem měnit řetěz... Třeba to rachocení fakt ničemu nevadí... Editováno: 29. Říjen 2014, autor: Mariacek Citovat
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Vadí nevadí - kdo z nás ví, že to vydrží bez přeskočených rozvodů? Nikdo. A takových případů je... Po záruce to bude drahá sranda. Prozatím se několik fabrických řešení tohoto problému ukázalo jako naprosto nefunkčních. Uvidíme, jak dopadne poslední varianta spojená s výměnou ozubených kol. Citovat
MiKy* Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Toto věštění pomocí skleněné koule mne fakt baví Faktem je, že TAXI Rommyho má nejeto 60 tis. km a nic mu nepřeskočilo, dva Rapidy koupené 12/2012 jezdící cesty a necesty v ČR a Polsku mají najeto už přes 120 tis. a taky jim nic nepřeskočilo. Nehledě na to, že tyto dva Rapidy jdou z ruky do ruky a jezdí jen na servis dle předpisu výrobce a dál se na nich nic nedělá a pořád jezdí. A vůbec, kdo má strach, tak ať se na konci záruky toho auta zbaví a koupí něco jiného. Ideální řešení ŠKODA bez starosti pokud chce být věren "škodovce" Citovat
kokta7 Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 (editace) ono je rozdíl když nějaký taxi najede za rok 60000km nebo někdo 10000 km... úplně se jinak auta provozují a nejde to opět házet do stejnýho pytle.... Editováno: 29. Říjen 2014, autor: kokta7 Citovat
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Ze tří aut se nedá nic moc usuzovat. Ve Fabiích to taky někomu neblbne a jiným ano. Nechte to být, všechno ukáže čas. Citovat
MiKy* Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Aha, tak když najedu 60 tis. za rok, tak nic nepřeskočí a když 5 tis. za rok, tak je riziko větší? Citovat
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Řešíte kraviny - problémy mají Fabiatici bez rozdílu jak s tím kdo jezdí a bez ohledu na roční nájezdy km. Sleduji to už několik let. Citovat
MiKy* Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 (editace) .... Ve Fabiích to taky někomu neblbne a jiným ano... To je ta správná věta. Klobouk dolů před Tebou, žes jí sem dal. Vše je o přístupu. Agregát je vizitka uživatele a ten agregát dostali všichni stejně navržen a ze stejného materiálu ... Editováno: 29. Říjen 2014, autor: MiKy* Citovat
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Tak tos špatně přečetl předchozí příspěvek - v tomto nemáš pravdu, toto jsem tam nenapsal a je to jen čistě tvoje domněnka, navíc ničím nepodložená. Vím to z vlastní zkušenosti. Citovat
Petrrr Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 (editace) Miky, je to nejspis diky tomu ze ty co jezdi dalky a jezdi hodne pravdepodobne jezdi vetsinu cest se zahratym motorem v provoznich teplotach atd. Jezdi hodne dalnice kde se mene radi. Mene ta auta startuji, mene jezdi se studenym motorem apod. Auto co najede treba 40tis rocne muze byt paradoxne v lepsi kondici nez ten kdo rano jede do prace 5km se studenym motorem, odpo po praci jede do Kauflandu 5 km a pak z Kauflandu domu. Jak vime problem tohoto motoru je zejmena ve studenych startech, napinak + retez. Editováno: 29. Říjen 2014, autor: Petrrr Citovat
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Není to tak, to je jen koktova iracionální teorie, kterou tady ty "překládáš". Znám lidi, co jezdí jen dlouhé štreky a mají stejné problémy jako ti, co poskakují jen někde po městě... Citovat
kokta7 Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 pawouku je a není, vždycky to je hrozně individuální... ovšem výrobní vadu neovlivníš ani kdyby ses rozkrájel.... Citovat
Petrrr Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Dobre, co se tyce tohoto motoru uznavam ze muzes mit pravdu, mas vetsi zkusenosti. Kdyz se na to kouknu ale vseobecne nikdo mi nevymluvi, ze auto rozvazkove sluzby bude na tom stejne jako auto jezdici dalky. To je muj nazor ne Koktuv. Citovat
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Jestli nezapomenu, tak ti ten řetízek přivezu ukázat na krušovický čaj. Citovat
Rypicong Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 pawouku je a není, vždycky to je hrozně individuální... ovšem výrobní vadu neovlivníš ani kdyby ses rozkrájel.... jenom malá poznámka, je rozdíl výrobní vada vs konstrukční... Citovat
KubinoPv Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Výrobní vadou je např. "bublina" v ojnici, která praskne v jisté sérii ojnic(nám na Favoritovi ročník 1990) a konstrukční taková, kdy se ojnice lámou poddimenzováním. Citovat
MiKy* Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Já bych to shrnul. Opravdu tu řešíme kraviny jak píše Pawouk. Všechny naše úvahy jdou mimo oficiální statistiky zahrnující všechny vyrobené agregáty ... Každý ví své, je to jeho pravda, tak to tak nechám... Guru fóra Pawouk napsal, že čas ukáže. Já se toho času nebojím, Rapida si nechám a vím, že mne můj kousek po dobu mého vlastnictví nezklame ... Citovat
KubinoPv Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 (editace) Dobre, co se tyce tohoto motoru uznavam ze muzes mit pravdu, mas vetsi zkusenosti. Kdyz se na to kouknu ale vseobecne nikdo mi nevymluvi, ze auto rozvazkove sluzby bude na tom stejne jako auto jezdici dalky. To je muj nazor ne Koktuv. Do určité fáze ano, ale pokud štreky bude jezdit magor a ony krátké nemagor, tak si ty motory přehodí role. Stejně tak na jakou skládačku ojnic, pístů a všeho ostatního natrefíš. Potká se nějaká toleranční nesmyslnost a ani slušné zajetí ani zacházení nepomůže. Měl jsem služebáka Feldu 1,3 50MPI a ta jezdívala v režimu obchoďáka. Někdy popojížďky a jindy 140 Pv- Praha a holka neměla jediný problém, spotřeba kolem 6ti a olej se nehnul. A jezdila jako z praku. Zato domácí lemřička, kterou jezdila drahá do práce a z práce.... Ou. Stejné motory, ale ale. Do doby krátkých tras jakštakš dobrý, ovšem pak to s ní šlo z kopce a víc jak 140 nejela a ani protažení 1x do týdne jí nepomáhalo... Editováno: 29. Říjen 2014, autor: KubinoPv Citovat
bezname Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 ... protažení 1x do týdne koho? feldy alebo ... Citovat
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Guru fóra Pawouk napsal, že čas ukáže. Já se toho času nebojím, Rapida si nechám a vím, že mne můj kousek po dobu mého vlastnictví nezklame ... Tak to máš asi křišťálovou kouli... Jinak totiž víš kulový. Anebo ti jsou fuk závady a problémy - i tací majitelé existují. Ad statistiky, jistě, ty zde nikdo nezná, ovšem vzhledem k tomu, že jen na rozvody existuje již minimálně dvanáct revizí příslušného TPI to o něčem svědčí. Třeba to teď už fakt vydrží o něco déle. Citovat
MiKy* Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Škoda Fabia II FL 1.2 TSI 63 kW Ambiente 2010 služebák - kolikrát jsi měnil rozvody a při jakém nájezdu km? A kolik km máš teď najeto? Citovat
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 2x (40 240 km; 75 010 km), momentálně najeto těsně pod 80 tkm. A to nepočítám nepočítaně dalších závad na motoru. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.